Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat?

KeySha
mely juu se on aina viikot pois, riippuu vähän työmaasta että tekeekö se 4 vai 5 päiväistä viikkoa ja sitten se on aina viikonloput kotona. Monet sitä ihmettelee että miten jaksan tällästä, näin kun olemme kahdestaan niin homma toimii... ja kun tähän tottunut niin ei sitä osaa edes ajatella muuta.
 
Minä olen myös reissumiehen vaimo. Kaks vuotta on nyt mennyt niin, että mies oli ensin kaikki viikot poissa, nyt tämän vuoden joka toinen viikko. Voin sanoa, että sitkeitä ootte, jotka tätä pidempään jaksatte, mutta tämä oli meille (piiiitkä parisuhde takana) ihan paras piristysruiske kaikin puolin. Mukava kun voi välillä ikävöidäkin, ja kuinka on sitten mukavaa, kun koko porukka on koossa. Parempi a) parisuhde, osaa arvostaa sitä toista, kun se ei aina ole siinä ja b) seksielämä, kun ikävä tulee ihan fyysisesti. Ollaankin vitsailtu, että ero varmaan tulee, kun toukokuun lopussa loppuu se reissaaminen, ainakin toistaiseksi.

Meillä sisko oli jo innoissaan onnittelemassa, kun kerroin kierukan poistosta, jouduin toppuuttelemaan. Äiti tietää, että ehkä pian, ja on varmasti iloinen meidän puolesta, samoin oma isäni, vaikka onkin pessimisti, niin en usko, että raskaus olisi hänelle muuta kuin mieluinen uutinen. Appivanhemmat menee varmasti ihan sekaisin. Mieheni ja hänen siskonsa ovat adoptiolla saatuja, joten heille lapset ovat tärkeä ja iloinen asia.

Mutta nyt ryysin asioiden edelle, ei pidä nuolaista ennenkuin tipahtaa. Ei tässä olla vielä edes raskaana (ainakaan tietääkseni). Ajattelin kuitenkin ennen pääsiäisen hartaasti ja pitkään suunniteltua kapakkakäyntiä tehdä testin, ei sitten mietitytä siellä, että onko joku salamatkustaja.

Ja jos ilmoja on etelässä, niin voin sanoa samaa. Täällä Lapissa on nyt ihan parasta asua. Aurinko paistaa päviät pitkät, mutta on hanget korkeat nietokset vielä pitkään toukokuun puolelle. Saa hiihtää, laskea ja retkeillä. Tunturi näkyy ikkunasta. :)
 
B-7
Höh!
Mut saapi poistaa pinosta,ei yritystä kun vuoden päästä kesällä :whistle: Mies varasi luxusloman alpeille tammikuuhun 14v hääpäivään ja en halua olla sielä raskaana :heart:
Joten suosiolla mennään vuosi eteenpäin yrityksessä mikä varmaan muutenkin hyvä,onhan mulla näitä lapsia tässä ja pieninkin vasta vauva...

Oikeen paljon tärppionnea teille kaikille ja onnellista odotusta :flower:
B-7
 
Huh hemmetti, tää on joko sitä tai tätä, mutta todennäköisimmin tätä, eli ennen menkkoja oireita. Päätä särki heti aamusta, eikä lääke auta, kun nippa nappa pari tuntia. Niskat on aivan jumissa, ja nyt tekee jo pahaa. Blääh! Toisaalta nyt on ainakin muodollisesti käytetty ehkäisyä, mutta eihän sitä koskaan tiiä...
Minä lähde ruotsia opiskelemaan toukokuun alussa Tukholmaan kahdeksi viikoksi, en välttis haluis olla siellä paksuna vielä.

Länsi-Lapissa asun, täällä, missä niitä tuntureita on reilummasti.
 
koulusta kotiuduttu ja mussutan suklaata :p harmittaa ku kouluhommat menee vähän päin pyllyä, tuskin tuokaan koe läpi menee.. :ashamed: on niin vaikeeta! (ja motivaatio hukassa..)

kattelin kelan sivuilta uudet kuvat pakkauksesta ja petyin vähän, sais mun mielestä olla enemmän väriä. oli sielä muutama ihan nättikin vaate.

ovis oireita ei sen kummemmin oo, tosin mahassa sellanen jännittämisen tunne, en tiiä jännitänkö ite sitä et tunnenko ovis oireita ja siks tuntuu :LOL:

kivaa lauantai päivää ja iltaa kaikille!! :)
 
Se on tätä, eli minun kierron pituudeksi voi näemmä laittaa kolmisenkymmentä päivää ja huomenna ois päivä yksi...
Nyt alan minäkin hiffata tuota kiertohommelia. Tekeekö ikä vai kierukan poisto, että kierto on lyhentynyt aiemmasta tooosi paljon, en odottanut vielä tätä riesaa tulevaksi.
 
Lauantai 4.4.2009



Kuka?-------------kp-------------Koska?--------------------YK

Esikoisesta haaveilevat

bellaa....................kp??/26-28.........kevään aikana..............
Dana88.................kp??/22.......... ...yritys käynnissä............
Fenkku..................kp??/??..............toukokuussa..................
janelle...................kp 4/??...............yritys käynnissä............
Kaapo80................kp??/??..............kevään-kesän aikana....
KeySha..................kp??/??...............yritys käynnissä............
Lily88.....................kp20/25-28........kesä-heinäkuussa?.......
Marjutti86..............kp20/??..............tjottailua.......................
mely.......................kp10/30-39........yritys käynnissä.............
Milli ja vauvahaave..kp??/??............mahd.kesällä.................
Tuitutti...................kp13/28.............yritys käynnissä............
Tuulia85.................kp27/27-39........huhtikuussa..................

Pikkukakkosta toivovat

Afu-82....................kp25/28-33.......(loppu)kesän aikana.....
Annien....................kp??/??.............yritys käynnissä............
Emmy83.................kp??/??..............toukokuussa................
garden...................kp??/??..............touko-kesäkuussa.......
love87....................kp15/28-29........huhti-kesäkuussa........
minttumaaria76......kp??/??.............yritys käynnissä...........
mmiilia....................kp11/29-37.........kesäkuussa.................
Nanna1980............kp??/??..............heinäkuussa................
NeitiKat..................kp??/??..............kesällä.........................
Oravannahka.........kp??/28-42........kesän tienoilla..............
Snoopy..................kp??/30..............maalis/huhtikuussa......
Tansuli...................kp??/??..............touko-kesäkuussa........
Tillukas...................kp??/??..............huhtikuussa.................
Veeruska-81..........kp16/28..............tjottailua.....................
Veikka....................kp??/??..............tjottailua......................
Zara81...................kp??/??..............huhti-toukokuussa?.....

Kolmatta kuumeilevat

Alina78...................kp13/29-30........yritys käynnissä...........
BornToLose............kp??/??..............toukokuussa................
CrazyInLove...........kp 7/28..............kevään/kesän aikana...
HAPPY-82...............kp27/??.............keväällä........................
Jonlii.......................kp 1/30..............toukokuussa.................
kylkiluu...................kp??/??..............tjottailua.......................

Neljättä yrittävät

maximilian.............kp??/28..............tjottailua......................
Röllimuori...............kp??/??..............maaliskuun lopussa.....
Pampuska.............kp 9/28-29..........yritys käynnissä.........(2.oma)

Suurperheelliset (?)

Petite.....................kp 3/28-29..........maaliskuussa..........5.lapsi




PLUSSANNEET :heart:
JULIAN 03/2009----LA ?


HAAMUILIJAT
 
Huomenta!

oikein mukavaa palmusunnuntaita kaikille, me lähdetään heittämään se perinteinen virvontakierros mummeille ja kummeille :D Täällä kp. 5/28-29... ja sitä greippimehua oon nyt juonu joka päivä,lähestulkoon. Onkohan siitä mitään hyötyä? muistelen kyl että siitä kierrosta tärppäs viime kerralla...
 
Sunnuntai 5.4.2009



Kuka?-------------kp-------------Koska?--------------------YK

Esikoisesta haaveilevat

bellaa....................kp??/26-28.........kevään aikana..............
Dana88.................kp??/22.......... ...yritys käynnissä............
Fenkku..................kp??/??..............toukokuussa..................
janelle...................kp 5/??...............yritys käynnissä............
Kaapo80................kp??/??..............kevään-kesän aikana....
KeySha..................kp??/??...............yritys käynnissä............
Lily88.....................kp21/25-28........kesä-heinäkuussa?.......
Marjutti86..............kp21/??..............tjottailua.......................
mely.......................kp11/30-39........yritys käynnissä.............
Milli ja vauvahaave..kp??/??............mahd.kesällä.................
Sayang..................kp15/25-29........ensi kierrosta...............0
Tuitutti...................kp14/28.............yritys käynnissä............
Tuulia85.................kp28/27-39........huhtikuussa..................

Pikkukakkosta toivovat

Afu-82....................kp26/28-33.......(loppu)kesän aikana.....
Annien....................kp??/??.............yritys käynnissä............
Emmy83.................kp??/??..............toukokuussa................
garden...................kp??/??..............touko-kesäkuussa.......
love87....................kp16/28-29........huhti-kesäkuussa........
minttumaaria76......kp 3/??.............yritys käynnissä...........
mmiilia....................kp12/29-37.........kesäkuussa.................
Nanna1980............kp??/??..............heinäkuussa................
NeitiKat..................kp??/??..............kesällä.........................
Oravannahka.........kp??/28-42........kesän tienoilla..............
Snoopy..................kp??/30..............maalis/huhtikuussa......
Tansuli...................kp??/??..............touko-kesäkuussa........
Tillukas...................kp??/??..............huhtikuussa.................
Veeruska-81..........kp17/28..............tjottailua.....................
Veikka....................kp??/??..............tjottailua......................
Zara81...................kp??/??..............huhti-toukokuussa?.....

Kolmatta kuumeilevat

Alina78...................kp14/29-30........yritys käynnissä...........
BornToLose............kp??/??..............toukokuussa................
CrazyInLove...........kp 8/28..............kevään/kesän aikana...
HAPPY-82...............kp28/??.............keväällä........................
Jonlii.......................kp 2/30..............toukokuussa.................
kylkiluu...................kp??/??..............tjottailua.......................

Neljättä yrittävät

maximilian.............kp??/28..............tjottailua......................
Röllimuori...............kp??/??..............maaliskuun lopussa.....
Pampuska.............kp10/28-29..........yritys käynnissä.........(2.oma)

Suurperheelliset (?)

Petite.....................kp 5/28-29..........maaliskuussa..........5.lapsi




PLUSSANNEET :heart:
JULIAN 03/2009----LA ?


HAAMUILIJAT
 
taitaa mulla olla kp 2 tai 3. Ruskea tuhru vuoto alkoi perjantaina. Nyt muuttunut jo kk-vuodon oloiseksi. On siis hormoonit kait sekasin, no onhan tämä eka kierto ilman e-pillereitä. Nyt vaan mietin, että oviksen bongaus tässä kierrossa voi olla hankalaa, kun ei ollenkaan tiedä kierron pituutta vielä. Tämä kierto oli siis 18 tai 19 pv.

Naiset: laskenko mä nyt siis tuhrun alkamisesta kp 1 vai eilisestä, jolloin vuoto muuttui ?
 
Tänne ei ihmeellisempää. Pari viikkoa sitten ostamani halpis raskaustestit polttelevat kyllä kaapissa. No, jos ei menkat ala ennen pääsiäistä niin sitten pääsee testailemaan B) . Kiukkuoireita kyllä on ollut muutamana päivänä, joten ehkä ne ovat niitä menkkojen esioireita. Ja eilen maistui taas kaikki sokeri+rasvapitoinen herkku, tosin ei ehkä ihan niin paljon kuin aiemmin :whistle: , Mulle tulee huomenna kaveri meille kylään ja yöksi. Hänelle varmaan tulee kerrottua meidän suunnitelmista :wave:

Afu
 
minttumaaria täällä just hetki sitten mietittiin tuota samaa et miten kp:t lasketaan. JOllekin oli lääkäri/gyne sanonut et kp 1 on se kun alkaa vähänkin tulemaan. ELi itse lasken kyllä heti tuhrusta menkat alkaneeksi
 
Virvon varvon vauvaonnea kaikille :flower: näin palmusunnuntain kunniaksi.

Meillä mies on myös reissuhommissa, viikonlopuksi tulee stten aina kotio. Eihän tää todellakaan mitään herkkua aina ole, mutta ihan hyvin ollaan pärjätty ja onhan tähän jo vuosie myötä tottunut niin paljon kun se nyt ylipäätään on mahdollista.

Mulla meinas mennä hermo kun mies ei sanonut juuta eikä jaata tähän vauva-asiaan. Sanoi kyllä että lisää saa tulla, mutta ei vielä. Meinäsin jo revetä liitoksistani, mutta nyt kun tuli kotio niin oli pohdiskellut asiaa ja tuumas että antaa tulla vaan :heart: Olipa hyvä että en ruvennut rähjäämään aikaisemmin, niin sai mietiskellä rauhassa ja on nyt ihan kympillä mukana. Tosin ei me ruveta sen kummemmin "yrittämään" ja päätin etten seuraa kiertoa sen tarkemmin, huomasin vaan kerran että kestää n. 28pv ja se tieto saa riittää.
On tää kutkuttavan jännittävää nyt sitten ootella milloin menkat jää pois :D
 
Mä luulen et mulla on tässä nyt v.lopun aikana ollu ovis. HUI! Ja kun viel tässä netin syövereitä oon tutkinu ni siis kaikki mun oireet täsmää ovikseen. Jos oisin tienny ni en ois ehkä niin hanakasti harrastellu eilen miehen kanssa peittojen heiluttelua :D Kun siis ois kiva saada ne yhet menkat tässä välissä ainakin. Hassu sanoa mut toivon etten nyt ainaka iha viel raskaudu. Yhet menkat siis tahon väliin :D Tartteekin nyt sitte seuraavat kerrat käyttää miehen kanssa välikappaletta ihan vaan varmuuden vuoks. Ehkä ;)

Voinko enään yhtään epäselvempi haluissani olla :saint:
 
Reissuhommia tässäkin pikku perheessä, tosin minä olen se reissaaja. Olen ollut reissuhommissa nyt 1,5 vuotta. Aika ei ole ollut helppoa, mutta jotenkin on vaan jaksettu. Jos vauva meille suodaan, niin luonnollisesti mun reissuhommat loppuu (tiettyekana on äippäloma, mutta en aio senkään jälkeen aio niitä jatkaa). En sitten tiedä mitä tehdä, jos äippäloman jälkeen on sama tilanne eli olen reissuhommissa... Ehkei sitä tarvii vielä miettiä (vaikka aina välillä murehdinkin sitä).


 
Hei vaan kaikille :wave: !

Voisin ilmoittautua uutena tähänkin ketjuun (tuonne esikoisesta haaveilijoihin jo ilmoittauduinkin). Yritys olisi tarkoitus aloittaa ensi kierrosta, eli nyt olisi menossa yk0 :D ja kp 15/25-29. Tarkoitus olisi aloittaa yritys rennosti ja stressittömästi tulee-jos-on-tullakseen-linjalla, mutta katsotaan nyt mihin tämä kuumeilu tästä kehittyy :) .
 
onkohan toi ovis lähellä.. hmm.. pistosta tuntuu vähä väliä oikealla puolella munasarjojen kohdalla.. siis minkäläisia oireita/tuntemuksia teil on ovulaation aikana ? mä nyt meinasin olla testailematta ovista, et koitan näitä oireita enemmänki tutkailla. ajattelen et tärppäis paremmin.
 
Maanantai 6.4.2009



Kuka?-------------kp-------------Koska?--------------------YK

Esikoisesta haaveilevat

bellaa....................kp??/26-28.........kevään aikana..............
Dana88.................kp??/22.......... ...yritys käynnissä............
Fenkku..................kp??/??..............toukokuussa..................
janelle...................kp 6/??...............yritys käynnissä............
Kaapo80................kp??/??..............kevään-kesän aikana....
KeySha..................kp??/??...............yritys käynnissä............
Lily88.....................kp22/25-28........kesä-heinäkuussa?.......
Marjutti86..............kp22/??..............tjottailua.......................
mely.......................kp12/30-39........yritys käynnissä.............
Milli ja vauvahaave..kp??/??............mahd.kesällä.................
Sayang..................kp16/25-29........ensi kierrosta...............0
Tuitutti...................kp15/28.............yritys käynnissä............
Tuulia85.................kp29/27-39........huhtikuussa..................

Pikkukakkosta toivovat

Afu-82....................kp27/28-33.......(loppu)kesän aikana.....
Annien....................kp??/??.............yritys käynnissä............
Emmy83.................kp??/??..............toukokuussa................
garden...................kp??/??..............touko-kesäkuussa.......
love87....................kp17/28-29........huhti-kesäkuussa........
minttumaaria76......kp 4/??.............yritys käynnissä...........
mmiilia....................kp13/29-37.........kesäkuussa.................
Nanna1980............kp??/??..............heinäkuussa................
NeitiKat..................kp??/??..............kesällä.........................
Oravannahka.........kp??/28-42........kesän tienoilla..............
Snoopy..................kp??/30..............maalis/huhtikuussa......
Tansuli...................kp??/??..............touko-kesäkuussa........
Tillukas...................kp??/??..............huhtikuussa.................
Veeruska-81..........kp18/28..............tjottailua.....................
Veikka....................kp??/??..............tjottailua......................
Zara81...................kp??/??..............huhti-toukokuussa?.....

Kolmatta kuumeilevat

Alina78...................kp15/29-30........yritys käynnissä...........
BornToLose............kp??/??..............toukokuussa................
CrazyInLove...........kp 9/28..............kevään/kesän aikana...
HAPPY-82...............kp29/??.............keväällä........................
Jonlii.......................kp 3/30..............toukokuussa.................
kylkiluu...................kp??/??..............tjottailua.......................

Neljättä yrittävät

maximilian.............kp??/28..............tjottailua......................
Röllimuori...............kp??/??..............maaliskuun lopussa.....
Pampuska.............kp11/28-29..........yritys käynnissä.........(2.oma)

Suurperheelliset (?)

Petite.....................kp 6/28-29..........maaliskuussa..........5.lapsi




PLUSSANNEET :heart:
JULIAN 03/2009----LA ?


HAAMUILIJAT
 
Vitsi kun tuo testaaminen on niin mielessä B) . Oon kyllä melko varma et kiero on pidentynyt yli 30:een kun imetys on loppunut, että ei kyllä varmasti vielä näy jos jotain on näkyäkseen. No, jos vielä muutaman päivän jaksais odottaa :whistle: Tässä kierrossa on kyllä ollut ihan hyvät mahdollisuudet raskautua. Mutta kuten joku viikonloppuna tais kirjoittaa, niin mäkin toivon ettei tärppi ois ihan vielä käynyt :whistle:

minttumaaria täällä myös painonpudotus urakka on käynnissä. Noin 3kg on nyt lähtenyt vajaassa 2kk:ssa. Nopeamminkin varmasti painon sais putoamaan, mutta vielä en ole ottanut ihan täysin totaalikieltäytymislinjaa herkkuihin. On sitten varaa kiristää kun tuntuu siltä. Ensimmäiseen tavoitteseen on vielä -800g, mutta pudotettavaa kyllä löytyy vielä senkin jälkeen reippaasti :|

Meillä tytölle nousi kuume viime yönä. Nukkui sitten meidän kanssa, koska heräili vähän väliä yskimiseen/nenän tukkoisuuteen. Toivottavasti pian on taas kunnossa.

Afu
 
Voi kun näyttää tuossa listalla jo hyvälle tuo 11/29 :heart: Mies pitäisi nyt saada innostumaan pupuilusta työpäivienkin päätteeksi... ensi viikon jälkeen alkaa sitten jännät paikat. Neuvolastakin varmistui se, mitä olen muualta kuullut, eli itseasiassa nainen on hedelmällisempi heti pillereiden pois jättämisen jälkeistä seuraavana kiertona, kuin muulloin, joten jännäksi menee tämä yk 1...
 
Heippa taas kaikille ja tervetuloa uudet! :hug:

En oo taas hetkeen päässy kirjottelemaan, ollu mukamas niin kiireitä.. Miehen kans vietettiin rentouttava v-loppu ilman lapsia, enkä sit viittiny avata konetta ku muutenki on kahdenkeskistä aikaa niin vähän. Tekee kyllä välillä niin hyvää vaan rentoutuu ja ulkoilla ja viettää aikaa ihan kahdestaan.. Harmi vaan ku vauvan yritys ei oo vielä käynnissä, harjotuksia on kyl ollu viime aikoina niin usein ;) No kuukautiset pitäis alkaa tällä tai ens viikolla, ni siinä kierrossa alkaa sit kunnon yritys :heart:

Meillä mies on kyllä ihan kympillä mukana vauvahaaveissa, olis heittäny kumit nurkkaan jo aikoja sitte, mut mä halusin nyt nää pari luomukiertoo eka.. Tosi kiva sit jännätä yhessä ja tehdä testejä, kunhan ei vaan kummallekkaan tulis tästä mitään stressiä! No yritetään ottaa tjottailu-meiningillä ;)

Tulipas taas omaa napaa kerrakseen..sori! Mitäs tänne muuten kaikille kuuluu? Onkos ketään, ketä meinaa testailla lähiaikoina? On niin kiva jännittää teiän puolesta :D

Ainiin, sellasta piti vielä kysyä, et onko muilla jotka tuntee ovulaatio-oireet, niin jomotus jatkunu välillä kuukautisiin asti? Tunsin ovulaation ihan selvästi yli viikko sitte, mut tää jomotus munasarjoissa ei tunnu loppuvan lainkaan..se on kylläkin paljon lievempää ku itse ovulaatio-aikaan, mut kuitenki välillä häiritsevää..onx se ihan normaalia? Kertokaa viisaammat :D

Jonlii: Oon samaa mieltä tosta, et tekee joskus tosi hyvää parisuhteelle olla erossa. Meillä ei mies tee kylläkään reissuhommia, et en tiedä miltä se tuntuu pidemmän päälle, mut välillä tekee reissuja Lappiin kavereiden kans tai mä omien kans jonnekkin toiseen kaupunkiin ja täytyy kyl sanoa, et on se aina niin hienoo taas nähdä pitkän erossa olon jälkeen :heart: Ollaan ihan tarkotuksella otettu vuorotellen irtiottoja arkeen ja suosittelen kyllä muille kans ;) Osaa taas arvostaa ihan eri tavalla toista!

mutta nyt taitaa tulla taas niiiiin pitkä juttu, ettette jaksa pian enää lukea, täytyy siis käydä useemmin kirjottelemassa ku tuntuu tätä asiaa riittävän :D nyt lenkille.. Hyvät päivänjatkot kaikille ja paljon ++++++++++++tuulia!!!!! ;)
 

Yhteistyössä