Huhti-toukokuun ivf/icsi/pas-hoitolaisia pinoon?

Tähtisäde
Pääsisikö pinoon mukaan?

Takana yritystä 2007 syksystä. Molemmat ollaan vikaisia miehen kanssa. Tammikuussa oltiin ensimmäisessä icsissä, josta tuli plussa, mutta päättyi keskenmenoon ihan heti alkumetreillä. Nyt kp1 ja suunnitteilla PAS, jos vaan pakastimen aarteet selviävät sulatuksesta.

ONNEA KAIKILLE PLUSSANNEILLE! Tämä pinohan on ollut todellinen plussamagneetti!

Nega verikokeesta! Seuraava yritys aikaisintaan elokuussa, mut en tiiä... 3 IVF:ää/ICSI:ä takana ja yhteensä 2 huonoa munasolua niistä saatu. Tuntuu toivottamalta!! Itkien poistun ja mielessä pikkuinen joka minulta vietiin pois puoli vuotta sitten... miksei se raskaus voinu loppua paremmin :'(

Miimi voi sua :hug: Olen tosi tosi pahoillani sun puolestasi! Kurjaa :/ Koettakaa nyt kesä rentoutua ja nauttia muista jutuista (tuntuu nyt toivottomalta, tiedän!) ja sit syssymmällä suunnittelette hoitoja eteenpäin :hug:

).( Punktiosta kotiuduttu. 4 solua saatiin, oon tosi onnellinen!! Pelkäsin huonompaa saalista. Nyt sit pelätään, tuleeko maanantaina puhelua Taysista, jos ei tule niin siirto ma-iltapäivällä!
Punktio oli samanlainen kun viimeeks Taysissa eli puudute+kipulääke ei auttanut tonne vasemmalle puolelle vaan neula tuntui tosi kipeesti vas.munasarjassa! Sain maksimimäärän ylimäärästä kipulääkettä ja nyt on ihan ok olo. Taidan mennä hetkeks päiväunille ZZZZ

Voi Miimi :hug: Koita kestää vaikka vaikealta tuntuukin tällä hetkellä ja vielä pitkään!

Kristiinalle onnittelut kestetystä punktiosta. Toivotaan, että saat sieltä oikein hyvän kyytiläisen mukaasi :D

Kuokkavieras neulat tulevat lääkeaineen mukana. Pregnyliä varten kannattaa pyytää klinikalta sellainen ampullin aukaisulaite. Se on sellainen muovinen, jolla on kätevä avata lasiampullin pää.

Kenzo parhaalla mahdollisella ja toiveikkaalla mielellä minäkin olen. En ole ikinä ollut lähimainkaan raskaana ja ikääkin on, joten pieni (vähättelyä :LOL: ) epävarmuustekijä kuitenkin kaihertaa mielessä. Kai sitä yrittää etukäteen varautua pettymykseen. Vaikka ei sitä tietenkään kannattaisi, koska silloin joutuu pettymään kahteen kertaan.

Jokainen päivä alkion siirrosta eteen päin on ollut ihme, että saan pitää hedelmöittynyttä alkiota sisälläni. En ole sitä ennen kokenut. Vaikka en saa mitään merkkejä onnistumisesta, on tämä kuitenkin jotain ennen kokematonta. Vaikea selittää mitä tarkoitan, mutta luulempa siskot, että te ymmärrätte.

Minska Täällä Huurre tajuaa kyllä mistä puhut..:)
Mieletön tunne syntyy jo pelkästään siitä, kun mun ja miehen solut pystyy hedelmöittymään keskenään..
Kait nuo "ulkopuolella" olevat immeiset pitäis meitä hassuina, mutta tää on niin suhteellista tää elämä. :)

Huurre :wave:

Kristiina76 Mikä on vointi nyt punktion jälkeen?
Ittelläni hirvittää jo tuleva, kun viimeksi olin kolme päivää kamalan kipeänä punktion jälkeen. Toivottavasti nyt en olis niin kipee..
Mut näköjään tääkin on suhteellista ku joku kertoili täällä, että oli punktion jälkeen 1,5vk saikulla.
Jänskättää kyllä, et miten paljon ite tarvii saikkua..
Tää ope haluais olla laittamassa lapsia kesälaitumille :) Varsinkin ku luokka vaihtuu syksyllä.
Paineensietoa kysytään taas..

Huurre Ei ole todellista.. ootteko tekin Helsingin väestöliitossa.. ja samaan aikaan? Kuka lääkäri teillä on? Meillä on Seija. Kyllä Suomi on pieni maa..

Onnea hirveästi plussanneille! Itseä jotenkin masentaa hieman tuo äitienpäivä, varmaan osittain näistä suurista hormoniannoksista.. No, ehkä ensi vuonna saa sitä juhlistaa hyvillä mielin, mutta kaikille plussanneille mun puolesta ihan mahtavaa äitienpäivää näin jo etukäteen.

dreamerille onnea punktioon! Hyvin se menee!

Kaikille muillekkin jaksamisia!

Miimin, Kristiinan ja Sojan kanssa olen tainnut ennenkin olla samassa pinossa (loka-marraskuu tai tammikuu).

Miimi, jaksamista. Nokka kohti uusia tuulia, kun on pahimmasta taas ylös päästy. Me ollaan uskomattoman vahvoja naisia. Suhteellisen täysijärkisinä kaikista näistä pettymyksistä huolimatta.

Mulla maanantaina eka ultra ja perjantaina sitten toinen, punktio sitä seuraavalla viikolla sitten. Olo on tosi negatiivinen. Varmasti tämä ajankohta, pistelyt päällä ja äitienpäivä (ja huominen lapsettomienpäivä) tulossa. Päässä pyörii vain, että 10 vuotta sitten tähän aikaan olin raskaana. Surullinen ja epätoivoinen olo.

[/url][color=Green3]

Mukana menossa perjantaina 8.5.2009:

pirppa75: 1.IVF punktio 21.4, siirto 24.4 pp13

Junnu: 4.ICSI, punktio 24.4, siirto 27.4 pp11

Haave: 1.IVF:n 1.PAS, siirto 28.4 pp10

Kenzo: 1.IVF, punktio 27.4, siirto 29.4, lyhyt kaava pp9

Minska: 1.IVF/ICSI, punktio 28.4, siirto 30.4. pp8

Nea-Milla: 2.IVF, punktio 28.4, siirto 30.4, lyhyt kaava pp8

pirpana74: 1.IVF:n 1.PAS siirto 30.4 pp8

Kipsu: 4.IVF siirto 4.5 pp4

vilhelmiina72: 6.IVF punktio 5.5, siirto 7.5 pp-

Kristiina76: 4.IVF, punktio 8.5 siirto 11.5, lyhyt kaava, TAYS pp-

dreamer78: IVF, punktio 11.5, siirto 13.5, pitkä kaava pp-

Dream 73:3.ICSI, punktio 11.5, siirto 13.5, VL Tre pp-

Sannuli-81: 2.IVF, punktio vko 20 pp-

Sharlin: 1.IVF, punktio/siirto vko 21, pitkä kaava, Helsinki VL pp-

shenda81: 1.IVF, punkto vko 21, lyhyt kaava pp-

Amelie80: 1.IVF, punktio vko 21, pitkä kaava, TAYS pp-

Maima: 1.IVF, punktio/siirto vko 21-22, TAYS pp-

Electra: 3.ICSI, punktio/siirto vko 22, pitkä kaava pp-

plasebo: 2.ICSI, punktio/siirto vko 22, pitkä kaava, OYS pp-

Tirlittan1968: 1.IVF vko 22-23 pp-

Veikka: PAS, toukokuussa? pp-

NPG: 3.ICSI, huhtikuussa, pitkä kaava pp-

Huurre-80: 2.ICSI, toukokuussa, pitkä kaava, VL pp-

Plamsu75: 1.IVF, punktio/siirto pp-

soja: 3.IVF:n PAS, toukokuun loppu pp-

sooda: 1.IvF:n PAS, toukokuussa pp-

Tähtisäde: 1.ICSI:n PAS, toukokuussa pp-

Haamun saaneet: :eek:
emily81: 1.IVF:n 1.PAS

[color=Green3]Plussanneet:[/color]

nuuskis80: 2.IVF
jerpuska: 2.IVF:n 2.PAS
viiva:1.IVF
millis1981: 1.IVF:n 1.PAS
tahtoovauvan: 1.IVF
jenni-juulia: 1.IVF
batinka: 1.ICSI
valdelsa: 2.IVF:n 1.PAS
Milliäinen: 2.IVF

Myöhemmin onnistuvat: :hug:

Möhkö-72: 1.ICSI
kaisa81: 4.ICSI
Rouva B: 1.IVF
Zin: 1.IVF
Rockafella: 1.ICSI
Miimi78: 3.ICSI

Yritin tavata viestejä taaksepäin mut ei silmiin osunut Sannulin kuulumisia, missä aikataulussa te meette..?
Ja oliko Pirppa ja junnu teiltä tuoreita kuulumisia? Testailuja kenties ;)
Kaikki muutkin, jos omat tiedot tossa on puutteellisia niin laittakaa viestiä niin laitetaan ajan tasalle :)

Huurre mulla on toistaseks tosi hyvä vointi, parempi kun viimeeks! Punktiosta kotiuduin puolen päivän maissa enkä oo ottanut yhtään kipulääkettä :eek: Iskeeköhän se huomenna jonkun kauheen turvotus-tuskashown vielä päälle..?

Tervetuloa uudet listalaiset! Tähtisäde ja karatin ainakin on tuttuja tammikuun pinosta. Toivottavasti ei teidänkään kanssa enää uusissa lapsettomuuspinoissa tavata :LOL: ;)

Hei te kaikki urheat naiset! Vieläkö mahtuu mukaan tähän erityisen hyväonniseen pinoon?
Olen seuraillut sivusta jo pidempään ja tuttuja nimiä Joulu-/ Tammikuunpinosta nähdessäni rohkaistuin mukaan.

Meillä yritystä jo 3vuotta. Takana 1 inseminaatio ja nyt 2.IVF punktiota vailla valmis. Toimenpidepäivä 12.5. Usko tässä meinaa mennä, mutta te urheat naiset jaksatte pitää toivoa yllä...siitä kiitos!

Lämmin tervehdys kaikille :) Tiedustelisin myös, josko mahtuisi tähän pinoon jännäämään oman ja muiden puolesta? Olen 33-v. Olen Väestöliitolla hoidoissa, ollut jo pari vuotta. Taustalla km 2006, 3 kertaa yritetty Clomifemin tuella (+lukemattomia yrityksiä ilman hormonaalisia tukia :/), 3 inseminaatiota ja nyt 1.ICSI. Tänään oli siirto. Puntiossa tuli 7 munasolua, joista vain yksi lähti jakautumaan normaalisti (luokka 2) ja se siirrettiin tänään... *jännittää*.

Jännät ajat tiedossa.

Jaahas, täällä plussia sen kun satelee..
Onnittelut plussanneille ja lohtuhali Miimille! :hug:

Mulla on nyt yksi kyytiläinen matkassa, huomenna siis pp1.
Muut alkiot olivat "tapansa mukaan" kupsahdelleet matkan varrelle, joten toivo täytyy laittaa nyt tähän pienokaiseen.
Aion ainakin tällä kertaa viettää äitienpäivää tämän "alkion" äitinä, toivottavasti saan kukkia sänkyyn :)
Vaikka tilanteemme näin monen hoidon jälkeen ei ole sen valoisampi (päinvastoin), mielialani on parempi, kuin aiemmissa hoidoissa enkä niin paniikinomaisesti toivo onnistumista. Ehkä tähänkin tottuu..
Kovaa piinaa on silti tiedossa, siihen ei koskaan varmaan totu.
Kevät ja aurinko jaksaa kestämään!
Painumpa tästä nauttimaan tilkan piinispunkkua. :heart:

Enpä tiedä oliko hyvä enne vai mitä, mutta koiramme herätti minut tänään aamulla nuolaisemalla mahasta (jota ei ole koskaan aiemmin tehnyt), toivotti jo uuden asukkaan tervetulleeksi :)

Milliäinen, Valdelsa ja Batinka :flower: Onnittelut, hienoja uutisia!
Tässä ketjussa tosiaan tapahtuu ja kestää hetken päivittää itsensä ajantasalle, missä mennään kenenkin osalta. Miimi :hug: voimahalaus ja jaksamista uusia tuulia kohti!

Tsemppiä piinailijoille, koittakaa jaksaa odottaa.

).( Tänään kävin ultrassa ja kysta oikealla puolella peitti pahasti näkyvyyttä, mutta lääkäri veikkaili, että voi siellä ainakin neljä munasolua olla kypsymässä, samoin toiselta puolelta ei varmuudella saatu selvää, mutta veikkaili samoja lukuja ainakin, joten katsotaan nyt sitten mitä maanantai tuo tullessaan, kun punktio tuolloin tehdään. Ensin kuulemma poistetaan tuo kysta, jotta sitten nähdään ja päästään käsiksi itse asiaan.

Jännittää ihan hirveästi, mutta onneksi on saanut täältä lukea muiden kokemuksia punktiosta, niin vähän helpottaa pelkoa. Keskiviikolle sitten siirto suunniteltu, jos nyt sitten jotain siirrettävää saadaan aikaiseksi, ja nyt sain ensimmäistä kertaa Luget loppukiertoon tueksi, katsotaan nyt sitten, onko niistä jotain apuja.

Mukavaa viikonloppua kaikille kanssasisarille! :heart:

kristiina76, Täällä hoidot ovat edenneet siihen malliin, että ensi viikon ke-pe on punktio. Riippuu maanantain uä:n mukaan, miten on munikset kasvanu. Tänään kävin uä:ssä ja ihan hyvältä näytti 13mm olikos 4 jasit pienempiä paljon 10mm, nostettiin kuitenkin puregon annosta 200 iu + huomenna aloitan orgalutran jarrun. Manantaina sit tietää tarkan punktio + siirto päivän. Meille siiretään kaks alkiota.

Tuo meidän pinon plussapino kyl näyttää todella hyvältä..jatketaan samaan malliin loppuun asti!

Onnea plussanneille :heart: ,
tervetuloa uusille :wave: ,
ja jaksamista piinailijoille ja hoitolaisille.

Kuinkahan kauan käyn kurkkimassa teitä..? Ei oikeen uskalla kokonaan heittäytyä tonne toiselle puolelle... :ashamed:

tv ja minimii 5+2 (?) :)

:( voih, laskin sitten eilen lääkärissä väärin, ja väitin, että minulla on vielä täksi päiväksi riittävä annos Puregonia, ja vaikka lääkäri epäilikin, niin lopulta uskoi minua...nyt sitten sain vain puolet suunnitellusta eli 150iu 300iu:n sijaan, mutta ehkä tässä vaiheessa sillä ei enää ole suurta merkitystä...Toivottavasti, sillä punktio on maanantaina.

Eli joku jos päivittää tietoja, niin minulle voi laittaa punktio/siirto vko 20, lyhyt kaava =)

Moi!

Minutkin voi päivittää tuonne myöhemmin onnistuviin... :'(
Eilen testissä se niin tuttu nega ja illalla jo alkoikin tuhrut.
En käsitä kuinka tästä taas noustaan, niin pahalle tuntuu.
Itketty on enemmän kuin ikinä.
Onnea kaikille plussanneille, teidän ansiosta tästä selviää, annatte minulle toivoa siitä ihka omasta elämäni ensimmäisestä plussasta. Nauttikaa joka hetkestä!!!

Kenzo ja pirppa :hug: :hug: :'( Voi harmin harmi! Tosi kökköä. Vielä iso :hug:

Plamsu mullahan kävi sama juttu Puregonin kanssa, jäi vikasta 275:sta uupumaan 125 (vai 150 en muista) mut ei kuulema haittaa. Eli älä huoli :)

Mä oon nyt laiska enkä millään viitti päivittää listaa, sori :ashamed: B)

kenzo ja pirppa: PAHOITTELUT!! :(

Kristiina ja Plamsu: EH - mulle kävi eilen kans vähän huonosti. Mä sanoin kans lääkärille, et mun gonal riittää.. no, en saanut kuin 37,5, vaikka piti saada 112,5... No, soitin tänään polille ja laitan tänään sitten 75; tänään mun ei pitänyt laittaa enää mitään vaan piti olla välipäivä, sillä mun PUNKTIO SIIRTYI TIISTAILLE.
Teillä saitte kuitenkin isommat annokset kuin minä... ja kävikö se teillä just vikassa pistossa?
Mullakin piti olla vika pisto, mutta nyt tarvii sitten laittaa lisää, kun punktio on vasta ti.
(öh -tulipa toistoo :D )
Mä oon toisaalta ihan kauhusta kankeana ja kuvittelen jo että ne munikset surkastuu siellä nyt ja tiistaina ei oo yhtään munista jäljellä, ku ne on surkastunut. :( TOISAALTA mun on pakko luottaa siihen, että ei ne nyt silleen voi surkastua!!! :eek:

dreamer78 vika pistopäivähän tämä oli, joten en nyt jaksa uskoa, että enää haittaa on, vaikkei ihan täyttä määrää lääkettä ollutkaan, nyt vielä jarrupiikki ja illalla ois sitten taas Pregnylin laitto, ja inhoan niiden lasiampullien kanssa puljaamista.
Ja muuten, ei ne munikset sieltä mihinkään surkastu, älä pelkää :hug:

Yhteistyössä