Hakutulokset

  1. P

    MITÄ MÄ OIKEIN TEEN?

    no jos lasta olette yrittänyt niin miksi pitää mennä antamaan vieraalle miehelle pusu? ja sit miettiä mitä tekee ku mies jätti ja ehkä olet raskaana? ei ymmärrä.... olisit miettinyt sitä silloin et kannattaako tuolle nyt antaa pusua ku lastakin yritän
  2. P

    MITÄ MÄ OIKEIN TEEN?

    no mitä sitten itket täällä?
  3. P

    No nyt on Aksulta lähteny kuvat ja kaikki pois profiilista

    vängätä ku ämmä?!? mähän vain kysyin... sori nyt vain.
  4. P

    No nyt on Aksulta lähteny kuvat ja kaikki pois profiilista

    joo luin kyllä ketjun mutta miten mahdollista että sun kaveri tekee aloituksen ... sinä vastaat... ja se sit kirjoittaa heti... ?!? en vain ymmärrä... ja jos se ei ollut kruunun kiillotusta niin mitä se sit oli?
  5. P

    No nyt on Aksulta lähteny kuvat ja kaikki pois profiilista

    no miksei aksu voi vastata miten se juttu kävi? siis joo kaikkihan haluaa omaa kruunuansa kiillottaa mutta miksi ei voi olla mies ja tunnustaa?!? kerro nyt miten se sit kävi? niin päästään tästäkin eteenpäin
  6. P

    Mä esitän nyt uusavuttoman kysymyksen.

    :laugh: nyt vasta ymmärsin et taisin kirjoittaa hieman oudosti mutta jospa joku ymmärsi :ashamed:
  7. P

    Mä esitän nyt uusavuttoman kysymyksen.

    joo mä nauroin siin kassalla et olisipas ollut hauska vappu ku pojat alle 3v humalas oksentaa :laugh: mut hain sitten sitä alkoholitonta simaa =)
  8. P

    Mä esitän nyt uusavuttoman kysymyksen.

    ostat alkoholitonta simaa :laugh: katsot vain tarkasti et onkos alkoholia.... viime vappuna olin ostamas tohkeissaan pari pulloa simaa mut kassalla huomasin katsoa et mitäs pitää sisällään niin alkoholia 0.30 promillee tai jtn :saint:
  9. P

    huoltajuus kiista

    no meillä ei sitä ongelmaa ollut silloin ku minulle yksinhuoltajuus "laitettii" mutta nyt 2v jälkeen nainen haluaaki olla "äiti"... tuona aikana nähnyt lapsia about 10 kertaa.. tuo on niin hauskaa lapset on sille niin tärkeitä samaa täälläkin kuuluu koko ajan... tai sit et lapset on sille...
  10. P

    huoltajuus kiista

    no mitä olen lukenut noita sun kirjoituksia niin tuskinpa siinä nyt isoa tappelua tulee... oletkos kysynyt mieheltä että mitä mieltä se olisi asiasta?` siis tuosta yksinhuoltajuudesta?
  11. P

    huoltajuus kiista

    minä taas teen kaikki väärin. tai siis ainakin jos on noita sosiaali tanttoja uskominen.. mutta jos nainen olisin niin varmaan tekisin kaikki oikein..eikä minua haittaa vaikka lapset olisi tämän "äidin" kanssa tekemisissä mut tällä hetkellä lapset ei tunne edes sitä se on vain joku nainen joka...
  12. P

    huoltajuus kiista

    meillä sama tilanne että ei halua puhua puhelimessa.. vaikka kuinka olen yrittänyt tyrkyttänyt puhelinta.. niin minulle sosiaali tantta sanoi että pitäisi melkein pakottaa lapsi puhumaan... mut miten senkin tekee jos lapsi ei halua?!? ja soittaa ehkä kerran kuussa jos sitäkään
  13. P

    huoltajuus kiista

    olen itsekkin huomannut et melkein joka asiassa mies on naista alempana jos lapsista on kyse.. varsinkin noille sosiaali tantoille pitää sitä "selitelle" miksi minä olen lasten kanssa eikä äiti.. tai ainakin minä olen joutunut.. muoks. ja jos tämä tilanne olisi toisinpäin niin tuskinpa edes...
  14. P

    huoltajuus kiista

    onkos kellään ollut huoltajuus kiistaa? ja miten teillä on siinä käynyt? ku minulla on tällä hetkel menossa ollaan pari kertaa käyty käräjillä ja nyt odotetaan olosuhde selvitystä ennen lopullista käräjöintiä... ku minusta vain tuntuu että tässä tapauksessa ei mietitä lasten parasta...
  15. P

    Onko työkaverini ihastunut minuun? (mielipiteitä?)

    olet täys idiootti jos mun mielipiteen haluat. olet kahdesti sen nähnyt jne työkaveri kyselee sinusta asioita ja auttaa... joo varmasti sen on rakastunut suhun
  16. P

    3v. "kiusaaja"

    en minä alkaisi kenenkään toisen lapselle huutamaan. ja sotahan siitä tulisi jos joku aikuinen mun mukuloille huutaisi.. jos kieltää niin se on ihan ok. riippuu tietenkin tilanteesta.. jos lapsen vanhempi ei ole paikalla komentasin kotiin kerran ei osaa olla kunnolla tai ainakin pois minun...
  17. P

    3v. "kiusaaja"

    mitäs jos karjaiset sille äidille et katsoo vähän perään ettei sun tarvi.. mä ainakin kiroaisin sillä äitille et voisitkos vähän katsoa penikkasi perään jnejne ja varmaan haukkusin sen "äidinkin"
  18. P

    Oiskohan se hirveetä...

    kyllä todellakin.. ja näin makeasti en ole pitkään aikaan nauranut :D
  19. P

    Oiskohan se hirveetä...

    muuten kyllä mutta pitää tästä netistä jonkun verran maksaa :/

Yhteistyössä