Pojalla ollut nyt viikon korkea kuume ja itsellä taas pahentunut räkätauti.

Mulla on sellainen olo, ettei mun elämä normalisoidu ikinä. Jos en itse ole kipeänä, niin sitten poika. Lääkärin mukaan hänellä on influenssa. Nyt viikon kuume on huidellut 39 asteessa ja yli. Lääkkeillä toki laskee välillä, mutta raju tauti silti.

Itse olen taas flunssassa. Lääkäri katsoi eilen korvan ja totesi, että tulehtunut edelleen ja vaatii korvalääkärin hoitoa yksityisellä. Muutoin on kova nuha ja yskä. Influenssaa en sentään saanut, kun mut rokotettiin sitä vastaan tammikuussa pernan poiston yhteydessä.

Olen ollut kipeä viime syksystä lähtien, opiskelut eivät etene. Töihin pitäisi mennä viikon päästä. Alan olla pian epätoivoinen :'( Eikö tämä tilanne normalisoidu enää ikinä?
 
Viimeksi muokattu:
"vieras"
Minkä ikänen lapsi sulla on? Meidän 5v on ollut kipeenä viime viikon perjantaista. Kuumetta joka päivä 39 ja päälle, ei oikein kuumelääkkeetkään laskenu. Vein tiistaina lääkäriin ja angiina. No nyt lääkkeet alkaa vaikuttaa, tänään eka kuumeeton päivä ja lapsi alkaa jo pysyä tolpillaan. Mutta me ollaan oltu koko talvi kipeitä, enterorokkoa, vatsatautia molemmista päistä, flunssaa, korva- ja silmätulehdusta... aina ajattelee, että nyt eletään normielämää ja kas, joku taas kipeenä. Rasittavaa!

Monet kerrat oon aatellu, että onneks olen hoitovapaalla, ei olis montaa työpäivää tällekään vuodelle vielä tullu :/
 

Yhteistyössä