Hakutulokset

  1. S

    *Esikoisesta haaveilevat* vol 2

    Heippa kaikille! Tulin ilmoittamaan, että minut voi poistaa listalta. Ei oo vielä tärpänny, toka yk puolivälissä, mutta tulee niin harvoin täällä käytyä, että turha olla listoilla mukana. Onnea kaikille plussanneille ja toivottavasti muillakin pian tärppää!
  2. S

    Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat? vol.2

    Hei vaan pitkästä aikaa! Mut saa poistaa listalta (ei oo vielä tärpännyt kuitenkaan), kun eipä mun tule täällä käytyä alkuinnostuksen jälkeen "tarpeeksi" usein. Voin joskus käydä lueskelemassa ja kommentoimassa, jos siltä alkaa tuntumaan, mutta listalla mun on turha roikkua, kun tulee näin...
  3. S

    Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat?

    Hyvää äitienpäivää kaikille äideille :heart: :flower:! Mulla on kyllä niiiiin pitkä aika siitä kun viimes oon käynyt, että mooonta sivua tullut tekstiä. En vielä lukenut kaikkea, mutta plussia oli tullut ja uusia on liittynyt mukaan ainakin. Onnea kaikille plussanneille :heart: :flower...
  4. S

    *Esikoisesta haaveilevat* vol 2

    yöperhonen- ei ollut vielä paha asia että mulla menkat tuli, koska nyt vasta tästä kierrosta alkaa oikea yritys =). Tai tjottailu alkaa, joten yritän ottaa ihan rennosti vaikka menkat alkais jatkossakin, ainakin nyt jonkin aikaa. Tänään keskiviikkona mulla siis kp3/25-29 ja yk1.
  5. S

    Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat?

    Afu-82 korjaus listaan: mulla on tänään keskiviikkona jo kp3/25-29.
  6. S

    Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat?

    Snoopy no juu, kun mä en ole edes ajatellut tuota kiertoa, ennen kun täällä vauvapalstoilla pyöriessä, eikä siis oo ennen tullut mieleenkään, että se olis epäsäännöllinen. Itsekin pidän epäsäännöllisenä vasta kunnolla epäsäännöllistä kiertoa, meinaan ihan useita (kymmeniä ) päiviä heittoja...
  7. S

    *Esikoisesta haaveilevat* vol 2

    moumou, jokos testasit :) ? Toivottavasti plussa tulee, eikä menkat :)
  8. S

    *Esikoisesta haaveilevat* vol 2

    Hei pitkästä aikaa :wave: ! En oo vähään aikaan ehtiny käydä lueskelemassa ja uus pinokin oli tullut =) , löysinpä kuitenkin. SuukkoSuulle Onnea pojasta :flower: =) !! ElbA Todella ikävää :(, voimia ja jaksamista sinne :hug: Mulla on nyt tänään kp2/25-29 ja yk1, eli varsinainen...
  9. S

    Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat?

    Moi! :wave: Pitkästä aikaa pääsen taas lueskelemaan tänne ja monta sivua tullut tekstiä. Pikaisesti yritin lukea kaikki mutta en tiiä, jäikö jotain tärkeetä välistä. Pampuskalle suuren suuret onnittelut plussasta :heart: !! Ihanaa :) marjutti86 toivottavasti sulla pian sieltä plussa...
  10. S

    *Esikoisesta Haaveilevat*

    Hyvää 2. pääsiäispäivää tännekin :)! tyttokarpanen: Paljon paljon onnea kihlauksesta :heart: !! Viukkeli: :hug: Söpöjä kuvia tyttokarpanen on laittanut noihin listoihin :) , varsinkin toi pupu on ihana :) . Eipä täällä kyllä mitään uutta, menkkoja odottelen loppuviikosta alkavaksi...
  11. S

    Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat?

    Hyvää 2. pääsiäispäivää kaikille :)! Ja tervetuloa uudet, mervi-elina ja sybilla, minunkin puolestani! Kuinka se on pääsiäinen ihmisillä mennyt? Täällä mennyt aikalailla herkutellessa, ja ihan liikaa... :snotty: . Pitää koittaa taas alkaa viimeistään huomenna vähän katsomaan mitä suuhunsa...
  12. S

    Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat?

    Niimpä juuri, ainakin tietyillä aloilla. Siksipä minusta olisikin turhaa lykätä sen takia vauvahaaveita. Sijaisuuksia tällä alalla nimittäin riittää varmasti täälläpäin Suomea, vaikka olisi pari vuotta poiskin työelämästä heti opintojen jälkeen. Tällä hetkellä tällä alalla on kyllä...
  13. S

    Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat?

    Moi tännekin! mely: Täällä ei ainakaan juurikaan mitään tarvitse sanoa, jos peittoja haluaa heilutella, ei muuta kuin viettelyä peliin ;) . dana88: Juu, opiskeluaika on varmasti hyvää aikaa saada lapsi moneltakin kannalta :). Meilläkin se oli tarkoituksena aiemmin, ja tulinkin raskaaksi...
  14. S

    *Esikoisesta Haaveilevat*

    Cladoceran, hyvää matkaa ja toivottavasti tervehdyt pian!
  15. S

    *Esikoisesta Haaveilevat*

    Keskiviikkoiltaa! Kiitokset tervetulotoivotuksista ja tyttokarpaselle kiitokset hienoista listoista :). Viukkeli: :hug: Toivottavasti asiat selviää ja miehesi ajatukset myös perheenlisäyksen suhteen! haidi123 Hui, eihän sitä tiedä, jos teillä olisi jo tärpännyt =) , ootko testaillut...
  16. S

    Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat?

    Hyvää maanantaipäivää kaikille :)! Lueskelin vähän näitä aikaisempia tekstejä nyt (vaikka oikeastihan mun pitäs lukea tenttiin, joka on vielä tällä viikolla, mukavasti ennen pääsiäistä :snotty: ). Jonlii ja HAPPY-82: Oon aivan samaa mieltä tuosta, että välillä "etäsuhteessa" oleminen tekee...
  17. S

    Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat?

    Hei vaan kaikille :wave: ! Voisin ilmoittautua uutena tähänkin ketjuun (tuonne esikoisesta haaveilijoihin jo ilmoittauduinkin). Yritys olisi tarkoitus aloittaa ensi kierrosta, eli nyt olisi menossa yk0 :D ja kp 15/25-29. Tarkoitus olisi aloittaa yritys rennosti ja stressittömästi...
  18. S

    *Esikoisesta Haaveilevat*

    Moikka kaikille :wave: ! Täällä ilmoittautuisi uusi esikoisesta haaveileva joukkoonne. Jonkinlainen vauvakuume on vaivannut sekä minua, että miestä jo useamman vuoden, mutta nyt alkaa vihdoin olla sopiva hetki elämässä antaa vauvan tulla :). Minunkin opiskelujen pitäisi kohta alkaa olla...

Yhteistyössä