Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat?

Miehen usuttamiseen ei ole tarvista meillä. Jos mies on illalla liian väsynyt, usein yöllä sitten könyää kylkeen kiinni "pahat" mielessä. Kotiäitinä itse en ole illalla liian väsy, mutta mies joutuu aamulla nousemaan viiden maissa töihin ehtiäkseen, niin sille tuppaa tulemaan uni illalla.

Esikoinen sai alkunsa ihan normaalilla elämällä, eiköhän toinenkin samalla metodilla tule. Oviksen tunnen usein kipuna munasarjassa ja ihan mahdottomilla petihaluilla. Miehelle on ollut tapana sanoa aina, kun on ollut ovis-olo, niin se on osannut varautua muutoksiin käytöksessäni.
 
Tulin toivottelemaan vielä hyvää pääsiäistä kaikille!!
kp32 eikä menkkoja näy vieläkään..eikä oo ees mitään oireita, ärsyttävää!! Sais nyt sit alkaa jo et päästäis kunnolla yritys-puuhiin.. ;) Raskaana en vielä ole, kumit on kiltisti ollu käytössä tähän asti. Toivotaan, et viikonlopun aikana ees alkais, ettei veny kovin pitkäx tää kierto..

Afu-82 mulle vois laittaa et yritys alkaa toukokuussa ;)
 
hah, pakko kertoo teille tänne :) touhuttiin tossa vähä aika sitte ukon kanssa makkarin puolella.. ku mä olin vähä allapäin jostai syystä, en tiedä oikein itsekkää :s niin sit toi herra tuli vähä ehdottelee ja vei mut makkariin.. nooh, siellä sit ku touhuttiin niin se sano mulle aivan ihania asioita, kerto että kuinka se rakastaakaaan mua ja sit se sano et "touhutaan viel peräkanaan toisen kerran, sillä mä haluan vauvan sun kanssas!"<3<3 se tuntu niin ihanalta ku se sano sen niin suoraan sydämmestä<3 saa ny nähä mite toi mun ovis edes menee :D et kyl mä oon tuntenu viime päivinä nippailua yms.. kattoo nyt, mut rauhassa ollaan :)

Mut hyvää pääsiäistä sit kaikille ! :) tekee mieli käydä ostaa suklaata, ku onhan sentään hyvä syy syödäkin, kun on niin munarikas pääsiäinen ;) :D
 
AFU, mulle voi ainakin laittaa yritys käynnissä... ja yk on itse asiassa jo 2. :) Kunpa nyt tärppäisi! Ihana tuo melyn miehen kommentti, niin meilläkin vielä joskus ehkä oli. Nyt jo niin arkista,ettei mies enää suuremmin kommentoi,surullista sinänsä.
 
Heips kaikki pitkästä aikaa!

ilmoitan vain olemassaolostani kun netin kanssa ollu häikkää. Ja nyt tää pelittää vaan jollakin tosi hitaalla yhteydellä.. |O

Afu: mulla on vielä viikko pillereitä jäljellä. Et ei vielä yritystä oo mut päivittele miten parhaaksi näät! :) Minulle on ihan sama. Minusta on vaan hienoa että jaksat yleensä päivitellä tuota listaa :)

Mut tuun pareammalla aikaa jos ja kun tään netin saan taas normaaliksi
 
Perjantai 10.4.2009



Kuka?-------------kp-------------Koska?--------------------YK

Esikoisesta haaveilevat

bellaa....................kp??/26-28.........kevään aikana..............
dana88.................kp21/26..............yritys käynnissä............
Fenkku..................kp??/??..............toukokuussa..................
janelle...................kp10/??...............yritys käynnissä............
Kaapo80................kp??/??..............kevään-kesän aikana....
KeySha..................kp??/??...............yritys käynnissä............
Lily88.....................kp26/25-28........kesä-heinäkuussa?.......
Marjutti86..............kp26/??..............tjottailua.......................
mely.......................kp16/30-39........yritys käynnissä.............
Milli ja vauvahaave..kp??/??............mahd.kesällä.................
Sayang..................kp20/25-29........ensi kierrosta...............0
Tuitutti...................kp19/28.............yritys käynnissä............
Tuulia85.................kp33/27-39........huhtikuussa..................

Pikkukakkosta toivovat

Afu-82....................kp 4/28-33........kesällä/tjottailua..........
Annien....................kp??/??.............yritys käynnissä............
Emmy83.................kp??/??..............toukokuussa................
garden...................kp??/??..............touko-kesäkuussa.......
love87....................kp21/28-29........huhti-kesäkuussa........
minttumaaria76......kp 8/??.............yritys käynnissä...........
mmiilia....................kp17/29-37.........kesäkuussa.................
Nanna1980............kp??/??..............heinäkuussa................
NeitiKat..................kp??/??..............kesällä.........................
Oravannahka.........kp??/28-42........kesän tienoilla..............
Snoopy..................kp??/30..............maalis/huhtikuussa......
Tansuli...................kp??/??..............touko-kesäkuussa........
Tillukas...................kp??/??..............huhtikuussa.................
Veeruska-81..........kp22/28..............tjottailua.....................
Veikka....................kp??/??..............tjottailua......................
Zara81...................kp??/??..............huhti-toukokuussa?.....

Kolmatta kuumeilevat

Alina78...................kp19/29-30........yritys käynnissä...........
BornToLose............kp??/??..............toukokuussa................
CrazyInLove...........kp13/28..............kevään/kesän aikana...
HAPPY-82................kp33/??.............toukokuussa.................
Jonlii.......................kp 7/30..............toukokuussa.................
kylkiluu...................kp??/??..............tjottailua.......................

Neljättä yrittävät

maximilian.............kp??/28..............tjottailua......................
Röllimuori...............kp??/??............."tämä liuska loppuun".....
Pampuska.............kp15/28-29..........yritys käynnissä.........(2.oma)

Suurperheelliset (?)

Petite...................kp10/28-29..........yritys käynnissä.....5.lapsi...yk 2




PLUSSANNEET :heart:
JULIAN 03/2009----LA ?


HAAMUILIJAT
 
Hyvää pääsiäistä kaikille!

Poikis häipy eräreissulle lappiin, täsä tätä pääsiäistä vietetään munattomana :LOL: Tai no onhan mulla suklaamunia :p Saampahan ite enemmän :D Tulee su tai ma takaisin

:wave: Kp ois 21/26 nyt ois suunnilleen oikiat kiertopäivät tiedossa (luomuna olosta aikaa hieman)
 
Hauskaa pääsiäistä kaikille! Ja munarikasta myös... :LOL:

Snoopy täällä ollaan selvitty mahataudista eli tyttö oksensi sen vuorokauden ja oli vielä seuraavana päivänä kuumeessa, mutta nyt siis jo kaikki normaalisti. Itse suureksi onneksi vältyin taudilta... kerrankin niin, huokaus.... :)

Sitten mies tuossa eilen taas totesi, että tehdään vaan se toinen lapsi, vaikka just vähän aika sitten oli sitä mieltä et odotellaan loppukesään... hmm... Vitsi ku ei noista miehistä ota aina selvää... ei ne varmaan itekkään tiedä mitä ne tahtoo. Ihme tuuliviiriä :)
Noh kai tää tästä selkiytyy taas... :) Tää menee nyt syömään parit suklaamunat ihmetykseensä :kieh:
 
Kauhea päivä. Potuttaa ja vituttaa vaan koko ajan. Vanhempi poika menossa kouluun, ja eskariope on sitä mieltä, että on vaara joutua kiusatuksi, kun saattaa eskarissa käyttäytyä hieman erikoisesti... Kotona ihan normaali, eikä ongelmia, ihmetyttää, mikä siellä mahtaa sitten rassata ja pelottaa pojan tulevaisuus. Saako kavereita jne. Rakentamissuunnitelmat jäissä miehen epävarman työtilanteen takia ja itsellä on naama täynnä hormoninäppyjä menkkojen takia. :(

Olisko apuja, edes noihin näppylöihin? :headwall:
Raskaaksi tuleminen poistaa ne, tiedän, mutta en minä voi olla raskaana loppuelämää...
 
Jonlii: millaset ihonpuhdistustuoteet ja kosteuvoiteet sulla on käytössä? Tuotteiden vaihto voi auttaa.. Sinkkivoide on ihan kätevä käyttää öisin, kuivataa näppyjä aika hyvin. Vauvan peppuiholle tarkoiettu Ainu (?) käy hyvin, ja sehän on aika edullista, jos vertaa apteekin vastaaviin. Tietenkin on noita apteekin ja lääkärin reseptilääkkeitä, esim. voiteita (Acvidi, Skinore),antibiotteja ja Roaccuttan (myrkkyä :x ja KALLISTA) mutt niitä ei voi käyttää, jos on raskaana tai yrittää raskautua.
 
Olen kokeillut monenlaista ja iho alkaa aina parantua pian menkkojen jälkeen, kunnes taas näpyt palaavat, kun menkat iskee ja hormonieritys muuttuu. Voihan V....!
Mitenköhän tuo sinkkivoide, kuivattaakohan liikaakin? Ei mulla silti mitenkään erityisen rasvainen iho, enemminkin pintakuiva sekaiho... Mutta pitää varmaan kokeilla. Tyypillistä on, että kaikki tuntuu toimivan, kun ei ole kuukautisia, mutta menkat räjäyttää potin, joka kuukausi. :headwall:
 
hmm.. onkohan toi ovulaatio vuotoa nyt..? kävin tossa veskissä ja pyyhkäisin niin tuli paperiin aika reilusti valkovuotoa.. ja väriltäänkin se oli iha valkoista, oli hieman ''tahmaista''.. vaikea kuvailla :D mut mietin et onkohan se ovisvuoto sit ihan tälläistä vai tarkoittaako et ovis on vasta tulossa? et tietää pitäiskö pupuilla lisää vaikka tänään;) vaik kyllä me eilen pupuiltiinkin aika kivasti ;D
 
tänään ollut taas niin kamalasti mielialan vaihteluita.. :( välillä todella hyvä olo ja hetken päästä tulee jostain syystä surua tai pahaa oloa..

hah, asiasta toiseen, näin taas kerran vauva-unta viime yönä:D ensin minulla ei ollut mitään vierellä ja sit hetken päästä mulla olikin oma lapsi sylissä, en kerennyt edes olla raskaana tai muuta :D oli aika huvittava uni.. mut ihana, ku oli oma lapsi<3 se oli viel poika ;) hmmm.. mitähän tommonenki uni oikein meinaa ? tai sit se vaan tuli sen takia ku niin kovasti haluan sitä lasta<3
 
Alkuperäinen kirjoittaja dana88:
Jonlii: millaset ihonpuhdistustuoteet ja kosteuvoiteet sulla on käytössä? Tuotteiden vaihto voi auttaa.. Sinkkivoide on ihan kätevä käyttää öisin, kuivataa näppyjä aika hyvin. Vauvan peppuiholle tarkoiettu Ainu (?) käy hyvin, ja sehän on aika edullista, jos vertaa apteekin vastaaviin. Tietenkin on noita apteekin ja lääkärin reseptilääkkeitä, esim. voiteita (Acvidi, Skinore),antibiotteja ja Roaccuttan (myrkkyä :x ja KALLISTA) mutt niitä ei voi käyttää, jos on raskaana tai yrittää raskautua.
Itse asiassa Skinoren on ihan turvallista raskaudenkin aikana, mutta lääkäri sitä sitten määrää. Mulla oli Skinoren kuuri viime raskaudessa, ja kuivatti hyvin näpyt, mutta mulla on muutenkin kuiva iho, niin ei sopinut jatkuvaan käyttöön, käytin sitten vaan ongelmakohtiin. Mulla on itsellä sellainen iho, että akne on ns. sisältä päin tulevaa, johon ei puhdistukset auta, vaan on hormoniperäistä. E-pillerit tasoittaa hormonit, jolloin näppyjä ei ole, mutta henkisesti olen varatutunut siihen, että sieltä ne paukahtaa taas pian.

Itse asiassa mun naama ei koskaan ollut hirmuisempi kuin raskaana ollessani, isoja molluskoita varsinkin leuan ympäristö täynnä... Huoh, sitäköhän tästä taas tulee???

 
Kaikille muille meiltäkin onnea yritykseen, jotka siinä vaiheessa ovat. Meillä ei ole pupuja, eikä munia näkynyt, Japanin valtiovierailu vaan jatkuu ja jatkuu...

Pitäis muuten jonkun tehdä väitöskirja näistä käytetyistä kiertoilmaisuista näillä sivustoille: pupuilu, peitto heiluu, täti (punainen) tulee kylään, plussatuulia, kp:t, ovikset ynnä muuta. Välissä on tälläiselle noviisille ihan hepreaa, kun yrittää saada selville, mitä tyypit kirjottaa. =)

Mulla tosiaan näppyläinvaasio tapahtuu heti, kun hormoonimäärä romahtaa ja kuukautiset alkaa. Raskauden aikana iho oikeen hehkuu. Pitäis varmaan vetää nuo loput kumit pöntöstä alas ja sanoa miehelle, että koira söi ne, pääsis iho parantuun ja maha kasvaan...
Minä olen henkilökohtaisesti kokenut hormoonihelvetin e-pillerien kautta, minusta tuli ihan psykopaattinen, joten sekään ei oo ratkaisu. Ylimääräsiin hormoneihin en enää koske. Vain luomuhormoneja minulle, kiitos!


Tänään on tämän vuoden virallinen bailuilta, lähdemme ravintolaan ystäväpariskunnan kanssa. Ja tietty mulla on menkat ja päätä särkee yms. Mutta en anna sen häiritä. Kerran vielä ennen raskautumista! =) :p
 
Mely, kivasti sanottu mieheltäs :heart: tietää että haluaa tosissaan vaavia =) meillä viimeksi eilen mies sano että millonkahan me saadaan se oma pikku *vauvan nimi* :D
tottakai pääsiäisenä saa suklaatia syyä! mies osti mulle ihan hirveen ison suklaamunan ja eilen vetasin sen naamariin :ashamed: :LOL:

Mely, mulla ollu samanlaista ällöä, välillä tosi runsastaki vuotoa, ja oon yhistäny ovikseen. tosin ei se ole täysin loppunu vieläkään, vaikka oviksen pitäs olla jo takanapäin..

näppylöistä on ollu puhetta, niin mua pelottaa et iho menee huonoon kuntoon sit joskus raskauden aikana.. näppylöitä ilmaantu jonkun verran pillereiden lopettamisen jälkeen, nyt ihan hyvässä kunnossa kuitenki, onneksi. ei huvittas yhtään saada finnejä naamaan! :(
 
Lauantai 11.4.2009



Kuka?-------------kp-------------Koska?--------------------YK

Esikoisesta haaveilevat

bellaa....................kp??/26-28.........kevään aikana..............
dana88.................kp22/26..............yritys käynnissä............
Fenkku..................kp??/??..............toukokuussa..................
janelle...................kp11/??...............yritys käynnissä............
Kaapo80................kp??/??..............kevään-kesän aikana....
KeySha..................kp??/??...............yritys käynnissä............
Lily88.....................kp27/25-28........kesä-heinäkuussa?.......
Marjutti86..............kp27/??..............tjottailua.......................
mely.......................kp17/30-39........yritys käynnissä.............
Milli ja vauvahaave..kp??/??............mahd.kesällä.................
Sayang..................kp21/25-29........ensi kierrosta...............0
Tuitutti...................kp20/28.............yritys käynnissä............
Tuulia85.................kp34/27-39........huhtikuussa..................

Pikkukakkosta toivovat

Afu-82....................kp 5/28-33........kesällä/tjottailua..........
Annien....................kp??/??.............yritys käynnissä............
Emmy83.................kp??/??..............toukokuussa................
garden...................kp??/??..............touko-kesäkuussa.......
love87....................kp22/28-29........huhti-kesäkuussa........
minttumaaria76......kp 9/??.............yritys käynnissä...........
mmiilia....................kp18/29-37.........kesäkuussa.................
Nanna1980............kp??/??..............heinäkuussa................
NeitiKat..................kp??/??..............kesällä.........................
Oravannahka.........kp??/28-42........kesän tienoilla..............
Snoopy..................kp??/30..............maalis/huhtikuussa......
Tansuli...................kp??/??..............touko-kesäkuussa........
Tillukas...................kp??/??..............huhtikuussa.................
Veeruska-81..........kp23/28..............tjottailua.....................
Veikka....................kp??/??..............tjottailua......................
Zara81...................kp??/??..............huhti-toukokuussa?.....

Kolmatta kuumeilevat

Alina78...................kp20/29-30........yritys käynnissä...........
BornToLose............kp??/??..............toukokuussa................
CrazyInLove...........kp14/28..............kevään/kesän aikana...
HAPPY-82................kp34/??.............toukokuussa.................
Jonlii.......................kp 8/30..............toukokuussa.................
kylkiluu...................kp??/??..............tjottailua.......................
mervi-elina.............kp11/31.............kesäkuussa..................

Neljättä yrittävät

maximilian.............kp??/28..............tjottailua......................
Röllimuori...............kp??/??............."tämä liuska loppuun".....
Pampuska.............kp16/28-29..........yritys käynnissä.........(2.oma)

Suurperheelliset (?)

Petite...................kp11/28-29..........yritys käynnissä.....5.lapsi...yk 2




PLUSSANNEET :heart:
JULIAN 03/2009----LA ?


HAAMUILIJAT
 
mervi-elina lisäsin sut listalle. tervetuloa mukaan :flower:

Meille ei sen kunnoisempaa. Menkat edelleen päällä, oikeastaan vasta eilen alkoivat kunnolla. Mulla raskausaikana naama oli tosi hyvässä kunnossa, nyt ihan siedettävässä. Mutta innolla odotan taas hyvässä kunnossa olevaa nassua =) . Flunssa alkaa olemaan jo melkein voitettu, tosin tytölle ei vieläkään ruoka maistu kunnolla :| . Itse uskaltauduin tänään jo taas kuntosalille, toivottavasti ei tuu mitään jälkitauteja..

Afu
 
Näppylöistä kun on ollut puhetta, niin se on yleensä mun eka raskausoire. Otsa rupeaa kukkimaan aivan järkyttävästi heti kun on paksuna. No nyt olen varautunut asiaan jo etukäteen ja mulla on otsatukka :D . Näpyt onneksi häviää kyllä jo ennen puolaväliä (toivottavasti myös tulevallakin kerralla).

Sain kaverilta aivan ihanat itsekudotut vauvatöppöset vauva onnea tuottamaan. Mä kun olen itse ihan tumpelo käsityöasioissa niin todella arvostan kaikkea itse tehtyä ja melkein tippa tuli linssiin kun sain ne pientäkin pienemmät töppöset. Ne oli vielä kudottu mun lemppari väreillä ja kaikenmoisia hienoja koukeroitakin siihen taiteiltu, kyllä sitten kelpaa vaavin kotio tulla töppöset jalassa oli sitten talvi tai kesä.

Välillä sitä kyllä miettii pitäskö jotenkin aktivoitua tässä vauvan "yrittämäisessä", mutta kun raskaudet on aina alkaneet niin helposti niin ei viittis pilata tunnelmaa turhalla stressaamisella. Joten kai se on vaan parempi antaa olla ja antaa vauvan tulla sitten kun on tullakseen.
 
Heissan ja kiitos AFULLE, että jaksat päivittää meidät aina :hug:
Mulla ollu tässä pari kunnon kiukkupäivää, ihan ku ois menkat tulossa (taas) |O Mieski alkoi yhtäkkiä hannaamaan koko vauva-asiaa, tänään vihjaili jo et jos siirrettäski hamaan tulevaisuuteen. :eek: Ihan kiva.... saa nähdä,mitä tästä tulee. Mukavaa lauantaita :wave:
 
Aurinkoisia kelejä kaikille!

Näpyistä (ihosta) no joo mul o ollu diaknosoitu AKNE jo hmmm ööö tuota, tuota varmaan 15 vuotta. Kaikkea kokeiltu ja testattu, välillä parempi ja välillä huonompi... Mulla ei menkat vaikuta siihen et iho alkais kukkia enempää :LOL: Ihanko jotain muuttusi tässä naamavärkissä... No joo mulla oli vuonna 2005 ROACCUTAN jonka avulla sain ihoni kuntoon... Nautin 2 vuotta siististä ihosta ja sitten PANG raskaana ollessa oli näppä näpyn vieressä... :eek: Parani vasta kun neiti oli syntyny joskin ei samaan kuntoon kuin ennen raskautta. :/
Nyt en enää Roaccutan kuurille lähtisi, vaikka se auttaakin mutta on kumminkin niin rankka MYRKKY että...

Mielenkiinnolla odotan et raskautuu niin saa taas seurata naaman kaunista "kukkimista"! :kieh:

Enää 2,5kk niin meillä alkaa vaaviprojekti. Jännityksllä jäädään odottelee onko yhtä nopeata ku ykkösen kanssa (yk2) vaiko meneekö kauammin.
Oli muuten juuri viime pääsiäinen kun tulin raskaaksi :D

Kat :wave:
 

Yhteistyössä