Paras tallentava digiboxi kaapeliin?

Meillä on maximum C-8000 ja on ihan toimiva vehje.
Mun mielestäni perus käyttö on selkeetä ja helppoa, kaikkee lisä härpätintä tuolla vois tehdä, mutta niihin en oo kauheesti perehtynyt.
meillä toi on ollu käytössä reilun vuoden, mun isällä samanmoinen vehje ollut käytössä useamman vuoden ja hän on ollut tyytyväinen boxiinsa myös.

En vaan tiedä mahtaako noita vehkeitä saada enää?
 
Meillä Humax, ihan ykkönen. Käytössä ollut jo yli 4-vuotta, ei mitää vikaa. Toiminnot samat ku uusissa vastaavissa, mut muistia vähemmän. Tosin eipä tuolla meidän muistillakaan oo koskaan tila päässyt loppumaan (muistia 160 ku uudemmis taitaa olla väh 250).

muoks. Tämä taitaa olla sama ku meillä, en tiedä myydäänkö näitä enää. Mut yhtä looginen ja hyvä käyttää on Topfield-boksi. :)

PVR9200C
 
Viimeksi muokattu:
"toppi"
Mulla on ollut nyt kaapelissa topfield puolisen vuotta. Ei ole ollut ongelmia. Ei ole edes tarvinnut päivittää. "jos se toimii älä päivitä". Anteniverkon toppariin piti konkkia vaihtaa 30 euron edestä kolmen vuoden käytön jälkeen ja nyt on toiminut taas parisen vuotta. Toppari on yleinen ja silksi sitä on paljon myynnissä käytettynäkin. Välillä se oli nörttien must ja sit se meni muodista kuin Lapinkulta konsanaan.
Nyt on kai muodikasta haukkua topparia paskaksi ja Lapinkultaa poron kuseksi
 
Niitä näytti olevan paljon huutonetissä, mietin vain että miksi.
Mie enää luota Topfieldiin,just nuiden nopeesti hajoamisen takia.Tuokin että niitä on paljon huutonetissä myynissä kertoo jotakin laitteesta, miun mielestä ettei ole kovin hyvä laite,ihmiset ostaa ja pettyy ja ostaa paremman laitteen ja laittaa vanhan myyntiin.Niin ja tuo meijän Topfield hajosi alle kahdessa vuodessa.
 
Viimeksi muokattu:
Tää on niin tätä - mitään boxia ei ole osattu vieläkään tehdä kunnolliseksi :mad:

Mulla on ollut kaksi Samsungia, toisen ostin uutena ja toisen käytettynä kun edellinen hajosi 2,5 vuoden jälkeen. Nyt tuo käytetty on toiminut mulla vuoden ok, mutta kuvassa alkaa olla pikselöitymistä ja talleenteet saattavat nykiä. Olen tykännyt laitteesta muuten tosi paljon, mutta käyttöikä on kyllä liian lyhyt.
 
meillä
oli ennen Humax, joka oli mielestäni todella hyvä, nyt on Maximum, siitäkin tykkään, mutta en niin paljon. Topfieldistä kokemus, että on jättänyt tallentamatta ja mielestäni hankala käyttää eli en tykännyt.
 

Yhteistyössä