No nyt on Aksulta lähteny kuvat ja kaikki pois profiilista

  • Viestiketjun aloittaja voivoi
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Pus
Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Okei.
Miks sun netti ei sitten kirjautunut tänne itsestään silloin, kun Juha oli koneella? Ja miksi se Juha ensimmäisenä tulee kaksplussalle ja tekee aloituksen susta? Sä et siis tiennyt, että se oli tehnyt sen aloituksen, joten tultuasi tupakalta tulit samantien plussalle koemmentoimaan ketjuja vaikka sun kaveri on sun luona käymässä. Samantien kun poistuit, ilmeisesti sitten sinne paskalle, tuli taas Juha ja avasi plussan sivut. Tällä kertaa kuitenkin sun tietokonees jostain hienosta syystä loggaskin Juhan koneelle ja Juha kirjoitteli ketjuun sun nikillä. Meni muutama sekunti, kun sä tulitkin jo takas paskalta (todella nopeeta toimintaa), Juha istui sohvalla ja sä rynnit taas palstalle ja poistat viestin. Täällä palstalla näytti siltä, että tuohon kaikkeen meni vain vajaat kymmenen sekkaa, joten kyllä te pojat ootte siellä todella nopeita! Etenkin jos sä et kertaakaan huomannut että poistuessasi koneelta alle minuutiksi, Juha liikkui sillä välin.

AIka mystistä.

Kysyitkö Juhalta, miksi se laittoi ne viestit? Kannattaisko kertoa että nyt on kauhea kalabaliikki menossa täällä? Pyydä se Juha itse kertomaan oma näkemys asiasta. Pistä kuule kova kovaa vastaan.
Ihana :D Haluaisin itsekin vastauksia näihin. Aksu on.... varjoansakin nopeampi niin myös Juha...

 
Aksu81
Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Alkuperäinen kirjoittaja Aksu81:
SIIS: mun netti kirjautuu tänne YLEENSÄ itsestään, kun avaan sivun. Kävin tupakalla ja kaverini Juha ajatteli "pelleillä" kustannuksellani eikä tiennyt palstan sääntöjä. En tiedä noista kirjautumisajoista sun muista. Jossain vaiheessa aina tulin käymään koneella. En nyt tiedä tapahtuiko nuo viestien kirjoittamiset juuri tupakointini vai jonkun paskalla käymisen aikana. Itse tiedän kuitenkin etten niitä viestejä kirjoittanut. Jos teillä ei ole muuta elämää kuin seurata joitakin kirjautumisaikoja ja nostaa melua tällaisesta niin otan osaa. :hug:
Okei.
Miks sun netti ei sitten kirjautunut tänne itsestään silloin, kun Juha oli koneella? Ja miksi se Juha ensimmäisenä tulee kaksplussalle ja tekee aloituksen susta? Sä et siis tiennyt, että se oli tehnyt sen aloituksen, joten tultuasi tupakalta tulit samantien plussalle koemmentoimaan ketjuja vaikka sun kaveri on sun luona käymässä. Samantien kun poistuit, ilmeisesti sitten sinne paskalle, tuli taas Juha ja avasi plussan sivut. Tällä kertaa kuitenkin sun tietokonees jostain hienosta syystä loggaskin Juhan koneelle ja Juha kirjoitteli ketjuun sun nikillä. Meni muutama sekunti, kun sä tulitkin jo takas paskalta (todella nopeeta toimintaa), Juha istui sohvalla ja sä rynnit taas palstalle ja poistat viestin. Täällä palstalla näytti siltä, että tuohon kaikkeen meni vain vajaat kymmenen sekkaa, joten kyllä te pojat ootte siellä todella nopeita! Etenkin jos sä et kertaakaan huomannut että poistuessasi koneelta alle minuutiksi, Juha liikkui sillä välin.

AIka mystistä.

Kysyitkö Juhalta, miksi se laittoi ne viestit? Kannattaisko kertoa että nyt on kauhea kalabaliikki menossa täällä? Pyydä se Juha itse kertomaan oma näkemys asiasta. Pistä kuule kova kovaa vastaan.
Ollaan sovittu jo asia. Kyse oli vaan pilasta. En kai lukenut niin tarkkaan kaikkea ja en sanonut olevani kirjaimellisesti paskalla vaan etten muista niin tarkkaan missä olin tai kävin.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Alkuperäinen kirjoittaja Aksu81:
SIIS: mun netti kirjautuu tänne YLEENSÄ itsestään, kun avaan sivun. Kävin tupakalla ja kaverini Juha ajatteli "pelleillä" kustannuksellani eikä tiennyt palstan sääntöjä. En tiedä noista kirjautumisajoista sun muista. Jossain vaiheessa aina tulin käymään koneella. En nyt tiedä tapahtuiko nuo viestien kirjoittamiset juuri tupakointini vai jonkun paskalla käymisen aikana. Itse tiedän kuitenkin etten niitä viestejä kirjoittanut. Jos teillä ei ole muuta elämää kuin seurata joitakin kirjautumisaikoja ja nostaa melua tällaisesta niin otan osaa. :hug:
Okei.
Miks sun netti ei sitten kirjautunut tänne itsestään silloin, kun Juha oli koneella? Ja miksi se Juha ensimmäisenä tulee kaksplussalle ja tekee aloituksen susta? Sä et siis tiennyt, että se oli tehnyt sen aloituksen, joten tultuasi tupakalta tulit samantien plussalle koemmentoimaan ketjuja vaikka sun kaveri on sun luona käymässä. Samantien kun poistuit, ilmeisesti sitten sinne paskalle, tuli taas Juha ja avasi plussan sivut. Tällä kertaa kuitenkin sun tietokonees jostain hienosta syystä loggaskin Juhan koneelle ja Juha kirjoitteli ketjuun sun nikillä. Meni muutama sekunti, kun sä tulitkin jo takas paskalta (todella nopeeta toimintaa), Juha istui sohvalla ja sä rynnit taas palstalle ja poistat viestin. Täällä palstalla näytti siltä, että tuohon kaikkeen meni vain vajaat kymmenen sekkaa, joten kyllä te pojat ootte siellä todella nopeita! Etenkin jos sä et kertaakaan huomannut että poistuessasi koneelta alle minuutiksi, Juha liikkui sillä välin.

AIka mystistä.

Kysyitkö Juhalta, miksi se laittoi ne viestit? Kannattaisko kertoa että nyt on kauhea kalabaliikki menossa täällä? Pyydä se Juha itse kertomaan oma näkemys asiasta. Pistä kuule kova kovaa vastaan.
Kannatan, nyt Juha tänne kertomaan oma versionsa tapahtuneesta.
Onko Juhalla viikset?
 
ämmä
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Alkuperäinen kirjoittaja PoikaMies:
Alkuperäinen kirjoittaja Aksu81:
Alkuperäinen kirjoittaja PoikaMies:
no miksei aksu voi vastata miten se juttu kävi? siis joo kaikkihan haluaa omaa kruunuansa kiillottaa mutta miksi ei voi olla mies ja tunnustaa?!? kerro nyt miten se sit kävi? niin päästään tästäkin eteenpäin
Lue ketju. Olen jo kertonut miten kävi.
joo luin kyllä ketjun mutta miten mahdollista että sun kaveri tekee aloituksen ... sinä vastaat... ja se sit kirjoittaa heti... ?!? en vain ymmärrä... ja jos se ei ollut kruunun kiillotusta niin mitä se sit oli?
Jos sä tosiaan muka olet mies, niin mä ihmettelen "miestä" joka jaksaa vängätä kuin ämmä :eek:
Ja sä jaksat moralisoida mutta itse ämmittelet.
 
No, ei varmasti ole eka kerta, kun musta harmaana esiintyy. Mutta joo, eipä tosta ole mitään varmoja todisteita.

Ja etenkin: tämä on herranjestas netin keskustelupalsta! Älkää ottako niin tosissanne.
 
Hohhoijaa
Alkuperäinen kirjoittaja Aksu81:
Ollaan sovittu jo asia. Kyse oli vaan pilasta. En kai lukenut niin tarkkaan kaikkea ja en sanonut olevani kirjaimellisesti paskalla vaan etten muista niin tarkkaan missä olin tai kävin.
Jo on pojalla huono lähimuisti.......
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Aksu81:
Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Alkuperäinen kirjoittaja Aksu81:
SIIS: mun netti kirjautuu tänne YLEENSÄ itsestään, kun avaan sivun. Kävin tupakalla ja kaverini Juha ajatteli "pelleillä" kustannuksellani eikä tiennyt palstan sääntöjä. En tiedä noista kirjautumisajoista sun muista. Jossain vaiheessa aina tulin käymään koneella. En nyt tiedä tapahtuiko nuo viestien kirjoittamiset juuri tupakointini vai jonkun paskalla käymisen aikana. Itse tiedän kuitenkin etten niitä viestejä kirjoittanut. Jos teillä ei ole muuta elämää kuin seurata joitakin kirjautumisaikoja ja nostaa melua tällaisesta niin otan osaa. :hug:
Okei.
Miks sun netti ei sitten kirjautunut tänne itsestään silloin, kun Juha oli koneella? Ja miksi se Juha ensimmäisenä tulee kaksplussalle ja tekee aloituksen susta? Sä et siis tiennyt, että se oli tehnyt sen aloituksen, joten tultuasi tupakalta tulit samantien plussalle koemmentoimaan ketjuja vaikka sun kaveri on sun luona käymässä. Samantien kun poistuit, ilmeisesti sitten sinne paskalle, tuli taas Juha ja avasi plussan sivut. Tällä kertaa kuitenkin sun tietokonees jostain hienosta syystä loggaskin Juhan koneelle ja Juha kirjoitteli ketjuun sun nikillä. Meni muutama sekunti, kun sä tulitkin jo takas paskalta (todella nopeeta toimintaa), Juha istui sohvalla ja sä rynnit taas palstalle ja poistat viestin. Täällä palstalla näytti siltä, että tuohon kaikkeen meni vain vajaat kymmenen sekkaa, joten kyllä te pojat ootte siellä todella nopeita! Etenkin jos sä et kertaakaan huomannut että poistuessasi koneelta alle minuutiksi, Juha liikkui sillä välin.

AIka mystistä.

Kysyitkö Juhalta, miksi se laittoi ne viestit? Kannattaisko kertoa että nyt on kauhea kalabaliikki menossa täällä? Pyydä se Juha itse kertomaan oma näkemys asiasta. Pistä kuule kova kovaa vastaan.
Ollaan sovittu jo asia. Kyse oli vaan pilasta. En kai lukenut niin tarkkaan kaikkea ja en sanonut olevani kirjaimellisesti paskalla vaan etten muista niin tarkkaan missä olin tai kävin.
Niin.... Voiskohan se Juha tulla nyt kaksplussalle hieman selvittämään tätä asiaa.
 
Boogyman
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
No, ei varmasti ole eka kerta, kun musta harmaana esiintyy. Mutta joo, eipä tosta ole mitään varmoja todisteita.

Ja etenkin: tämä on herranjestas netin keskustelupalsta! Älkää ottako niin tosissanne.
nih...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja m:
vai lähtikö juha jo kotiin?
Juha kuule muuttaa lappeenrantaan missä Juureskin asuu.Siellä ne rumpaloi tai kitarisoi yhdessä ja kasvattaa viiksiä.
Aksulle ja Analle vuorostaan jokavuotinen puu kaatuu kohta päähän josta seuraa muistinmenetys.
 
näin on
Alkuperäinen kirjoittaja hehs:
Heh Aksu ei ole tainnut vielä huomata että juha lähti jo kotiin... On se juha niin nopea kaveri
Se on. Miettikää nyt, kymmenessä sekunnissa Juha ehtii koneelle, loggaa sisään, aloittaa ketjun, loggaa ulos ja tsadaaa- takaisin sohvalla sen näköisenä kuin olisi istunut siinä jo tunnin. Ei edes hengästynyt. Uskomatonta.

Mutta totuuden nimessä on kyllä kehuttava Aksuakin. Ei oo mikään hidas poika sekään, kun ehtii alle minuutissa nousta koneelta, mennä paskalle, tulla paskalta, logata plussalle, klikata ketjun auki, lukea viestit ja poistaa epäilyttävät viestit ja vielä kerran logata ulos.

Kyllä mä sanoisin että Aksu saattaa olla jopa nopeempi kuin Juures. Eiku Juha.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä