Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat?

Annien tuota aakkosjärjestystäkin olen ajattelut, tai sitten laittaa sen mukaan koska yritys lähtee käyntiin, tai jos laittais kp:n ilmoittaneet ekaksi.. Ajatuksia on kyllä on monta, mutta kuten sanoin, muokkasin tuota listaa noin viikko sitten ja sen jäljiltä se voi olla vielä vähän sekaisin B)

Asunnosta me muutettiin viime toukokuussa tähän rivariin (4h+k 91m2). Kivasti on tilaa ja mikä parasta niin on yhdessä tasossa =) . Meillä oli reilu vuosi sitten muutto tänne Tampereelle ja sitä ennen asuttiin kerrostalossa 3h+k Pohjanmaalla. Ei oitas kyllä muuten vaihdettu isompaan, mutta muuton takia siis vaihdettiin.

Meillä tyttö on vielä niiiiin talviajassa. Saa nähdä koska tänään päästään nukkumaan, eilen tosin päästiin jo klo 22 :|

Afu
 
Huomenta,

mulle voi päivittää kp. 2/27-28... Tosin vasta tänään on selkeää vuotoa,mutta eilen kuitenkin alko jo tuhrutus.

Asunnoista..me rakennettiin reilut 2 vuotta sitten ok-talo, kyllä täällä tilaa on,mutta huoneet loppuu kesken. 5h+k+khh+s+2wc... eli aina sitä tuntuu olevan riittämättömästi, eilen just aiheesta puheltiinkin miehen kanssa. :whistle:
 
Me asutaan omakotitalossa. Ehdottomasti haluttiin tilat yhteen kerrokseen kun ensimmäisen lapsen kanssa asuttiin kahdessa kerroksessa, oli tosi hankalaa. Tosin meillä oli muutenkin aika pienet tilat silloin. Eipä tuota tilaa tälläkään hetkellä liikaa ole, varsinkin jos perhe vielä kasvaa kolmannella muksulla. Kuitenkin haaveissa vielä joskus on vanha talo joka olis kaksikerroksinen, siis sitten kun lapset isompia.

Yritys täällä on polkaistu käyntiin vaikka otolliset ajat taitaa olla vasta ens viikon puolella. Yritetään olla yrittämättä, mutta huomaan laskeskelevani silti päiviä että milloin sitä vois tärpätä.

Ensimmäinen raskaus ja vauva on tietysti aina ensimmäinen mutta kyllä toisen kohdallakin riitti jännitystä ja onnellista odotusta yhtä paljon. Olen henk.koht. molemmilla aikaisemmilla kerroilla pitänyt raskausajasta, vaikka muksut olleet suht isoja ja vatsat sitten sen mukaiset eli kiloja tullut reilusti ja selkä ollut kovilla. Jännää tämä on nytkin kun ajattelee että pian vois olla raskaana. =)
 
En oo taas saanu aikasex kirjotella, kunnei tänne kuulu mitään erikoista.. Ovulaatio oli eilen(ainakin niin kuvittelen), eli kuukautisia odotellessa parin viikon päästä. Ehkä oon taas aktiivisempi palstalainen sit kun saa heittää ne pirun kumit nurkkaan ;)

Petite: :hug: Uuteen kiertoon taas paremmalla onnella ;) kaikille muille myös ISO :hug: jotka myös alkavat uutta kiertoa toiveikkaampana! Jännitetään sit kaikki yhessä ;)

Asuntoasiaan: Me asutaan 2 kerroksisessa omakotitalossa, 5h+keittiö+takkahuone+khh+sauna+2wc ja iso piha, kiva kun on tilaa, mutta on täällä sit siivoomistakin ja kesällä ruohonleikkuu ei kyl lopu kesken ;) Odotan niin innolla, et pääsisin jo sisustamaan yhtä huonetta vauvalle.. (mitä en kyllä tee ennen kun oon "kunnolla" raskaana) :D
 
B-7
Me asutaan vanhassa isossa omakotitalossa jota ollaan paljon remontoitu :whistle: Olisko tässä 6h+keittiö ym,Neliöitä on 200-250...noin....
Mutta kahdessa kerroksessa mikä kyllä ottaa päähän ja paljon!Oon ollutkin muuttokuumeinen myös useamman vuoden ajan :ashamed:

Riittävän suurta huoneistoa ei vaan tahdo löytyä yhdessä kerroksessa.Meille kun periaatteessa nää 6 huonetta on liian vähän :whistle:
Niin ja omakotitalosta haluaisin pois,liika hommia :whistle: Rt tai paritalo olis ihana :heart: Pieni piha mitä ilolla sitten hoitais...
 
Tiistai 31.3.2009



Kuka?-------------kp-------------Koska?-----------Haaveissa?
Tuitutti...................kp 9/28.............yritys käynnissä.............1
Tuulia85.................kp23/27-39........huhtikuussa..................1
bellaa....................kp??/26-28.........kevään aikana..............1
mely......................kp 6/30-39.........yritys käynnissä.............1
Milli ja vauvahaave..kp??/??............mahd.kesällä.................1
Marjutti86...............kp 16/??...........tjottailua........................1
Dana88..................kp??/22.............yritys käynnissä.............1
Kaapo80................kp??/??..............kevään-kesän aikana....1
Lily88.....................kp16/25-28........kesä-heinäkuussa?.......1
janelle...................kp??/??...............yritys käynnissä............1
KeySha..................kp??/??...............yritys käynnissä...........1

Afu-82....................kp21/28-33.......(loppu)kesän aikana.....2
NeitiKat..................kp??/??..............kesällä.........................2
Nanna1980............kp??/??..............heinäkuussa................2
Zara81...................kp??/??..............huhti-toukokuussa?.....2
Veikka....................kp??/??..............tjottailua......................2
Emmy83.................kp??/??..............toukokuussa................2
garden...................kp??/??..............touko-kesäkuussa.......2
minttumaaria76......kp??/??.............yritys käynnissä...........2
Veeruska-81..........kp12/28..............tjottailua......................2
Snoopy..................kp??/30..............maalis/huhtikuussa......2
mmiilia...................kp36/30-37.........kesäkuussa.................2
Oravannahka.........kp??/28-42........kesän tienoilla..............2
Tansuli...................kp??/??..............touko-kesäkuussa........2
Tillukas...................kp??/??..............huhtikuussa.................2
Annien....................kp??/??.............yritys käynnissä............2
love87....................kp11/28-29........huhti-kesäkuussa.........2

Alina78...................kp 9/29-30........yritys käynnissä............3
BornToLose............kp??/??..............toukokuussa................3
CrazyInLove..........kp32/28.............kevään/kesän aikana...3
kylkiluu..................kp??/??..............tjottailua.......................3
HAPPY-82...............kp23/??.............keväällä........................3

Röllimuori...............kp??/??..............maaliskuun lopussa.....4
maximilian.............kp??/28..............parin kk päästä............4

Petite.....................kp 2/27-28.........maaliskuussa............. 5
BabySeven.............kp??/??..............elos-syyskuussa..........8





PLUSSANNEET :heart:
JULIAN 03/2009----LA ?


HAAMUILIJAT
 
Siis tää on uskomatonta, just kun kirjoitin että vuoto alko,ni se loppu! Miksii se täti ei nyt kunnolla kurvaa kylään vaan tuntuu että ryytyy kokonaan??? Edelleen tissit kipeet ja lämmöt koholla , onkohan mulla kierto menny ihan sekaisin :headwall: eli ilmoitan sitten uudelleen kp:t, kun tiedän että alkaako vai eikö.
 
Ilmoittaudunpa tännekin messiin; meillä alkaa yritys toukokuun alkupuolella, ja ensimmäistä toiveillaan! :) Kiertopäivistä ei parane mitään oikein vielä sanoa, kun e-pillereitä syön yrityksen aloittamiseen saakka.
 
Heippa taas :)

Ottaa niin kovasti päähän, kun en oo taas hetkeen muka kerennyt tänne.. ihan kärryiltä tässä tippuu :/

Afu on hienon listan tehnyt!! =)

Mulla menkat loppusuoralla, ja kp:t voisi päivittää 7/29-37. Tosi inhottavaa kun kierrot ruvennut tollai heittelemään.. Ei ainakaan helpota tulevaa vauvan yritystä. Mutta enää yhdet tai kahdet menkat (riippuen kierron pituudesta) ennenku vaavipuuhat alkaa B)

Plussia ei näköjään ole sitten viimenäkemän tullut.

Musta tuntuu, että sittenkun meillä konkreettisesti ne vauvapuuhat alkaa, niin tulee aktiivisemmin täälläki käytyä kirjottelemassa :)

Asunnoista oli puhetta näköjään.. Me asutaan tällä hetkellä kerrostalokaksiossa kolmistaan, mut ollaan aloittamas remppaa tässä kevään aikana uuteen asuntoon joka ostetaan sit omaksi, ja se on kolmio :) siinä varmasti muutama vuosi pärjätään.

Nyt jatkamaan siivoiluja! :wave:
 
me asutaan kerrostalon kaksiossa. mutta suunniteltu ollaan et jos löytyis isompaan, viimeistään sit ku perheenlisäystä tulee :)

Me aateltiin et kokeillaan olla ihan noin muuten vaan normaalisti enkä kato niinkään tarkkaa ovisaikaa. touhutaan aina vähä välein ;) et tulee ku on tullakseen ;) helpomminhan yleensä tärppää ku ei ajattele asiaa :D
 
KeySha
Kaikki nyt puhuu minkä kokoisissa asunnoissa asuvat niin kai munkin täytyy liittyä keskusteluun :) Asumme miehemme kanssa rivitalo 3h+k+s 80 neliöö. Tilaa on oikein hyvin vielä kun asumme kahdestaan. Toinen makuuhuone muuttuu sitten lapsenhuoneeksi jos sellanen joskus siunaantuu meille =)

Ja sitten vähän tällänen tyhmä kysymys... mikä on kp?
 
KeySha: eikös se ole lyhenne kiertopäivästä..

Juu tänne ei edelleenkään uutta. Jos en söis pillereitä niin olisin epäilly raskuaden mahdollisuutta suuresti.. Olen nimittäin niiiiiiiiin väsy koko ajan. JA alaselkää juilii kummasti.. jotain ihan outoa.. päätä särkee.. olenkohan minä tulossa kipeeksi?? Ku ainakin toistaiseksi olen kyllä noihin pillereihin luottanu ehkäisyssä. :) Niin ja maha on arka myös..

Me asutaan omakotitalossa. Rakennettiin viime kesänä. 6-7h+k+kkh+s+2Wc. Ja siksi toi huoneluku noin outo kun yläkerrassa periaatteessa on kolme huonetta mut joku ei halua laskee tuota ns.aulaa huoneeksi vaik se sitä on.. ..

Ai nii.. TERVETULOA uudet! kiva saada uusia jännääjiä.
 
Moikka.
Mulla siis nyt kp 4/28. Nyt oli tarkoitus aloittaa hommat, mutta ajateltiin nyt kumminkin vielä vappuun venyttää. :) Jospa sitten sen jälkeen.

Asumme kerrostalossa vuokralla 3h+k 73m2 vielä hetken pienen, ostimme omakotitalon pari viikkoa sitten ja sinne pääsemme muuttamaan toukokuussa. Siellä on tilaa 4h+k+kkh+s 111m2 verran. :)
En jaksaisi yhtään odottaa, vaan tekisi mieli jo roudata kamat sisään. Tosin olisihan se ihan mukavaa, että edelliset asukkaat muuttaisivat sieltä ensin pois. :whistle: :D

Kävin jo ostamassa r-testinkin, vaikkei edes ole yritys käynnissä. :D Onpahan sitten valmiina, kun koittaa se aika. :)
 
Hello!

Asunnosta, me asutaannyt kaksiossa huuuurrrjat 61 neliöö =) Hyvin mahdutaan ku neiti viel meidän huoneessa, onneksi huoneet isoja. Muutto mielessä, jopa toiselle paikkakunnalle... Hurjat 950km päähän täältä :D

Aloitin tänään pilsut e sellaiset, nyt site juteltiin et napsin nämä 3 levyä ja sit aloitetaan vaaviprojekti, eli alkaa kesäkuussa ;) Aikaistettiin hieman ku alunperin juteltiin että heinä/elokuussa.

Petite :hug: Sun elimistö on päättäny pitää sua jännityksessä :whistle:

Kat
 
Hei kaikille, ilmoittaudun joukkoon, eli meillä uusperhe, ennestään 3 lasta ja ensimmäistä yhteistä yritetään. Yritys jo ns. alkanut, eli pillerit on heitetty menemään ja ekoja luomumenkkoja odottelen alkavaksi huhtikuun lopulla mikäli pillerit ei ole sekoittaneet kiertoa ihan mahdottomasti! Neuvolan mukaan ei tarvitse odotella mitään tasaantumisia vaan yrityksen voi aloittaa heti, joten jos kierto pelaa normisti niin eka ovis olisi sitte ensi viikolla... jännää!
 
Mulla iski tänään oikeesti tajuntaan että ollaan alotettu yritys :) Jännittää siis. Mut toisaalta turhaa jännäilyähän tää on ku ne menkat helpottais hirveesti raskautumista :D

Kohta on jo huhtikuu ja sitte siin puolivälissä kuuta on taas kuukausi-testauksen aika. Oon siis ottanu tavaks tossa jokunen tovi sitte et testaan kerran kuussa ku ollaan satunnaisesti oltu miehen kanssa vähän huolimattomia ton ehkäisyn kanssa.

Tänään kun olin typyn kanssa ulkoilemassa ni oikeen mietin millasta ois ku ois toinen pikkunen siin mukana :heart:
 
Me asustetaan 62 neliöisessä rivarissa (2h+k+s) asunto on aika tyhmän mallinen, pitkä ja KAPEA, eli hukkaneliöitä ihan liikaa. Tässä olemme pikku hiljaa kattoneet isompaa asuntoa, viimeistään (jos) pikkuinen tulee muutamme pois, jos kämppä on löytynyt.
Tänään oli viimeinen työpäivä, nyt sitä ollaan taas pelkkä opiskelija.
perkeleen YT-neuvottelut :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Röllimuori:
Juu tänne ei edelleenkään uutta. Jos en söis pillereitä niin olisin epäilly raskuaden mahdollisuutta suuresti.. Olen nimittäin niiiiiiiiin väsy koko ajan. JA alaselkää juilii kummasti.. jotain ihan outoa.. päätä särkee.. olenkohan minä tulossa kipeeksi?? Ku ainakin toistaiseksi olen kyllä noihin pillereihin luottanu ehkäisyssä. :) Niin ja maha on arka myös..
Mua alkoi oikein hymyilyttää ku luin tuon sun viestin, nimittäin mulla esikoinen oli pilleriraskaus, ilmeisesti ehkäisyteho laimentunut, kun oli oksennustauti kohtalokkaan laatan aikana, ja heti tulin raskaaksi =)

Eli eihän se mahdotonta ole, vaikka joskus toitotetaan että hormonit hyrrää pitkäänkin pillerien lopettamisen jälkeen, niin ilmeisestikään ei kaikilla ....
 
Huomenta!

Petite: Hyvä, et tuli nyt jotain selkoo :) se on kaikista inhottavinta kun ei yhtään tiä mikä on homman nimi.. Ei muuta ku uutta yritystä sit vaan ;)

Mä oon kans yrittäny täs mittailla hyvikseni lämpöjä, mut en oo oikee saanu mitään tolkkua koko touhuun.. Koko ajan on lämmöt 35,6-36,2 ja ainakin oireiden mukaan ovis olis ollu jo sunnuntaina tai maanantaina,mut lämmöt pysyy samana..ei kai niihin oo sit oikeen luottamista.. Mitä normaalilämpöjä teillä muilla yleensä on? tuntuu et mulla kovin alhanen toi ruumiinlämpö. No onnex yritys alkaa vasta seuraavien rättisulkeisten jälkeen, alan sit vast miettii ja stressaa enemmän tota ovista ;)

dana88: :hug: toi työjuttu on kyl inhottavaa, mut yrität ajatella positiivisesti, et nyt saat nauttia ihanasta keväästä ja kesästä :D Mulla kans työt vähentyny huomattavasti, mut yritän ottaa nyt kaiken ilon irti vapaa-ajasta.. ;)

Ja tervetuloa kaikille uusille!!! ja nyt sit kunnon ++++++tuulia jokaiselle, eiköhän nyt olis hyvä aika alkaa raskautua kun aurinkokin paistaa noin hienosti :)

Ilouutisia odotellessa...
 
Happy-82: Aattelinkin ottaa asian loman kannalta :) ensimäinen kesäloma moneen vuoteet, jolloin en ole koko kesää töissä. Nyt pitänee keskittyä kouluhommiin, jos sitä joskus valmistuis.

Aika heikolta näyttää tänä kesänä työpaikan saaminen :( Pitänee CV:tä lähetellä vielä ja "ahdistella" työnottajia :) jospa sitä vaikka puutarhahommia löytyisi.
 
Heipsan kaikille :wave: reissulainen ilmoittautuu. Oli muuten kiva matka ei vauvat pyörineet mielessä ollenkaan, mutta kotio paluu nosti taas kuumeen ilmoille.

Vähän oot Afu laittanut listan hienoksi. Jos vaan jaksat päivitellä edelleen niin kiva olis. Meillä on taas kaikenmoista hässäkkää täällä menossa joka saattaa häiritä mun palstalla roikkumista.

Niin ja me kai siirrytään tjottailu linjalle, mä en enään jaksa kuumeilla ja odotella odotuksen alkua. Jos ei miestä miellytä niin hommatkoon uuden eukon. Edellinen lause pistetään sitten keväisen hormoonimyrskyn piikkiin ;)
 

Yhteistyössä