Amelie Taysista saadussa lääkärintodistuksessa ei lue mitään lapsettomuushoitoihin viittaavaa. Jotain vaan,että olet ollut Taysissa sillon ja sillon ja se täten totistetaan
Maima Puregonissa on sit aina extraa,esim. 900 kynässä on 200 yksikköä enemmän siis 1100 yksikköä oikeesti. Kantsii aina käyttää viimeseen pisaraan asti, tiedoksi vastasen varalle
).( Siirrosta kotiuduttu, pp0. Oli vaan yksi hyvälaatunen alkio, joka siirrettiin (soluja saatiin 4, joista hyvälaatusia 3). Lisäks perään tuupattiin toinen kehnompi yksilö antamaan apua tälle paremmalle tyypille. Eli siirrettiinkin sit kaks alkiota. Kolmas kehnoilija jäi tarkkikselle vielä päiväks-pariks, mutta lääkäri arveli, ettei siitä ole eläjäksi eli ei pakkaseen ketään tälläkään kertaa!
Meillä on Taysin hoidoissa (2 ivf) ollut huono tuuri, kun huonosti tulee soluja ja hedelmöittyneetkin on heikkolaatusia :/ Missähän mättää? Onkohan mun ikä jo yks tekijä... ja kannattaakohan tän jälkeen enää ees yrittää...siis jos nyt menee taas reisille :/
Mutta ihan hyvällä mielellä nyt oon ja rukoilen, että tästä nyt vihdoin plussattais
Kiitos tsemppauksista! Niille on kyllä käyttöä!
(Pitäis päivittää mein listaa... mut mä meen nyt päikyille :ashamed: )