Mielipiteitä saappaista kaipaa hän *sis linkki*

***
Minusta ne ekat oli paremman näköiset. Ne oli itse asiassa tosi hyvännäköiset. Hintakin on nahkasaappaiksi kohdillaan.

Mä hankin itselleni jotkut superkivat saappaat ensi syksyksi. Toistaiseksi olen pohkeistani liian "kehittynyt", kuten eräs kenkäkauppias sen nätisti ilmaisi. :D Kiloja on lähtenyt jo yli seitsemän, eli syksyllä saatan olla jo saapikaskunnossa.
 
Mä en henk.koht. noita saappaita (kumpiakaan ) ostaisi..En jotenkin tykkää siitä pienestä korosta.Mutta hyvä laatuisista nahkasaappaista voisin maksaa kyllä ton verran koska jos niitä käyttää ja hoitaa asian mukaisesti niin ne kuiteskin kestää tosi kauan.
 
Mä en henk.koht. noita saappaita (kumpiakaan ) ostaisi..En jotenkin tykkää siitä pienestä korosta.Mutta hyvä laatuisista nahkasaappaista voisin maksaa kyllä ton verran koska jos niitä käyttää ja hoitaa asian mukaisesti niin ne kuiteskin kestää tosi kauan.
Mulla on se ongelma, etten osaa tai pikemminkin jaksa kävellä korkeilla koroilla. 6 cm on maksimi joiden kanss a pärjään ilman ongelmia.

Onpa tämä nyt vaikeaa :confused:
 
minniq
Ihan kivannäköiset saappaat, tosin mä tykkäisin enemmän, kun olisi erilainen korkea, korkeampi ja kapeampi.

Mutta en siltikään ostaisi tohon hintaan.. Mulla kipuraja menee 50 eurossa, oli vaate, kenkä, yms. ihan minkä näköinen tahansa. Kun ei ole varaa, niin ei ole varaa.
 

Yhteistyössä