Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat?

Hyvää maanantaipäivää kaikille :)!

Lueskelin vähän näitä aikaisempia tekstejä nyt (vaikka oikeastihan mun pitäs lukea tenttiin, joka on vielä tällä viikolla, mukavasti ennen pääsiäistä :snotty: ).

Jonlii ja HAPPY-82: Oon aivan samaa mieltä tuosta, että välillä "etäsuhteessa" oleminen tekee terää parisuhteelle! Meillä on reilun 8 vuoden suhteen aikana ollut joitain aikoja, että ollaan asuttu eri kaupungeissa ja välillä eri maissakin opiskelujen tai töiden takia ja se on ihan uskomaton se fyysinen ja henkinen ikävä. Jotenkin sitä arvostaa eri tavalla sitä yhdessäoloa erossaolon jälkeen.

marjutti86: Mulla ei ovulaatio varsinaisesti tunnu mitenkään. Valkovuoto on runsaampaa tai limaisempaa, mutta en välttämättä joka kierrossa huomaa sitäkään. Ainoastaan, että halut mulla on huipussaan niillä kohdin. Toisaalta, vielä en ole niin tarkkaan kuulostellutkaan ovisoireita, kun varsinainen yritys alkaa vasta ensi kierrosta, mutta nuo mun oireet on ny semmosia, että ei ole voinut olla huomaamatta.

Mites teillä muilla, tietääkö lähipiiri vauvatoiveistanne, yrityksestä tai sen tulevasta aloittamisesta? Meillä ei tiedä kukaan. Tai no, varmaan kyllä arvaavat ja onhan sitä jo kyselyjä tietyiltä kavereilta tullutkin ja tulee aina säännöllisin väliajoin, että no jokos teille tulee vauva. Sukulaiset ei kysele eikä kommentoi, on vähän sellainen tyyli molempien suvuissa, että sitä ei ole soveliasta udella. Kavereille oon sanonutkin, että eipä haittaa vaikka tulisikin, mutta ei nyt varsinaisesti vielä yritetä tai jotain ympäripyöreää. En tiiä, mut jotenkin en halua kertoa kenellekään yrityksen aloituksesta, kun ei voi tietää kuinka kauan kestää mahdollinen raskautuminen jne. Varmaan sitten, jos olis samassa tilanteessa olevia kavereita, mut tällä hetkellä ei ole (siis niistä läheisimmistä, jotkuhan voi ollakkin, muttei sitten myöskään puhu siitä). Mutta, onneksi on nää palstat keksitty, kun kuitenkin haluaa jakaa ajatukset ja vaihtaa kokemuksia muiden samassa tilanteessa olevien kanssa :).

Eikä, mun on varmaan pakko nyt patistaa itteni lukemaan tenttiin. Mistäköhän sitä repis motivaatiota...? Ehkä siitä, että olis hyvä valmistua ennen mahdollisen tulevan vauvan syntymää :).
 
Jaahas täällä erittäin huonosti nukutun yön jäljiltä voisi vähän yrittää kirjoitella jotain. Tyttö siis sai oksennustaudin ja aloitti keskellä yötä ykäämällä meidän sänkyymme, kun nukkui meidän välissä. Hip hei ja lakanat vaihtoon... ja sitä oksennustahan sitten riittikin tasaisin väliajoin aina aamuun asti :(
Jäin siis tytön kanssa kotiin ja luulen et tauti myös tulee miullekin, kun toi maha pörrää nyt siihen tahtiin... siis tätä tautia ei kyllä tarvitsis tulla. :(

Mut sitten positiivista on se et tällä hetkellä kaikki ehkäisylaastarit on käytetty ja tyhjennysvuotoa odotellaan. :) Vielä kun osais päättää et pitäiskö vielä luomumenkat välissä ennenku aloittelis sitä vauvaprojektia vai aloittaisko jo nyt... ensimmäisestä ei odoteltu menkkoja pillereiden jälkeen ja ensi yrittämästä onnistuikin heti. Pitäis tosin hoitaa noi häät ja polttaritkin alta pois. Eli tiukkaa pohdintaa täällä... :)
 
Sayang jeps minäkin vasta toista kiertoa pillereitten jälkeen meen nii eipä tässä vielä nuita ovis oireita ole päässy kovin tunnusteleen. limaisempaa valkovuotoa on ollu, muita oireita ei nii voihan se silti olla et ovis olis ollu..

tuli mieleen kun kyselit tietääkö lähipiiri vaavitoiveista, kun tuo avomies meinas aprillata äitiänsä (aika nuori) et meille on vauva tulossa :LOL: sano siis että meinasinpa aprillata sinua mutta en sitte kehannu kuitenkaan. musta vähän tuntu et ei olis ollu ollenkaan huono uutinen, kun anoppi tuumas että jaa sellasta meinasit :LOL:

ei siis olla lähipiirille asiasta puhuttu, enkä usko et meän vanhemmat arvaa et yritys on jo käynnissä, mut pari kaveria aavistelee varmasti ja just puolileikillään kyselee et joko on vauva tulossa.
 
Sayang: Meillä ei tiiä lähipiiri lainkaan, poikkakaverin vanhemmilta tulee tasaseen tahtiin uteluita, mutta olen aina kuitannut utelut: " Ehkä sitten kun koulu on ohi" Yritys on päällä ja amk vielä kesken, ollaan pysytty hiljaa vauvahommista, en oikein halua, että jatkuvasti ahistetaan ja stressataan asialla. Eli halutaan hoitaa homma ihan rauhassa ilman muitten luomia paineita :)
Omien vanhempieni suhtautuminen asiaan onkin kakspiippuinen juttu; haluavat kovasti ensimäisen lapsenlapsensa, mutta koulu ja ura ensin. Oon aina aatellut, että lapset tehdä nuorena niin myöhemmin jää aikaa luoda uraa täysillä, äityislomat eivät katko uraa:) Ja helpopihan koulusta on pitää vapaata, jos esim. lapsi on kipeänä kuin töistä.
 
Samaa mieltä Dana88.
Meille tuli eka yllätyksenä ja syntyi kun oltiin oltu yhdessä just kolme vuotta. Ihana yllätys! Olin silloin 23, eli en mikään teini, mutta kouluttautuminen oli kesken. Ehdin tehdä toisenkin ennen valmistumista 25-vuotiaana. Suosittelen. Saa paremmin töitäkin, kun ei välttis pamaha heti vakipestin saatuaan paksuksi. Se on ikävää, mutta kun nuo äitiyden kustannukset on nyt lähes ainoastaan tulevan äidin työnantajan harteilla, niin tuotahan se on, niin tyhmää kuin se onkin.
Paitsi minä kyllä nautin tästä "uran" katkomisesta. Välillä pääsee ihan kotikomennukselle, vaikka useammaksi vuodeksi, jos haluaa. Mulla on ihana työ, mutta myös aika stressaava. Paineita on joskus liiankin kanssa.

Ovukeskusteluun se, että en tiedä onko se ovulaatio, jonka tunsin, tai sii itse asiassa uskon tunteneeni kiinnittymisen kohtuun, voiko sitä tuntea? Juili niin pirusti pari kolme päivää aktista, josta tiedä nuoremman olevan kotoisin... Mitä se sitte oli, sitä en tiiä.

Mutta siis nyt saan ekan satsin kouluun, ja seuraavaa pesään vaan... =)
 
Tiistai 7.4.2009



Kuka?-------------kp-------------Koska?--------------------YK

Esikoisesta haaveilevat

bellaa....................kp??/26-28.........kevään aikana..............
Dana88.................kp??/22.......... ...yritys käynnissä............
Fenkku..................kp??/??..............toukokuussa..................
janelle...................kp 7/??...............yritys käynnissä............
Kaapo80................kp??/??..............kevään-kesän aikana....
KeySha..................kp??/??...............yritys käynnissä............
Lily88.....................kp23/25-28........kesä-heinäkuussa?.......
Marjutti86..............kp23/??..............tjottailua.......................
mely.......................kp13/30-39........yritys käynnissä.............
Milli ja vauvahaave..kp??/??............mahd.kesällä.................
Sayang..................kp17/25-29........ensi kierrosta...............0
Tuitutti...................kp16/28.............yritys käynnissä............
Tuulia85.................kp30/27-39........huhtikuussa..................

Pikkukakkosta toivovat

Afu-82....................kp 1/28-33.......(loppu)kesän aikana.....
Annien....................kp??/??.............yritys käynnissä............
Emmy83.................kp??/??..............toukokuussa................
garden...................kp??/??..............touko-kesäkuussa.......
love87....................kp18/28-29........huhti-kesäkuussa........
minttumaaria76......kp 5/??.............yritys käynnissä...........
mmiilia....................kp14/29-37.........kesäkuussa.................
Nanna1980............kp??/??..............heinäkuussa................
NeitiKat..................kp??/??..............kesällä.........................
Oravannahka.........kp??/28-42........kesän tienoilla..............
Snoopy..................kp??/30..............maalis/huhtikuussa......
Tansuli...................kp??/??..............touko-kesäkuussa........
Tillukas...................kp??/??..............huhtikuussa.................
Veeruska-81..........kp19/28..............tjottailua.....................
Veikka....................kp??/??..............tjottailua......................
Zara81...................kp??/??..............huhti-toukokuussa?.....

Kolmatta kuumeilevat

Alina78...................kp16/29-30........yritys käynnissä...........
BornToLose............kp??/??..............toukokuussa................
CrazyInLove...........kp10/28..............kevään/kesän aikana...
HAPPY-82................kp30/??.............keväällä........................
Jonlii.......................kp 4/30..............toukokuussa.................
kylkiluu...................kp??/??..............tjottailua.......................

Neljättä yrittävät

maximilian.............kp??/28..............tjottailua......................
Röllimuori...............kp??/??..............maaliskuun lopussa.....
Pampuska.............kp12/28-29..........yritys käynnissä.........(2.oma)

Suurperheelliset (?)

Petite.....................kp 7/28-29..........maaliskuussa..........5.lapsi




PLUSSANNEET :heart:
JULIAN 03/2009----LA ?


HAAMUILIJAT
 
Alkuperäinen kirjoittaja dana88:
[
Omien vanhempieni suhtautuminen asiaan onkin kakspiippuinen juttu; haluavat kovasti ensimäisen lapsenlapsensa, mutta koulu ja ura ensin. Oon aina aatellut, että lapset tehdä nuorena niin myöhemmin jää aikaa luoda uraa täysillä, äityislomat eivät katko uraa:) Ja helpopihan koulusta on pitää vapaata, jos esim. lapsi on kipeänä kuin töistä.

Mulle esikoinen tuli kun yliopisto-opinnot oli kesken. Parempaa aikaa saa lapsi ei ollut siinäkään mielessä, koska oli paljon helpompi hakeutua työelämään koulusta, kuin äitiyslomalta käsin. Siksi tsemppaan kaikkia opiskelija äitejä, rahaa ei varmaan ole jakoon asti, mutta vireystila pysyy yllä ja koulun jälkeen työllistyminen suoraan helpompaa!
 
Olin just menossa tekemään testiä, kun huomasin vessassa ettei sitä tarvitsekaan tehdä. Eli kp1 tänään. Kiva että kierto oli vain 28 päivää. Vähän sekavat tunteet, kun vähän jo "pelkäsi" raskautta. Tosin, ihanaa jos nyt tulee raskaaksi niin ensi vuoden puolella la ;) Mutta varmasti hyvä näin, jatkuupahan laihdus nyt aktiivisena :wave:
 
Ja niin se sitten kävi, että tuhruilu alkoi ja varasin ajan e-neuvolaan. Eilen kävin poistattamassa hormonikierukan ja samalla ottivat papan. Tulos tulee kolmen viikon päästä. Että jos unohdan soittaa tuloksia ja muuten menee hyvin, kyselenkin tuloksia äippäneuvolan puolelta.

Jos kierto nyt tasaantuu kierukanpoiston jälkeen ja toinen lähtisi yhtä helpolla tulemaan kuin ensimmäinenkin, pikkukakkosta odoteltaisiin saapuvaksi aivan vuoden alussa. Voi kunpa....
 
Alkuperäinen kirjoittaja Afu-82:
Olin just menossa tekemään testiä, kun huomasin vessassa ettei sitä tarvitsekaan tehdä. Eli kp1 tänään. Kiva että kierto oli vain 28 päivää. Vähän sekavat tunteet, kun vähän jo "pelkäsi" raskautta. Tosin, ihanaa jos nyt tulee raskaaksi niin ensi vuoden puolella la ;) Mutta varmasti hyvä näin, jatkuupahan laihdus nyt aktiivisena :wave:
Kiva kun suhtaudut asiaan noin tyynesti! Meilläkin jos tärppäis tästä ekasta kierrosta la olis 1.1. :D

Sama vika itsellä et painoa sais vähän pudottaa... huh huh...

 
Hei vaan kaikille! =)

Marjutti86: Ovistuntemuksista sen verran että mulla kyllä tuntuu ovulaatio selvästi. Viime kierron aikana taisin ottaa särkylääkkeenkin kun selkää ja alavatsaa koski niin kovasti. Ikuna en ole vielä ovulaatiotestejä kokeillut, mutta luulen että nämä oviskipuja ovat joita ilmestyy selvästi tässä kp 13-18. Odotettavissa siis huomenna kp 17 sitä suurinta jomotusta alavatsalla ja selässä. Myös vuotoa(limaa) mulla tulee selvästi ja seksi maistuu. =)

Olen kyllä varma siittä että jos seuraava muksu antaa itseään odottaa niin alan ovistakin testailemaan, olen nimittäin ärsyttävän malttamaton ja innokas ainakin r-testejä tekemään. Kaapissa odottelee 4 r-testiä, jotka tilasin kuukausi sitten kun oli omituisia oireita. Täytyy yrittää nyt sitten olla aloittamatta testailua liian aikaisin ja odotella vaan jos menkkoja ei kuulu parin viikon päästä. Siihen asti pitää löytää aikaa ja saada ukko joka toinen päivä vällyjen väliin... ainakin joka toinen päivä =)
 
Moi tännekin!

Tikuttelin juuri onnistuneesti oviksen kp 12/29, illalla siis peitto heiluu :D . Aikaisin tuli tuo bongaus, mutta mahtanee johtua siis yk:sta 1 pillereiden jälkeen...

Voimia tädin yllättämille ja plussatuulia kaikille!
 
mitä te sanotte ukollenne ku pitäis alkaa pupuilemaan ? :D sanotteko et " nyt olis ovulaatioaika, eli nyt sitten joka toinen päivä touhuamaan" ? :D

Ku meil on sillei et ollaan tosiaan päätetty yhdessä et vauva saa tulla, mut ei kannata yrittämällä touhuta, muuten se ei onnistu kuitenkaa.. näin mieheni sanoi:) ja oonhan mäki sitä mieltä tietty.. :) mut siis enhän mä tiedossta miehelleni päivittäin et mikä kp on menossa tms.. :D ja sit ku nyt mulla vissii ois ovisaika (tuntemuksien perusteella) en oo siis varma menikö se jo.. mut en sit viitti ''patistaa'' miestäni peuhaamaan mun kanssa, ja sanoa et nyt ois ovisaika et nyt pitäis touhuta :D ku nimenomaan puhuttiin et ei juurikaan tarkkailla mun sopivaa aikaani :D eli mitä mun pitäis tehdä tässä..? :D itse kuitenkin ajattelen olevan ovisaika ja haluaisin yrittää..:D kyl me tos pupuiltiin hmm olikohan lauantai aamuna.. mut vois tänään touhuta kans. täytyy vaan jotenki mies saada yltymään petipuuhiiin mun kanssa :D hah. hirveetä rääkkiä varmaa mieheni saa, mut kyl toi mun seksinhalunikin on ollut huipulla, niin minkäs sille mahtaa ;)

Varmaan kukaan ei nyt tajunnu mun sepostuksiani :D mut toivottavasti joku ymmärsi.. :/
 
No hurmaa se mies! Eihän siihen nyt mitään syytä tarvita että terve pari harrastaa seksiä. Etkä mitään perusteita tarvitse siihen, miksi juuri tänään alat häntä hurmaamaan. Seksiä pitää harrastaa silloin kun siltä tuntuu, ja sinusta tuntuu niin anna mennä vaan. :saint:
 
Minä sanon, että nyt niitä killisiemeniä tännepäin!!! :LOL:

Ei vaan oikeesti, eihän noille nyt paljon tarvi vihjata sulkeisista (ottaa sukkikset pois, ottaa rintaliivit pois...), niin jo innostuvat. Minun mieheni ensimmäinen reaktio "tulisko meille vielä yksi"- tyyppiseen haaveiluun oli, että jos harjoiteltaisiin nyt ainakin ensialkuun tiiviisti... Tulee sitten hyvä. B)
 
en minäkään puhele miehelle pahemmin omista kiertopäivistä tai ovisajasta, touhuillaan muutenkin aika tiuhaan aina kun mahdollista, miehen lomilla siis.
mely, etköhän sinä miehen punkkaan saa ku haluat ;) pientä viettelyä kehiin :p

alina78, sulla tosi hyvä homma ku ovis nuin selvästi tuntuu! =) itellä joko ei ole kummempia ovis oireita tai sit ei koko ovista tässä kierrossa :|
 
Keskiviikko 8.4.2009



Kuka?-------------kp-------------Koska?--------------------YK

Esikoisesta haaveilevat

bellaa....................kp??/26-28.........kevään aikana..............
Dana88.................kp??/22.......... ...yritys käynnissä............
Fenkku..................kp??/??..............toukokuussa..................
janelle...................kp 8/??...............yritys käynnissä............
Kaapo80................kp??/??..............kevään-kesän aikana....
KeySha..................kp??/??...............yritys käynnissä............
Lily88.....................kp24/25-28........kesä-heinäkuussa?.......
Marjutti86..............kp24/??..............tjottailua.......................
mely.......................kp14/30-39........yritys käynnissä.............
Milli ja vauvahaave..kp??/??............mahd.kesällä.................
Sayang..................kp18/25-29........ensi kierrosta...............0
Tuitutti...................kp17/28.............yritys käynnissä............
Tuulia85.................kp31/27-39........huhtikuussa..................

Pikkukakkosta toivovat

Afu-82....................kp 2/28-33.......(loppu)kesän aikana.....
Annien....................kp??/??.............yritys käynnissä............
Emmy83.................kp??/??..............toukokuussa................
garden...................kp??/??..............touko-kesäkuussa.......
love87....................kp19/28-29........huhti-kesäkuussa........
minttumaaria76......kp 6/??.............yritys käynnissä...........
mmiilia....................kp15/29-37.........kesäkuussa.................
Nanna1980............kp??/??..............heinäkuussa................
NeitiKat..................kp??/??..............kesällä.........................
Oravannahka.........kp??/28-42........kesän tienoilla..............
Snoopy..................kp??/30..............maalis/huhtikuussa......
Tansuli...................kp??/??..............touko-kesäkuussa........
Tillukas...................kp??/??..............huhtikuussa.................
Veeruska-81..........kp20/28..............tjottailua.....................
Veikka....................kp??/??..............tjottailua......................
Zara81...................kp??/??..............huhti-toukokuussa?.....

Kolmatta kuumeilevat

Alina78...................kp17/29-30........yritys käynnissä...........
BornToLose............kp??/??..............toukokuussa................
CrazyInLove...........kp11/28..............kevään/kesän aikana...
HAPPY-82................kp31/??.............keväällä........................
Jonlii.......................kp 5/30..............toukokuussa.................
kylkiluu...................kp??/??..............tjottailua.......................

Neljättä yrittävät

maximilian.............kp??/28..............tjottailua......................
Röllimuori...............kp??/??..............maaliskuun lopussa.....
Pampuska.............kp13/28-29..........yritys käynnissä.........(2.oma)

Suurperheelliset (?)

Petite.....................kp 8/28-29..........maaliskuussa..........5.lapsi




PLUSSANNEET :heart:
JULIAN 03/2009----LA ?


HAAMUILIJAT
[/quote]

 
Ollaanpa nyt tipahdettu, nostelen :D

marjutti86 kyseli oviksesta, itse olen tuntenut sen melko selvästi. Vatsaa polttaa munasarjojen kohdalta. Tuntuu "painontunteena". Välillä oikein vihloo, riippuu kk-kierrosta. Myös valkovuodon lisääntyminen on merkki lähenevästä ovisajasta.

garden - säästyitkö masutaudilta...? :x Toivottavasti. Joko tyttönen on kunnossa?

mely pähkäili miten "hienovaraisesti" vihjaisi miehelle, että aika olisi otollinen vauvanteolle... Riippuen miehestä, voithan sen suoraan täräyttää biologian selostuksen kera, että nyt olisi pari päivää hedelmällistä aikaa, mutta ei monikaan mies tarvitse moista selittelyä :p ;) Siittä vaan vähän vinkkiä ja vihjettä niin eiköhän mies lämpene :D

Meillä neiti korvatulehduksessa ja nyt vaan odotellaan koska vesirokko ilmoittelee itsestään... Hoitopaikassa sitä on jo useammalla ollut. BTW, kauanko sen itämisaika on, muistaako kukaan?
 
Moi tännekin!

mely: Täällä ei ainakaan juurikaan mitään tarvitse sanoa, jos peittoja haluaa heilutella, ei muuta kuin viettelyä peliin ;) .

dana88: Juu, opiskeluaika on varmasti hyvää aikaa saada lapsi moneltakin kannalta :). Meilläkin se oli tarkoituksena aiemmin, ja tulinkin raskaaksi muutaman kierron tjottailun jälkeen viime keväänä. Raskaus meni kuitenkin kesken :( . Keskenmenosta toipumisen jälkeen mulla oli opinnot sitten jo sellasessa vaiheessa, että päätettiin vielä lykätä yrityksen aloitusta muutamalla kuukaudella. Olisi muuten jäänyt opinnot huonossa vaiheessa kesken (kesken opinnäytetyön tekemisen esimerkiksi). Nyt sitten tilanne on se, että jos raskaudun heti kun aloitetaan yritys, ehdin juuri valmistua, mutten työelämään heti valmistumisen jälkeen. Onneksi alani on sellainen (viitaten Pampuskan tekstiin, että on helpompi työllistyä suoraan koulusta), että uskon olevan helppo löytää töitä myös äitiysloman jälkeen :). On vaan kova vauvakuume, eikä enää haluta lykätä yritystä vuodella tai pitempäänkin, jotta ehtisin saamaan vakituisen työpaikan. Uskon, että pärjätään kyllä.

Kiitos Afu-82 listan päivityksestä :)!
 
Sayang vakituinen työpaikkahan on nykyään ihan utopistinen käsite muutenkin. Naapuri oli työssä 12 v samalla työnantajalla, kunnes eilen sai lähtöpassit 3 kk:den lomautuksen jälkeen. Itse taas tehnyt pätkätöitä vuodesta 2003 tähän päivään, olematta päivääkään työtön, eikä loppua näy. Siksi on munkin mielestä parempi uskoa siihen, että pärjää, elämässähän ei mikään ole niin varmaa kuin epävarma!

Tsemppiä ja plussatuulia koko porukalle!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pampuska:
Sayang vakituinen työpaikkahan on nykyään ihan utopistinen käsite muutenkin.
Niimpä juuri, ainakin tietyillä aloilla. Siksipä minusta olisikin turhaa lykätä sen takia vauvahaaveita. Sijaisuuksia tällä alalla nimittäin riittää varmasti täälläpäin Suomea, vaikka olisi pari vuotta poiskin työelämästä heti opintojen jälkeen.

Tällä hetkellä tällä alalla on kyllä vakituistenkin työpaikkojen tilanne ihan hyvä, varsinkin suurimmissa kaupungeissa (taantumasta huolimatta).
 
Torstai 9.4.2009



Kuka?-------------kp-------------Koska?--------------------YK

Esikoisesta haaveilevat

bellaa....................kp??/26-28.........kevään aikana..............
Dana88.................kp??/22.......... ...yritys käynnissä............
Fenkku..................kp??/??..............toukokuussa..................
janelle...................kp 9/??...............yritys käynnissä............
Kaapo80................kp??/??..............kevään-kesän aikana....
KeySha..................kp??/??...............yritys käynnissä............
Lily88.....................kp25/25-28........kesä-heinäkuussa?.......
Marjutti86..............kp25/??..............tjottailua.......................
mely.......................kp15/30-39........yritys käynnissä.............
Milli ja vauvahaave..kp??/??............mahd.kesällä.................
Sayang..................kp19/25-29........ensi kierrosta...............0
Tuitutti...................kp18/28.............yritys käynnissä............
Tuulia85.................kp32/27-39........huhtikuussa..................

Pikkukakkosta toivovat

Afu-82....................kp 3/28-33.......(loppu)kesän aikana.....
Annien....................kp??/??.............yritys käynnissä............
Emmy83.................kp??/??..............toukokuussa................
garden...................kp??/??..............touko-kesäkuussa.......
love87....................kp20/28-29........huhti-kesäkuussa........
minttumaaria76......kp 7/??.............yritys käynnissä...........
mmiilia....................kp16/29-37.........kesäkuussa.................
Nanna1980............kp??/??..............heinäkuussa................
NeitiKat..................kp??/??..............kesällä.........................
Oravannahka.........kp??/28-42........kesän tienoilla..............
Snoopy..................kp??/30..............maalis/huhtikuussa......
Tansuli...................kp??/??..............touko-kesäkuussa........
Tillukas...................kp??/??..............huhtikuussa.................
Veeruska-81..........kp21/28..............tjottailua.....................
Veikka....................kp??/??..............tjottailua......................
Zara81...................kp??/??..............huhti-toukokuussa?.....

Kolmatta kuumeilevat

Alina78...................kp18/29-30........yritys käynnissä...........
BornToLose............kp??/??..............toukokuussa................
CrazyInLove...........kp12/28..............kevään/kesän aikana...
HAPPY-82................kp32/??.............toukokuussa.................
Jonlii.......................kp 6/30..............toukokuussa.................
kylkiluu...................kp??/??..............tjottailua.......................

Neljättä yrittävät

maximilian.............kp??/28..............tjottailua......................
Röllimuori...............kp??/??..............maaliskuun lopussa.....
Pampuska.............kp14/28-29..........yritys käynnissä.........(2.oma)

Suurperheelliset (?)

Petite...................kp 9/28-29..........yritys käynnissä.....5.lapsi...yk 2




PLUSSANNEET :heart:
JULIAN 03/2009----LA ?


HAAMUILIJAT
 
Ainakin Tuulialla ja HAPPYlla alkaa olemaan jo hyvät päivät =) . Onko mitään tuntemuksia veikkauksia alkaako menkat?

Pampuska pakko ottaa ihan rauhallisesti. Oon luvannut itselleni että en aio ottaa stressiä uudesta tulokkaasta. Tulee kun tulee B) . Tosin, itsellä oli melko varma tunne että nyt ois tärppi käynyt, koska miehen kanssa puuhasteltiin "liian" hyvinä päivinä ;) Itseasiassa musta on alkanut pikku hiljaa tuntumaan, että miestä "haittaa" vähemmän kuin minua jos nyt tulen raskaaksi. Kun muistutin eilen hänelle, että jotain pitää asian eteen tehdä ettei vauva ihan vielä saa alkuaan niin sanoi vain että "pitääkö?". Ja kun mulla menkat alkoi ja kerroin ettei meille ihan vielä tule toista vauvaa niin vastaus oli vain "eikö tuukaan?". Yhteistuumin eilen (taas) päättiin että nyt ollaan pari kk kiltisti, saa nähdä miten se mieli taas muuttuu kun peitot heiluu :whistle:

Meillä minä ja tyttö ollaan sairastettu koko viikko. Lääkärissäkin käytin Roosaa aamulla, mutta virustauti tämä taitaa olla. Kuumetta oli aamulla 39,3 kainalosta mitattuna. No, eiköhän jo loppuviikosta ole parempaan päin koko perhe.

Afu
 
Heippa!

Marjutti86, joo saan varmaankin olla tyytyväinen siitä että ovis tuntuu ja että kierto on aina ollut suht tasainen. Näin ei ilmeisesti tosiaan kaikilla ole. Liekö sitten nämä seikat vaikuttaneet siihen että kaksi ekaa raskautta alkaneet helposti ekoilla yrityskerroilla.

Palatakseni tuohon miehen petiin saamiseen niin ei meilläkään puhuta ovulaatioajoista tai tärppipäivistä. Olen/ollaan otettu vaan heti kuukautisten jälkeen tiheä tahti seksin suhteen ja jatketaan seuraaviin kuukautisiin asti. Tietysti minä seuraan päiviä mutta en niistä puhu. Toisaalta mies yllätti eilen sanomalla että hän on varma että eilen tärppäs, kuulemma tuntuu vaan siltä. =) Eli on mieskin sitten vähän jäljillä sopivista päivistä.
Kehoitti tänään aamulla ostamaan raskaustestin(ei tiedä että niitä kaapissa vino pino) että saadaan varmuus. Sanoin että kunpa se menisikin noin että sais heti selville! Odotellaan vaan nyt kiltisti pari viikkoa ja sitten testaillaan jos aihetta(epäilen kyllä vahvasti että tulen testaamaan aikaisen negan, en kuitenkaan jaksa odottaa).

Ja Afulle kiitoksia päivityksestä ja pikaista paranemista!
 

Yhteistyössä