*~*MAALISKUUN MUSSUKAT 2010*~* marraskuussa

kiitos metsätähti :)

Pitää ny toivoo ettei oo paikkoja alkanu aukoon..Hittolainen jos se neukkutäti ei suostu ens viikolle lekuriaikaa siirtään ni sit kyl meen huomenna äitiyspolille tai johki että saan vastauksia :l

Ihanaa ku nyt vihloo tota alamahaa mut tiiän et ne on niitä lantion kasvukipuja ni ei en huolestuta :) kuhan nyt vaan sais vastauksia muuten et on kaikki hyvin, onneksi pieni potkii meneen ni tietää että sillä on kaikki hyvin^^

*muoks*

Ei meilläkään oo rahaa ku mies on ainoastaan töissä ja mulla loppu se koulutus tän kuun aussa ja en saa mitää työttömyyskorvauksia
:snotty: Että on meitä rahattomia muitaki :l
 
Voi mobic mitä pääsi käymään. Hetken se harmittaa, mutta sehän oli vaan auto. Pääasia, että teillä on kaikki hyvin :hug:

Raudasta: Mulla on normistikkin huono hb (n. 120 luokkaa). Ekalla neuvolakäynnillä tais olla jotain 110 ja toisella vielä vähempi. Pahimmillaan oli 95 ja näyte otettiin ihan verikokeella suonesta. Rautaa aloin napsimaan jo silloin alussa, jostain rv 16 saakka. Eka viikko yhdellä tabletilla (40mg) ja viikon kuluttua jo nostettiin 2 tabl päiväannokseen. Kyllä se siitä on lähteny "nousuun". Viimeksi tais olla jotain 109 :LOL: . Huomenna ois neuvola ja kattovat hb:n myös, mutta nyt veikkaan että ois noussut hyvinkin. Olo on ollut energinen eikä ole tehnyt ees mieli nukkua päiväunia. Johtuneeko sitten hb:stä vai keskiraskaudesta =). Mulla siis ollut käytössä Obsidan ja kyllä se maha on siihen tottunut. Aluksi oli vähän ummetusta, mutta riittävällä nesteen juonnilla ja liikunnalla on pysynyt "röörit auki" :D.

katariina00 Nuo tuntemukset on täysin normaaleja! Mulla oli samanlaista fiilistä (tosin raha ei ketuttanut, mutta kaikki muu yleisesti kyllä!) n. kuukausi-pari sitten. Silloin mielialat vaihteli minuutin välein. Välillä itketti ja kyrsi kaikki ja jonkun ajan päästä jo nauratti. Toivottavasti joku sais sinua vähän piristettyä. Huomenna kaikki on jo toisin :hug:

Äitiyspakkauksesta Saadaan varmaan kelan laput huomenna neuvolassa. Esikoinen on tulossa, joten aivan ehdottomasti otetaan paketti. Sitä odotellessa.. :heart:

Vauvavakuutuksesta Mie aattelin ottaa ens viikolla päivän vapaaksi ja lähtiä selvittelemään vauvavakuutuksien ehtoja ja hintoja. Tällä hetkellä meillä on kaikki vakuutukset Pohjolassa, mutta katotaa nyt jos kilpailuttais kaikki vakuutukset samalla.

Nyt mie alan syömään ja illalla ois vielä tanssimaan meno. Tuun varmaan heti huomenna kertomaan neuvolakuulumiset. Pärjäilkää ja voikaan hyvin kanssasisaret ;)

Mimmurainen & melskaava ötikkä 23+6 (huomenna poksahtaa se maaginen rv 24, jes!) :heart:

 
HEIPPARALLAA!

Katariina00 ihan tiedox vaan, että ei sitä rahhoo oo täälläkään "ylimääräistä" Vois jopa sanoo, että mulla menee vielä huonommin, ku teillä kellään! Olen nimittäin työtön ja ollu jo monta vuotta, että sossun palkalla tässä eletään :whistle: ja ne rahat eivät tosiaan oo hääppöset, mut siinä se hyvä puoli, ettei tartte itte vuokraa maxaa! Mut vaikka rahaa siis jää elämiseen, niin ei semmonen summa tod riitä ainakaan mulla koko kuux! En vaa oo viittiny tänne ihan kaikkea ittestäni kertoa, joku yxityisyys sentään :kieh:

Neuvola "täti", kuten jotkut täällä sanovat, että on ollu vanha akka, taikka muuten vaa tökerö! Niin mulla ei ainakaan, vaan ihan toisin päin =) Vois jopa sanoa, että parempaa en vois toivoa =) On niin ystävällinen aina ja aina vastailee kysymyxiin ja kertoo kaiken tarvittavan tiedon :heart: Sanoo myös, et saan soittaa vaik keskellä yötä, jos tulee jotain asiaa ja se soittaa mulle sit takas! Täytyy oikee nostaa hattua mun neuvola tyypille, sillä sitä se on, hyvä tyyppi naisex :LOL:

Liikkeet Ovat alkaneet tuntua jo säännöllisemmin ja tuntuu että maha kovenee ja tuntuu olo raskaalta, enemmän ku ennen! Nyt ei sitte enää pompita ja tanssitakkaan, niinku alkuraskaudesta.. Juu paitsi, just äsken kokeilin tota samaa liikettää, et nostan oikean jalan ylös ja pidän sitä jonku aikaa ylhäällä ja sit laitan sen kiinni peppuun ja siitä pomppasen alas ja sit ylös!.. Kokeilkaapa tuota liikettä, jos pystytte? Siinä tarvitaan tasapainoa ja nokkeluutta & notkeutta! Jos joku teistä pystyy samaan, nii YES! Onnexi olkoon, olet notkea, eikä mikään tuota sinulle vaikeuksia :LOL: ! Ainii jalkaa saa heilutella ilmassa, mut ei saa käyttää käsiä siinä apuna!

Noin parin tunnin päästä lähden NAURAMAAN! Katsomaan hullun hauskaa standup-komiikkaa siis! :LOL: :LOL: :LOL:
Hauskaa iltaa teillekin toivon!! Nauru pidentää ikää! Ja johan tässä on tullu itkut itkettyä, nyt ois mulla ainaki syytä nauruun!

Ps. Nauranki sitte kahden edestä! ===Lana-muikku & Pikku - Martti :heart: ===
 
Narkissos isot onnittelut istukan nousemisesta kohdunsuulta! Muistan kyllä miten itseä helpotti tuo tieto! Gynekologi-setä sanoi mulle silloin, että 30-vuoden aikana hän on joutunut 2 äitiä leikkaamaan tuosta syystä, muilla on ehtinyt nousta ajoissa.

mobic harmi! :hug: onneksi ei sattunut mitään. Materiaalin voi aina korvata!

Katariina mulla on samanlaisia fiiliksiä. Päätin jo muuttaa taas kaupunkiin tai ainakin johonkin lähiöön, kun kökkään täällä aina yksin. Asutaan siis ihan maalla, paikkakunnalla ei ole sukulaisia, teen etätöitä ja mies on ollut kurssilla toisella paikkakunnalla melkein koko vuoden! Taidan olla mökkeytynyt ihan kokonaan. Eilen sitten kiljuin ja huusin miehelle puhelimessa kun auto tilttas! Voi parkaa, siellä se märässä teltassa nukkuu ja sitten mä vielä huudan sille! Raha-asiatkin tökkii, kun päätettiin maksaa velkoja pois ennen kuin jään äitiyspäivärahalle. Ja tietysti pitää tehdä hankintoja vauvaakin varten.

(.) Masu on ollut aika rauhallinen tällä viikolla, mutta tänään sitten alkoikin taas semmonen potkinta että! Kävin aamulla hierojalla, että tekikin taas hyvää! Oli taas kaularanka jäänyt juntturiin ja se saatiin auki. Hierojalla alkoi jo sitten sellanen muksinta mahassa, ettei hieroja tiennyt sattuuko se mitä se tekee vai vauvan potkut :LOL:. Maha oikein heilu mukana. Työasiat tökki sitten huolella, mutta olin niin hyvällä tuulella, etten antanut sen kauheemmin vaivata. Nyt on sitten selvinnyt sekin, että joudun äippäloman jälkeen palaamaan takaisin vanhaan työhöni, josta en pidä :(. Nykyinen väliaikainen pomo kyllä kehotti soittamaan ennen takaisin paluuta, jos vaikka jotain löytyisi mulle nykyiseltä osastolta tai jostain muusta mielekkäämmästä paikasta.

Huomenna on perjantai, hienoa. Varasin kampaajan ja illalla on miehen liiton osaston pikkujoulut. Siellä on joka vuosi ollut mahtavat tarjoilut ja vaikka punkun joutuukin jättämään väliin, niin pääsee ainakin syömään ja tuulettumaan. Olisi kiva, kun kaikki kaveritkin tulisi, mutta kahdella on tuoreet nyytit, joten heillä on nyt tärkeämpää tekemistä. Eli kaveripiirissä on hienoja uutisia, en malta odottaa, että pääsen katsomaan pieniä tulokkaita!

NinaRinsessa ja Poikanen 23+5
 
Ai heippa kazuriina! Juu siis meen pikku-roballe kattoo KADONNEEN NAURUN METSÄSTYS:tä! Ismo Leikola & Pekka Jalava esiintyvät siinä kaxituntisessa naurun heristyxessä! Asutko jossain siis helsingissä Katariina00? Tule ihmeessä paikan päälle, jos vaan suinkin kerkiät? Lippuja saattaa vielä olla jälellä? Esitys alkaa klo. 21 ja kestää siis pari tuntia! Lippuja saa mm R-kioskilta, netistä pitää ekax kattoo se varaus-koodi vai mikä se oli, nii tai sit lippupalvelusta, en nyt musita numeroa, mut netti os on siis lippu.fi, mistä näkee ne tiedot! Jos kiinnostaa, nii laita mulle vaik sähköpostina sun numero, nii ois kiva törmätä? mun sähkis on : lana-muikku@suomi24.fi
 
NinaRinsessa ihanaa ku oot päässy hierojalle, kelpais. mutta miten se tapahtui? ku mä en ainakaa pysty yhtää olla mahallani enää ku heti alkaa sattuu mahaa ja tuntuu et henki salpaantuu? joku kuumakivi hoito tms olis aiiiiivan ihana,..simmonen oikee rentoutushoito..aaaaaah... haaveilen vaan.. :ashamed:
 
:( No voih ku ikävää!! Ois ollu kiva tutustua ihan muutenkii?? Älä välitä, oon tällainen vähä yli sosiaalinen tyyppi! Mullaku muutenkaa oo liikaa ystäviä, nii aina ois kiva tutustua uusiin :LOL: Ja varsinkii, ku samassa "tilassa" ollaan :heart: Mut saat laittaa mulle sähkistä, mikäli haluat?? ihan noin muutenkii ja vaik jos törmättäis joskus? Onx sun oikea nimi Katariina?,noh mietin vaa ku monella on nää nikit, nii ei voi tietää! Mää oon niinku oikeesti Noora! =)

Juup, siispä NAURAMISIIN! :LOL: !
 
Kiitos miiru80 infosta, täytyy käydä paikan päällä. Otettiin kyllä just kotivakuutus fenniasta, noh pitää sinnekkin soitella.

Mä olen kanssa käynyt hierojalla ja istun semmosessa tuolissa kun ei mahallaan voi olla.

Siis semmonen siihen tarkotettu tuoli jossa pää laitetaan aukosta jne, ei osaa selittää :D
 
=) Juu noh mää olin lapsena aika arka, ku mua on koulukiusattu melkein aina :( mut nykypäivänä EI voi sanoa, että oisin enää arka, vaan ihan kaikkkea muuta! Olen monen mielestä, liiankin sosiaalinen ja kovaääninen! mut eipä tuo minua haittaa, mitä muut ajattelee!! Se on niitten HÄPEÄ, mitä minusta miettivät! POSITIIVISESTI vaan ku ajattelee itestään, nii hyvin pyyhkii! mm. Tämmönen fakta lukee mun seinällä: Löydä elämäsi tärkein ihminen. Itsesi. Voi hyvin!

Joten WOINTEJA sulle ja kaikille ja löytäkää itestänne se tärkein ihminen itsellenne :heart: !
 
Hieroja mä aluksi istuin kans sellasella tuolilla kuin Abello, mutta olen liian lyhyt siihen, pää ei yletä paikalleen ja sitten se tuolin keskiosa painaa vatsan yläreunaa niin, että tulee tosi huono olo. Mulla hierottiin ensin niskaa/kaulaa ja vähän hartioita selällään (makaan siinä hierontäpöydällä "liian ylhäällä", että hartiat jää vähän tyhjän päälle ja pää on sen päätuen yläreunalla) ja sitten vasemmalla kyljellä maaten hartioita/selkää/alaselkää. Toi kyljellään olo on paras asento, kun mua huimaa niin helposti. Lopuksi vielä rusautti kaularangan auki selällään maaten. Se tehdään aina selällään, kädet rinnan päällä. Katariina, kyllä ne hierojat/fyssarit tietää, ainakin tuolla missä käyn eli rohkeesti vaan varaamaan aikaa. Mä oon käynyt koko keväästä ja koko raskauden ajan, kun mun alaselkä on ollut pitkään kipee. Raskauden aikana alaselkä on ollut jopa parempi kuin aikaisemmin, mutta muuten oon ihan jumissa. Johtunee varmaan siitä, kun en pysty nukkumaan kuin vasemmalla kyljellä!

NinaRinsessa
 
Alkuperäinen kirjoittaja Praemorior:
Moro. Mitäs tänne pitää kirjoittaa että pääsee listalle mukaan? Rv 22+1 :)
No moro. Laskettu aika, synnytyslaitos ja mitähän siinä vielä olikaan, ketjun eka sivulla näkyy tietoa. Ainii, oma ikä ja jos tietää jo vauvan sukupuolen, niin senki voi halutessaan kertoa. :)
 
Praemorior tervetuloa vain mukaan :flower:
Elikkäs minä toimin tällä hetkellä ketjun päivittäjänä ja ilmoittelet vain lasketun aikasi, monesko lapsi, oma ikäsi, synnytyssairaala ja jos tiedossa vauvan sukupuoli niin senkin voi ilmoittaa.
Toki jos jonkun tiedon haluat jättää pois se käy ihan hyvin. Mutta kerrohan ainakin laskettu aikasi niin lisäilen sinutkin mukaan!

Tervetuloa myös Enna-86! Lisäsin sinutkin listalle.
 
Moro!

On ollu ny puhetta hieronnasta, en oo tollasta istumatuolia kellään hierojalla nähny.. :|
Ite oon käyny nyt kaks kertaa akupunktiossa, ja se on ollu toimiva juttu miun päänsärkyihin ja jumittaviin hartijoihin! =) Ei oo ollu migreeniä (ainakaa vielä), ja hartiat on pehmeemmät. Mut kyl se akupunktuurihoitaja joutuu kattoo ne neulanpaikat tosi tarkkaan, moni piste on kielletty raskausaikana ja tatskaki haittaa neulan paikkoja....

Onkos kellään muuten ollu ongelmana melkeenpä jatkuva sydämensykkeen kuuluminen korvissa?? Etenki kun syke nousee rasituksessa, nii kuuluu nii kovaa et ihan ärsyttää eikä telkkari hiljallaan oikee kuulu. Neuvolassa täti luuli vaan. et on korvat lukossa!! :/ ÄRSYTTÄVÄ VAIVA! Ja nyt on ollu pari päivää olo, et toisessa korvassa humisee ja et siel ois painetta. Aattelin kyl soitella huomenna lekuriin jos ei häviä, hermot menee.... :(

Mamali-76 rv22+5
 
En ole varmaan kahteen kuukauteen kirjoittanut. Yksinkertaisesti olen niin väsynyt ja loppu töistä. Sen hetken, minkä jkasan olla mkana touhuissa koitan viettää pojan ja miehen kanssa. Lisäksi iltaisin joudun valmistelemaan seuraavien päivien töitä.

Mutta onneksi rakkaat ihmiset kävin tänään tällä lukemassa, koksa ei muuten olisi hoksattu, että vakuutuksen kanssa on kiire. Meillä on pojalla Tapiolan vakuutus ja tälle toisellekin lapselle olisi tarkoitus ottaa sama. Nyt pitää oikeasti vain pistää töpinäksi, että vielä ehditään. On nimittäin enää ens viikko aikaa.

Synnytystapa-arviossa kävin viikolla 20. Sukupuoli ei selvinnyt, mutta nyt pitäisi olla normaalisti kiinnittynyt istukka ja sen puolesta kaikki ok. Suosittelivat normaalia synnytystä, mikä sopii minulle loistavasti edellisen leikkauksen jälkeen.

Mulla on ajoittain harjoitussuppareita, mutta niin oli ensimmäiselläkin kerralla. Kaiken kaikkiaan raskauteen kuuluu hyvää. Pystyn olemaan enemmän "normaalisti" ja apkkokin töiden ja pojan kanssa. Ainut, että väsyttää aina ja koko ajan. Väsyneena olen hermostuneempi ja herkempi... kivat muille.

Sellaista tänne. Odotan kovasti joulua ja lomaa, jonka jälkeen ei ole vielä tietoa jatkuuko työt. KAikille hyvää vointia ja mukana ollaan, vaikka en aina jaksa kirjoittaakaan.

epäusko ja nassukka 25+4
 
Minna77

Edellisessä raskaudessa en tuntenu ainuttakaan supistusta. Tänään aloin miettii et onko se tunne kun maha repee ja sattuu niin jtn supistuksia?

Katariina00

Ärsyttää tollaset mielialojen vaihtelut. Etenkin se kun jokainen asia ärsyttää niin pirusti ja sit taas tulee hymy naamalle :)

potkuista

Tosi inhottavaa kun tuntuu nykyään potkuja vain häpyluuhun :(

Marylene ja pikkuiset 21+1
 
Piti tulla kommentoimaan noita kipuja... Mulla alkoi alkuviikosta aina yskiessä tulla sellaisia ns. mahakramppeja. Ne kyllä meni ohi heti, kun sai yskänpuuskan ohi. No viime yönä tuli ensin ihan järkyttävä mahakramppi (tuntui kun joku olis vetänyt puukolla mahaa auki). Kesti ehkä 15-30 minuuttia. Meni ohi ja nukahdinkin sitten siinä... Herään ensin 2 pintaan kauheaan pissihätään. Tulin takaisin sänkyyn ja alkoi ihan järkyt supparit. Sitä kesti varmaan yhtäjaksoisesti yli 30 minuuttia. Meinasin jo herättää ukon, että nyt meet herättään mummin ja me lähdetään synnärille. Ne ei nimittäin olleet mitään harjoitussupistuksia. No lakkasivat kuitenkin ja taas sain nukuttua vähän aikaa... 5 jälkeen alkoi taas ihan järkyt mahakrampit. Siinä vaiheessa alkoi olla jo itsekin ihan paskat housussa, että tää tulee täältä nyt ulos. Missään vaiheessa ei mitään vuotoa tullut, joten sen puolesta pystyi olemaan suht rauhallinen. Aamulla oli tosi väsynyt olo, ei maistunut ruoka, maha kramppailee vähän väliä. Liikkeitä en ollut tuntenut ennen aamupalaa koko yönä, joten aloin rimputtamaan arvauskeskukseen. No sieltä ei kukaan vastaa...
Söin ihan rauhassa, päätin mennä pojun kanssa ulos istumaan, josko se helpottais... Samalla rimputan tuonne arvaukseen koko ajan... Kukaan ei halua vastata. Huimaa päästä, tajunnan taso oli lähdöllään jo, mutta en pyörtynyt tms... maha kramppaa yhä edelleen...
Puolilta päivin alkoi olla paniikki erittäin korkealla, kun kukaan ei vastaa puhelimeen ja olo on mikä on. Pojan takia pystyn pysymään suht rauhallisena itse. Menin jopa päikkäreille hänen kanssaan...
No sain iltapäivällä tarpeekseni arvauskeskuksesta ja soitin suoraan synnärille. Ehdottelivat umpparia, sikaflunssaa ja alkavaa synnytystä... Käskivät tulemaan hätäseen sinne, jos ei ala olo helpottamaan.
No ruoka ei ole maistunut koko iltana oikein kunnolla, ei ole krampannut ihan niin pahasti, mutta ei se vielä ihan kunnossa ole. Liikeet tuntuu, joten on tuolla masussa jotain elämää... Nyt paniikilla odottelen ensi yötä ja mitä se tuo tullessaan. Toivottavasti tää nyt ei tosiaan ole täältä tulossa ulos tai mitään... Huomenna yritän saada oikeasti joko lähetteen polille Tammisaareen tai sitten lekuri ajan sydänäänille... Alkaa itsellä olla aika paskamainen olo, kun ei tiedä mitä tämä tarkoittaa.

Tuli vain mieleen.... Sori tää oma napaisuus... pakko jollekulle ihmetellä.

 
Hei mussukoiden odottajat!

LillaStina :hug: Toivotaan, että vauva jaksais vielä olla masussa ja toivottavasti saat pian varmuuden jostain terveydenhuollosta, että kaikki on hyvin. Onneksi olet tuntenut liikkeitä, niin se on positiivista!

Epäusko ja kaikki muut tarvitsevat :hug:

Äitiyspakkausta emme ota, koska esikolta kaikki tallessa. Kaikista tarpeellisin pakkauksesta ollut: harja, kynsisakset, pyyhe, lakana sekä ihana makuupussi. Kelan paperit on täytetty puoliksi. Yksi kymysys Kelan paperista: Lasketaanko äitiysraha tämänvuoden palkkatuloista vai viime vuoden(2008), kun meillä alkaa äitiysloma vasta ensi vuonna? En voi/halua ottaa sitä 6 viimeisintä kk, koska olen nyt loppu ajan työtön. Olis kiva, jos vois sen 2008 tulojen mukaan mennä...

Lapsivakuutus hankittu Tapiolasta. Minunkin mielestä se on hyvä systeemi Tapiolassa, että saa syntymättömälle lapselle eikä vakuutus katkea syntymän jälkeen. Ts. mitään lapsen mahdollisia sairauksia ei poissuljeta vakuutuksesta. Ja toinen hyvä asia on (joku taisi mainitakin) omavastuu:kun sen 100? kerran on maksanut, niin samana vuonna ei tarvitse toista kertaa maksaa. mikäli olet harkitsemassa eri vakuutusyhtiöiden välillä, niin kannattaa tarkistaa omavastuun maksu. Se saattaa olla muissa vakuutusyhtiöissä pakollinen joka kerralta (?).

Hankinnoista Eipä juuri mitään olla hankittu vielä. No, kestovaippoja lähinnä. Olisi tarkoitus jotain ommella pienokaiselle ja neuloa, mutta nyt on tullut lähinnä tehtyä jotain muuta esikoiselle. Langat olisi (pehmolankaa), josta voisi tehdä söpön pipon kuten yksi tosi taitava maaliskuun odottaja (anteeksi, en musita nikkiä)oli tehnyt! ihanat nettisivut sinulla on ja olet saanut tehtyä vaikka mitä!

Tervetuloa uudet maaliskuun mussukoiden odottajat Enna-86 ja Praemorior!!:flower: Enna, KAKS on ihan hyvä paikka synnyttää. :wave: Kokemusta on...

Hyviä/parempia vointeja itse kullekin!

momtoo+pikkukakkonen rv 24+4

p.s. minulta mennyt kerran jalat alta. jotenkin vihlaisee pakaraan aika kovasti välillä. Outoa! Ehkä ne on niitä liitos tms. kipuja(?).
 
Nimi on tytölle jo valmiina :heart:

Kaikki tutut tietävät jo neidin nimen, sillä puhumme hänestä jo ihan etunimellä. Muutkin nimet on paljastettu jo aikapäiviä sitten sillä suvulle pitää antaa aina vähän aikaa totutella meikäläisen antamiin nimiin :whistle:

Tällä kertaa ei nimiä päivitelty enää niin paljon, kuin esikon tai kuopuksen kohdalla tehtiin, mutta kyllähän osa sukulaisista vieläkin on sitä mieltä etten voi lapselleni valitsemaani nimeä antaa. Mutta kyllä mä voin, mun mielestä ne on maailman kauneimmat nimet :heart: :LOL:

Tarvikkeet meillä on kaikki pikkukakkosen jäljiltä ja kun tuplarattaat ostettiin jo viikolla 5+ niin en keksi mitään muuta kuin tutit ja pulloihin uudet tutit, mitä tarvitaan.

Minä ja lapset emme kuulu kirkkoon, mies kuuluu. Näinollen meillä ei lapsia kasteta, vaan juhlimme nimiäisiä. Suku ei ollut millänsä kun nimiäisiä ensimmäistä kertaa vietimme sillä he tiesivät ettei meillä ole uskonnollista vakaamusta ja siitä syystä ristiäiset olisi aika typerää pitää.

Ja Sef on 26v vanha, jonka saa siis etusivulle päivittää :D

Meillä alkaa nettipimento huomisesta aamusta alkaen. Muutetaan uuteen kotiin huomenna, enkä tiedä koska saadaan netti sinne auki. Hyvällä tuurilla heti, huonolla tuurilla 2kk päästä.

Sef ja Nöttis, viikoista ei niin mitään hajua :LOL:
 
No viime yönä sain nukutuksi, eikä tiettävästi ollut mitään erikoista... mutta ei tää maha ole ihan kunnossa siltikään... Jotain häikkää nyt silti on.... Pitää yrittää saada se lekuri aika, niin jos vaikka jotain sattuis selviämään.
 
Huomenta!

LillaStina Onneks sait jo nukuttua ja toivotaan että vatsakin rauhottuu!

Miiru80 Kiitos mielellään otetaan vastaan jumppaohjeita nivuskipuihin! Mulla periaatteessa helppo työ, kun ei tarvii nostella tai olla jaloillaan, MUTTA ei tää istuminenkaan ole hyväks!
Huomaa taas, että on viikko töissä istuttu. Tänään oli jo töihin pääsy aikamoista könkkäämistä. Aina kun nousee tuolista ylös ja lähtee liikkeelle saa vaappua ekat 20 metriä ja sitten ehkä alkaa helpottamaan. Eilen huomasin, kun yks työkaveri teki muka jotain muuta, mut oikeesti katto alta kulmain mun menoa. :LOL:
Mulla kivut on enemmänkin vasemmassa nivusessa: niinkuin jalka irtois ja häpyluuhun pistää.
Sekä pakaroihin kumpaankin tasapuolisesti tulee aina yhtäkkiä kauhee pistos. Onneks oon vielä pysyny pystyssä, vaikka just tuntuu välillä että jalat lähtee alta.
Mietin tässä pitäiskö hankkia tukivyö? Josko siitä olis jotain apua.
Tosin saikullekin voisin kyllä jäädä ei sitten yhtään nappaa enää tää työnteko!

Tänään on onneks mukava päivä! Esikoinen menee hoitoon ja miehen kanssa lähdetään hummailemaan! Pitkästä aikaa! Niin ja huomenna vasta haetaan hoidosta, joten tiedossa kahdenkeskinen yö! :D Ties mitä tapahtuu! :heart:

Hyvää viikonloppua!

Latsis + pikkunen 25+4
 

Yhteistyössä