Mä esitän nyt uusavuttoman kysymyksen.

Tai oikeammin kai ajatuksen :saint:
Ekaa kertaa ikinä vois vaikka tehdä simaa. Ja munkit tietty kuuluu vappuun, nami. Mutta ääks, enhän mä sellasta sokeripalloa raski tolle vajaa 2veelle antaa.. ja saaks se edes juoda simaa, mitä jos se menee päähän? :eek: :D
 
ostat alkoholitonta simaa :LOL: katsot vain tarkasti et onkos alkoholia....
viime vappuna olin ostamas tohkeissaan pari pulloa simaa mut kassalla huomasin katsoa et mitäs pitää sisällään niin alkoholia 0.30 promillee tai jtn :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja PoikaMies:
ostat alkoholitonta simaa :LOL: katsot vain tarkasti et onkos alkoholia....
viime vappuna olin ostamas tohkeissaan pari pulloa simaa mut kassalla huomasin katsoa et mitäs pitää sisällään niin alkoholia 0.30 promillee tai jtn :saint:
Voi perkele, ekat jurrit alta 2veenä :eek: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja PoikaMies:
ostat alkoholitonta simaa :LOL: katsot vain tarkasti et onkos alkoholia....
viime vappuna olin ostamas tohkeissaan pari pulloa simaa mut kassalla huomasin katsoa et mitäs pitää sisällään niin alkoholia 0.30 promillee tai jtn :saint:
Ai sehän on kätevää, kun pullon kylkeen laitetaan jo valmiiksi kuinka monen promillen kännit sisällöllä saa, ei haittaa vaikka menee laskupää *nauraa*
 
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Alkuperäinen kirjoittaja PoikaMies:
ostat alkoholitonta simaa :LOL: katsot vain tarkasti et onkos alkoholia....
viime vappuna olin ostamas tohkeissaan pari pulloa simaa mut kassalla huomasin katsoa et mitäs pitää sisällään niin alkoholia 0.30 promillee tai jtn :saint:
Voi perkele, ekat jurrit alta 2veenä :eek: :LOL:
joo mä nauroin siin kassalla et olisipas ollut hauska vappu ku pojat alle 3v humalas oksentaa :LOL: mut hain sitten sitä alkoholitonta simaa =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Alkuperäinen kirjoittaja PoikaMies:
ostat alkoholitonta simaa :LOL: katsot vain tarkasti et onkos alkoholia....
viime vappuna olin ostamas tohkeissaan pari pulloa simaa mut kassalla huomasin katsoa et mitäs pitää sisällään niin alkoholia 0.30 promillee tai jtn :saint:
Ai sehän on kätevää, kun pullon kylkeen laitetaan jo valmiiksi kuinka monen promillen kännit sisällöllä saa, ei haittaa vaikka menee laskupää *nauraa*
:LOL: nyt vasta ymmärsin et taisin kirjoittaa hieman oudosti mutta jospa joku ymmärsi :ashamed:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Tai oikeammin kai ajatuksen :saint:
Ekaa kertaa ikinä vois vaikka tehdä simaa. Ja munkit tietty kuuluu vappuun, nami. Mutta ääks, enhän mä sellasta sokeripalloa raski tolle vajaa 2veelle antaa.. ja saaks se edes juoda simaa, mitä jos se menee päähän? :eek: :D

Kyllä se menee aina ekaks päähän syö sitten munkkia tai juo simaa. En ole juurikaan suonensisäisiä lukuunottamatta muuta käytännön vaihtoehtoa löytänyt.
 

Yhteistyössä