Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat?

snoopy okei, ruskeeta tuhrua tosiaan vaan toistaseksi tullu eli ei menkkoja, myöhässä noin 4 päivää. negan sain toissapäivänä.. eli raskaus on mahdollinen enneku 'oikee' menkkavuoto alkaa =) mullakin on runsaat yleensä, sit ku sellasta tulee niin ei ole epäilystäkään enää. :D

 
Itsellä oli niiiiiin selkeä oire tissien kipeytyminen, ja se puuttuu nyt ihan kokonaan joten en viitsi itseäni edes kiusata ajatuksella että raskaana olisin. Ärsyttävää tämä kiertojen heittely! |O Ärsytyskynnys on nyt kyllä niin matalalla, että kyllä varmaan saa piankin kaivaa ne tamponit esille. Rähjäsin tänään niin töissä kuin kotonakin :ashamed: *nolo*
 
Noniin,jokohan löysin sopivan pinon itselleni?? Kokemattomana foorumeitten käyttäjänä tulkitsin otsikon "apuja tarvitsevat vauvakuumeiset" tms. päin honkia eikä ihan hyvällä sekaantumista siellä katsottu :ashamed: .. Mutta siis, jos sekaan mahtuu niin esikoinen kiikarissa ja vauvakuume lähentelee pakkomielteisyyden rajoja ajoittain :D Toista kiertoa yritys päällä, tässä kuussa ovis oli 10.pvä ja peitot heilu 8. ja 12. pvä.. Avo-miehellä hieman itsetunnon puutteesta johtuvaa erektio-ongelmaa ajoittain ja nyt helmikuulla se iski päälle hittolainen vakuutteluista huolimatta jälleen kerran :/ Kierrot pillereiden lopetuksen jälkeen ollu kp38 ja nyt on kp31.. Aamulla testasin negan ja menkkakipuja.. Ollut ovulaatiosta lähtien tosin.. Kivan tuntuista porukkaa täällä ja onnea plussanneille!! :heart:
 
Kanssa viime kierron aikana muuten olin ihan varma oireista että raskaana olaan heti ensi yrityksellä,mutta niinhän sitä kroppa tekee temppuja kun pillerittä aloittelee monen vuoden jälkeen.. Niin ja mielikuvitus :LOL: Kuukaudet on PITKIÄ..
 
Moi! :wave:

Pitkästä aikaa pääsen taas lueskelemaan tänne ja monta sivua tullut tekstiä. Pikaisesti yritin lukea kaikki mutta en tiiä, jäikö jotain tärkeetä välistä.

Pampuskalle suuren suuret onnittelut plussasta :heart: !! Ihanaa :)

marjutti86 toivottavasti sulla pian sieltä plussa tulisi ja vuoto olisi vaan sitä kiinnittymisvuotoa, peukkuja pidän :).

Ja kaikille uusille tasapuolisesti tervetuloa!

Mulla on nyt tänään kp2/25-29 ja yk1 =) , vihdoin siis varsinainen yritys alkaa. No tjottailu-meiningillä mennään, että tulee sitten kun tulee. Tai ainakin nyt näin alustavasti, saa nähdä mitä tästä kehittyy.

En muuten tiedä miten nuo kp:t tulis merkata, kun yleensä mulla on aina suurin osa kierroista 28 tai 27 päivää, mutta joskus (harvemmin) saattaa tulla lyhyitä kiertoja kuten 25 tai 26 päivää tai sitten pidempi eli tuo 29 (niinkun viime kierto). Mutta siis vuosikausiin ei ole ollut alle 25 eikä yli 29 päivää, niin sen takia laitoin tohon ton 25-29. No, kai se on ihan ok niinkin. En kuitenkaan jotenkin koe, että mulla olis kamalan epäsäännöllinen kierto. Vai onko tuo teidän mielestä hirmu epäsäännöllinen?
 
Tervetuloa Napiiri! Täällä on kaikki muutkin ihan kuumeessa. Mulla luki alussa, että toukokuussa yritellään, mutta minkäs teet kun pariteltu on jo huhtikuussa...
:LOL:

Minä toiveikkaana täällä mietin, että oisko napsahtanu jo heti kerrasta, kun valkovuoto/limailu loppui kuin seinään yhtäkkiä. Ei tosin varmaan merkkaa mitään, mutta toivossa on hyvä elää. Mieskin on reissussa, että yrittely on jäänyt kertaluontoiseksi. :heart:

Ja kun tässä kommentoin paskakunnossa olevaa ihoani, niin näillä kp:llä aletaan lähestymään ihon huippukuntoa= arvet paranee, iho oikein hehkuu ja kaunistuu päivä päivältä, kunnes ne menkat pilaa kaiken, ja muutama kipeä patti nousee mahdollisimman näkyvälle paikalle.
 
kannattaako odottaa yhdet omat menkat ennen kuin aloittaa yrittämisen? eikös lasketun ajan laskeminen ole helpompaaa, kun tietää milloin viimeiset menkat oli :whistle: nyt kaikki jotka tietävät, vastauksia...voiko olla jotakin haittaa jos yrittää heti kun e-pillerit lopettaa??miten se nyt menee? :attn:
 
Sayang, kuulostaa mun korvaan hyvinkin säännölliseltä kierrolta. Mulla vastaavat luvut on 28-100+ päivää :D Että laske tässä sitten oviksia ja testipäiviä! :whistle: Ihanaa kuulla, että nyt säkin pääset tositoimiin! Pikaista plussausta! =)
 
Snoopy no juu, kun mä en ole edes ajatellut tuota kiertoa, ennen kun täällä vauvapalstoilla pyöriessä, eikä siis oo ennen tullut mieleenkään, että se olis epäsäännöllinen. Itsekin pidän epäsäännöllisenä vasta kunnolla epäsäännöllistä kiertoa, meinaan ihan useita (kymmeniä ) päiviä heittoja. Mutta, kaikkea sitä kummasti alkaa pohtimaan (ja epäilemään) kun yritys alkaa =) .
 
En oo ikinä menkkojani seurannu, olis varmaan pitäny. Ollu vaan onnellinen, kun ei ole tullut. Esim. koko lukioaikana ei ollut, kun olin hintsusti alipainoinen. Mulla ei edelleenkään kestä paino laskea kun muutaman kilon, niin menkat heittää heti pois. Elimistö tulkittee, ettei tämä rääpäle kestä nyt oikeen raskautta...
Säännöllisesti tullut kuukautiset vasta +20-vuotiaana. Ehkäpä siksi en hoksannut moneen viikkoon olevani raskaana, kunnes olin aamulla niin pahoinvoiva, etten päässyt töihin... =)

Meillä voi siis päivittää poika 9/02 ja toinen poika 9/04 (syntymäpäivissä päivän ero). Oisko kiva, jos ois iätkii??? Mulle saa pistää et kolkyt. Kaameeta, että mää oon vanaha! :eek:
 
Heippa!

napiiri: Tervetuloa :wave: Täällä tosiaan kuumeilijoita riittää ja kuume vaan yltyy kun täällä pyörii ja juttuja lueskelee. :D

Minä sitten menin eilen tilaamaan niitä ovistikkuja... Meinasin ihan noin mielenkiinnosta tässä kierrossa testailla että onko se ovis silloin kuin luulen sen olevan. Pääsen tyydyttämään testaamisen himoani. Olen aina seuraillut kiertoani, jos nyt en tarkasti mutta kohtalaisella mielenkiinnolla. Eipä tuossa juurikaan heittoja tapahdu.

Meillä on tyttö 2/05 ja poika 3/07. Jos nyt sitten yhden lapsen ajoittais samoille paikkeille että varmasti saa tarpeekseen synttärijuhlista keväällä. Tällä hetkellä reilun kuukauden sisään mahtuu 3 synttärit ja 2 nimipäivät+ koirakin täyttää vuosia samaan syssyyn.
Ja ikää mulla 30v.(yritän kovasti ymmärtää etten ole enää parikymppinen mutta se meinaa usein unohtua) :D
 
Keskiviikko 22.4.2009



Kuka?-------------kp-------------Koska?--------------------YK

Esikoisesta haaveilevat

bellaa....................kp??/26-28.........kevään aikana..............
dana88.................kp 2/26..............yritys käynnissä............
Fenkku..................kp??/??..............toukokuussa..................
janelle...................kp22/??...............yritys käynnissä............
Kaapo80................kp??/??..............kevään-kesän aikana....
Lily88.....................kp38/25-28........kesä-heinäkuussa?.......
marjutti86..............kp38/??..............tjottailua.......................
mely.......................kp28/30-39........yritys käynnissä.............
Milli ja vauvahaave..kp??/??............mahd.kesällä.................
napiiri....................kp 31/??............yritys käynnissä............1
Sayang..................kp 3/25-29........yritys käynnissä............1
Tuitutti...................kp31/28.............yritys käynnissä............
Tuulia85.................kp 9/27-39.........yritys käynnissä...........1

Pikkukakkosta toivovat

Afu-82...................kp16/28-33.......kesällä/tjottailua..........
(tyttö 2/08)
Annien...................kp 8/29-32.........toukokuussa................
Elppa......................kp14/??.............yritys käynnissä..........1
(poika 6/08)
Emmy83.................kp??/??..............toukokuussa................
garden...................kp??/??.............kesällä/häiden jälkeen...
love87....................kp33/28-29........huhti-kesäkuussa........
minttumaaria76......kp20/??.............yritys käynnissä...........
mmiilia....................kp29/29-37........kesäkuussa.................
Nanna1980............kp??/??..............kesäkuussa.................
NeitiKat..................kp??/??..............kesällä.........................
Oravannahka.........kp??/28-42........kesän tienoilla..............
sanzibar.................kp10/25-30.......yritys käynnissä............2
(poika 6/07)
Snoopy..................kp 6/30..............yritys käynnissä............
Sybilla....................kp12/??...............tjottailua......................
Tansuli...................kp??/??..............touko-kesäkuussa........
tillukas...................kp21/31-35(?)...yritys käynnissä...........1
Veeruska-81..........kp 8/28..............tjottailua.....................
Veikka....................kp??/??..............tjottailua......................
Zara81...................kp 9/??..............yritys käynnissä...........1

Kolmatta kuumeilevat

Alina78...................kp 2/29-30........yritys käynnissä...........
(tyttö 2/05, poika 3/07)
BornToLose............kp??/??..............toukokuussa................
CrazyInLove...........kp 3/28..............kevään/kesän aikana...
HAPPY-82................kp45/??.............toukokuussa.................
Jonlii.......................kp19/30.............yritys käynnissä............
(poika 9/02, poika 9/04)
kylkiluu...................kp??/??..............tjottailua.......................
mervi-elina.............kp22/31.............kesäkuussa..................
Peikonpähkinä.......kp??/??..............tjottailua/toukokuussa..
(kaksostytöt 9/06)

Neljättä yrittävät

maximilian.............kp??/28..............tjottailua......................
Röllimuori...............kp 5/??................yritys käynnissä..........1

Suurperheelliset (?)

Petite...................kp22/28-29..........yritys käynnissä.....5.lapsi...yk 2




PLUSSANNEET :heart:
JULIAN 03/2009----LA ?
Pampuska (kp 25/28-29) LA 1.1.2010


HAAMUILIJAT

 
Koitan saada mahtumaan ainakin nuo aikaisempien lasten sukupuolet/iät.. Muokkailen lisää kun neiti menee päikkäreille/tullaan muskarista. Voi olla vähän sekavan näköinen alkuun, mutta kunhan rivit löytävät jälleen oman paikkansa niin listakin on sitten sen mukainen B)

Tervetuloa napapiiri listalla olet :flower:

*muoks* tuolle "vakioriville" (=ninimerkki, kp:t, koska alkaa yritys ja yk:t) ei oikein enää meinaa mahtua. Meneekö liian sekavan näköiseksi jos laitan seuraavalle riville edelliset lapset? Nyt mun, Jonliin ja Alinan kohdalla on lisätty lapset. Mitä mieltä muut?
 
Mä lopetin nyt pillerit ööö tota... sunnuntaina ja nyt oottelen niitä menkkoja alkavaksi. Me mennään sillä tjottailulla (mutta tietenkin ekojen menkkojen jälkeen laskeskelen tärppipäiviä.) Miten niin malttamaton... :LOL:

Tällä hetkellä mua tympii tuo mun työ. Mulla oli kiikarissa unelmaduuni, mut sekin meni minusta johtumattomista syistä penkin alle joten olen varmasti ikuisesti sidottuna tähän kamalaan paikkaan. Tahtoo oman alan (erikoisalan) hommia kiitos päiväntyönä... myut ei vaan meinaa onnistua, kiitos nykyisen typerän neuvolajärjestelmän. :whistle: Anteeksi purnaus. Tympii kun on opiskellut 4,5 vuotta ja sitten ei edes saa oman alan hommia päivätyönä.

Mulle voit päivittää listaan lapset: tyttö&tyttö 9/06

Jaa, no jos en enempää marisis täällä vaan poistuisin työpaikalta ostamaan itelleni uilkoilupukua (ei sellaista ysärituulipukua kuitenkaan...)
 
Kuume nousee kaikilla. Tervetuloa napapiirille.
Minä tässä odottelen mahdollista ovista että päästään tositoimiin. Jokatoinen päivä ollaan nyt peiton alla harrasteltu jokatapauksessa. Yritin tossa aamulämpöä mittailla ja vielä on matala.
Minulla on siis kp10/25-30, olo oikein hyvä ja positiivinen. Olen naapurin kanssa suunnitellut kuntosalilla käyntiä taas tänään. Paino lähtenyt vihdoin alas päin ja 2kg pudonnut muutamassa viikossa!
Lapsia on poika 6/07 Jos ikiä haluatte, niin minä olen viittä vaille 30v. Työpaikka vaihtuu pian ja välissä pieni loma. Innolla odotan sitä.
 
Napapiiri: tervetuloa :wave:

Minulla poika 07/08, itse olen 32-v.

Omaa napaa:

Huoh...kp 20, dpo 5. MÄ EN KESTÄ TÄTÄ ODOTTAMISTA !!!!!!
Ristiselkä on kipeä, varsin oikealta puolelta. Selkäkipua on mulla ollut aiemminkin muista syistä, mutta tää on ihan erilaista ! Alamasua juilii, nippailee.

Minttis :|
 
Nonni. Nysse on ohi. Eka tatuointi hankittu *ylpeä* Esikoisen nimi löytyypi nyt jalasta.

Eikä se olis tatuoinu jos oisin raskaana tai imettäisin. Selvitin varmuudeksi vain.

Nyt enää ois yhet juhlat edessä ja sen jälkee saa vauva päästä alulle ihan millon tahtoo :)
 
Pesaan Minttumaariaa. Tahon jo tietää, että tärppäskö. Jos ei tärpänny, niin miks väsyttää, särkee päätä, turvottaa ja on muutenkin huono olo. Menee kärsimykset ihan hukkaan, jos ei olekaan raskaana! :p
Laitoin lapset kattoon videoita ja nukuin päikkärit, vanhempi (kuumeinen) oli kiivenny äidin viereen nukkumaan, toinen leikki itsekseen. Mutta ei ne päikkärit auttanu, päätä särkee yhä, enkä uskalla buranaa ottaa ja panadol ei auta minun särkyihin mittään. Höh!
 
Heippa!

Vähän ujosti täs tyrkkään itteni tänne :D

Meil on 06/2008 poika, ja nyt olis toinen tervetullut koska vaan. Lopetin justiina pillerit epäsäännöllisen vuodon takia, ja lopetettiin sitten ehkäisy samalla. Nyt menossa luultavimmin kp14, oviksista sun muista mulla ei ole hajuakaan miten niitä laskea :ashamed: Esikoinen sai alkunsa häämatkalla, jolloin yrityskertoja laskiessa pitää ottaa naapurin varpaatkin mukaan, joten tarkasta päivästä ei tietoa.

Helsingissä asustellaan ja 10kk ikäinen poju on pph:ssa ollu jo hetken, työkomennus loppuu vuoden vaihteeseen, mikä oliskaan ihanteellisempaa kuin plussa tähän hetkeen ;)

Mahdunko mä vielä mukaan?
 

Yhteistyössä