No nyt on Aksulta lähteny kuvat ja kaikki pois profiilista

  • Viestiketjun aloittaja voivoi
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
huoh
Voi mammat voi mammat... näinkö sinisilmäisiä te jotkut suomen naiset olette... Kaikki mitä joku suht koht hyvännäköinen mies sanoo on Totuutta.. Ottakaa ne laput pois silmiltänne...
 
juuri näin
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
Voi mammat voi mammat... näinkö sinisilmäisiä te jotkut suomen naiset olette... Kaikki mitä joku suht koht hyvännäköinen mies sanoo on Totuutta.. Ottakaa ne laput pois silmiltänne...
Peesi!
 
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ei hele mikä tyyppi... tää aksu siis. nää poppaliinat sun muut taitaa olla jotain sen kätyreitä niinkö niinkö
Menikö sun vappu noin huonosti että pitää täällä aukoa turpaas? Vai kätyreitä, salli mun nauraa

:LOL:
Kaikki on yhtä aksua, eks niin? :saint:
 
Aksu81
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Alkuperäinen kirjoittaja Aksu81:
Voi jestas. Tällainen taitaa olla vaan kaksplussalla mahdollista :eek: |O
Mulla vois olla sulle askaa mesessä, mutta en taida nyt keretä. Voi sullekin vähän selvitä asiat... Vai tajuatko mistä tää kaikki nyt puristaa?! :eek:
Voit kertoa ihan tässäkin mikä puristaa ja mistä?
 
no miksei aksu voi vastata miten se juttu kävi? siis joo kaikkihan haluaa omaa kruunuansa kiillottaa mutta miksi ei voi olla mies ja tunnustaa?!? kerro nyt miten se sit kävi? niin päästään tästäkin eteenpäin
 
Iltalääkkeet, olkaa hyvä
Hehheh.
Poppaliina kuvittelee että joku sen salainen ihailija on mustis Aksusta ja siksi kiusaa. Joopa joo.
Kyllä se nyt on niin, että Aksu ihan itte mokaili joko Juhan kanssa tai ilman, ei tiedetä kun ei näköjään suostu kertomaan.

Että ihan turah sun on Poppaliina siellä yrittää skitsoilla, ei tää liity suhun yhtään mitenkään.
 
Aksu81
Alkuperäinen kirjoittaja PoikaMies:
no miksei aksu voi vastata miten se juttu kävi? siis joo kaikkihan haluaa omaa kruunuansa kiillottaa mutta miksi ei voi olla mies ja tunnustaa?!? kerro nyt miten se sit kävi? niin päästään tästäkin eteenpäin
Lue ketju. Olen jo kertonut miten kävi.
 
Just näin
Alkuperäinen kirjoittaja PoikaMies:
no miksei aksu voi vastata miten se juttu kävi? siis joo kaikkihan haluaa omaa kruunuansa kiillottaa mutta miksi ei voi olla mies ja tunnustaa?!? kerro nyt miten se sit kävi? niin päästään tästäkin eteenpäin
PEESI!!!!
 
viekku
Alkuperäinen kirjoittaja PoikaMies:
no miksei aksu voi vastata miten se juttu kävi? siis joo kaikkihan haluaa omaa kruunuansa kiillottaa mutta miksi ei voi olla mies ja tunnustaa?!? kerro nyt miten se sit kävi? niin päästään tästäkin eteenpäin
no ei se kehtaa. ja turha enää yrittääkään, sun mainees meni jo tällä palstalla.. ja jotain kertoo tuokin että nuo muutamat naset tuossa puolustaa sitä henkeen ja vereen mutta samapa tuo, jatkakaa! siirryn muita ketjuja lukemaan mitkä ei koske aksua! riitti jo tollanen paskanpuhuminen
 
Alkuperäinen kirjoittaja Iltalääkkeet:
Hehheh.
Poppaliina kuvittelee että joku sen salainen ihailija on mustis Aksusta ja siksi kiusaa. Joopa joo.
Kyllä se nyt on niin, että Aksu ihan itte mokaili joko Juhan kanssa tai ilman, ei tiedetä kun ei näköjään suostu kertomaan.

Että ihan turah sun on Poppaliina siellä yrittää skitsoilla, ei tää liity suhun yhtään mitenkään.
Eihän tää nyt muhun liitykään vaan suhun ja sun ongelmiis. Ja mä tiedän ettei täällä ole ketään salaisia ihailijoita, että sori vaan jos kuvittelit että mä kuvittelin niin. Ehkä otit jo omia lääkkeitäsi liikaakin.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä