Putinistit, miten sitten suunne panette, jos juotte syanidilla tai viruksilla terästettyä hanavettä? Vesihuoltolaitoksilla vakoilua ja murtautumisia!

vierailija
Lopeta valehtelu. Purra, Tynkkynen, Halla-aho jne ovat Facebookissa ja/tai Instassa.
No onhan tuo julkisuuskuva ollut aina. Ja siellä puhutaan kauniita. Ero perussuomalaisten johdon ja puolueen kenttäväen välillä on syventynyt. Paikallisesti puhutaan kuten ennenkin. Maahantunkeutujista, Hamasin Sanomista, mädättämisestä, islamisaatiosta. Orpo on saanut Purran porukalta nämä puheet pois eduskunnasta.

Vielä enemmän vanhaa levyä toistavat PS-puoluetta tukevat sometilit, jotka huutavat nyt Oulun puukotuskeskusteluissa vielä hysteerisemmin katujengeistä ja maahanmuuttajien väkivallasta. Jopa uuden seelannin ammuskelu sai uutta kierrosta persusomessa, kun suomalainen aliupseeri kunnioitti tämän vuosipäivää suunnittelemalla kouluammunnan tämän tapahtuman muistoksi.

Puolueen kannattajien ja jäsenten äärioikeistosuhteet eivät myöskään viikossa nollaudu sillä, että puolueen ministerit korostavat vastustavansa kaikkea ääriliikkeiden väkivaltaa. Eikä persut lähde venäjän somesta vaikka puoluejohto on niin tehnytkin hillotolpan äärellä. Ja persujen kannattajat kyllä tietää, että jos johdossa on ristiriita perussuomalaisten tavoitteiden ja hillotolpan välillä, niin johto ottaa kyllä hillotolpan. Vaikka ek ja kokoomus työntäisi sen tolpan kuivana kakkoseen
 
No onhan tuo julkisuuskuva ollut aina. Ja siellä puhutaan kauniita. Ero perussuomalaisten johdon ja puolueen kenttäväen välillä on syventynyt. Paikallisesti puhutaan kuten ennenkin. Maahantunkeutujista, Hamasin Sanomista, mädättämisestä, islamisaatiosta. Orpo on saanut Purran porukalta nämä puheet pois eduskunnasta.

Vielä enemmän vanhaa levyä toistavat PS-puoluetta tukevat sometilit, jotka huutavat nyt Oulun puukotuskeskusteluissa vielä hysteerisemmin katujengeistä ja maahanmuuttajien väkivallasta. Jopa uuden seelannin ammuskelu sai uutta kierrosta persusomessa, kun suomalainen aliupseeri kunnioitti tämän vuosipäivää suunnittelemalla kouluammunnan tämän tapahtuman muistoksi.

Puolueen kannattajien ja jäsenten äärioikeistosuhteet eivät myöskään viikossa nollaudu sillä, että puolueen ministerit korostavat vastustavansa kaikkea ääriliikkeiden väkivaltaa. Eikä persut lähde venäjän somesta vaikka puoluejohto on niin tehnytkin hillotolpan äärellä. Ja persujen kannattajat kyllä tietää, että jos johdossa on ristiriita perussuomalaisten tavoitteiden ja hillotolpan välillä, niin johto ottaa kyllä hillotolpan. Vaikka ek ja kokoomus työntäisi sen tolpan kuivana kakkoseen
Nyt on kyllä harhaista settiä. Jättäydy pois somesta, niin helpottaa.
 
vierailija
Monella perussuomalaisella paikallispoliitikolla on ollut jos ei lämmin, niin ainakin ymmärtäväinen suhde äärioikeistossa toimiviin oman kylän ihmisiin.
Jos vanha lapsuuskaveri tai tämän jälkeläinen on ollut Odinin sotureissa tai PVL-natseissa, ei näitä tuttavuuksia ole puolueen imagonikkarien toiveista huolimatta katkaistu.
Monet yhteydet periytyvät vuosien 2014-2015 turvapaikkakriisistä. Tuolloin vastaanottokeskusten luona mieltään osoittaneisiin löyhiin ryhmiin ajautui monenlaisia ihmisiä. Osa räyhäsi, osa halusi lähteä politiikkaan pysäyttämään pahaa globalisaatiota.
Nyt on vaikea muistaa, miten auliisti tuolloin moni PS-poliitikko uskoi ja kehui äärioikeiston sanomaa välittävää MV-lehteä ja Magneettimediaa, ja käytti itsekin somekanavanaan Venäjän Facebookia eli VKontaktea.
Kriisin laantuessa tämä joukko alkoi hajaantua. Osa rajat kiinni -väestä hyppäsi Donald Trumpin tullessa QAnon-kaninkoloihin, mutta monet politiikkamuutosta halunneet löysivät Jussi Halla-ahon johtamista perussuomalaisista henkisen kotinsa.
Osa heistä turhautui nopeasti Halla-ahoonkin ja radikalisoitui Terhi Kiemungin tai Ano Turtiaisen tavoin kohti mustempia liikkeitä.
 
vierailija
Super-Setis onkin vain через изгородь
Kas kas, olen mennyt kremliläisten ihon alle ja syvälle 🤣🤣🤣

Etsi edes yksi viestini jossa hehkuttaisin sinun, isänmaanpetturin nykyistä rikolliskotimaatasi tai sen narsistipsykopaattista johtaja-idoliasi, niin saat miljoona €, tai vaikkapa miljardin. Kumpikin käy 😎

Ja varman häviösi myötä maksat jommankumman summan minulle. Reilu meininki, eikö totta? 😎

S-S

ps. saan sitten monta unelmaa toteutettua 🥰
kiitokset jo etukäteen Janus P. 🤣
 
  • Tykkää
Reactions: Palstapesu
vierailija
Persujen meuhkaus asiasta on käsittämätöntä. Jotenkin ne ajattelee, että veteen vaikuttaminen tekisi haittaa muille, mutta ei niille itselleen.

Mutta niinhän se onkin. Kyllähän ne tietää milloin sitä myrkkyä sinne kaatavat
 
vierailija
Kas kas, olen mennyt kremliläisten ihon alle ja syvälle

Etsi edes yksi viestini jossa hehkuttaisin sinun, isänmaanpetturin nykyistä rikolliskotimaatasi tai sen narsistipsykopaattista johtaja-idoliasi, niin saat miljoona €, tai vaikkapa miljardin. Kumpikin käy

Ja varman häviösi myötä maksat jommankumman summan minulle. Reilu meininki, eikö totta?

S-S

ps. saan sitten monta unelmaa toteutettua
kiitokset jo etukäteen Janus P.
Kiitti 👍:tasi @Palstapesu

Kunhan Kremlin trolli maksaa velkansa minulle, niin haluatko pestä levittämäni maailman kalleimmat aurinkorasvat mattoprojektimme jälkeen pois esim. Dom Perignon -kylvyssä ammeessa vai ehkä maidossa? Vai onko joku muu vaihtoehto ehkä mieluisampi?

Kaikki onnistuu sen Janukselta (tai ehkä itse dosentilta?) saamani suorituksen jälkeen 😊

Lämpimin kesäterkuin 🥰

Super-Setis
 
Kiitti 👍:tasi @Palstapesu

Kunhan Kremlin trolli maksaa velkansa minulle, niin haluatko pestä levittämäni maailman kalleimmat aurinkorasvat mattoprojektimme jälkeen pois esim. Dom Perignon -kylvyssä ammeessa vai ehkä maidossa? Vai onko joku muu vaihtoehto ehkä mieluisampi?

Kaikki onnistuu sen Janukselta (tai ehkä itse dosentilta?) saamani suorituksen jälkeen 😊

Lämpimin kesäterkuin 🥰

Super-Setis
Kiitti 👍:tasi @Palstapesu

Kunhan Kremlin trolli maksaa velkansa minulle, niin haluatko pestä levittämäni maailman kalleimmat aurinkorasvat mattoprojektimme jälkeen pois esim. Dom Perignon -kylvyssä ammeessa vai ehkä maidossa? Vai onko joku muu vaihtoehto ehkä mieluisampi?

Kaikki onnistuu sen Janukselta (tai ehkä itse dosentilta?) saamani suorituksen jälkeen 😊

Lämpimin kesäterkuin 🥰

Super-Setis
[/QUOTE]

Juon se Dompan, mutta kylpy kelpaa kyllä intensiivisen pesun jälkeen. Pesinkin jo omat matot 👍🏻
 
vierailija
Kiitti :tasi @Palstapesu

Kunhan Kremlin trolli maksaa velkansa minulle, niin haluatko pestä levittämäni maailman kalleimmat aurinkorasvat mattoprojektimme jälkeen pois esim. Dom Perignon -kylvyssä ammeessa vai ehkä maidossa? Vai onko joku muu vaihtoehto ehkä mieluisampi?

Kaikki onnistuu sen Janukselta (tai ehkä itse dosentilta?) saamani suorituksen jälkeen

Lämpimin kesäterkuin

Super-Setis
Juon se Dompan, mutta kylpy kelpaa kyllä intensiivisen pesun jälkeen. Pesinkin jo omat matot
[/QUOTE]
Ounou, missasin kesäkiireissä odotetun sessiomme 😢, pyydettiin nimittäin pikaisiin kesähommiin, kun isojen firmojen miljoonien hommat seisoi, kun ei löytynyt hommia hallitsevia henkilöitä, että saavat luvan aloittaa…

Mutta jos pesusormia syyhyttää niin tuon matot mukanani 🤭

Ja sitten 💦💦 & 🍾🥂 SKÅL

Setis
 
  • Rakkaus
Reactions: Palstapesu

Yhteistyössä