Rockafella : Voi ei, olen tosi pahoillani. Paljon halauksia ja voimia Sinulle. Ihan itkettää kun ajattelee miten kurjalta Sinusta tuntuu. Mutta ihan varmasti Sinäkin onnistut vielä! Nyt vaan paljon jaksamisia ja nenä kohti tulevaa. Vaikka ei se nyt kivalta tunnukaan. :hug:
Minska: Nyt luotetaan ja uskotaan, että neljästä saadaan hyviä tuloksia. Puhelinsoittoa odotellessa.
Nyt vaan positiivisuus ilmoille!
Kenzo: Kyllä se on sitkeä solu, tosi ihanaa! Ja nyt hirveästi tsemppiä ja onnea hakureissulle.
Sharlin: Tosi kiva kun meillä on samat päivät. Voidaan sitten vertailla tuntemuksia.
Onko sulle tullut jotain vaikutuksia Synarelasta? Mulla on ollut koko ajan hirveä flunssa päällä, joten toivottavasti sumuttelu tehoaa. En ole uskaltanut niistääkään pariin tuntiin sumun jälkeen.
Väsynyt olen ollut ja en millään jaksaisi nousta aamulla töihin. Saattaa kyllä johtua flunssastakin. Muita oireita en ole huomannut.
Millis Onnea ihan hirveästi! Vatsassa oikein pyörähtää kun lukee onnistumisesta. Ihanaa! :flower:
Nea-Milla Tsemmpiä odotteluun. Huomenna sitten vaan hakemaan =)
Pirpanalle kans hirmusesti onnea odotteluun ja varmasti pääset hakemaan huomenna.