*Esikoisesta Haaveilevat*

Alkuperäinen kirjoittaja cedrienne:
Alkuperäinen kirjoittaja Niiskuneiti-:
:headwall: :kieh: :headwall:
fiilis täällä!!! mies lähti oikein mun kiusakseni ryyppää kavereiden kanssa.. eikai siinä mitään pahaa ole, mutta mulle vaan tuli paha mieli.. jospa huomenna viettäis sitte mun kans iltaa.. kuitenki ottavat kemut uusiksi huomenna |O

anteeks tää purkaus, mut mua vaan tympii ku ei oo oikein hyviä kokemuksia noista miehen ryyppyreissuista :eek:
ymmärrän hei paremmin ku hyvin..........
No hvyä :p
Olinpa eilen sitte mukana niissä toisissa kemuissa.. baarissa käytiin ja sitte mentiin vielä jatkoillekin.. vasta aamu kuudelta oltiin kotona :D vähä venähti...

leppäkerttu, onneaa :flower:
 
Onnea Leppäkerttu :flower: ! Todella hienoa!!

Miten sitä voikin aika mennä niin hitaasti?! Ovista odottelen ihan hulluna ja sitä, että mies ehtisi hoitaa oman osuutensa. Tämä odottelu on kyllä yhtä tuskaa, kuulun siihen luokkaan ihmisiä joiden on pakko saada kaikki ihanhetijustnyteikävastasittenjoskus. Mieskin on siitä välillä kommentoinut, että välillä vois olla himppasen enemmän kärsivällisyyttä. Mut minkä sitä luonteelleen mahtaa :D

Kova päänsärky ollut tänään ja kurkku kipeänä. Ärsyttävää kun ei se flunssa sitten tule kunnolla vaan yhtenä päivänä on kurkku kipeä, seuraavana hiukan kuumetta ja sitten ei taas mitään. Tulis sitten kerralla kunnolla, että pääsis siitäkin, saakeli!! :kieh:
 
On: Voi todellakin olla etten ole ennen laittanut kunnolla merkille, mutta oon huomannu täs viikon sisällä ihmeelliset alaselkäkivut joita en aikasemmin oo huomannu. Onhan täs ollu suurta väsymystä, ilmavaivoja ja jatkuvaa nälkääki, mutten haluu mitenkää kuvitella liikoja ettei vaan joudu pettymään... Koska nää oireet voi olla ihan normaaleja mitkä ei liity edes mahdolliseen raskauteen...
Kiitos tk:lle listoista
:hug:
 
Moikka kaikille :wave: !

Täällä ilmoittautuisi uusi esikoisesta haaveileva joukkoonne. Jonkinlainen vauvakuume on vaivannut sekä minua, että miestä jo useamman vuoden, mutta nyt alkaa vihdoin olla sopiva hetki elämässä antaa vauvan tulla :). Minunkin opiskelujen pitäisi kohta alkaa olla loppusuoralla (ainakin viimeistään sitten, kun mahdollinen esikoinen syntyisi :)), joten siltäkin osin on yrityksen aloitukselle nyt hyvä hetki. Yritys on päätetty aloittaa ensi kierrosta, eli nyt on yk0 ( :LOL: ) ja kp 15/25-29.

Tämä palstailu mulle on sikäli uusi juttu, että en ole itse kirjoitellut, mutta välillä käynyt juttuja selailemassa eri vauvapalstoilla vauvakuumeissani :). Mutta siis voin olla pihalla jostain termeistä tai käytännöistä, mutta eiköhän ne selviä. Ja en tiedä sitten miten usein tulee käytyä täällä, mutta katsotaan nyt.

Tarkoituksena olisi aika stressittömästi ja vähän ehkä tulee-jos-on-tullakseen meiningillä yritys aloittaa, mutta saa nyt senkin sitten nähdä miten tämä kuume etenee, kun nyt oon jo täälläkin kirjoittelemassa :LOL: .
 

onkohan toi ovis lähellä.. hmm.. pistosta tuntuu vähä väliä oikealla puolella munasarjojen kohdalla.. siis minkäläisia oireita/tuntemuksia teil on ovulaation aikana ? mä nyt meinasin olla testailematta ovista, et koitan näitä oireita enemmänki tutkailla. ajattelen et tärppäis paremmin.
 
Meilläkin sitten vissiin mennään tjot-meiningillä. :( Ei kyllä ollut mun päätös, olisin valmis puputtelemaan joka päivä vaikka useamman kertaa päivässä... ;) Tuli vähän masentunut fiilis, että eikö tässä nyt sitten vakavissaan yritetäkään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sayang:
Moikka kaikille :wave: !

Täällä ilmoittautuisi uusi esikoisesta haaveileva joukkoonne. Jonkinlainen vauvakuume on vaivannut sekä minua, että miestä jo useamman vuoden, mutta nyt alkaa vihdoin olla sopiva hetki elämässä antaa vauvan tulla :). Minunkin opiskelujen pitäisi kohta alkaa olla loppusuoralla (ainakin viimeistään sitten, kun mahdollinen esikoinen syntyisi :)), joten siltäkin osin on yrityksen aloitukselle nyt hyvä hetki. Yritys on päätetty aloittaa ensi kierrosta, eli nyt on yk0 ( :LOL: ) ja kp 15/25-29.

Tämä palstailu mulle on sikäli uusi juttu, että en ole itse kirjoitellut, mutta välillä käynyt juttuja selailemassa eri vauvapalstoilla vauvakuumeissani :). Mutta siis voin olla pihalla jostain termeistä tai käytännöistä, mutta eiköhän ne selviä. Ja en tiedä sitten miten usein tulee käytyä täällä, mutta katsotaan nyt.

Tarkoituksena olisi aika stressittömästi ja vähän ehkä tulee-jos-on-tullakseen meiningillä yritys aloittaa, mutta saa nyt senkin sitten nähdä miten tämä kuume etenee, kun nyt oon jo täälläkin kirjoittelemassa :LOL: .
Tervetuloa Sayang :)
Kuulostaa tutulta toi sun teksti. Mekin ollaan miehen kanssa kuumeiltu jo monta vuotta, mutta nyt päätimme aloittaa yrityksen saada oma vauva alulle. Eli menossa yk1 ja kp 26/27. Pahasti vaikuttaa siltä että täti tulossa tänään tai viimeistään huomenna, mutt ensi kierrossa sitten uusi yritys. Pillerit jätin vuosi sitten pois, joten ei niidenkää tuoma hormoni enää vaikuta.
Mekin ajateltiin että otetaan "tulee-jos-on-tullakseen"-asenne, mutta jokapäivä on tullut käytyä näillä sivuilla kuumeilemassa ovulaation jälkeen.. :)
Vauvakuume sen kun kasvaa näitä juttuja lukiessa! :LOL:
Mutta ollaan kuulolla ja kuumeillaan yhdessä :)
 
Testasin tänään puhtaan negan IUI-hoidon jälkeen :'( Minut voi muutenkin poistaa tuosta listalta, enpä ole muutenkaan enää varsinaisesti haaveileva vaan enemmänkin jo tosissaan yritetään. Seurailen teitä täältä taustalta...
 
Tosiaan aamulla puhdas nega testiin.. Tissit edelleen todella arat ja ehkä nännin ympärykset hiukan tummuneet!! Onko noi lämmönmittailuhommat henk.kohtasia, että kun tänä aamuna mittasin lämmöt niin oli ihan normaalit, ettei se nyt automaattisesti tarkoita ettenkö olis raskaana??
 
Tyttökärpäselle kiitokset listoista!! :flower:

Omaa napaa sen verran, että ovulaatiota en bongannut tässäKÄÄN kierrossa, joten odotukset ei ole kovin korkealla, vaikka pupuiltu on ahkerasti. Onneksi lääkäriaika 20. pvä tätä kuuta, jolloin toivottavasti saan tietää, saanko teroja tai clomeja tai jtn asiaa auttamaan..

Plussapuhureita kaikille :heart:
 
mely: Jos mies on toisena päivänä sitä mieltä, että ehdottomasti kyllä ja sitten taas seuraavana päivänä sitä mieltä, että ehdottomasti ei, niin ajattelin pistää pelin poikki tässä asiassa. Ei kannata tehdä lasta, jos toinen ei ole ihan varma asiasta. Harmittaa kyllä, koska itsellä vauvakuume on ihan valtaisa! Ja ihan ensimmäinen pienokainen olisi nyt ollut toiveissa.
 
Viukkeli: Voi ei, tosi kurja tilanne! :( Toivottavasti miehesi mieli muuttuu pian, siis siihen parempaan suuntaan, että hänkin pienokaisen haluaa. Kyllä munkin kihlattu aina välillä epäröi, onko tämä nyt varmasti oikea aika jne. Mutta nyt kun ollaan huomattu, että ei se lapsen saaminen tapahdukaan kaikilla ihan vain sormia napsauttamalla, niin ei ollut yhtään liian aikaista aloittaa yrittäminen silloin kuin aloitettiin..

Tyttokarpanen: Ohoh, sori, nyt vasta tajusin, ettei nimim. ole Ääkkösiä :D Ihmeellinen tää ihmismieli, kun luin jotenkin automaattisesti, että tyttökärpänen..
 

Yhteistyössä