Hakutulokset

  1. S

    vauva huutaa

    Täällä vauva huutaa sylissä...ja siihen sitten nukahtaa kun nukahtaa.
  2. S

    Adalmina vai Adamina?

    Adamina kuulostaa kirjoitusvirheelliseltä Adalminalta.
  3. S

    Nyt ei sit taas mikään onnistu :(

    Vois asiat olla huonomminkin.
  4. S

    olen niin onnellinen

    Ole ihmeessä onnellinen! Minkä alan töitä teet?
  5. S

    Veetutus ja paniikki

    Oletko etsinyt jääkaapin alta?
  6. S

    vauva nukkuu, mies nukkuu ja äiti netissä ja tv:tä katselee

    Vauva nukkuu, isompi vauvakin nukkuu, mies potkittiin pihalle jo aikoja sitten ja minä odotan, että pyykinpesukone pesee pyykit ja sitten unille!
  7. S

    mitä mieltä nimestä Solina?

    Tulee Solinasta mieleen lorina ja sitä kautta vessa.
  8. S

    Mua niiiiin jurppii äidit, jotka tekevät kaksi lasta putkeen muodon vuoksi

    Muotojen vuoksi minäkin olen lapseni hankkinut pienellä ikäerolla :D
  9. S

    Virikelapsen äiti nostaa kotihoidontukea

    Entä jos jonkun toisen äidin voimavarat loppuu jo kahden lapsen kohdalla?? Eikö silloin ole hyvä, että on olemassa päiväkoteja ja subjektiivinen päivähoito-oikeus?
  10. S

    Mitä tekisit? Kyse päiväunista päiväkodissa.

    Niinpä olit kirjoittanutkin! Jotenkin kuvittelin, että kun molemmat on sängyissään ja käyt siellä silittelemässä ja taputtelemassa, että molempia koitat nukuttaa. Mutta luin nyt uudestaan tarkemmin. Edelleenkin uskallan olla sitä mieltä, että lapsi kaipaa huomiota. Kyseessä on varmasti myös...
  11. S

    Mitä tekisit? Kyse päiväunista päiväkodissa.

    Voin selventää kommenttiani, vaikka et taida ap olla, jolle kommenttini suuntasin. Oletan nyt kuitenkin, että sinunkin lapset on kotona viideltä ja SINÄ haluat lapsesi unille jo kello kahdeksan. Kirjoitat, että olet viettänyt illan lapsiesi kanssa..eli luultavasti sen kolme tuntia (klo 17-20) ja...
  12. S

    Mitä tekisit? Kyse päiväunista päiväkodissa.

    Viideltä kotiin ja kahdeksalta unille? Hmm.. Oletko miettinyt, että sille on olemassa jokin aivan toinen syy kuin päiväunet, miksi lapsi valvoo illalla myöhään...
  13. S

    miehen jatkuvat ylityöt, mä en jaksa enää olla kiitollinen sen raatamisesta

    Itse katselin jonkun aikaa tuollaista kuviota..mies teki töitä kellon ympäri. Luulin, että miehelle perhe merkitsi jotain, mutta se olikin se työ, mikä oli hänelle kaikki kaikessa. Ja erohan siinä sitten tuli. Mutta toivottavasti sinun miehesi osaa arvostaa perhettäänkin! Tosin vähän pahalta...
  14. S

    miehen jatkuvat ylityöt, mä en jaksa enää olla kiitollinen sen raatamisesta

    Mitäpä tuollasella miehellä tekee, joka arvostaa enemmän työtään kuin perhettään.. Vai onko nyt kyseessä vain tilapäinen "raataminen"..?
  15. S

    Naapurin vauva huutaa joka yö niin, että ei meilläkään nuku kukaan...

    Meillä kans vauva huutaa illat/yöt.. Itse olen siihen huutoon jo "tottunut" mutta välillä kyllä mietin, että mitähän nuo naapuritkin ajattelee.. Saapi tuntea syyllisyyttä niin vauvan itkusta kuin naapureidenkin yöunien puolesta.
  16. S

    kivittäkää jos haluatte...

    Vähän (tai oikeastaan paljonkin) ohi aloituksen mutta tyhmänä kysyny nyt siltikin: kuinka pienen lapsen saa laittaa päiväkotiin / perhepäivähoitajalle hoitoon? Onko siinä edes mitään rajaa??
  17. S

    Kun ei ole "aikaa" imettää vauvaa..

    Esikoinen on 2-vuotias. Vaipoissa kulkee viellä, mutta on muuten melko "omatoiminen". Minua suoraan sanoen hirvittää imettää vauvaa ja samalla yrittää tehdä käsillä jotain muuta..jos vauva vaikka tipahtaa. Ja jos yritän jotain muuta tehdä ja liikkua samalla kuin imetän, vauvan imuote irtoaa ( ja...
  18. S

    Kun ei ole "aikaa" imettää vauvaa..

    Kertokaapa te äidit, joilla on useampia lapsia, mitä avuksi tähän tilanteeseen. Iltaisin vauva tankkaa ihan todenteolla: syö kauan ja tiheään tahtiin. Melkein koko ilta on yhtä imettämistä. Samaan aikaan pitäisi kuitenkin hoitaa isompaa lasta ja laittaa hänet unille. Ja tämä on hankalaa, kun...
  19. S

    Minkä ikäistä vauvaa voi nukuttaa yön selällään?

    Mitenkäs tuo vauvan nukkuminen mahallaan?

Yhteistyössä