MITÄ MÄ OIKEIN TEEN?

  • Viestiketjun aloittaja surullinen ;(
  • Ensimmäinen viesti
surullinen ;(
minulla kuukautiset myöhässä, ja todella suuri mahdollisuus olla raskaana, kun sitä oikein on yritetty. nyt mies ei halua olla kanssani, koska valehtelin hänelle yhdestä asiasta ;(;( mies ei siis tiedä että menkkani on myöhässä, mutta olen miettinyt, pitäisikö minun kertoa vai ei? koska en halua olla yhdessä vain lapsen takia, vaan haluan että mies pystyisi luottamaan minuun uudelleen yms.. Oliskiko väärin jättää noin iso asia(jos olen raskaana) kertomatta?
 
vieras
Siis aikuiset ihmiset! Valehdellaan, suututaan, mökötetään... Kyllä raskaus on sen verran iso asia että kannattaa lopettaa pelleilyt ja pohtia asiaa naamat vakavina.
 
No ei se ole pois suljettu etteikö mies isänä silti haluaisi olla. Tilannettanne tarkemmin tietämättä vaikea neuvoa mtn. Onko tekosesi tosiaan anteeksiantamaton vai onko mies ehkä vain vihainen ja leppyy siitä? Kyllä mä kertoisin kuitenkin raskaudesta, mut vasta sitten ku testi ois positiivinen. Eli jos sulla on jo menkat myöhässä, tee testi ja plussan kohdalla kerro miehelle ja kysy mitä nyt tehdään? Siitä se etenee..
 
ap
Tekoni ei ole täysin anteeksi antamaton, koska liikuin vain "väärässä seurassa", josta mies minua oli kieltänyt!! :( eli syynä hänen mustasukkaisuus osittain. Anteeksi olen pyytänyt jo kymmeniä kertoja :/ ei vaan tunnu leppyvän.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Tekoni ei ole täysin anteeksi antamaton, koska liikuin vain "väärässä seurassa", josta mies minua oli kieltänyt!! :( eli syynä hänen mustasukkaisuus osittain. Anteeksi olen pyytänyt jo kymmeniä kertoja :/ ei vaan tunnu leppyvän.
Tuota tuota...taaskaan enempää tilannetta tuntematta ihmettelen vain sitä miksi aikuisen ihmisen pitäisi puolisoltaan kysyä kenen kanssa saa liikkua jos ei pettämisestä ole kyse? :eek:
 
Rukoilijasirkka
Pitää kertoa. Ja sit pitää miettiä ylipäänsä teidän suhdetta, että kun teillä on tommosia riitoja ja muita, että miten saisitte asiat kuntoon ja suhteen kestämään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Olen vaihtanut joskus kyseisen henkilön kanssa pusun, vain YHDEN. ja tämän takia mieheni ei halua että liikun sen miehen kanssa enää. Liikuimpa silti :(:(
No toisaalta sitte kyl ymmärrän miehes tuohtumuksen. Puhukaa kuitenkin asia selväksi ja toki sä voisit olla olematta tekemisissä sen toisen kanssa. Monet laskee sen pikkupusunkin jo petokseksi.

 
ap
mut ku se ukkoni ei luota minuun enään ja luulee, että toistan tekoni, jota EN TODELLAKAAN aijo tehdä. kuten en myös liikkua sen miehen kanssa, jonka kanssa pusu vaihdettiin, mutta kun mieheni ei usko sitäkään.
 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mut ku se ukkoni ei luota minuun enään ja luulee, että toistan tekoni, jota EN TODELLAKAAN aijo tehdä. kuten en myös liikkua sen miehen kanssa, jonka kanssa pusu vaihdettiin, mutta kun mieheni ei usko sitäkään.
no miksi sä vielä sen kanssa sit liikuit?? jos olisin miehesi niin olisin laittanut sinut jo kävelemään!! hitto ku kuulostat tyhmältä ämmältä
 
ap
juurihan mä sanoin että en aijo liikkua senkanssa enään, samperin pässi. Pusu tapauksen jälkeen kerran nähtii baarissa, sekin oli ukolleni liikaa kun pari sanaa vaihdettin.
 
no jos lasta olette yrittänyt niin miksi pitää mennä antamaan vieraalle miehelle pusu?
ja sit miettiä mitä tekee ku mies jätti ja ehkä olet raskaana?
ei ymmärrä.... olisit miettinyt sitä silloin et kannattaako tuolle nyt antaa pusua ku lastakin yritän
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
se mies antoi mulle sen pusun, olisin toki voinut kieltääkin sen. mutta en ikävä kyllä tehnyt niin. :(
No hitsi, kyllä on näköjään pienestä kiinne taas. Toivottavasti miehes nyt vähän järkiintyy, kerta olette lasta yrittäneet. Onhan hänellä kuitenkin osavastuu yhdessä tehdystä lapsesta.
 
No tuota...eikiöhän tuo nyt ole ihan selvitettävissä oleva asia, yksi pusu, jos todella on kyse vain yhdestä pususta!
Onko taustalla jotain muuta? Miksi miehesi on mustasukkainen? Onko miehesi mustasukkainen aina ja kaikista, vai vaan tästä yhdestä tapauksesta?
 

Yhteistyössä