Hakutulokset

1. M

Menkkakivut Lugesteronin aikana

Mulla alkoi menkkakivut n. viikon Pas-siirron jälkeen. Ihan hirveitä viiletelyitä ja poltteluita. Äsken sain elämäni ensimmäisen plussan kahden vuoden odottamisen jälkeen. Olin jo heittänyt menkkaoireiden takia kirveen kaivoon enkä uskonut yhtään että sieltä plussa voisi tulla. Ehkä erona oli...
  2. M

Huhti-toukokuun ivf/icsi/pas-hoitolaisia pinoon?

Ei tullut lasta meillekään tästä hoista. Nyt on mieli musta ja epätoivo valtaa taas mielen. Niin kuin aina menkkojen alettua. Saadaanko me ikinä sitä lasta. Syksyllä Pas vaikkakin tällä hetkellä luotto siihenkin on aika alhaalla. Mutta ei kai tässä muu auta kun alkaa katsomaan eteenpäin ja...
  3. M

Huurre ja firefox eikös joku täältä plussanneista perustanut uuden pinon teille plussanneille. Näin muistelisin. Olisko ollut nim. tahtoo vauvan? Löytyy varmaan jos selaa sivuja taaksepäin. ON: Perjantaina pitäisi testailla ja olen yrittänyt olla tutkimatta oireita itseltäni mutta aika...
  4. M

Shenda ei minun mielestäni vielä ole syytä huolestua. Itse ajattelin yrittää piinata itseäni täydet kaksi viikkoa ja testata vasta sitten ellei vuoto ole alkanut. Mutta eikös se ole joskus pp10 paikkeilla kun testi voi alkaa näyttää plussaa? Näin minä olen ymmärtänyt vai olenko ihan hakoteillä...
  5. M

eevi-antero mutta teillähän oli päivää lyhempi viljely, eikö? Meillä oli punktio tiistaina ja eikös teillä ollut vasta keskiviikkona. Että ihan hyviähän ne sunkin solut on olleet, meillä saivat vaan vähän etumatkaa. =) Vähänkö tää on jännää! Piinaillaan sitten testien kanssa parin viikon päästä.
  6. M

Onpas täällä sattunut ja tapahtunut viime käynnin jälkeen. Niin hyviä kuin huonojakin uutisia. :hug: kaikille! Meillä oli tänään siirto ja kuten arvelinkin yli puolet oli raakoja ja meni siis roskiin. Ensi kerralla tehdään pidempi kypsyttelyaika jotta kaikki kerkiäisi mukaan...
  7. M

Nuppu ja Eevi-antero tsemppiä huomiseen punktioon. Hyvin se menee! Itse tultiin sieltä juuri ja punktio oli lähes kivuton. Vasta sen jälkeen tuli vatsa kipeäksi mutta sain siihen samantien kipulääkettä lisää ja kotiin lähdettiin noin tunnin päästä. Itseasiassa reissun kivuliain kohta taisi...
  8. M

Jestas mikä yö! Taas iski virtsatientulehdus ja koko yö meni valvoessa. Taitaa olla pitkästä aikaa oikein ärhäkkä tapaus kun otin siihen kefeksiiniä mutta ei auttanut yhtään. Yleensä jo yksi auttaa niin että saa nukuttua. Sain nyt nukuttua 8-11 ja soitin Tayssiin saako antibiottikuurin syödä...
  9. M

Heippa taas kaikille! Olen laiska kirjoittamaan mutta ahkerasti olen käynyt lukemassa kaikkien kuulumisia ja ehkä nyt jopa hieman pelonsekaisilla fiiliksillä odottelen punktiota. Hyperiä olen pelänny kun ikäni puolesta ilmeisesti riskiryhmään voisin kuulua mutta tämän päivän ultran perusteella...
  10. M

Amelie Mä sain Tayssista sekoituspiikin ja pistämispiikin kun pregnyliä inseminaatiota varten pistelin. Eikö ne antanu sulle niitä sieltä?
  11. M

Dreamille onnea kahdesta kyytiläisestä. Toivotaan että ne kaksi kyytiläistä on tahmatassuja ja pysvät kyydissä loppuun asti. Amelie sulla ilmeisesti ultrat sujui ihan hyvin Tayssissa ja homma etenee. Sain itsekin hieman helpotusta mielelleni kun soitin sinne siitä miksi piikit alkaa vasta...
  12. M

Epäluottamusta kyseiseen lääkäriin aiheutti vielä kun mulla oli synarela-reseptistä hakematta yksiosa 30 sumua ja nyt jos aloitan piikit vasta perjantaina ne 30 ei riittäisi. Joten lääkäri kirjoitti vielä toiset 30 samaan reseptiin. No apteekissa sanottiin että jos reseptiin lisää uusia...
  13. M

No niin, nollaultrakäynti hoidettu ja piikit haettu. Mutta nyt rupes vaivaan kun tällä kertaa oli joku lääkäriharjoittelija hoitamassa asiaa ja määräsi piikittelyn aloitettavaksi vasta perjantaina. Viime kerralla lääkäri puhui että aloitettais ne tiistaina tai keskiviikkona. Olisko sillä...
  14. M

Amelie Kerran elämässä näinkin päin että kiroo kun menkat ei ala! :laugh: Ja odottaa innoissaan koska pääsee piikitteleen ja eteenpäin tässä hommassa.
  15. M

Huomenta kaikille! Onnea kaikille plussanneille ja piinailijoille tasapuolisesti! Täältä tullaan perästä ja toivottavasti olette tartuttaneet meihin muihinkin kunnon plussapuhurin. Nyt on ruvennut vaivaamaan sellainen asia kun sumuttelen synarelaa ja menkat on pari päivää myöhässä...
  16. M

Tahtoo vauvan hirmuisesti onnea plussasta! :flower: sharlin Menkat pitäis alkaa vasta ens viikon tiistaina. Eiks ne mee ihan samalla tavalla kun luomukierrosta vai aikaistaako Synarela niitä? Ei mulle ainakaan lääkäri mitään maininnut siitä. Yleensä mulla alkaa menkkajuilinnat päivää...
  17. M

Minä kanssa synarelaa sumuttelen toista päivää ja ihmettelen voiko oireita tulla jo näin pian. Tänä päivänä ihan hirveitä vihlaisuja alapäässä ja munasarjoja jomottaa kuin menkat olis tulossa. Voiko johtua jo sumuista? Jos ei siitä johdu niin ihmeellisesti alkoi samaan aikaa sumujen kanssa...
  18. M

Voi Rockafella, pahoittelut vuodosta. :( Piti tulla itsekin tänne avautumaan kun on niin huonot fiilikset. Tuttava pariskunta sai viikonloppuna pojan ja mies lähti juuri varpajaisiin. Harmittaa kun en pysty olemaan iloinen heidän puolestaan. En edes tiedä pystynkö menemään katsomaan vauvaa...
  19. M

Tuli mieleen kun noista kelan korvauksista oli puhetta että mitenkäs se lääkekattokorvaus oikein menee? Näkeekö ne apteekissa kelakortilta mitä on vuodessa osteltu ja alentaa heti jos raja on ylitetty vai pitääkö ne aina itse maksaa ensin ja sitten kuitteja vastaan periä jälkikäteen kelalta...
  20. M

Onnittelut kaikille plussanneille! Ihan älyttömän hieno juttu! Meillä oli tänään suunnittelukerta ja sain reseptin sumuihin ja nolla-ultra ajan. Jos kaikki menee niin kuin pitäis, punktio ja siirto on joko viikon 21 lopussa tai viikolla 22. Ja jo nyt jännittää. Miten tässä jaksaa odottaa...

Yhteistyössä