Huhti-toukokuun ivf/icsi/pas-hoitolaisia pinoon?

Moi.
Pitkä ketju ja pajon porukkaa.

Haave:
Flunssaoireet ja lämpöily saattaa kuulua + oireisiin..

Testasin tänään plussan pp10 ja kyseessä siis 2. ivf:n 1. pas, jospa vihdoin tärppäis meilläkin.. Toivoa voi, mutta pelko on kyl kova.

Plussaonnea kaikille.

Aivan ihanaa lukea näitä plussauutisia! Niistä saa niin paljon tsemppiä!
Toivon sydämestäni, että Batinka sun raskaus sujuu hyvin aina loppuun asti!

Tällä hetkellä itellä karmea väsymys päällä. |O Menkat kestää jo yheksättä päivää.. Ikinä ei oo näin pitkään vuotanu. Kait se on sitten kunnon tyhjennysvuotoa.. joka johtuu Synarelasta. Kuin pitkään teillä on pahimmillaan tää vuoto kestänyt?
Lisäksi kuumat aallot ei meinaa loppua.. Joka yö herään ihan litimärkänä hiestä.. Sitten kylmävesipullo kainaloon ja kohta on taas kylmä. :ashamed:

Lekuri sanoi, että nyt piikkien aikana pitäis näiden vaihdevuosioireiden lieventyä kun estrogeenitaso alkaa nousta. Parempaa aikaa odotellessa siis... :headwall:

Eilen pistin ekan piikin Puregonia (125iu) Toivottavasti ekassa kontrollissa vaste on ollut hyvä eikä annosta tarttis suurentaa.. :/

Jotenkin on ihan mielettömän toiveikas olo ja odotukset ehkä jopa liiankin korkealla. Tää kevät on niin ihanaa aikaa mielialanvaihteluista huolimatta, että pistää uskomaan uuteen elämään :) Ja nyt ku tää pino on osoittautunut näin onniseksi ...niin mun taikausko toisaalta pelottelee, että mä en voi onnistua ku näin moni on jo plussannu tästä pinosta ;)

Nyt heitän taikauskon romukoppaan ja uskon elämään :heart:

Tsemppiä piinistelyihin itse kullekkin ja plussasateita!!! :heart:

Huurre =)

Minunkin puolesta onnea hurjasti Batinkalle!!
[/b]Huurre aloitettiin samana päivänä piikit, koska sulla ultra? Mulla viikon päästä pe.. tiistaina verikoe.
Amelie Mulla kans on selkeästi kuumoittelu lisääntynyt, lisäksi tänään ollu ärsyttävä päänsärky..

Tsemppiä, tsemppiä!

Kiitos valtavasti onnitteluista vielä :hug: :flower:

Ja plussa puhureita paljon!! Seuraan täällä varmaan vielä jokusen hetken ennen kun siirryn odotuspuolelle.. Ei ihan mene kaaliin tämä homma. :snotty:

Vadelsalle onnea myös!!!
Hurjan paljon plussia!!

Ja emilylle tsemppiä plussan vahvistumiseen!!!!

Sharlin : Mennään kyllä ihan tismalleen samoissa :)
Mulla kans tiistaina verikoe ja perjantaina ultra. Missä sä olitkaan hoidossa ja monelta sulla lääkäriaika, heh ;) Törmätään pian klinikalla :D

Hurjasti onnea Vadelsa! :heart: Siis täähän kuulostaa jo ihan uskomattomalta! Listalla enemmän plussanneita kuin neganneita. TOIVOTTAVASTI kaikki pysyy kyydissä kans!!

Kristiina76 : Tsemppiä hurjasti punktioon! Ootko ollut kipeä? Tuuhan sitten kertomaan miten punktio sujui ja mikä oli saalis.

Nea-Milla : Sulle kans tsemppiä ja kiukunlievitystä :) Se on niiiiiiin rasittava olotila! Uskon, että sullekkin paukahtaa kaks viivaa ruutuun!

Aurinkoista iltaa!! :) :heart:

Mukana menossa torstaina 7.5.2009:

Milliäinen: 2.IVF, punktio 22.4, siirto 24.4, Tre VL pp11

pirppa75: 1.IVF punktio 21.4, siirto 24.4 pp11

Miimi78: 3.ICSI punktio 24.4, siirto 27.4, AVA pp8

Junnu: 4.ICSI, punktio 24.4, siirto 27.4 pp8

Haave: 1.IVF:n 1.PAS, siirto 28.4 pp7

Kenzo: 1.IVF, punktio 27.4, siirto 29.4, lyhyt kaava pp6

Minska: 1.IVF/ICSI, punktio 28.4, siirto 30.4. pp5

Nea-Milla: 2.IVF, punktio 28.4, siirto 30.4, lyhyt kaava pp5

pirpana74: 1.IVF:n 1.PAS siirto 30.4 pp5

Kipsu: 4.IVF siirto 4.5 pp1

vilhelmiina72: 6.IVF punktio 5.5 pp-

Kristiina76: 4.IVF, punktio 8.5 siirto 11.5, lyhyt kaava, TAYS pp-

Sannuli-81: 2.IVF, punktio vko 20 pp-

Sharlin: 1.IVF, punktio/siirto vko 21, pitkä kaava, Helsinki VL pp-

Huurre-80: 2.ICSI, punktio/siirto 21, pitkä kaava, Hki VL pp-

shenda81: 1.IVF, punkto vko 21, lyhyt kaava pp-

Amelie80: 1.IVF, punktio vko 21, pitkä kaava, TAYS pp-

Maima: 1.IVF, punktio/siirto vko 21-22, TAYS pp-

Electra: 3.ICSI, punktio/siirto vko 22, pitkä kaava pp-

plasebo: 2.ICSI, punktio/siirto vko 22, pitkä kaava, OYS pp-

Tirlittan1968: 1.IVF vko 22-23 pp-

dreamer78: IVF, huhtikuussa, pitkä kaava pp-

Veikka: PAS, toukokuussa? pp-

NPG: 3.ICSI, huhtikuussa, pitkä kaava pp-

Plamsu75: 1.IVF, punktio/siirto pp-

Haamun saaneet: :eek:
emily81: 1.IVF:n 1.PAS

[color=Green3]Plussanneet:[/color]

nuuskis80: 2.IVF
jerpuska: 2.IVF:n 2.PAS
viiva:1.IVF
millis1981: 1.IVF:n 1.PAS
tahtoovauvan: 1.IVF
jenni-juulia: 1.IVF
batinka: 1.ICSI
valdelsa: 2.IVF:n 1.PAS

Myöhemmin onnistuvat: :hug:

Möhkö-72: 1.ICSI
kaisa81: 4.ICSI
Rouva B: 1.IVF
Zin: 1.IVF
Rockafella: 1.ICSI[/quote]

Onkohan tää lista ihan ajan tasalla? Päivittäkääpä jos on joku menny vanhaksi/väärin.

-Huuris ;)

Huurre Listan pitäis olla ajan tasalla siihen asti kun viimeksi päivitin. Nuo piinapäivät jäi sulta varmaan tuohon päivittämättä.

Mulla on siis huomenna jo pp11 veritesti. Testasin myös tänä aamuna negan, joten enpä luule että se siitä muuttuu. Kyllä tos herkässä testissä ois jo tänään tullu ainakin haamu jos huomenna jo pitää mennä verikokeeseen. Sillon ku tulin raskaaks niin testasin ekan kerran pp9 ja sillon näky selvästi haamu. Tuun vielä huomenna ilmottaan tuloksen, mut kyl mä oon aika varma et tää oli tässä.
En tiiä miten tästä jaksaa enää jatkaa... mieheni haluaa kyllä vielä yrittää, mut pitää nyt kattoa.. ensin pidetään kyllä pieni tauko.

Mulla menossa "jo" pp9, jos joku parempi taitoinen voisi korjata... Hitsi että tässä rupeaa kohta puoliin jänskättään tuo testaaminen... Osaako joku sanoa miksi PAS siirtoon määrättiin testipäivä 15 päivää siirrosta ja tuoresiirrosta sai testata jo 12 päivää siirrosta? Tuoresiirrossa alkio oli 4 soluinen ja nyt PAS:issa se oli jo 8 solunen. Hän ei ymmärtää.

( . ) Jep,jep... Kaikki oireen tyngätkin joita eilen mukamas oli niin on tänään kadonnut... Että näin. Ei flunssaista oloa, ei edes uskoa tähän hommaan löydy enää... :headwall: :headwall: :headwall:
Tekis mieli jo luovuttaa ja alkaa työstää pettymystä. Ja meillä kun PAS siirtyy sitten varmaan syksylle rahatilanteen takia. Klinikalle olisi sopinut että heti ensikieroon 2. PAS mutta tänäänkin tuli yksi 1300 euron lasku jonka kyllä tiesin tulevan, mutta toivoin että olisi tullut vasta kesäkuussa... :/ Olen miehelle yrittänyt puhua jos siirretään syksyyn ja hän aina että ihan miten itse haluat... (katsoo samalla televisiota, eikä vahingossakaan silmiin kun yritän puhua) Siitä tiedän että haluaisi jatkaa hoitoja samoin tein, mutta tosiasiat on pakko kohdata. Jos ei ole rahaa niin vaikeapa näitä hoitoja on jatkaa... Kun kaikki kerran vuodessa tulevat laskut nyt sattui tulemaan justiin tälle kuulle. Voi että mua ottaa päähän nämä raha-asiat, ja olen vielä niin kova murehtimaan vaikkei se sillä kuitenkaan parane... :headwall: :( Toisaalta mulla on tammikuussa putsattu taas endo pois ja jos vasta syksyllä jatketaan on se kuitenkin kerennyt taas riehaantua...

Saa nähdä miten käy testailun kanssa kun joudunkin sunnuntaina töihin. Jos testaan jo lauantaina (pp11) niin näyttääköhän jo oikean tuloksen?

valdelsa ja batinka :heart: :flower: Voi onnea! Voiko parempaa äitienpäivälahjaa saada?

piti tulla ihan sivusta tänne kommentoimaan, teillä ollut tosi hyvä pino, hurjana plussia! ONNEA kaikille :flower:

Ja tietenkin halauksia odottamaan jääneille :hug:

Ja plussatuulia piinailijoille....!

Pitäsköhän miunkin vielä tähän hypätä, jos se tois hyvää onnea? tänään alko menkat eli huomenna sit zumenon ja 3. IVF:n PAS ois tuolla toukokuun lopulla...

soja :wave:

Voi onnea Milliäinen ja Valdelsa! Hehkukaa iloa tänä viikonloppuna. Varmasti on ollut niitä tyhjältä tuntuvia äitienpäiviäkin! :heart: :heart: :heart:

Soja lämpimästi tervetuloa mukaan taas! Rohkeutta ja kovasti voimia uuteen hoitoon! Tämä on ollut tosi positiivinen pino =)

Huurre mulla kesti menkat suprecur sumujen aikaan 12 päivää, jospa sinäkin jo loppupuolella. Olo helpottuu varmasti nyt kun aloitit piikittelyn.

Minulla alkoi nyt 8. pp. En ole vielä ostanut testiä, mutta kun lukee teidän toisten plussista ja testailuista, niin pitäisiköhän sittenkin. Muistelen että mulle sanottiin, että testata voi jos ei nyt vaan ensi viikon viikonloppuun mennessä ole alkanut kuukautiset. En tiedä miten muilla kunnallisessa hoidossa olevilla, mutta mulle ei määrätty mitään veritestaus päivää. Milloinhan sitä edes uskaltaisi testata.... Ei mulla oo ees mitään oireita... Eilen olin älyttömän pahalla päällä, koira parat sai sen tuta. Onneksi on viikonloppu alkamassa, saa ainakin nukkua pitempään.

Milliäinen ja Valdelsa onnea! :heart: :heart: Tämä on kyllä ihan hurjaa tämä plussien määrä!!

Minska, mulla on nyt pp9. Mullakaan ei ole vielä testiä, mutta varmaan tänään käyn ostamassa ja viimeistään sunnuntaina testaan. Ei mullakaan muita oireita ole, kuin vähän on ollut lämpöä. Vatsaakaan ei enää juili siten kuin alkuviikosta. Mutta on mulla edelleen ihan positiivinen mieli tämän asian suhteen.

Haave, tosi kurja tilanne teillä. Meillä menee varmaan myös seuraava hoito syksyyn, ellei sitten jätetä hoitoja tähän. Klinikka on osan kesästä lomalla ja itsekin kaipaa jo lomaa näistä hoidoista. Mutta jaksetaan nyt toivoa, ettei enempää hoitoja edes tarvittaisi, eikö? Kovasti tsemppiä sulle!

Ihan hirmusesti onnea Valdelsalle ja Milliäiselle :heart: :heart: :heart: On ihanaa lukea noin positiivisia uutisia. Hih hih, Milliäinen onkin ollut aamuvirkku. :p Selväähän se on ja se kannatti :flower:

Haave Älähän vielä heitä kirvestä kaivoon. Vaikutat kyllä tosi toivonsa menettäneeltä. Älä vielä menetä. Mun mielestä PAS:ssa alkion kiinnittyminen vie kauemmin aikaa kuin tuoresiirrossa, joten sen takia myöhäisempi testauspäivä. Nyt vaan täys tsemppi päälle ja nenä kohti tulevaa viikonloppua. Sulla on jo pp10, joten iso osa päivistä on jo takana. :hug:

Krsitiinalle kovasti tsemppiä! :hug:

Hei kaikille! Olen taustalla seurannut keskustelua muutaman viikon ajan. Löysin tämän palstan hieman myöhässä juuri ensimmäisen IVF:n jälkeen. Eka kerta ei onnistunut, mutta nyt on jo suunnitteilla seuraava hoito eli PAS, joka voisi olla jo ensi viikolla. Tässä ketjussa tuntuu olevan niin hyvät tuulet että nyt on pakko liittyä mukaan kun PAS:kin mahtuu toukokuulle.

Olemme selittämättömästi lapsettomia, yritystä on ollut 1,5 vuotta ja ikää minulla 33v. Takana kolme inseminaatiota ja nyt tuo ensimmäinen IVF ja tuoresiirto siitä. Pakkasessa on kaksi alkiota. Yksitysellä ollaan hoidossa. Minä olen hieman herkkä reagoimaan noihin lääkkeisiin ja hoitoihin, joten sairaslomapäiviä on kertynyt jokaisesta hoidosta mahakipujen vuoksi. Punktion jälkeen olin sairaslomalla 1,5 viikkoa. Oma jaksaminenkin on ollut välillä tiukilla, mutta ihminen on kummallinen olento kun aina se vaan jaksaa yrittää. Viikon takainen suuri pettymys on vaihtunut jo uuden hoidon odotukseen.

Onnea monille plussanneille! Muille tasaisesti tsemppiä!

Milliäinen, Valdelsa ja batinka HIRMUISESTI ONNEA!!! :flower: :flower:
Mahtava plussavyöry täällä!!!
Miimille täällä pidetään kuitenkin vielä peukkuja.
Muillekin piinalijoille toivotan plussia!!!

viiva ja Raksu 6+2

Vieläkö pääsee mukaan tähän hyväonniseen pinoon? Sitä kun tarvittaisiin =)

Jotkut voivat muistaa minut joulukuun ja helmikuun pinoista joissa pyörin 1. ja 2. ICSI:n tiimoilta, joista siis ei tulosta syntynyt. Nyt meneillään siis 3. ICSI ja punktio on 11.5 ja siirto 13.5. Hoitopaikkana tällä kertaa VL Tre.

Tänään on jo 14. piikittelypäivä joten hitaasti ovat solut kasvaneet tällä kertaa. Lääkkeenä on Pergoveris+Gonal+Orgalutran. Eilen näytti ultrassa siltä että tuommoiset 8 kypsää solua voisi maanantaina olla. Se olisikin ennätys minulle kun aiemmin on saatu 6 ja 5 kypsää solua.
Mutta maanantaina se sitten selviää...

Siis tÄH?!?!
Montako plussaa tänne on tullut viime aikoina?? :)
Onnittelut Milliäinen, Valdelsa ja batinka ! Hienoa!

(.) maanantaina on punktio. Ja siirto sitten ilmeisesti keskiviikkona. JÄNNITTÄÄ.
Munasarjat(koko vatsa!) on ihan turvonnu ja siellä on valmiita folleja 6 ja melkein valmiita 10. Joten kai ne siitä kypsyy ja saalis on toivottavasti hyvä. Kun nyt vaan kaikki menee muutenkin hyvin.

Alkuperäinen kirjoittaja Dream 73:
Eilen näytti ultrassa siltä että tuommoiset 8 kypsää solua voisi maanantaina olla. Se olisikin ennätys minulle kun aiemmin on saatu 6 ja 5 kypsää solua.
Mutta maanantaina se sitten selviää...
Hei. Mullakin tuli nyt ennätys tässä hoidossa, ultra näytti tosin vain kymmentä solua, mutta punktiossa niitä olikin yhtäkkiä 17. Eli ennätys tuli, kun hieman nostettiin pistosannosta.

Ja sitten muihin asioihin; Onnea tosi paljon plussannelille! Tämä on kyllä tosiaankin uskomaton pino, kun vertaa noihin muihin aikaisempiin. Toivottavasti tilasto ei tasaannu loppua kohden... Se voi olla tämä kevät, mikä saa hormonit hyrräämään ja mielenlaadun toiveikkaaksi ja siksi plussia satelee =)

Yhteistyössä