*Esikoisesta Haaveilevat*

Viukkeli, voi harmi.. :( Vauva on tietenki sen verran suuri elämänmuutos, että hyvä on olla täysin varma että on valmis siihen muutokseen. Kamala tilanne sulle kun itse tunnet olevasi täysin valmis ja toinen ei..
Olen kyllä myös sitä mieltä että onkohan kukaan koskaan 110% varma että nyt on oikea aika, nyt haluan isäksi/äidiksi! Tarkoitan että miehet yrittää ajatella usein niin että elämän on oltava ihan kunnossa kun vauva hankitaan. (vakityö, oma talo, rahaa säästössä) Ja tosiasia on että jos kaikki on prikulleen valmiina ja vauvayritys alkaa, niin se ei pakosti onnistukkaan siitä vaan...
Selitän taas tosi sekavasti, mutta toivon että saatte yhteispäätöksen siitä ettei vauvalle ole koskaan täydellistä aikaa tulla ja mieskin odotuksen edetessä varmasti "muuttuu" ja tajuaa asian mahtavuuden :) Vanhemmuus on elämän upein asia, kuulemma. Siihen uskon minäkin..
 
Heipparallaa taas. Tulipahan seki reissu tehtyä. Muuten oli tosi kivaa mut tulin sit kipeeks just enne ku lähettii ja eka yönä joka meni sit laivalla nii en nukkunu ku 2h yhteensä. Kiva kuunnella hyttikavereitten kuorsausta ku ite ei pystyny nukkuu ollenkaa. Päivällä yleensä oli hyvä olo (nasolinia vaa nenuun ja menoksi :D) mut illalla aina kuumetta koitti pukata ja nenä tukossanii ettei suihkekaan auttanu. Nyt sitte on erittäin kipee kurkku ja koko ajan pitäis syödä mynttonia et pystyy puhuu ja nielee.
Menkat ei oo vieläkää alkanu mut tänää vein sinne labraan näyttee ja ne tekee sen testin mun puolesta nii huomenna soittelen tuloksen sitte.

Haluatko kärpänen jatkaa vielä päivittelyä? Jaksat ainaki panostaa enempi noihi kuvii ja sillee :D Mä luulen et mä muutenki siirryn sitte ens kierrosta enempi tuonne pitemmin haaveilleisii. Mut tääläki kyl käyn. Molempi parempi ;)

Halit tippuneille :hug: :hug:
 
voi vitsit. mähän olin siis se joka suunnitteli ensi vuoden lopulle vauvaa, kun koulut on sillon ohi yms.. noh. unohdin ekala pilleriviikolla ottaa 2 pilleriä peräkkäin (kummassakin oli yli 12 tunnin unohdus). terkka sanoin vaan että käyttäkää kortsua 7 seuraavaa päivää.

noh. nyt sitten huomasin että menkat taitaa olla myöhässä (ei nyt vielä pahasti, pari päivää ) . lueskelin sitten pilleriohjeita ja siinä luki että raskauden mahdollisuus on olemassa, jos ekalla viikolla on jäänyt ottamatta ja on edeltävän viikon aikana ollut yhdynnässä.

EN MÄ VIELÄ HALUA! vasta vuoden päästä, mitähän hittoa teen. huomenna otan ja teen testin jos ei naistenpäiviä näy. en tosiaankaan haluisi olla nyt raskaana, sillä silloin koulu jäisi kesken noin puoli vuotta, tai joutuisin tekemään abortin mitä en todellakaan olisi ikinä halunnut tehdä..
ääh sekava selostus.
no joo eihän mikään ole varmaa ennen kuin testi on tehty. toivottavasti en nyt vielä olisi. haluan tulevan lapsemme sitten maailmaan kun minulla on koulu loppu ja rahaa säästössä.

epäreilua jos olen. kaikki täällä yrittävät, mutta mitään ei tapahdu.
minä vaan haaveilen että JOSKUS tulevaisuudessa. ei mun pitäisi olla raskaana nyt vaan teidän. :|

voi joo nyt riitti tämä selostus. :D kukaan varmaan jaksanut lukeakaan :ashamed:
 
tyttokarpanen
7.4.2009[color=# 8B4513]

tch...................................kp 75/30-31.........................yk5
MyPoodles.......................kp 75/28-58.........................yk8
HappyFeet.......................kp 73/40-48.........................yk5
Hemppati.........................kp 72/30...............................yk3
Sharona...........................kp 59/28-40.........................yk5
Hukkapätkä......................kp 51/28..............................yk2
AnGeLina88......................kp 48/*................................yk1

cedrienne.........................kp 42/30-35.........................yk 6-7??
Zande...............................kp 41/28..............................yk??
susku79............................kp 38/26
Cladoceran........................kp 38/37-42........................yk3
leppäkerttu3.....................kp 37/27-37.........................yk1
unelmoya..........................kp 35/28..............................yk2

Kiharapää..........................kp 32/28-35.........................yk18
ikuisuus.............................kp 32/28..............................yk1
milsku................................kp 31/
Haaveileva-85...................kp 31/26-33.........................yk3
Sonnet82..........................kp 31/27..............................yk3
wannabemama.................kp 30/31-39.........................yk5
anu84...............................kp 29/28-**.........................yk16
haidi123............................kp 27/27..............................yk1

Pieniminä..........................kp 24/25-29
Yöperhonen......................kp 22/28..............................yk15
Siniviuhka.........................kp 21/27-31.........................yk15
LauraAnnika.....................kp 21/30-37..........................yk3
moumou...........................kp 17/29-31..........................yk5
Sayang.............................kp 17/25-29..........................yk0
Empuuu............................kp 16/30-36..........................yk6
Lapanen87.......................kp 16/30...............................yk8
Tuitutti..............................kp 16/27...............................yk2
Ansku-82..........................kp 15/35...............................yk5

EtanaLilli...........................kp 14/26-31.........................yk4
napakettu........................kp 14/24-28.........................yk2
HaLLeBeRRy......................kp 13/23-28.........................yk16
mely..................................kp 13/30-39
Louvre...............................kp 11/32-44.........................yk12
elviir-a...............................kp 8/28..............................yk2
kaz....................................kp 8/28-30.........................yk10
niiskuneiti-........................kp 6/30...............................yk2
Pipopi................................kp 6/26-32.........................yk10
tyttokarpanen...................kp 4/24-28.........................yk2
Nanakuu............................kp 4/28-29.........................yk5
Sero..................................kp 3/25-35.........................yk5

revera
Sandraana87
Minnie-
Minnea
Niiz
pullero-pallero
nyynyy
Sun Rise
fenkku


 
eli eilen oli mulla tosiaan testipäivä, apteekin raskaustestillä tuli negatiivinen.. en kyllä ymmärrä miten, on niin varma olo jo asiasta. kp 42/30-35 menossa ja menkat jääny kokonaan välistä vaan 2 kertaa elämän aikana ja sekin ylioppilaskirjoitusten aikaan.. tosin tein testin illalla enkä aamulla kuten ohjeessa suositellaan, virtsakin ehti olla rakossa vain tunnin verran vaikken kyllä tiedä onko sillä nyt mitään merkitystä.. etova olo ja alavatsan muljailut jatkuvat. huomenaamuna teen clear bluella täsmälleen ohjeiden mukaisesti. sit jos ei vieläkään plussaa ja menkkoja ei kuulu niin lääkäriin testiin. ja onhan noita listoja ihana tosiaan katsoa. =) :heart:
 
tyttokarpanen tekee kyllä tosi nättejä listoja! :)

Tulin juuri iltavuorosta kotiin melko rankan päivän jälkeen, nyt hetken vielä valvon ja meen sitten unille. Onneksi on huomenna vielä toinen iltavuoro, niin saa nukkua aamulla pitkään. Tätiä ei ole tänäänkään kuulunut, vaikka on monesti tuntunut siltä, että nyt valahti housuun jotakin. Päätin, että saatan testata seuraavan kerran vasta sunnuntaiaamuna, jos ei sitä ennen tätiä kuulu. Lähden pääsiäiseksi kotikonnuille käväisemään, niin sieltä palatessa voisi sitten testata.
 
Taisin saada haamujen haamun testiin, nyt maltan mieleni odotan pari päivää ja testaan apteekin testillä seuraavaksi, tissit on melko arat, kipeemmät kun eilen!! ja kun lämmöt mittasin illalla niin silloin ainakin oli 0.4 astetta koholla! Mutta mä en ilosta pompi ennemmin ennekun saan täyden varmuuden!!! Niin monta kertaa joutunu tippumaan korkeelta ja kovaa että otan nyt ihan rauhallisesti!!
 
tyttokarpanen
8.4.2009[color=# 8B4513]

tch...................................kp 76/30-31.........................yk5
MyPoodles.......................kp 76/28-58.........................yk8
HappyFeet.......................kp 74/40-48.........................yk5
Hemppati.........................kp 73/30...............................yk3
Sharona...........................kp 60/28-40.........................yk5
Hukkapätkä......................kp 52/28..............................yk2
AnGeLina88......................kp 49/*................................yk1
cedrienne.........................kp 43/30-35.........................yk 6-7??
Zande...............................kp 42/28..............................yk??

susku79............................kp 39/26
Cladoceran........................kp 39/37-42........................yk3
leppäkerttu3.....................kp 38/27-37.........................yk1
unelmoya..........................kp 36/28..............................yk2
Kiharapää..........................kp 33/28-35.........................yk18
ikuisuus.............................kp 33/28..............................yk1
milsku................................kp 32/
Haaveileva-85...................kp 32/26-33.........................yk3
Sonnet82..........................kp 32/27..............................yk3
wannabemama.................kp 31/31-39.........................yk5

anu84...............................kp 30/28-**.........................yk16
haidi123............................kp 28/27..............................yk1
Pieniminä..........................kp 25/25-29
Yöperhonen......................kp 23/28..............................yk15
Siniviuhka.........................kp 22/27-31.........................yk15
LauraAnnika.....................kp 22/30-37..........................yk3

moumou...........................kp 18/29-31..........................yk5
Sayang.............................kp 18/25-29..........................yk0
Empuuu............................kp 17/30-36..........................yk6
Lapanen87.......................kp 17/30...............................yk8
Tuitutti..............................kp 17/27...............................yk2
Ansku-82..........................kp 16/35...............................yk5
EtanaLilli...........................kp 15/26-31.........................yk4
napakettu........................kp 15/24-28.........................yk2
HaLLeBeRRy......................kp 14/23-28.........................yk16
mely..................................kp 14/30-39
Louvre...............................kp 12/32-44.........................yk12

elviir-a...............................kp 9/28..............................yk2
kaz....................................kp 9/28-30.........................yk10
niiskuneiti-........................kp 7/30...............................yk2
Pipopi................................kp 7/26-32.........................yk10
tyttokarpanen...................kp 5/24-28.........................yk2
Nanakuu............................kp 5/28-29.........................yk5
Sero..................................kp 4/25-35.........................yk5

revera
Sandraana87
Minnie-
Minnea
Niiz
pullero-pallero
nyynyy
Sun Rise
fenkku
 
kaz
Heippa kaikille. Tervetuloa uusille :D :hug: tippuneille. Ja onnea plussanneille :heart:
Täällä ovista odotellaan. Vajaan viikon olin tuossa poissa tietokoneen ääreltä ja nyt tulin sitten lukemaan kuulumisia. Nyt pari kertaa käyty vyöhiksessä ja toivottavasti auttaa :saint:
 
Tyttokarpanen kiitos hienosta listasta jälleen!

Anu84 varovaiset onnittelut.

Haidi pidetään peukkuja.

On: paskat on fiilikset. Eilen testattu nega, illalla alkanut järkky kurkkukipu, joka uhkaa huomenna alkavaa vaellusreissua, mitä oon odottanut enemmän ku mitän aikoihin. kiva sitten viettää tädin kanssa pääsiäinen kotona, kun kaverit on aurinkoisessa tunturissa pikkupakkasessa hiihtelemässä... :snotty: Joskus elämä vaan näyttää persettä, kyllähän tässä jo hyvän aikaa on hyvin mennytkin.
 
Mietin ihan samaa... tyttokarpasen listoista se ei ainakaan johdu. :)

Täällä flunssa yltyy :snotty:, mutta rinkka on pakattu. Matkaan on pakko päästä! Palailen itse sitten ens keskiviikkona lueskelemaan plussauutisia. :whistle: että puuuuh vaan kaikille! ja munaisaa pääsiäistä!
 
Keskiviikkoiltaa!

Kiitokset tervetulotoivotuksista ja tyttokarpaselle kiitokset hienoista listoista :).

Viukkeli: :hug: Toivottavasti asiat selviää ja miehesi ajatukset myös perheenlisäyksen suhteen!

haidi123 Hui, eihän sitä tiedä, jos teillä olisi jo tärpännyt =) , ootko testaillut?

anu84: Lupaavalta vaikuttaa, peukkuja pidän, jotta nyt on ihan oikea plussa siellä testissä =).

Meillä on itseasiassa toinen kerta kun aloitetaan esikoisen yrittäminen. Tulin raskaaksi 3-4 kierron tjottailun jälkeen (viime vuoden keväällä ), mutta se meni kesken. Siitä toipuminen (henkisesti lähinnä ) kesti aikansa ja kun yrittäminen taas olisi tullut kysymykseen, oli kouluni jo sillä mallilla, että päätimme lykätä vielä yritystä muutaman kuukauden, jotta ehtisin saada kouluni loppuun ennen vauvan syntymää. Nyt sitten yrityksen aloittaminen taas lähenee ja vähän jännittää. Mutta kyllä sitä jo odottaakin kovasti!
 
Heey, mä käyn täällä joka päivä lueskelemassa, mutta yleensä oon iltasin niin loppupoikkipuhki että ei päässä liiku mitään järkevää sanottavaa ja oon sit mielummin hiljaa, eli olen vain tuppisuu, mutta en ole kadonnut =)

Finulle vielä suuret halaukset!! :hug: Ihan varmasti tosi rankka kokemus...olen ollut tukemassa erittäin hyvää ystävääni samantapaisessa tilanteessa, joten osaan aavistaa mitä käyt läpi.

Cladoceranille mahtavaa reissua!! Lappiin oiskin kiva mennä nyt keväthangille hiihtelemään. Meillä on nimittäin hanget jo kovaa sulamassa pois eikä enää pääse hiihtämään.

Tyttokarpaselle kiitos kauniista listoista ja samoin Happyfeetille suuri kiitos niistä aiemmista listoista!! Nuo listat on kyl niiiiin hyvä juttu ku ite oon välillä ihan sekasin että mitenkäs nopsasti/hitaasti se aika meneekään, mutta sieltä näkee aina tarkistaa.

Tämä kuukausi on tosiaan mennyt aika sutjakasti, mutta nyt ihmettelen että mitähän minun kropassa tapahtuu, ku en ole varma että oliko ovis viime viikolla vai vasta nyt. Limailut alkoi jo yli viikko sit ja loppuivat viikonlopuks, joten luulin että ovis oli sillon. Limailut kuitenkin alkoi uudestaan maanantaina ja on jatkuneet nyt aika hurjana siitä asti. Joten oiskohan se ovis vasta nyt?? On ollut muutenkin aika ihmeellinen olo nyt tällä viikolla, väsyttää ihan valtavasti ja huimaa ja huonoa oloakin pukkaa, mutta en siis usko että ne vois olla mitään raskausoireita ku nyt on aivan liian aikasta sille... Huomenna menen muista syistä labraan verikokeisiin, tarkistetaan hemoglobiinit ja verensokerit ym. joten ehkä sillon selviää syitä kropan epätasapainoon.

Huh, nyt tuli taas omanapailtua paljon :ashamed: Hauskaa pääsiäistä kaikille ja halaukset ihan kaikille :hug:
 
hah, pakko kertoo teille tänne :) touhuttiin tossa vähä aika sitte ukon kanssa makkarin puolella.. ku mä olin vähä allapäin jostai syystä, en tiedä oikein itsekkää :s niin sit toi herra tuli vähä ehdottelee ja vei mut makkariin.. nooh, siellä sit ku touhuttiin niin se sano mulle aivan ihania asioita, kerto että kuinka se rakastaakaaan mua ja sit se sano et "touhutaan viel peräkanaan toisen kerran, sillä mä haluan vauvan sun kanssas!"<3<3 se tuntu niin ihanalta ku se sano sen niin suoraan sydämmestä<3 saa ny nähä mite toi mun ovis edes menee :D et kyl mä oon tuntenu viime päivinä nippailua yms.. kattoo nyt, mut rauhassa ollaan :)

Mut hyvää pääsiäistä sit kaikille ! :) tekee mieli käydä ostaa suklaata, ku onhan sentään hyvä syy syödäkin, kun on niin munarikas pääsiäinen ;) :D
 

Yhteistyössä