Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat?

Sunnuntai 12.4.2009



Kuka?-------------kp-------------Koska?--------------------YK

Esikoisesta haaveilevat

bellaa....................kp??/26-28.........kevään aikana..............
dana88.................kp23/26..............yritys käynnissä............
Fenkku..................kp??/??..............toukokuussa..................
janelle...................kp12/??...............yritys käynnissä............
Kaapo80................kp??/??..............kevään-kesän aikana....
Lily88.....................kp28/25-28........kesä-heinäkuussa?.......
Marjutti86..............kp28/??..............tjottailua.......................
mely.......................kp18/30-39........yritys käynnissä.............
Milli ja vauvahaave..kp??/??............mahd.kesällä.................
Sayang..................kp22/25-29........ensi kierrosta...............0
Tuitutti...................kp21/28.............yritys käynnissä............
Tuulia85.................kp35/27-39........huhtikuussa..................

Pikkukakkosta toivovat

Afu-82....................kp 6/28-33........kesällä/tjottailua..........
Annien....................kp??/??.............yritys käynnissä............
Emmy83.................kp??/??..............toukokuussa................
garden...................kp??/??..............touko-kesäkuussa.......
love87....................kp23/28-29........huhti-kesäkuussa........
minttumaaria76......kp10/??.............yritys käynnissä...........
mmiilia....................kp19/29-37.........kesäkuussa.................
Nanna1980............kp??/??..............heinäkuussa................
NeitiKat..................kp??/??..............kesällä.........................
Oravannahka.........kp??/28-42........kesän tienoilla..............
Snoopy..................kp??/30..............yritys käynnissä............
Sybilla....................kp 2/??...............tjottailua......................
Tansuli...................kp??/??..............touko-kesäkuussa........
Tillukas...................kp??/??..............huhtikuussa.................
Veeruska-81..........kp24/28..............tjottailua.....................
Veikka....................kp??/??..............tjottailua......................
Zara81...................kp??/??..............huhti-toukokuussa?.....

Kolmatta kuumeilevat

Alina78...................kp20/29-30........yritys käynnissä...........
BornToLose............kp??/??..............toukokuussa................
CrazyInLove...........kp15/28..............kevään/kesän aikana...
HAPPY-82................kp35/??.............toukokuussa.................
Jonlii.......................kp 9/30..............toukokuussa.................
kylkiluu...................kp??/??..............tjottailua.......................
mervi-elina.............kp12/31.............kesäkuussa..................

Neljättä yrittävät

maximilian.............kp??/28..............tjottailua......................
Röllimuori...............kp??/??............."tämä liuska loppuun".....
Pampuska.............kp17/28-29..........yritys käynnissä.........(2.oma)

Suurperheelliset (?)

Petite...................kp12/28-29..........yritys käynnissä.....5.lapsi...yk 2




PLUSSANNEET :heart:
JULIAN 03/2009----LA ?


HAAMUILIJAT
 
Lilyll'. Marjutilla, Tuulialla ja HAPPYlla kaikill aon jo aika "isot" kp:t. Oiskohan joku teistä jo plussannut nyt pääsiäisenä ;) Oishan sen ihanaa, että niitä +:a alkais tulla jo pikku hiljaa tähän pinoon =)

Päivityksistä teen niitä ihan mielelläni. Ilmoittelen kyllä jos en pääse koneelle, niin sitten voidaan delegoida jollekin muulle.

Tänään sai vihdoinkin nukkua niin pitkään kuin vain unta riitti. Tyttö nukkuu vieläkin, heräs kyllä klo 6.30 mutta nukahti aamumaidon jälkeen uudestaan =)

Afu
 
Heips!
Mahtuuko vielä mukaan? :flower:
Minä oon 25-vuotias pian vuoden ikäisen tytön äiti täältä Oulusta ja pikkukakkonen olis meillä toiveissa. Virallisesti olen yksinhuoltaja, meillä on tarkoitus muuttaa poikaystäväni kanssa yhteen loppuvuodesta. Poikaystävälle laps olis ihan ensimmäinen. Ollaan alettu seurustella tyttäreni ollessa pieni vauva :)

Pillerit jäivät pois viikko sitten ja tjottaillen mennään. Menkat mulla alkoivat eilen, eli nyt on kp2. Tää on ensimmäinen luomukierto, joten ei hajuakaan kierron pituudesta. Synnytyksen jälkeen menkat alkoivat 1 kuukauden päästä ja heti myös ovuloin. Kierto tosin ei ehtinyt tasaantua ennen pillereiden aloitusta ja oli kaikkea 10-35 päivän välillä. Ennen raskautta mulla oli kierrot n. 30 päivää.
Tyttärestä mulla tärppäsi heti (vahingossa), saa nähdä, että kauanko tällä kertaa menee. :)
 
Miten tää on mahdollista?? ihan huvikseni tänään tein ovistestin vaikka kp. vasta laskujeni mukaan 12, tosin tuhruilu alkoi jo aiemmin. Tikkuun pamahti hetkessä vahvempi testiviiva,mitä se kontrolli on!!! Eli et ovis oiskin jo ehkä menossa tai ainakin ihan just käsillä??? Voiko noi herkät testit erehtyä vai voiko se tosiaan olla jo jo aito ovisviiva??
 
Petite, kyllä nuo kp:t kuulostaa ihan siltä että ovis on juuri käsillä. N.kahden viikon päästä alkaa menkat, eli kyllä testiin sen puolesta voi luottaa.

Mulla tulossa taas varmasti superpitkä kierto... Ei merkkiäkään valkovuodon lisääntymisestä ja nyt mennään jo kp17. "Normikierrossa" (n.30pv) vuoto alkaa lisääntymään siinä kp 12 lähtien. Jännä, miten sitä jo tuntee kehonsa ja kiertonsa näin hyvin :) Niin sitä oppii seuraamaan itseään kun on aihetta. Meillä kumit on siis heitetty jo nurkkaan, mutta todella skeptisesti varaudun ainakin ensimmäiset yrityskuukaudet. En anna itselleni aihetta jännäilyyn kun ensimmäistä tehdessä meni yli puoli vuotta. Miten sitä sitten toisella kertaa pääsisi yhtään vähemmällä... :|
 
Maanantai 13.4.2009



Kuka?-------------kp-------------Koska?--------------------YK

Esikoisesta haaveilevat

bellaa....................kp??/26-28.........kevään aikana..............
dana88.................kp24/26..............yritys käynnissä............
Fenkku..................kp??/??..............toukokuussa..................
janelle...................kp13/??...............yritys käynnissä............
Kaapo80................kp??/??..............kevään-kesän aikana....
Lily88.....................kp29/25-28........kesä-heinäkuussa?.......
Marjutti86..............kp29/??..............tjottailua.......................
mely.......................kp19/30-39........yritys käynnissä.............
Milli ja vauvahaave..kp??/??............mahd.kesällä.................
Sayang..................kp23/25-29........ensi kierrosta...............0
Tuitutti...................kp22/28.............yritys käynnissä............
Tuulia85.................kp36/27-39........huhtikuussa..................

Pikkukakkosta toivovat

Afu-82....................kp 7/28-33........kesällä/tjottailua..........
Annien....................kp??/??.............yritys käynnissä............
Emmy83.................kp??/??..............toukokuussa................
garden...................kp??/??..............touko-kesäkuussa.......
love87....................kp24/28-29........huhti-kesäkuussa........
minttumaaria76......kp11/??.............yritys käynnissä...........
mmiilia....................kp20/29-37.........kesäkuussa.................
Nanna1980............kp??/??..............heinäkuussa................
NeitiKat..................kp??/??..............kesällä.........................
Oravannahka.........kp??/28-42........kesän tienoilla..............
Snoopy..................kp??/30..............yritys käynnissä............
Sybilla....................kp 3/??...............tjottailua......................
Tansuli...................kp??/??..............touko-kesäkuussa........
Tillukas...................kp??/??..............huhtikuussa.................
Veeruska-81..........kp25/28..............tjottailua.....................
Veikka....................kp??/??..............tjottailua......................
Zara81...................kp??/??..............huhti-toukokuussa?.....

Kolmatta kuumeilevat

Alina78...................kp21/29-30........yritys käynnissä...........
BornToLose............kp??/??..............toukokuussa................
CrazyInLove...........kp16/28..............kevään/kesän aikana...
HAPPY-82................kp36/??.............toukokuussa.................
Jonlii.......................kp10/30..............toukokuussa.................
kylkiluu...................kp??/??..............tjottailua.......................
mervi-elina.............kp13/31.............kesäkuussa..................

Neljättä yrittävät

maximilian.............kp??/28..............tjottailua......................
Röllimuori...............kp??/??............."tämä liuska loppuun".....
Pampuska.............kp18/28-29..........yritys käynnissä.........(2.oma)

Suurperheelliset (?)

Petite...................kp13/28-29..........yritys käynnissä.....5.lapsi...yk 2




PLUSSANNEET :heart:
JULIAN 03/2009----LA ?


HAAMUILIJAT
 
Hyvää 2. pääsiäispäivää kaikille :)!

Ja tervetuloa uudet, mervi-elina ja sybilla, minunkin puolestani!

Kuinka se on pääsiäinen ihmisillä mennyt? Täällä mennyt aikalailla herkutellessa, ja ihan liikaa... :snotty: . Pitää koittaa taas alkaa viimeistään huomenna vähän katsomaan mitä suuhunsa pistää ja syömään muutakin kuin suklaamunia ja karkkia :) . Ihanaa kun on vielä vapaapäivä tänään ja muutenkin pitempi vapaa tuli kyllä tarpeeseen.

Ihon kunnosta/näppylöistä oli tuolla aiemmin ollut puhetta... Mulla on aika huono iho, tullut vasta "vanhemmalla" iällä ja pillereillä taikka pillerittömyydellä en ole huomannut olevan vaikutuksia (tosin söin minipillereitä ). Mutta siis teininä mulla oli ihan siloposket ja vasta siinä 18 v. ylöspäin alkoi tulemaan enemmän näppylää ja nyt niitä tuntuu olevan koko ajan naamassa aina jonkin verran. Välillä iho on parempana ja välillä huonompana, mutta en oo osannut yhdistää mihinkään tiettyyn juttuun, ei ruokavalioon eikä kuukautiskiertoon. Tai no stressi on sellanen, et sillon mulla naama kukkii eniten, mut muuten, ni tuntuu elävän ihan omaa elämää nuo näpyt mun naamassa :snotty: . Saa nähdä mitä raskaus tekee ihon kunnolle. Kun olin viime keväänä raskaana (ja sain keskenmenon 9.:llä raskausviikolla), ei ihon kuntoon ollut mitään vaikutuksia. Tosin, mulla ei ollut yhtään mitään muitakaan raskausoireita tuolloin, ainoastaan menkat jäi pois ja testi oli positiivinen heti kun menkat oli yhden päivän myöhässä. Oon aatellut välillä että kävis ihotautilääkärillä, mutta aina se jotenkin sitten jää. Ja ei ne muutamat näpyt itteä sitten niin paljon haittaa. Tavallisella meikillä ne aika hyvin peittyy. Mutta oishan se kiva kun ei olis näpyn näppyä.

Voi että... Tän viikon lopulla odottelen sitten menkkoja alkavaksi ja silloin sitten starttaa meidän "virallinen" eka yrityskierto =) . Hui.

Plussaonnea kaikille!
 
täälläkin herkuteltu koko pääsiäinen ihan liikaa.. :ashamed: nyt taas pitää ottaa itteä niskasta kii ja alkaa kuntoilemaan.

kp:t alkaa olemaat jo ihan hyvissä lukemin, menkat voi periaattessa alkaa millon vaan.. sunnuntaina kuitenki tosiaan vasta meinaan testata, jos ei sitte yhtäkkiä tuu jotain oloa et olen raskaana ja pakko testata heti :D

viime kierrossakin menkat alko ihan yllättäen, ei ollu kipuja. alko vasta ku vuotokin alko :/ ja nyt ollu taas viime päivät ihan oireetonta.... saas nähä =)

 
mökkeiltiin pääsiäinen, joten en ole kirjoittelemaan päässyt.

No, nyt kp:t alkaa olla jo mallillaan =) yritys jatkuu... eilen oli ovislimoja ilmassa :LOL: jos sen oikein tulkitsin siis. Saas nähdä nyt kuinka käypi taas.

Plussa tuulia kaikille -- PUUUUHHHH----
 
Heippa!
Alkaa hiljalleen ajatukset kiertyä kokonaan tämän vauvahomman ympärille kun enää viikko odotusta niin saa tietää kuinka käy, olisko onnannu heti ekasta kierrosta. Perjantaina huomasin rintojen olevan kipeät, normaalia kipeämmät, ja sitä on nyt jatkunut tähän päivään saakka. Tänään ehkä hiukan vähemmän kipeät ja siksi kai ajattelenkin etten ole raskaana, vielä eilen olin toista mieltä. Aikaisemmissa raskauksissa en huomannut mitään ennen plussaa, tai ekasta oli edellisenä päivänä hiukan huono olo mutta toinen tuli ihan puun takaa. Toisaalta silloin olin töissä ja nyt tuntuu että kotona ollessa ehtii kuulostella omia tuntojaan paljon paremmin, liikaakin. Tässä kierrossa en pongannut "kunnon" limoja vaikka kovasti olikin kipuja ovulaation aikoihin, oli jotenkin vähän erilainen tuo kierto vuotojen suhteen. Ovulaation tarkkaa päivää en siis tiedä kun en ole tikuttanut.

Marjutti: paljon plussaonnea, alkaa olla jännät paikat sullakin =) Mä pääsen vasta testailemaan ens viikon puolella, siis jos tarvii alkaa testailemaan.

Ja tervetuloa uusille minunkin puolestani! =) =)
 
Heippa taas!

Pääsiäisestä on selvitty ja tuli kyllä syötyy niin paljon, et vieläki ihan ällöttää :D Nyt kyl täytyy taas yrittää takas "terveisiin elämäntapoihin".. ;)

Nyt on pakko vähän purkaa ahdistutani! kp:t on jo 37, eikä menkkoja näy mailla halmeilla, eikä oo minkään näkösiä oireita, et ne vois ees alkaa lähipäivinä :( ravaan koko ajan vessassa kyttäämässä, et joko nyt..hullukshan tässä tulee :LOL:

Tää nyt on kyllä vasta toinen luomukierto hormonikierukan jälkeen, mut kamalaa jos nää kierrot alkaa venymään näin pitkix :( Ollaan sovittu, et yritys alkaa näiden menkkojen jälkeen ja sitä suuremmalla syyllä on hirveetä odottaa.. Haluis päästä jo yrityspuuhiin ja PIAN!!!!

Onko muita, joita vaivaa pitkät ja epäsäännölliset kierrot? Mistä ihmeestä sit tiedätte koska ovulaatio on ja onko sitä?
Nyt ei oo menny onnex raskaustestejä turhaan kun tiedän etten vielä voi olla raskaana, mut jos ens kierto venyy taas näin pitkäks, ni tiedän et ehdin varmaan tuhlaamaan aika monet testit odottaessani tätiä, on tää niin turhauttavaa!! :'(

Sori purkaukseni, tiedän, että tääl on monia jotka on yrittäny kauan ja mun huoli tuntuu varmaan aika turhalta, mut en vaan voi tälle ololle mitään..

mut nyt lähden kyllä lenkille, et saan vähän jotain muuta ajateltavaa, hyvät päivänjatkot kaikille!! :wave:
 
Tiistai 14.4.2009



Kuka?-------------kp-------------Koska?--------------------YK

Esikoisesta haaveilevat

bellaa....................kp??/26-28.........kevään aikana..............
dana88.................kp25/26..............yritys käynnissä............
Fenkku..................kp??/??..............toukokuussa..................
janelle...................kp14/??...............yritys käynnissä............
Kaapo80................kp??/??..............kevään-kesän aikana....
Lily88.....................kp30/25-28........kesä-heinäkuussa?.......
Marjutti86..............kp30/??..............tjottailua.......................
mely.......................kp20/30-39........yritys käynnissä.............
Milli ja vauvahaave..kp??/??............mahd.kesällä.................
Sayang..................kp24/25-29........ensi kierrosta...............0
Tuitutti...................kp23/28.............yritys käynnissä............
Tuulia85.................kp 1/27-39.........yritys käynnissä...........1

Pikkukakkosta toivovat

Afu-82....................kp 8/28-33........kesällä/tjottailua..........
Annien....................kp??/??.............yritys käynnissä............
Emmy83.................kp??/??..............toukokuussa................
garden...................kp??/??..............touko-kesäkuussa.......
love87....................kp25/28-29........huhti-kesäkuussa........
minttumaaria76......kp12/??.............yritys käynnissä...........
mmiilia....................kp21/29-37.........kesäkuussa.................
Nanna1980............kp??/??..............heinäkuussa................
NeitiKat..................kp??/??..............kesällä.........................
Oravannahka.........kp??/28-42........kesän tienoilla..............
Snoopy..................kp??/30..............yritys käynnissä............
Sybilla....................kp 4/??...............tjottailua......................
Tansuli...................kp??/??..............touko-kesäkuussa........
Tillukas...................kp??/??..............huhtikuussa.................
Veeruska-81..........kp26/28..............tjottailua.....................
Veikka....................kp??/??..............tjottailua......................
Zara81...................kp??/??..............huhti-toukokuussa?.....

Kolmatta kuumeilevat

Alina78...................kp23/29-30........yritys käynnissä...........
BornToLose............kp??/??..............toukokuussa................
CrazyInLove...........kp17/28..............kevään/kesän aikana...
HAPPY-82................kp37/??.............toukokuussa.................
Jonlii.......................kp11/30..............toukokuussa.................
kylkiluu...................kp??/??..............tjottailua.......................
mervi-elina.............kp14/31.............kesäkuussa..................

Neljättä yrittävät

maximilian.............kp??/28..............tjottailua......................
Röllimuori...............kp??/??............."tämä liuska loppuun".....
Pampuska.............kp19/28-29..........yritys käynnissä.........(2.oma)

Suurperheelliset (?)

Petite...................kp14/28-29..........yritys käynnissä.....5.lapsi...yk 2




PLUSSANNEET :heart:
JULIAN 03/2009----LA ?


HAAMUILIJAT
 
Annien: mulla kaapissa testejä jotka lupaa että tulos näkyis mahd. 6 päivää hedelmöityksen jälkeen. Kai se suositus niissäkin kuitenkin on että vasta sitten kun kuukautiset pitäisi alkaa niin testaa tai sitten seuraavana päivänä. Onhan noita tapauksia että joku saanut plussan esim. kp 23. Mulla aikanaan näkyi todella haaleana viivana juuri sinä päivänä kun menkat ei tulleet. Toisesta jouduin ihan menemään ulos auringonvaloon katsomaan. Haamut ovat kuitenkin molemmilla kerroilla vahvistuneet parin päivän päästä. Eli mun täytyy ainakin malttaa odottaa menkkojen alkuun, täytyy ja täytyy... =)
 
Täällä on nyt pillerit syöty ja menkatkin alkoi melkein heti minipillereiden loputtua. Nyt on siis kp3. Kierronpituudesta ei ole vielä tietoa, kun eka luomu kierto menossa. Meillä varsinaisesti yritys alkaa kesällä, mutta en tiedä kuinka tarkkoja jaksetaan/halutaan olla, joten mulle voi laittaa, että yritys alkaa kesäkuussa. Miten muuten ne yk:t lasketaan? Onko meillä nyt yk1 vai yk0??

Paljon kevättsemppiä kaikille yrittäjille ja yrityksen odottajille!
 
Juups.. mä jo negasin. Tulos ei ole lannistava koska oikeesti lupa sille vauvalle päästä alulle tulee vasta toukokuussa ni jos nyt en oo raskaana ni se on ihan hyvä ja vaikka oisinkin ni sekin on ihan hyvä. Testaan perjantaina uudestaan. Sillon pitäs olla dpo 13 ja jos sekin on ihan puhdas nega ni sitten sitä on uskominen. Se on mun vika testikin :D
 
HEips!

Nyt on pääsiäinen juhlittu. Ihan kivaa oli.

Mä jäin tuossa miettii ku Afu kyseli noista päivitysjutuista.. Nii nyt ku otan ke eli huomenna vipan pilerin niin onko mulla "yritys käynnissä" vai tjottailua :headwall: kun minä en ala tikuttaa ovista tai mitään.. että meillä on vaan "ankaraa" peittojen heiluttelua :D :D ehkä toi tjottailu varmaan kuulostais enemmän sopivammalta mulle.. mulle kun on eka kerta ku näin kuumeilupuolella kirjoittelen.. en tiedä teidän systeemejä! :D

Niin sitä luomukiertoa sit aletaan odotella. Ke siis vipa pilleri ja ilmeisesti lauantaina sit odotellaan menkkoja alkavaksi. ainakin jos mennään vanhan kaavan mukaan. ja sit apua!! :eek: :D :D

Mulla on pari testiä kaapissa odottamassa. ne on ollu jo muutaman kuukauden kun imetysaikana tosiaan ei ollut ehkäisyä käytössä niiin piti välillä testailla. Silloin kun noi hormoonit tosiaan teki välillä temput ja sai kovatkin raskausoireet päälle. Mä olen sellanen etten osaa alkaa testailee ennen kuin menkat on myöhässä. Ja mulla kun se näkyy muutenki niin huonosti noissa teisteissä. Että ihan turhaan testaisinki kovin aikaisin. Toivottavasti nyt vain kierrot pysyis ihan kohtuuden rajoissa kun pillerit loppuu.

Ai niin.. tervetuloa uudet!!

muistanko oikein että täällä joku antoi vinkin näppylöihin.. ( vai oonko nähny unta tai lukenu jostain muualta sen ) :) sen sinkkivoiteen.. mulla auttoi se tuohon punoitukseen!! Mulla kun naama helottaa punaisena ja näppyläisenä vaikka yhtään näppyä ei olisikaan. sinkki auttoi :D
 

Yhteistyössä