No nyt on Aksulta lähteny kuvat ja kaikki pois profiilista

  • Viestiketjun aloittaja voivoi
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja Aksu81:
Alkuperäinen kirjoittaja PoikaMies:
no miksei aksu voi vastata miten se juttu kävi? siis joo kaikkihan haluaa omaa kruunuansa kiillottaa mutta miksi ei voi olla mies ja tunnustaa?!? kerro nyt miten se sit kävi? niin päästään tästäkin eteenpäin
Lue ketju. Olen jo kertonut miten kävi.
joo luin kyllä ketjun mutta miten mahdollista että sun kaveri tekee aloituksen ... sinä vastaat... ja se sit kirjoittaa heti... ?!? en vain ymmärrä... ja jos se ei ollut kruunun kiillotusta niin mitä se sit oli?
 
!!
Alkuperäinen kirjoittaja Aksu81:
Alkuperäinen kirjoittaja PoikaMies:
no miksei aksu voi vastata miten se juttu kävi? siis joo kaikkihan haluaa omaa kruunuansa kiillottaa mutta miksi ei voi olla mies ja tunnustaa?!? kerro nyt miten se sit kävi? niin päästään tästäkin eteenpäin
Lue ketju. Olen jo kertonut miten kävi.
No etkä ole! Sanoit vaan että Juha kävi kun olit tupakalla. Mutta miten ne viestien vaihdot sitten oikein käytännössä onnistui,. kun niissä oli vain minuutti väliä?
Eli sä olit röökillä, Juha laittoi sen aloitus viestin? Sä tulit heti röökiltä, juha oli siirtynyt jo sohvalle ja oli kuin ei oliskaan.. ja sä meet suoraan plussalle ja kommentoit ketjuun? Mitenkäs se sitten se juhan toinen viesti, jossa se kehui sua sun omalla nikillä? Miten se onnistui? Ja kun sä tulit taas takas alle minuutin ja kommentoit sitä?
Kerro nyt. Ei jää mitään hampaankoloon kelleen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja PoikaMies:
Alkuperäinen kirjoittaja Aksu81:
Alkuperäinen kirjoittaja PoikaMies:
no miksei aksu voi vastata miten se juttu kävi? siis joo kaikkihan haluaa omaa kruunuansa kiillottaa mutta miksi ei voi olla mies ja tunnustaa?!? kerro nyt miten se sit kävi? niin päästään tästäkin eteenpäin
Lue ketju. Olen jo kertonut miten kävi.
joo luin kyllä ketjun mutta miten mahdollista että sun kaveri tekee aloituksen ... sinä vastaat... ja se sit kirjoittaa heti... ?!? en vain ymmärrä... ja jos se ei ollut kruunun kiillotusta niin mitä se sit oli?
Jos sä tosiaan muka olet mies, niin mä ihmettelen "miestä" joka jaksaa vängätä kuin ämmä :eek:
 
heheh
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Alkuperäinen kirjoittaja Iltalääkkeet:
Hehheh.
Poppaliina kuvittelee että joku sen salainen ihailija on mustis Aksusta ja siksi kiusaa. Joopa joo.
Kyllä se nyt on niin, että Aksu ihan itte mokaili joko Juhan kanssa tai ilman, ei tiedetä kun ei näköjään suostu kertomaan.

Että ihan turah sun on Poppaliina siellä yrittää skitsoilla, ei tää liity suhun yhtään mitenkään.
Eihän tää nyt muhun liitykään vaan suhun ja sun ongelmiis. Ja mä tiedän ettei täällä ole ketään salaisia ihailijoita, että sori vaan jos kuvittelit että mä kuvittelin niin. Ehkä otit jo omia lääkkeitäsi liikaakin.
:D
Just.
Mä en tunne sua etkä sä tunne mua. Mä en todellakaan ole se, joksi mua näytät luulevan.
Mutta ei se haittaa, todistinpa just vain aiemman viestini todeksi.

 
Aksu81
SIIS: mun netti kirjautuu tänne YLEENSÄ itsestään, kun avaan sivun. Kävin tupakalla ja kaverini Juha ajatteli "pelleillä" kustannuksellani eikä tiennyt palstan sääntöjä. En tiedä noista kirjautumisajoista sun muista. Jossain vaiheessa aina tulin käymään koneella. En nyt tiedä tapahtuiko nuo viestien kirjoittamiset juuri tupakointini vai jonkun paskalla käymisen aikana. Itse tiedän kuitenkin etten niitä viestejä kirjoittanut. Jos teillä ei ole muuta elämää kuin seurata joitakin kirjautumisaikoja ja nostaa melua tällaisesta niin otan osaa. :hug:
 
Repeat
Alkuperäinen kirjoittaja ja kohta...:
Juha hiipii Aksun ikkunasta sisään kun Aksu on muualla ja kirjoittaa Aksun nikillä kaksplussalle häirikköviestejä.
Aivan. Ja nimenomaan just sillon kun A on tupakalla. Silloin J iskee. Äänettömästi ja salaa.

 
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Alkuperäinen kirjoittaja PoikaMies:
Alkuperäinen kirjoittaja Aksu81:
Alkuperäinen kirjoittaja PoikaMies:
no miksei aksu voi vastata miten se juttu kävi? siis joo kaikkihan haluaa omaa kruunuansa kiillottaa mutta miksi ei voi olla mies ja tunnustaa?!? kerro nyt miten se sit kävi? niin päästään tästäkin eteenpäin
Lue ketju. Olen jo kertonut miten kävi.
joo luin kyllä ketjun mutta miten mahdollista että sun kaveri tekee aloituksen ... sinä vastaat... ja se sit kirjoittaa heti... ?!? en vain ymmärrä... ja jos se ei ollut kruunun kiillotusta niin mitä se sit oli?
Jos sä tosiaan muka olet mies, niin mä ihmettelen "miestä" joka jaksaa vängätä kuin ämmä :eek:
vängätä ku ämmä?!? mähän vain kysyin... sori nyt vain.

 
ja kohta
Alkuperäinen kirjoittaja Repeat:
Alkuperäinen kirjoittaja ja kohta...:
Juha hiipii Aksun ikkunasta sisään kun Aksu on muualla ja kirjoittaa Aksun nikillä kaksplussalle häirikköviestejä.
Aivan. Ja nimenomaan just sillon kun A on tupakalla. Silloin J iskee. Äänettömästi ja salaa.
Soittaakohan nää jossain bändissä?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Aksu81:
SIIS: mun netti kirjautuu tänne YLEENSÄ itsestään, kun avaan sivun. Kävin tupakalla ja kaverini Juha ajatteli "pelleillä" kustannuksellani eikä tiennyt palstan sääntöjä. En tiedä noista kirjautumisajoista sun muista. Jossain vaiheessa aina tulin käymään koneella. En nyt tiedä tapahtuiko nuo viestien kirjoittamiset juuri tupakointini vai jonkun paskalla käymisen aikana. Itse tiedän kuitenkin etten niitä viestejä kirjoittanut. Jos teillä ei ole muuta elämää kuin seurata joitakin kirjautumisaikoja ja nostaa melua tällaisesta niin otan osaa. :hug:
siis ei juma :D vastaappa aksu rehellisesti, käytkö myös kristallipallolla?
 
jep
Alkuperäinen kirjoittaja Aksu81:
SIIS: mun netti kirjautuu tänne YLEENSÄ itsestään, kun avaan sivun. Kävin tupakalla ja kaverini Juha ajatteli "pelleillä" kustannuksellani eikä tiennyt palstan sääntöjä. En tiedä noista kirjautumisajoista sun muista. Jossain vaiheessa aina tulin käymään koneella. En nyt tiedä tapahtuiko nuo viestien kirjoittamiset juuri tupakointini vai jonkun paskalla käymisen aikana. Itse tiedän kuitenkin etten niitä viestejä kirjoittanut. Jos teillä ei ole muuta elämää kuin seurata joitakin kirjautumisaikoja ja nostaa melua tällaisesta niin otan osaa. :hug:
Okei.
Miks sun netti ei sitten kirjautunut tänne itsestään silloin, kun Juha oli koneella? Ja miksi se Juha ensimmäisenä tulee kaksplussalle ja tekee aloituksen susta? Sä et siis tiennyt, että se oli tehnyt sen aloituksen, joten tultuasi tupakalta tulit samantien plussalle koemmentoimaan ketjuja vaikka sun kaveri on sun luona käymässä. Samantien kun poistuit, ilmeisesti sitten sinne paskalle, tuli taas Juha ja avasi plussan sivut. Tällä kertaa kuitenkin sun tietokonees jostain hienosta syystä loggaskin Juhan koneelle ja Juha kirjoitteli ketjuun sun nikillä. Meni muutama sekunti, kun sä tulitkin jo takas paskalta (todella nopeeta toimintaa), Juha istui sohvalla ja sä rynnit taas palstalle ja poistat viestin. Täällä palstalla näytti siltä, että tuohon kaikkeen meni vain vajaat kymmenen sekkaa, joten kyllä te pojat ootte siellä todella nopeita! Etenkin jos sä et kertaakaan huomannut että poistuessasi koneelta alle minuutiksi, Juha liikkui sillä välin.

AIka mystistä.

Kysyitkö Juhalta, miksi se laittoi ne viestit? Kannattaisko kertoa että nyt on kauhea kalabaliikki menossa täällä? Pyydä se Juha itse kertomaan oma näkemys asiasta. Pistä kuule kova kovaa vastaan.
 
Aksu81
Alkuperäinen kirjoittaja ja kohta:
Alkuperäinen kirjoittaja Repeat:
Alkuperäinen kirjoittaja ja kohta...:
Juha hiipii Aksun ikkunasta sisään kun Aksu on muualla ja kirjoittaa Aksun nikillä kaksplussalle häirikköviestejä.
Aivan. Ja nimenomaan just sillon kun A on tupakalla. Silloin J iskee. Äänettömästi ja salaa.
Soittaakohan nää jossain bändissä?
Ei pelkoa, emme rasita teitä epämusikaalisella käytöksellä kuin joskus satunnaisesti karaokessa :ashamed:
 
kyllä
Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Alkuperäinen kirjoittaja Aksu81:
SIIS: mun netti kirjautuu tänne YLEENSÄ itsestään, kun avaan sivun. Kävin tupakalla ja kaverini Juha ajatteli "pelleillä" kustannuksellani eikä tiennyt palstan sääntöjä. En tiedä noista kirjautumisajoista sun muista. Jossain vaiheessa aina tulin käymään koneella. En nyt tiedä tapahtuiko nuo viestien kirjoittamiset juuri tupakointini vai jonkun paskalla käymisen aikana. Itse tiedän kuitenkin etten niitä viestejä kirjoittanut. Jos teillä ei ole muuta elämää kuin seurata joitakin kirjautumisaikoja ja nostaa melua tällaisesta niin otan osaa. :hug:
Okei.
Miks sun netti ei sitten kirjautunut tänne itsestään silloin, kun Juha oli koneella? Ja miksi se Juha ensimmäisenä tulee kaksplussalle ja tekee aloituksen susta? Sä et siis tiennyt, että se oli tehnyt sen aloituksen, joten tultuasi tupakalta tulit samantien plussalle koemmentoimaan ketjuja vaikka sun kaveri on sun luona käymässä. Samantien kun poistuit, ilmeisesti sitten sinne paskalle, tuli taas Juha ja avasi plussan sivut. Tällä kertaa kuitenkin sun tietokonees jostain hienosta syystä loggaskin Juhan koneelle ja Juha kirjoitteli ketjuun sun nikillä. Meni muutama sekunti, kun sä tulitkin jo takas paskalta (todella nopeeta toimintaa), Juha istui sohvalla ja sä rynnit taas palstalle ja poistat viestin. Täällä palstalla näytti siltä, että tuohon kaikkeen meni vain vajaat kymmenen sekkaa, joten kyllä te pojat ootte siellä todella nopeita! Etenkin jos sä et kertaakaan huomannut että poistuessasi koneelta alle minuutiksi, Juha liikkui sillä välin.

AIka mystistä.

Kysyitkö Juhalta, miksi se laittoi ne viestit? Kannattaisko kertoa että nyt on kauhea kalabaliikki menossa täällä? Pyydä se Juha itse kertomaan oma näkemys asiasta. Pistä kuule kova kovaa vastaan.
PEESAAN NIIN PALJON!!
 
tuitui
Alkuperäinen kirjoittaja ja kohta:
Alkuperäinen kirjoittaja Repeat:
Alkuperäinen kirjoittaja ja kohta...:
Juha hiipii Aksun ikkunasta sisään kun Aksu on muualla ja kirjoittaa Aksun nikillä kaksplussalle häirikköviestejä.
Aivan. Ja nimenomaan just sillon kun A on tupakalla. Silloin J iskee. Äänettömästi ja salaa.
Soittaakohan nää jossain bändissä?
Mä vähän veikkaan, että soittaa.
Tai voi olla, että Aksu on joutunut mystiseen puuonnettomuuteen, jonka johdosta keikat on nyt viime aikoina olleet vähän kortilla.
Miten on Aksu, onko pää ollut pipinä tässä lähiaikoina? Muistatko?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä