Huhti-toukokuun ivf/icsi/pas-hoitolaisia pinoon?

tahtoovauvan toivon todella, että päädyt tuonne plussapinon puolella! =) Ei ne menkkakivut mitään tarkoita, niitähän on myös monella plussaajalla tuossa vaiheessa. Tämä päivä on oikea piinapainajainen, mutta huominen on jo pian!!! Jaksuja!

millis mahtavaa!!! Upealta näyttää tuo plussanneiden joukko jo! :) Onko jotakin oireita?

ja vielä Minska. Ymmärrän pessimistisyytesi, koska mulla oli aivan sama tunne oman punktion jälkeen. Mulla oli vain 5 solullista. Niistä kuitenkin saatiin 3 top-alkiota ja nyt on yksi vatsassa ja kaksi huurunenua vielä pakkasessa. Eli älä heitä toiveita!! Piristy! =)

tahtoovauvan voin ymmärtää että viimeinen piinapäivä on varsinaista piinaa ja tuntuu pitkältä. Tsemppiä! Toivottavasti ois hyviä uutisia, kivuthan voi olla merkkinä molemmista.

Minska, ihanan positiivinen mies sulla. Ajattele, että niistä voi hedelmöityyä ja jakautua vaikka kaikki neljä! Peukut pydeen että tulisi hyviä uutisia. Minuakin jännittää. Iltapäivällä saan soitella omia hedelmöittymistuloksia.

Ihana tsemppari Kenzo , näytät meille että yhdelläkin voi onnistua!

Rockafella : Voi ei, olen tosi pahoillani. Paljon halauksia ja voimia Sinulle. Ihan itkettää kun ajattelee miten kurjalta Sinusta tuntuu. Mutta ihan varmasti Sinäkin onnistut vielä! Nyt vaan paljon jaksamisia ja nenä kohti tulevaa. Vaikka ei se nyt kivalta tunnukaan. :hug:

Minska: Nyt luotetaan ja uskotaan, että neljästä saadaan hyviä tuloksia. Puhelinsoittoa odotellessa. :) Nyt vaan positiivisuus ilmoille!

Kenzo: Kyllä se on sitkeä solu, tosi ihanaa! Ja nyt hirveästi tsemppiä ja onnea hakureissulle. :)

Sharlin: Tosi kiva kun meillä on samat päivät. Voidaan sitten vertailla tuntemuksia. :) Onko sulle tullut jotain vaikutuksia Synarelasta? Mulla on ollut koko ajan hirveä flunssa päällä, joten toivottavasti sumuttelu tehoaa. En ole uskaltanut niistääkään pariin tuntiin sumun jälkeen. :p Väsynyt olen ollut ja en millään jaksaisi nousta aamulla töihin. Saattaa kyllä johtua flunssastakin. Muita oireita en ole huomannut.

Millis Onnea ihan hirveästi! Vatsassa oikein pyörähtää kun lukee onnistumisesta. Ihanaa! :flower:

Nea-Milla Tsemmpiä odotteluun. Huomenna sitten vaan hakemaan =)

Pirpanalle kans hirmusesti onnea odotteluun ja varmasti pääset hakemaan huomenna. :)

Äläpä Minska oo ollenkaan huolissas! Meillä punktiossa saatiin vaan 2 solua, mutta niistä toinen päätti hedelmöittyä!! Neljä kullostaa siis ihan kivalta :)

Mua koitti mies rauhotella sanomalla, että tossa kahdessahan on jo toinen liikaa... Ja onhan se vähän niinkin. :) Nyt vaan pidetään peukkuja! Koita pitää toivonkipinää yllä, ilman toivoa ei oo mitään.. :hug:

Kiitos kaikille lohdutuksista! :flower: Minulle sanottiin eilen, että jos ei kuulu mitään, niin sitten tulet huomenna siirtoon. Vielä ei oo ainakaan mitään kuulunu, kai se on hyvä merkki ? Mikäli se siirto tulee huomenna, niin täytyy käydä yliopiston apteekista ostamassa progesteron -nimistä lääkettä. Onko kellään siitä mitään tietoa? Olen pähkinä allergikko, niin siksi ei tuu luget.

Mikäs lääke se tollanen Progesteron on?! Mulla kans pähkinäallergia ja vaihtoivat Luget Crinoneen. Ei mulle kukaan edes puhunu muista mahdollisuuksista... Saakohan tosta Progesteronista kelakorvauksen? Kun ton Crinonen kans on niin tyhmästi, että 7pvän annos on 85e, eikä kukaan korvaa mitään. Arvakkaa vaan ottaako päähän?! Just sain Kelasta se paperin, että loppuvuoden lääkkeet on 1,50e ja sit ku meen polleena apteekkiin niin sanovat, että TÄÄ lääke ei nyt sit ookkaan korvattava. JUST.

Rahaahan se vaan on, mutta tympii silti. Ja jos käy iloisesti ja plussaan, niin saan käytää vissiin tota Crinonea vielä viikkotolkulla mukavaan 85 euron viikkohintaan. Noh, oispa se kyllä sen arvosta... :p

Eli siis toivompa vaan Minska, että sun lääkkees ois korvattava. Voi meitä pähkinäallergikkoja... :)

tahtoovauvan Progesteron on kela-korvattava eli maksaa meille lääkekaton ylittäneille 1,50. Sitä saa vain yliopiston apteekeista. Googlasin tästä tietoa. Samaa läkettä kuin lugessakin, mutta se on voimakkaampi. Tarvii laittaa vain aamuin ja illoin.

Onko sulla muita allergioita? Mulla on mm. kumiallergia. Tämä aiheuttaa aina hilpeyttä normaali elämässä... Sairaanhoidossa taas ei aiheuta muuta kuin lisähommia.

Minulla alkaa toiveet heräämään, kun ei oo vieläkään kuulunut yhtään mitään. Arvaisikohan tuonne soittaa?

Minska, minä kyllä soittaisin. Mulla oli sellainen systeemi, että soittavat joka tapauksessa.

Nea-Milla
, tosi hyvä, saatte vielä pakkaseenkin muutaman.

Mulle on nyt sitten laitettu munasolu kyytiin. Mulla on lääkkeenä Lugesteron, ja sekään ei ole kela-korvattava. Mutta en jaksa sitä nyt murehtia, olen niin onnellinen kun siirto on tehty. =)

Hyvä, hyvä Nea Milla! Pyydä sit laittaan sille kyytiläiselle tarrasukat, jotta pysyy matkassa koko 9kk!! :D

Minska: Yliopiston apteekista määkin oon omani hakenu. Eikä mulla oo kun vähän siitepölyallergiaa ton pähkinän lisäks. Aika hölmö juttu.

No pitänee ottaa puheeksi kun seuraavan kerran lääkäriä jututan... Kiitos sulle tästä tiedosta, saatoit säästää meltä isan kasan rahaa :saint:

Hieno juttu Nea-Milla! =)

Kenzo Pidetään peukkuja, että sisupussi pysyy kyydissä mukana loppuun asti!

Minä sitten soitin, mutta jännitys ei vielä lauennut. Kaksi oli hedelmöittynyt, mutta jakautumisesta en saanut tietoa. Kuulemma huomenna sitten näkee.... Ajetaan sitten 200 km yhteen suuntaan kuulemaan joko hyvät tai huonot uutiset :/ Tuntuu ihan vitsiltä: miten pidetään kuukauden hormoonihoidolla ollutta lapsetonta jännityksessä...

Miehelläkin tuntuu piisaavan huumoria. Laittoi juuri viestiä, että onko tietoo, miten ne munasarjat on lähteny jakautumaan :LOL:

Nea-Milla, laitoin ekat luget siirron jälkeen ja illalla lisää. Mulla ei ollut edes reseptiä ennen siirtoa, joten en pystynyt laittamaan niitä aamulla. Annoksena on aamuin ja illoin 2 kapselia. Onkohan muilla samanlainen?

Olo on ihan hyvä =)

Zin
Voi Rockefella, olen tosi tosi pahoillani sun puolesta! :( Olisin niin toivonut sulle plussaa! Sure rauhassa ja kerää voimia ja toivottavasti ensi kerta menee paremmin! Jaksamista teille molemmille!

Millis, onneksi olkoon, hieno uutinen! :flower:

Tsemppiä teille piinailijoille ja piinailun aloittamisen piinailijoille! Peukkuja Kenzolle!

ON: Me sovittiin lääkärin kanssa tänään että aloitetaan lyhyellä kaavalla heti seuraavista menkoista, eli toivottavasti vielä toukokuun aikana! :) Nyt on vähän pirteämpi olo jo. Eilen sain itkukohtauksen vain koska yhdessä virastossa oli aika ikävä virkailija. Ei ole näköjään stressinsietokyky ihan normaaleissa lukemissa...

Amelie80: Kyllä pitäisi tehota vaikka on flunssa. Musta tuntuu, että oon välillä tosi kireä ja ärtynyt ja sitten se menee ohi. Mutta mulla on sellaista muutenkin kun menkat on alkamassa. Toivottavasti ne menkat nyt alkaa suht ajallaan, oon huomannut täällä, että ne summuttelun jälkeen saattaa vähän temppuilla..

Minä kanssa synarelaa sumuttelen toista päivää ja ihmettelen voiko oireita tulla jo näin pian. Tänä päivänä ihan hirveitä vihlaisuja alapäässä ja munasarjoja jomottaa kuin menkat olis tulossa. Voiko johtua jo sumuista? Jos ei siitä johdu niin ihmeellisesti alkoi samaan aikaa sumujen kanssa. Lääkeselostuksesta en kyllä mahdollisista oireista noita vihlaisuja löytänyt.
Kai mulla muurautuu alapää umpeen niin loppuu koko homma heti kättelyssä. :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja Minska:
Miehelläkin tuntuu piisaavan huumoria. Laittoi juuri viestiä, että onko tietoo, miten ne munasarjat on lähteny jakautumaan :LOL:
:D Niin ja millos sulla onkaan se evoluutio ;)

).( Illalla piikittelin ekat 275 IU Puregonia, meni kyllä suhteellisen rutiinilla, montakohan piikkiä tässä oon nahkaani iskenyt näitten kaikkien hoitojen aikana :eek: No mutta maanantaina on sit ultra, toivottavasti löytyy runsain mitoin kasvamassa olevia munasarjoja :D

Yhteistyössä