Hakutulokset

  1. L

    Maaliskuun Mussukat 2010 ~ näin me kasvamme

    Terve pitkästä aikaa! Meiän poika on muutaman päivän päästä jo 5kk. Miten tää aika näin nopeesti rientääkään?! 2 kertaa oon antanu pullollisen korviketta. Tuttelia sekä Nannia. kummastakin tuli nokkosihottuma. No nyt annoin Semperiä ja siitäpä ei tullukaan mitään! Jippii! Meillä kun olis...
  2. L

    Maaliskuun Mussukat 2010 ~ näin me kasvamme

    Miimon Toi teiän rytmi vauvan kanssa kuulostaa aivan tutulta! Meillä vauvan rytmi on just sama kun teillä! Yöllä jää meilläkin ekan pitkän unipätkän jälkeen viereen ja siitä vaan aina kieputtelen tissiltä toiselle. Nyt on kyllä alkanu hieman pelottamaan toi vierekkäin nukkuminen, kun oon tosi...
  3. L

    Maaliskuun Mussukat 2010 ~ näin me kasvamme

    :attn: Saa päivittää listalle seuraavat syntymämitat paino 3560 gr ja pituus 50cm Kiitos! Harvinainen tilaisuus tulla kirjottelemaan koneelle. Vauva ja esikoinen nukkuu samaan aikaan! :heart: Ihmeen hyvin on menny arki kahden lapsen kanssa. Tietty nyt kun kehun niin alkaa mennä huonosti...
  4. L

    ~ Maaliskuun Mussukat 2010 ~ viimeisiä vauvoja vielä odotellaan ~

    Poika tuli 24.2.[b] :heart: :D Lisää kuulumisia myöhemmin. Nyt täytyy vain keskittyä ihanaan nyyttiin, joka taitaakin taas kaipailla tisua! =) Onnea paljon kaikille muillekin synnyttäneille![b] :flower: T: Latsis ja poika 6vrk
  5. L

    ~*~ MAALISKUUN MUSSUKAT 2010 ~*~ helmikuussa (11 vauvaa syntynyt)

    Paljon onnea Narkissos! :flower: Mä kävin äsken neuvolalääkärissä ja APUA, vauva on kuulema laskeutunu ja kohdunkaulaa enää 1cm jäljellä. Esikoinen synty 37+4 ja lääkäri oli sitä mieltä ettei tääkään vauva enää kauaan vatsassa pysy! Nyt on siis 35+6 eli ens viikolla saattais jo putkahtaa...
  6. L

    ~*~ MAALISKUUN MUSSUKAT 2010 ~*~ tammikuussa

    Terve! Täällä yks uus sairaslomalainen! Viime viikolla alko selkä sanoa sopimustaan irti istumatyöstä ja perjantaina päätin sitten mennä huonosti nukutun yön jälkeen työterveyteen. Tuloksena tämä viikko saikkua. Vauvakin on alkanu potkii siihen tahtiin, että välillä on tosi kivuliasta. Ja...
  7. L

    ~*~ MAALISKUUN MUSSUKAT 2010 ~*~ tammikuussa

    Huh kun aika rientää! Oon koko ajan ajatellu, että lapsi syntyy vasta ensi vuonna, mutta nythän on se ensi vuosi! :D Toppahousut Kävin Hong Kongista ostamassa miesten toppahousut henkseleillä n. 20 euroa. Ei kovin paha hinta ja mun mielestä ihan siistin näköiset mustat housut. Nytkään ei...
  8. L

    *~*MAALISKUUN MUSSUKAT 2010*~* joulukuussa (ensimmäinen vauva syntynyt)

    Neuvolakuulumisia: Kaikki hyvin. Painoa tullut nyt 10 kg ja se on kuulema ihan ok. Viime kerrasta n. 450g/vko. Kiva oli kuulla taas sydämen jumpsutusta! :heart: Vaikka vauva pyöriikin niin paljon, että siitäkin tietää kaiken olevan sillä hyvin. IHANAA, enää huominen töitä ja sitten parin...
  9. L

    *~*MAALISKUUN MUSSUKAT 2010*~* joulukuussa (ensimmäinen vauva syntynyt)

    Talvitakki Mä oon käyttäny sellasta 10 vuotta vanhaa villakangastakkia, jonka oon jo useemman vuotta meinannu heittää pois. Onneks en oo heittäny ja 10 vuotta sitten ei vaatteet ollu niin vartalonmyötäsiä, kuin nykyään, joten se mahtuu. Tai ainakin mahtu lauantai-iltaan asti, jolloin...
  10. L

    *~*MAALISKUUN MUSSUKAT 2010*~* joulukuussa (ensimmäinen vauva syntynyt)

    Pikkarainen Voit laittaa ruksin siihen, että käytät koko kauden. Sitten, kun tiedätte tarkemmin milloin mies meinaa pitää isäkuukauden ilmoitat vain kelaan. Näin meillä tehtiin ja mun mielestä siitä lukeekin jossain, että isäkuukauden voi sitten myöhemmin ilmoittaa. Tosin siinäkin on sitten ne...
  11. L

    Vinkkejä 1,5vuotiaan yöheräilyihin!

    Nähtävästi tossa iässä lapsi alkaa tajuta, että on erillinen yksilö ja jotain eroahdistuksen tapasta voi olla yöllä. Tietty on vielä nää hampaiden tulo huudotkin. Tällasesta eroahdistuksesta kuulin tutulta, kun valittelin samasta asiasta. Tälle tutulle oli lääkäri sanonu, että kannattaa vaikka...
  12. L

    *~*MAALISKUUN MUSSUKAT 2010*~* joulukuussa (ensimmäinen vauva syntynyt)

    Huomenta! Hikka Ai että se olikin ihanaa, kun vauva saa hikan. Rytmikästä muksintaa voi tuntua vaikka kuinka pitkään! Sitä odotellessa! :heart: Noista teidän ihanista masukuvista aina muistaa, ettei oo tullu omaa kuvattua! Muistaiskohan tänään ottaa illalla kuvia. Vatsa kun on nyt jo...
  13. L

    *~*MAALISKUUN MUSSUKAT 2010*~* joulukuussa (ensimmäinen vauva syntynyt)

    Pippa3 Kiitos ihanista sivuista! :hug: Harakanhattu ja muut herkistelijät samaa vikaa löytyy täältä! Esikoinen alko illalla potkii meidän välissä ja osu mua huuleen. Siis oikeesti ei edes sattunu, mut jostain syystä loukkaannuin ja rupesin itkee, et miks se mua potkii! No eihän niin pieni...
  14. L

    *~*MAALISKUUN MUSSUKAT 2010*~* marraskuussa

    glow Joo näinhän se on, että eri koneet antaa eri laskettuja aikoja. Aika outoa vaan, että tähän asti on aina maanantaisin ollu poks-päivä ja nyt se sitten muuttu tiistaiks ton terkkarin tietokoneohjelman muutoksen takia!? No kyllä se ulos tulee ja jotenkin epäilen, että helmikuun puolella...
  15. L

    *~*MAALISKUUN MUSSUKAT 2010*~* marraskuussa

    Hyvää huomenta! Tänään aamu tuntuu ainakin vähän paremmalta selkä/nivuskipujen kanssa! Kävin toissapäivänä hakemassa terveyskeskukselta tukivyön. Vielä en tiedä onko siitä apua, mutta täytyy yrittää käyttää sitä, jos olis. Kävely on niin ollu viikonlopun jälkeen niin tuskaa, että nyt olin kun...
  16. L

    *~*MAALISKUUN MUSSUKAT 2010*~* marraskuussa

    Huomenta! LillaStina Onneks sait jo nukuttua ja toivotaan että vatsakin rauhottuu! Miiru80 Kiitos mielellään otetaan vastaan jumppaohjeita nivuskipuihin! Mulla periaatteessa helppo työ, kun ei tarvii nostella tai olla jaloillaan, MUTTA ei tää istuminenkaan ole hyväks! Huomaa taas, että on...
  17. L

    *~*MAALISKUUN MUSSUKAT 2010*~* marraskuussa

    Nimi-G: Nimet mietinnän alla. Pari aika hyvää ehdokasta on jo löytyny ja onneks ei tarvii miettii, kuin poikien nimiä. Toivottavasti vaan veli ei anna omalle lapselleen meiän nimiä, niillä kun on ristiäiset parin viikon päästä. :D Joutuis alkaa mietinnät alusta! Ristiäisiin asti nimeä täytyy...
  18. L

    *~*MAALISKUUN MUSSUKAT 2010*~* marraskuussa

    Sunburned Suuri osanottoni sinulle ja miehellesi! :hug:
  19. L

    *~*MAALISKUUN MUSSUKAT 2010*~* marraskuussa

    Huomenta kaikille! Tänään se iski se joulunodotus, kun lunta taas tupruttaa ja on ihanan valkosta! Toivottavasti ei heti sula pois. :xmas: Puutuminen Mulla on alkanu sormet menee yöllä tunnottomaks. Samaa vaivaa oli kyllä edellisessäkin raskaudessa. Pari kertaa heräsin viime yönäkin...
  20. L

    *~*MAALISKUUN MUSSUKAT 2010*~* marraskuussa

    Sunburned oikein paljon tsemppiä ja jaksamista teille! :hug: Eilen otin sikapiikin ja illalla alko mullakin särkee kättä! Yö meni aika huonosti, kun vasemmalla kyljellä ei voinu nukkua särkevän käden takia, vatsallaan ei voi nukkua vauvan takia, selällään ei voi nukkua, kun vauva alkaa heti...

Yhteistyössä