No nyt on Aksulta lähteny kuvat ja kaikki pois profiilista

  • Viestiketjun aloittaja voivoi
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Alkuperäinen kirjoittaja fera:
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Mikä teitä vaivaa? Mä en tajua näitä joukkolynkkauksia.
Jep, kun sulta taisi jäädä jotain huomaamatta :)
Huomasin kyllä tän Aksun "tapauksen". Siltikään en tajua joukkolynkkauksia.

Joskus ihmisyys on oksettavaa. Mikä tässäkään on takana muu kuin vahingonilo, tarve painaa toisia alas, ihan puhdasta kiusaamista? Yäk.
mutta kuka oikeasti haluaa edes viettää aikaa näin lapsellisten îhmisten kanssa?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Aksu81:
Poistin, kun ajattelin pitää palstataukoa, kun en jaksaisi tällaista lukea mitä en oo itse tehnyt. En jaksaisi väitellä tai tapella asiasta.
joo joo, turha kuule enää selittää :) jäit kiinni ;)
 
Boogyman
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Alkuperäinen kirjoittaja fera:
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Mikä teitä vaivaa? Mä en tajua näitä joukkolynkkauksia.
Jep, kun sulta taisi jäädä jotain huomaamatta :)
Huomasin kyllä tän Aksun "tapauksen". Siltikään en tajua joukkolynkkauksia.

Joskus ihmisyys on oksettavaa. Mikä tässäkään on takana muu kuin vahingonilo, tarve painaa toisia alas, ihan puhdasta kiusaamista? Yäk.
mutta kuka oikeasti haluaa edes viettää aikaa näin lapsellisten îhmisten kanssa?
tätä mäkin mietin...tosin täällä on tosi fiksua ja mukavaakin porukkaa....
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Aksu81:
Poistin, kun ajattelin pitää palstataukoa, kun en jaksaisi tällaista lukea mitä en oo itse tehnyt. En jaksaisi väitellä tai tapella asiasta.
Höh älä aksu välitä :hug: ihme tyyppejä tollaset.
 
siis
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Aksu81:
Poistin, kun ajattelin pitää palstataukoa, kun en jaksaisi tällaista lukea mitä en oo itse tehnyt. En jaksaisi väitellä tai tapella asiasta.
joo joo, turha kuule enää selittää :) jäit kiinni ;)
Mitä väliä tuommoisella on? Kaikki kai täällä on itteensä kehumassa tai miestänsä morkkaamassa nikillä tai ilman.
 
Mä en tiedä mistä tämä lynkkaus alkoi, mutta typerää jokatapauksessa :x Taidan tietää tämän, joka on tänkin hyökkäyksen takana. Jos et lopeta touhujas, niin mä pistän susta samanlaisen aloituksen. Kasva jo aikuiseksi "mies"! Kateellinen karvaperse!
 
Miksi teidän mielestä on ihan ok tehdä aloitus itsestään harmaana ja tulla sitten mustana vastaamaan, sen jälkeen jaadä kiinni ja vierittää syy jollekin "Juhalle?" Voi Aksu on vaan niin ihana, ettei haittaa vaikka valehtelikin... Just joo. Onko mammat näin miehen kipeitä? :) Jos kyse olisi ollut esim. björnistä, voi mikä haloo siitä syntyisi!!
 
Antakaas nyt olla,se toinen ketju suljettiin jo-ei jatketa täällä.

Mut hui hai-veikkaan että todella,todella moni tekee tuota että kirjoittelee välillä harmaanakin.
Sais vaatia kirjautumisen tälle mitäs nytillekin.
Loppui sellanen harmaa-tumma-harmaa-tumma kinailu!!
:wave:
 
Peukku
Alkuperäinen kirjoittaja :
Miksi teidän mielestä on ihan ok tehdä aloitus itsestään harmaana ja tulla sitten mustana vastaamaan, sen jälkeen jaadä kiinni ja vierittää syy jollekin "Juhalle?" Voi Aksu on vaan niin ihana, ettei haittaa vaikka valehtelikin... Just joo. Onko mammat näin miehen kipeitä? :) Jos kyse olisi ollut esim. björnistä, voi mikä haloo siitä syntyisi!!
PEESAAN aivan täysin tätä.
 
hä?
Alkuperäinen kirjoittaja Aksu81:
Mitä tästä opimme: Älä palstaile muiden nähden :LOL:
vastaa nyt aksu vielä tähän: jos se sun tarina olikin totta, niin miten te lähetitte ne viestit niin, että ensin kaverisi, sitten sinä, sitten kaverisi? viestien välissä oli minuutti väliä. jos tulitkin heti ekan viestin lähetyksen jälkeen tupakalta, niin miten kaverisi pääsi lähettämään sen toisen viestinsä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aksu81:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Aksu81:
Mitä tästä opimme: Älä palstaile muiden nähden :LOL:
ei kuule uppoo enää, sorry, huono yritys. :)
Aivan sama. Itse tiedän mitä tapahtui. Voitte lynkata ihan vapaasti, jos siitä tulee teille parempi mieli.
Ääh, älä välitä. Me jotka sut paremmin tunnetaan, osataan kyllä olla noteeraamatta tollaset hyökkääjät. :hug:
 
yök
VAROKAA TOLLASIA AKSUJA JOTKA KÄY NAISTEN SIVUILLA!!!! Mun eksä oli tollanen ja mä säälin sitä naista, joka otti hänet. Onneksi en enää ole missään tekemisissä heidän paikkankuntansa kanssa, joten en tule tietämään, miten kyseisen hampparigigolon elämä jatkuu...
 
Boogyman
Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:
Antakaas nyt olla,se toinen ketju suljettiin jo-ei jatketa täällä.

Mut hui hai-veikkaan että todella,todella moni tekee tuota että kirjoittelee välillä harmaanakin.
Sais vaatia kirjautumisen tälle mitäs nytillekin.
Loppui sellanen harmaa-tumma-harmaa-tumma kinailu!!
:wave:
samaa mieltä
 
miisa
Alkuperäinen kirjoittaja hä?:
Alkuperäinen kirjoittaja Aksu81:
Mitä tästä opimme: Älä palstaile muiden nähden :LOL:
vastaa nyt aksu vielä tähän: jos se sun tarina olikin totta, niin miten te lähetitte ne viestit niin, että ensin kaverisi, sitten sinä, sitten kaverisi? viestien välissä oli minuutti väliä. jos tulitkin heti ekan viestin lähetyksen jälkeen tupakalta, niin miten kaverisi pääsi lähettämään sen toisen viestinsä?
mäkin haluaisin vastauksen aksu sulta tähän, vastaisit niin loppuu tuo typerä lynkkaaminen! me ollaan sun tukena ja uskotaan kyllä! kerro nyt sitten kaikille miten tuo kävi!
:hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja yök:
VAROKAA TOLLASIA AKSUJA JOTKA KÄY NAISTEN SIVUILLA!!!! Mun eksä oli tollanen ja mä säälin sitä naista, joka otti hänet. Onneksi en enää ole missään tekemisissä heidän paikkankuntansa kanssa, joten en tule tietämään, miten kyseisen hampparigigolon elämä jatkuu...
Kerjäät siis ikävyyksiä?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä