Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat?

dana88 täälläkin hermoillaan kesätöitten kanssa. paikkaan jossa 2 edellistä kesää olen viettäny, ei oteta ollenkaan työntekijöitä, suurin osa lomautettuna... mihin ihmeeseen sitä vielä hakis?? :kieh:

ihan kevät fiiliksissä täällä, aamupäivän olen siivoillu ja nyt vaan nautiskelen hyvästä olosta =) varpaankynnetkin lakattu :D

viikonloppu pupuillaan, huomenna saapuu mies kotiin ja on su-iltaan asti, oviksesta en tiiä mut tjottaillaan... :heart:
 
Niin kova vauvakuume, että pakko jotenkin saada sitä jonnekkin purettua, ja eikös tämä ole sitten oikea osoite. =)
Kolmatta ollaan vailla. Kuparikierukan olen jo poistattanut ja ajattelin, että vois muunkin ehkäisyn jättää toukokuussa 30-v syntymäpäivien kunniaksi.
Meillä on kaksi ensimmäistä raskautta napsahtivat heti käyntiin, kun mahdollisuus oli, ja siksi ei olla vielä annettu mahistakaan. Optimoidaan vaan kylmästi lomarahoja ja äitiyspäivärahaa...
Onko kellään kokemusta, miten tuo ikä vaikuttaa raskaaksi tulemiseen? Kestääkö kauemmin?

Ja sitten tuohon asuntoasiaa. Jotkut taisi kiroilla kahta kerrosta, minä taas siunaan. Meillä on noin 130 neliötä puolessatoista kerroksessa. Kahden vilkkaan pojan äitinä on alakerrassa niin rauhallista, kun kakrut painuu heti yläkertaan leikkimään, varsinkin jos on kavereita. Sieltä kuuluu vaimeaa jyminää silloin tällöin. Saa kyllä kahvit juua ihan rauhassa.
Jatkossa kun rakennetaan, niin se on varmaa, että kerroksista en luovu. ;)

Ps. Noista kp eli kiertopäivistä (?) mulla ei ole mitään käsitystä. En ole ikinä pitänyt menkoista kirjaa, enkä ovulaatioita laskenu. Mutta mulla on niin pitkä kierto, että kohta joka kuukausi luulee olevansa raskaana...
 
Keskiviikko 1.4.2009



Kuka?-------------kp-------------Koska?-----------Haaveissa?
bellaa....................kp??/26-28.........kevään aikana..............1
Dana88..................kp??/22.............yritys käynnissä.............1
Tuitutti...................kp10/28.............yritys käynnissä.............1
Tuulia85.................kp24/27-39........huhtikuussa..................1
Marjutti86...............kp 17/??...........tjottailua........................1
mely......................kp 7/30-39.........yritys käynnissä.............1
Milli ja vauvahaave..kp??/??............mahd.kesällä.................1
Kaapo80................kp??/??..............kevään-kesän aikana....1
Lily88.....................kp17/25-28........kesä-heinäkuussa?.......1
janelle...................kp 1/??...............yritys käynnissä............1
KeySha..................kp??/??...............yritys käynnissä...........1
Fenkku...................kp??/??..............toukokuussa.................1

Afu-82....................kp22/28-33.......(loppu)kesän aikana.....2
NeitiKat..................kp??/??..............kesällä.........................2
Nanna1980............kp??/??..............heinäkuussa................2
Zara81...................kp??/??..............huhti-toukokuussa?.....2
Veikka....................kp??/??..............tjottailua......................2
Emmy83.................kp??/??..............toukokuussa................2
garden...................kp??/??..............touko-kesäkuussa.......2
minttumaaria76......kp??/??.............yritys käynnissä...........2
Veeruska-81..........kp13/28..............tjottailua......................2
Snoopy..................kp??/30..............maalis/huhtikuussa......2
mmiilia...................kp 7/29-37.........kesäkuussa.................2
Oravannahka.........kp??/28-42........kesän tienoilla..............2
Tansuli...................kp??/??..............touko-kesäkuussa........2
Tillukas...................kp??/??..............huhtikuussa.................2
Annien....................kp??/??.............yritys käynnissä............2
love87....................kp12/28-29........huhti-kesäkuussa.........2

Alina78...................kp10/29-30........yritys käynnissä............3
BornToLose............kp??/??..............toukokuussa................3
CrazyInLove..........kp 4/28..............kevään/kesän aikana...3
kylkiluu..................kp??/??..............tjottailua.......................3
HAPPY-82...............kp24/??.............keväällä........................3
Jonlii......................kp??/??..............toukokuussa.................3

Röllimuori...............kp??/??..............maaliskuun lopussa.....4
maximilian.............kp??/28..............tjottailua......................4
Pampuska.............kp 6/28-29..........yritys käynnissä........2/4

Petite.....................kp 1/28-29..........maaliskuussa............. 5
BabySeven.............kp??/??..............elos-syyskuussa..........8





PLUSSANNEET :heart:
JULIAN 03/2009----LA ?


HAAMUILIJAT

 
Huomasin vasta nyt, että tänne on siis tapana kertoa missä vaiheessa kierto menee. Eli itsellä nyt siis 6/28-29, ja tämä eka yrityskierto. Ja niin, mulle lapsi olisi toinen, mutta koko perheessä 4:s, uusperhe kun ollaan. Ehkäpä minäkin sitten pääsen listalle mukaan :ashamed:
 
Joo, tosiaan tänään siis kp1, pituudesta ei tietoa koska pillerit on vasta lopetettu. Ensimmäistä kertaa olen innoissani näistä päivistä, kohta pääsee yrittämään :) Miten muuten teillä on miehet mukana jännittämisessä/suunnittelussa? Entäpä oletteko kertoneet kenellekkään jo yritysvaiheesta? Meillä kun on ensimmäinen kyseessä, niin kerroin äidille ja isälle heti, ovat niin pitkään jo odotelleet isovanhemmiksi pääsemistä.
 
janelle meillä mies on yhtä innossaan yrityksessä mukana ku minäki. tänäänki kyseli et millonhan sulla on mahollisesti ovulaatio?? :LOL:
kellekkään ei olla kerrottu yrityksestä, mutta kyllä mun kaveri tietää vauvakuumeesta ja mieskin tainnu omille kavereilleen vähän puhua et jos meille vauva tulis...

mies on kyllä jo miettiny millanen auto kannattas olla et olis lapsella turvallista matkustaa ja nimet meillä on jo selvinä! =) niitä ku ollaan monet kerrat mietitty ja haaveiltu.
 
KeySha
En myöskään tiedä omista kiertopäivistä, koska monta vuotta syönyt pillereitä, ja monesti vetänyt 3 laattaa putkeen. Nyt on ensimmäiset normi menkat ollut ja seuraavien pitäisi tulla tossa kuun puolivälissä... Toivottavasti :)

Emme ole kertoneet kenellekkään, että meillä on yritya päällä. Monet työkavereistani tietävät että poden kauheaa vauvakuumetta. Emme ole haluneet kertoa asiasta läheisillemme, vielä, sitten vasta kun on vähän aikaa kulunut siitä kun on plussa tullut.

Monet työkaverini kyselevät kauheasti että jokos meille tulee pikkusia. Se on niin kivaa huomata että he odottavat sitä ja ovat innoissaan asiasta. Mieheni vanhemmat ovat myös myönteisellä mielellä, mutta minun isosisko ja äiti ovat kauhean negatiivisia asian tiimoilta. Niiden mielestä meidän ei olisi mitään järkeä edes miettiä lasta kun on tämä lama, ja kun olen vielä niin nuori. Olen siis 23-vuotias ja mieheni on pian 25-vuotias, niin eipä me niin kovin nuoria olla. Ja meillä on kaikki edellytykset lapsen saamiseen.

Joka päivä vaan toivon että olisin pian raskaana. Se on minun unelma. Haluan tulla äidiksi :heart:
 
Torstai 2.4.2009



Kuka?-------------kp-------------Koska?--------------------YK

Esikoisesta haaveilevat

bellaa....................kp??/26-28.........kevään aikana..............
Dana88.................kp??/22.......... ...yritys käynnissä............
Fenkku..................kp??/??..............toukokuussa..................
janelle...................kp 2/??...............yritys käynnissä............
Kaapo80................kp??/??..............kevään-kesän aikana....
KeySha..................kp??/??...............yritys käynnissä............
Lily88.....................kp18/25-28........kesä-heinäkuussa?.......
Marjutti86..............kp18/??..............tjottailua.......................
mely.......................kp 8/30-39........yritys käynnissä.............
Milli ja vauvahaave..kp??/??............mahd.kesällä.................
Tuitutti...................kp11/28.............yritys käynnissä............
Tuulia85.................kp25/27-39........huhtikuussa..................

Pikkukakkosta toivovat

Afu-82....................kp23/28-33.......(loppu)kesän aikana.....
Annien....................kp??/??.............yritys käynnissä............
Emmy83.................kp??/??..............toukokuussa................
garden...................kp??/??..............touko-kesäkuussa.......
love87....................kp13/28-29........huhti-kesäkuussa........
minttumaaria76......kp??/??.............yritys käynnissä...........
mmiilia...................kp 9/29-37.........kesäkuussa.................
Nanna1980............kp??/??..............heinäkuussa................
NeitiKat..................kp??/??..............kesällä.........................
Oravannahka.........kp??/28-42........kesän tienoilla..............
Snoopy..................kp??/30..............maalis/huhtikuussa......
Tansuli...................kp??/??..............touko-kesäkuussa........
Tillukas...................kp??/??..............huhtikuussa.................
Veeruska-81..........kp14/28..............tjottailua.....................
Veikka....................kp??/??..............tjottailua......................
Zara81...................kp??/??..............huhti-toukokuussa?.....

Kolmatta kuumeilevat

Alina78...................kp11/29-30........yritys käynnissä...........
BornToLose............kp??/??..............toukokuussa................
CrazyInLove..........kp 5/28..............kevään/kesän aikana...
HAPPY-82...............kp25/??.............keväällä........................
Jonlii......................kp??/??..............toukokuussa.................
kylkiluu..................kp??/??..............tjottailua.......................

Neljättä yrittävät

maximilian.............kp??/28..............tjottailua......................
Röllimuori...............kp??/??..............maaliskuun lopussa.....
Pampuska.............kp 7/28-29..........yritys käynnissä.........(2.oma)

Suurperheelliset (?)

Petite.....................kp 2/28-29..........maaliskuussa..........5.lapsi
BabySeven.............kp??/??..............elos-syyskuussa......8.lapsi




PLUSSANNEET :heart:
JULIAN 03/2009----LA ?


HAAMUILIJAT


 
Afu edelleen kiitos mahtavasta listasta! :flower: Ja jos vaan viitsit, niin yks kp lisää mulle, eli tänään on kp 9 :)

janelle meillä alkaa mies olla kans jo innoissaan kun pian alkaa pikkukakkosen yrittelyt. Oonhan mä sitä vuoden verran lämmitellytki ja nyt sit enää kuukausi-kaks niin vihdoinki vauvapuuhat taas voi alkaa :p

Meillä esikoinen nyt siis 1v 4kk.. välillä meinaa ihan itku tulla ku huomaa, että kuinka nopeeta aika kuluu! Justhan toikin "iso" mies oli semmonen pieni tissimaakari joka vain sylissä nukkui ja söi tissiä :snotty: Tavallaan jo valmiiks haikeeta sekin, että sittenku se kakkonen joskus syntyy, niin haluis että se vauva-aika kestäis kauemman mitä se oikeesti kestää. Raskausaikaa odotan jo kans tosi innolla.. Ihanaa kun masu alkaa sitten taas kasvaan, ja ne ekat potkut.... :heart:

dana88 ja marjutti86 pidän peukkuja että jotain kesätyötä saisitte! Kyllä vielä jostakin voi tärpätä :) :hug:

Ja töistä puheenollen.. olin viimeviikolla haastattelussa erääseen ruokakauppaan kassamyyjäksi, sinne haettiin yhtä vakituista, niin eilen sain tietää että sain sen paikan! Oon vieläkin ihan ihmeissäni.. kuinka just mä sen paikan sain! Tuli kyllä tosi hyvään saumaan toi työ!! Kun pian tosiaan ostetaan se oma asuntoki ja rempataan se, niin paljon turvatumpaa kun meillä kummallaki vakituiset työt.. Ja ja, saan korotettua seuraavaa ä-rahaakin nyt ku töitä sain ;)

Ja sitten janelle kyseli että miten ollaan muille kerrottu vauvahaaveista/yrittämisestä.. Mun melkeimpä kaikki kaverit tietää, että ollaan pian yrittämässä kakkosta, ja miehenkin "paras kaveri" tietää. Ja äitilleni oon vihjaillut että pian olis ihana saada pojulle sisarus.. ;)

Nyt aamupuuron laittoon!
 
mmiilia onnittelut työpaikan saamisesta :flower: . Varmasti mahtava tunne. Ei varmasti haittaa että saat nostettua äippärahaa =) . Mites, joutuuko teidän poika nyt hoitoon kun työt aloitat?

muille kertomisesta meillä kaverit ja perheet tietävät että lisää lapsia kyllä toivotaan. Muutama kaveri tietää että toiveissa ois vauva v. 2010, mutta sen tarkemmin eivät oikeastaan tiedä. Varmaan muutama (ainakin vanhemmat) saa tietää raskaudesta sitten melko aikaisessa vaiheessa, koska heidän apuaan tarvitaan aina silloin tällöin ja raskaana ollessa varmaan sitten vähän enempi.

miehen kuumeilusta meillä ei ehkä niinkään kuumeilla, mutta tajuaa kyllä että mitä voi seurata jos ehkäisyä ei käytetä :LOL: . Ei siis ole ollenkaan pahoillaan asiasta jos sattuu käymään niin B) . Mies tosin toivoo että saisi väännettyä gradunsa loppuun ennen kuin toinen lapsi syntyy. Onneksi siinä on kuitenkin se 9kk odotus välissä..

Aakkostin nyt tuon listan ja muokkasin taas vähän lisää. Saa nähdä millainen siitä loppujen lopuksi tulee ;) AInakin eri värejä pitäisi vielä koitella..
 
Hih, olipa kamalaa lukea itsensä nimi tuolta neljättä yrittävistä, kun se oikeasti on siis itselle vasta toinen raskaus. Siis kamalaa siinä mielessä, että neljä lasta ei ole koskaan kuulunut suunnitelmiini, mutta ei se pahalta näytä, antaapi siinä siis olla vaan =) .

Outoja tuntemuksia ollut mahassa itsellä ja alkaa mietityttää josko kierto olisikin etuajassa pillerien poisjättämisen vuoksi. En tiedä onko se mahdollista, mutta esikoista odottaessani tulin niin helposti raskaaksi (oksennustaudin takiapillerien teho heikkeni), että ehkä silloinkin olisi käynyt niin. Nyt pelottaa hirveästi, että kun yrittämällä yritetään lasta, niin sitä ei tulekaan... :'(
 
Hieno on lista, kiitos!

Meillä ei mies juurikaan kuumeile, mutta mukana hommassa mielellään ja odottaa sitä kun olen raskaana, nainen kauneimmillaan jne... Ja tietysti uusi, ihan oman persoonansa perheeseen tuova tulokas on silläkin mielessä.

Minä olen kertonut hyvälle ystävälleni että nyt alkoi yritys. Luulin tuossa muutama kuukausi sitten jo olevani raskaana kun kehittelin kaiken maailman oireita ja silloin oli pakko saada jollekin kertoa tunnelmistaan. No nyt sitten kun yritys alkoi niin päätin myös sen kertoa hänelle. Muuten ollaan hissukseen, vaikka useimmat kyllä varmaan arvaavat että meille saattais olla piakkoin tulossa seuraava.
Aika pian ollaan kerrottu läheisille raskaudesta plussan jälkeen ja ihan vaan siksi ettei mies malta olla kertomatta. =)

Mukavaa torstaita kaikille!
 
KeySha meidän suvussa onneks kaikki ihmettelee vaan, että miksi ei ole jo lapsia, kun ne pitäisi tehdä nuorena (ikää siis 22, vuoden verran ollaan oltu naimisissa) :LOL:

Meillä lama ei sinällään vaikuta, olen ollut työtön jo viimeisen vuoden niin tähän on jo totuttu. Miehellä töitä riittää. Vähän epäilyttää kun on asuntolainaa ja pienet tulot, mutta eihän se vauva paljon rahaa vie ja asunnon voi aina myydä jos tiukka paikka tulee.

Meillä mies haluaa lasta ihan yhtä paljon kuin minäkin, tiedän sen kun ajattelen järkevästi... mutta sitten välillä tulee ihan hirveitä epäilyksen puuskia, että tahtooko se tosiaan vai sanooko vaan. Älytöntä, tiedän, ja välillä en...Muutenkin tässä on kyllä niin tunteet pinnassa, että eilen itkin kun ei ollut sopivaa maljakkoa kukille.. :headwall: :LOL:
 
Afu: kiva kun jaksat värkätä tuon listan kanssa :)

Oma olo edelleen tasaisen tappavaa tahtia etenee. Vähä yli puoli liuskaa pillereitä..
Kukas se sanoikaan että pillereistä huolimatta oli tullut raskaaksi :eek: Juu siis kyllähän minäkin tiedän ettei satavarmaa oo niilläkään mut jotenki sitä vaan sokeesti haluu luottaa niihin :D Ja en kyllä testiäkään oo tehny.. Kai se menee tän kevätväsymyksen piikkiin :D

Meillä mies jopa kuumeilee enemmän kuin minä!! :heart: :whistle: Se on kuumeillu jo pitkään! Mut mulla toi imetys ehkäisi hyvin raskaaksi tuloa ja mies olikin kuskaamassa mua tämän tästä lääkriin ku "värkit" ei näyttäny toimivan mulla :D Meillä mies on sanonu että saa tulla niin monta lasta ku on tullakseen :eek: että kai se minä sitte oon se joka määrää tahdin loppupeleissä :)

Meillä tietää mun kaks rakkainta ystävää tästä. Siis että vipa liuska on menossa ja sen jälkeen sit saa tulla kun tulee. Muille en oo puhunu mitään. Enkä puhu ennen kuin tuleva raskaus on jo edennyt pitemmälle. Saa nyt nähä että kuinka kauan se sit salassa pysyy kun tästä viimeisestä maha pullahti esiin aika aikaisin. Viikoilta 13-14 en voinut enää salata sitä jos en pitäny ylilöysiä vaatteita. :)

mmiilia: onnea työpaikasta! Mäkin varmaan tässä kohta alan suunnittelee töihin menoa sen puolenvuoden ajaksi että saan nostettua sitä päivärahaa. Nythän oon siis ollu hoitavapaalla.

Toisten kommenteista en tiiä kyllä yhtään mitä tuumaavat jos raskaaksi tuun. Mun äiti on varmaan ihan onnessaan! Muiden mielipiteet ei kyllä edes kiinnosta.. :ashamed: :D Täähän on mun ja miehen välinen asia ja piste.

mut nyt velvollisuudet taas kutsuu! oikein paljon +++++tuulia kaikille! :heart:
 
Röllimuori->Mä tulin raskaaksi pilleriaikana, mutta syy oli ihan selkeä, eli olin rajulla vatsataudilla, olisi pitänyt käyttää extra ehkäisyä, vaan ei käytetty. Pillerien syömisestä raskausaikana ei lääkärin mukaan ole mitään haittaa, joten sain rauhassa odotella sitten vauvaa, vaikka laatan loppuun olin raskaana syönytkin. Voi kunpa tärppäisi yhtä helposti tällä kertaa!
 
Onnittelut työpaikasta mmiilia:lle, tuo on ihan mahtavaa.
Kyllä sillä taloudella on merkitystä, helpottaa jättäytymistä äitiyslomalle, ei tarvi murehtia. Mulla toisessa raskaudessa työnantaja teki tosi kivasti, sopimusta jatkettiin sen verran, mitä tarvitsin parempaan äitiyspäivärahaan. Toisaalta ensimmäisen raskauden jälkeen olisi jättänyt minut kuin nalli kalliolle, vaikka oli luvannut töiden jatkuvan äitiysloman jälkeen. Oli sitten tosi vaikeena, kun kävin muistuttelemassa asiasta... Mutta edelleen olen samassa paikassa, nyt tosin vakkarisopimuksella.

Meillä mies naureskelee asialle ja muistaa kaivaa ne kumihässäkät kaapista.
- Joo, mutta se huutaa, sanoo virne suupielessä.
Eli ei vastusta (siis oikeesti) mutta hieman hirvittää, että mihin tässä kolmen kanssa joudutaan. On kahdelle pojalle loistava isä, ja ehkä sekin mietityttää, koska viettää lasten kanssa niin paljon aikaa, että miten sen kolmannen kanssa sitten, riittääkö aika?

Mutta puhuttu on niin, että tämä paketti käytetään loppuun, ja sitten ei enää lisää osteta... :heart:
Sen näkee sitten, loppuuko meidän seksielämä siihen. :)
 
Onnea mmiilia työpaikan johdosta! :flower: Hieno juttu! Varmaan hakijoita on ollut useampia, eikö oo hieno tunne kun sut valittiin niiden kaikkien muiden joukosta juuri tuohon hommaan! =) Onnea vielä kerran! Tsemppiä muille työnhakuun, nyt jos koska työmarkkinoilla vaaditaan sinnikkyyttä ja kovaa työtä. Eikä se tarvitse olla kuin juuri se yksi paikka johon kutsu käy.. Joskus se vaan antaa odotuttaa itseään :|

KEySha, sisaresi ja äitisi ovat nyt ihan hakoteillä... Juuri taantuman aikaan nimenomaan kannattaa tehdä lapsia. Olet ihan varmasti valmis äidiksi, itse sen miehen kanssa tiedätte parhaiten. Ja kyllä tädin ja isoäidin mieli vielä varmasti ehtii muuttumaan... ;)

Me (minä) en ole kertonut kellekään julkisesti (enkä kyllä epävirallisestikaan muutoin kuin täällä palstalla) että poden vauvakuumetta, yrityksestä nyt puhumattakaan. Sitä kun ei tiedä kuinka kauan kestää ennenkuin "tärppää". En tykkää jos joku utelee jatkuvasti kuulumisia asian tiimoilta tai muutenkaan. Muutoinkaan en aio raskaudesta kertoa alkuvaiheessa juuri kenellekään. Tämä on oma toimintatapani ja mielipiteeni, ymmärrän kyllä niitäkin jotka suhtautuvat asiaan avoimemmin kuin minä itse. Mulle luo vaan turhia paineita jos moni odottelee vauvauutisia puolestani.

Miten meillä mies kuumeilee? Ei sitten niin mitenkään :LOL: Meillä mies on enemmän tuollainen *kröhm* käytännön mies. Ajattelee järjellä, ei tunteella. Siksipä nyt on menossa asunto vaihtoon, auto meni jo :) Mies osallistuu lapsenhoitoon todella kiitettävästi, raskausaika oli enemmän sellaista mun "omaa projektia" josta höpöttelin enemmänkin ystävien keralla. Vaikea sitä miehen on eläytyä joka kramppiin, kolotukseen, närästykseen, vauvan potkuihin tai inkotenssivaivaan :LOL: Tää oli musta ihan ok juttu, syntymän jälkeen oli heti ihan 100% mukana. Näin varmasti seuraavallakin kerralla.
 
KeySha
Sen tiedän että jos tässä piakkoin pääsen sanomaan äidilleni että olen raskaana niin se halkeaa siitä onnesta.

Onko teidän kenenkään mies reisssuhommissa? Onko kokemusta että miten se arki kulkee kun on yksin pikkusen kanssa aina viikot kotona. Oma mieheni on ollut meidän koko suhteen ajan, eli 6 vuotta reissuhommissa. Näin kun olemme vaan kahdestaan niin homma on ihan ok, mutta mietin sitä että miten se arki sitten muuttuu kun tulee uusi jäsen perheeseen.
 
Perjantai 3.4.2009



Kuka?-------------kp-------------Koska?--------------------YK

Esikoisesta haaveilevat

bellaa....................kp??/26-28.........kevään aikana..............
Dana88.................kp??/22.......... ...yritys käynnissä............
Fenkku..................kp??/??..............toukokuussa..................
janelle...................kp 3/??...............yritys käynnissä............
Kaapo80................kp??/??..............kevään-kesän aikana....
KeySha..................kp??/??...............yritys käynnissä............
Lily88.....................kp19/25-28........kesä-heinäkuussa?.......
Marjutti86..............kp19/??..............tjottailua.......................
mely.......................kp 9/30-39........yritys käynnissä.............
Milli ja vauvahaave..kp??/??............mahd.kesällä.................
Tuitutti...................kp12/28.............yritys käynnissä............
Tuulia85.................kp26/27-39........huhtikuussa..................

Pikkukakkosta toivovat

Afu-82....................kp24/28-33.......(loppu)kesän aikana.....
Annien....................kp??/??.............yritys käynnissä............
Emmy83.................kp??/??..............toukokuussa................
garden...................kp??/??..............touko-kesäkuussa.......
love87....................kp14/28-29........huhti-kesäkuussa........
minttumaaria76......kp??/??.............yritys käynnissä...........
mmiilia....................kp10/29-37.........kesäkuussa.................
Nanna1980............kp??/??..............heinäkuussa................
NeitiKat..................kp??/??..............kesällä.........................
Oravannahka.........kp??/28-42........kesän tienoilla..............
Snoopy..................kp??/30..............maalis/huhtikuussa......
Tansuli...................kp??/??..............touko-kesäkuussa........
Tillukas...................kp??/??..............huhtikuussa.................
Veeruska-81..........kp15/28..............tjottailua.....................
Veikka....................kp??/??..............tjottailua......................
Zara81...................kp??/??..............huhti-toukokuussa?.....

Kolmatta kuumeilevat

Alina78...................kp12/29-30........yritys käynnissä...........
BornToLose............kp??/??..............toukokuussa................
CrazyInLove...........kp 6/28..............kevään/kesän aikana...
HAPPY-82...............kp26/??.............keväällä........................
Jonlii.......................kp??/??..............toukokuussa.................
kylkiluu...................kp??/??..............tjottailua.......................

Neljättä yrittävät

maximilian.............kp??/28..............tjottailua......................
Röllimuori...............kp??/??..............maaliskuun lopussa.....
Pampuska.............kp 8/28-29..........yritys käynnissä.........(2.oma)

Suurperheelliset (?)

Petite.....................kp 3/28-29..........maaliskuussa..........5.lapsi
BabySeven.............kp??/??..............elos-syyskuussa......8.lapsi




PLUSSANNEET :heart:
JULIAN 03/2009----LA ?


HAAMUILIJAT

 
Meillä mies paljon työmatkoilla, nytkin jo toista viikkoa,käväisi viikonlopun vain kotona. Käyn töissä ja 4 lasta siinä "sivussa". Kyllä sitä aina pärjää. :hug: Mutta helppoa se ei aina ole missään nimessä ja tietty varsinkin ekan kohdalla se vastuu tuntuu vielä suuremmalta. Ite huomaan,että pinna kiristyy aina loppua kohden ja sitten kun mies lopulta tulee kotiin, niin voisin itte livahtaa samantien johonkin hermolomalle hotelliin vaikka... :LOL:

Missä on ihana ilma muutes? meillä sataa vettä ja tosi pilvistä,kylmäntuntuista vaikka lämpöasteita muutama. Onneksi se kevät sieltä kyllä etenee. Ajatelkaa,kohta jo pääsiäinen,ja sitten vappu..ja sitten juhannus :D
 
Espoossa!!! :p ja ulkona plus8 astetta!!!

Kattelen tässä samalla tuota nelosen vauvaohjelmaa ja joo hmm 3kk on pitkä aika... Josko hmm ööö lopettaiski pillerit heti vaikka just aloitin... Eihän sitä ikuna tiedä nappaako "kakkonen" heti/pian vaiko nopeasti.
Johan tuomeitin neiti on iso likka (3kk3vko)... ;)
 

Yhteistyössä