Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat?

Guess tervetuloa minunkin puolestani =) Kivaa saada lisää kuumeilijoita.Plussa onnea:)

Ovisoireista; mä oon koskaa tuntelut mitään tai en ainakaan oo tajunnut ja myöskään alkavista menkoista ei oo mitään tuntemuksia tai en niitäkään oo mitenkään erityisesti huomannut.

:wave:
 
Eilen se kävi taas. TARKOITUS on että meijän tulevissa juhlissa EN olis raskaana. Tulevat juhlat on siis viikon päästä. No, takaisin ensimmäiseen lauseeseen. Eilen se kävi taas, ehkäisemättömyys :D Mutta minkäs sille voi kun tekee mieli O:) Mutta toisaalta mulla on oviskipuilut menny jo aikaa sitten ohi et en usko että on mitään huolta. Joka tapauksessa testaan sillon kemujen aamuna ja testituloksen mukaan sitten mennään. JOS siinä nyt jtn oliskin ni mun ois PAKKO sitte feikata et juon alkoholillista. Jos mä alkaisin jtn sepostamaan antibioottikuurista ni sitä nyt ei uskois kukaan. Ketä ne entibiootit on ennenkään haitannu :D

Oiretarkkailua oon silti harjoittanut taas :D

* Hirmu usein pissahätä
* Lisääntyny valkovuotoilu
* VÄSYMYS, mikä edelleenkin voi johtua keväästä

Luulis nyt et vkon päästä kun testaan ni siinä jotain näkyis jos on näkyäkseen. Ellei jopa menkat olis alkanu. Mullahan olis sillon siiskp32..


 
Guess tervetuloa porukkaan! =)

mely:lle onnittelut oviksen pongauksesta. :)

Mulla taisi alkaa tässä kierrossa ensimmäiset oviskipuilut(?) kp 9, ja siitä lähtien niitä on ollut silloin tällöin. Eilen sitten tuntui taas enemmän ja ajattelin että oisko se ovis nyt sitten kp 17 jona olen arvioinut sen olevan aikaisemmissa kierroissa mutta en ainakaan tikkujen perusteella ole vielä ovuloinut. Viiva on kyllä hiukan vahvistunut nyt parina päivänä mutta edelleen haalea verrattuna kontrolliviivaan. Eli näköjään ovis tulee myöhemmin verrattuna tuntemuksiin tai jos sitä ei vaikka tuu ollenkaan. :| Aloitin tikuttelun heti silloin kp 8 tai 9 että saan kattavan otannan "tutkimuksiini". :)
 
Lauantai 9.5.2009



Kuka?-------------kp-------------Koska?--------------------YK

Esikoisesta haaveilevat

bellaa....................kp??/26-28.........kevään aikana..............
dana88.................kp19/26..............yritys käynnissä............
Fenkku..................kp??/??...............toukokuussa..................
Guess80...............kp12/30-37.........yritys käynnissä............1
janelle...................kp12/27.............yritys käynnissä............2
Kaapo80................kp??/??..............kevään-kesän aikana....
Lily88.....................kp55/25-28........kesä-heinäkuussa?.......
marjutti86..............kp55/??..............tjottailua.......................
mely.......................kp15/30-39.......yritys käynnissä.............
Milli ja vauvahaave..kp??/??............mahd.kesällä.................
napiiri....................kp16/??..............yritys käynnissä............2
Sayang..................kp21/25-29........yritys käynnissä............1
Tuulia85.................kp27/27-39........yritys käynnissä...........1

Pikkukakkosta toivovat

Afu-82...................kp33/28-33.......kesällä/tjottailua..........
(tyttö 2/08)
Annien...................kp25/29-32.........toukokuussa................
Elppa.....................kp31/??..............yritys käynnissä..........1
(poika 6/08)
Emmy83.................kp??/??..............toukokuussa................
garden...................kp??/??.............kesällä/häiden jälkeen...
Kiki85.....................kp??/??..............loppukesästä...............
(poika -08)
love87....................kp50/28-29........huhti-kesäkuussa........
minttumaaria76......kp10/27..............yritys käynnissä...........
mmiilia....................kp46/29-37........kesäkuussa.................
Nanna1980............kp??/??..............kesäkuussa.................
(tyttö 8/07)
NeitiKat..................kp??/??..............kesällä.........................
(tyttö 12/08)
Oravannahka.........kp??/28-42........kesän tienoilla..............
panicroom..............kp??/??..............kesällä.........................
(tyttö 10/05)
sanzibar.................kp27/25-30.......yritys käynnissä............2
(poika 6/07)
Snoopy..................kp44/30..............yritys käynnissä............
Sybilla....................kp29/??...............tjottailua......................
(tyttö 4/08)
Tansuli...................kp??/??..............touko-kesäkuussa........
Veeruska-81..........kp25/28..............yritys käynnissä..........
(tyttö 12/07)
Veikka....................kp??/??..............tjottailua......................
Zara81...................kp 5/??..............yritys käynnissä...........2

Kolmatta kuumeilevat

Alina78...................kp19/29-30........yritys käynnissä...........2
(tyttö 2/05, poika 3/07)
BornToLose............kp??/??..............toukokuussa................
CrazyInLove...........kp20/28.............kevään/kesän aikana...
HAPPY-82...............kp 9/35..............toukokuussa.................
(poika 4/00 ja tyttö 9/02)
Jonlii.......................kp 6/30.............yritys käynnissä............
(poika 9/02, poika 9/04)
kylkiluu...................kp??/??..............tjottailua.......................
mervi-elina.............kp16/23..............kesäkuussa..................
(kaksoset -00)
metsätähti.............kp 9/28-30.........yritys käynnissä............
(pojat 06 ja 07)
Peikonpähkinä.......kp??/??..............tjottailua/toukokuussa..
(kaksostytöt 9/06)

Neljättä yrittävät

maximilian.............kp??/28..............tjottailua......................
Röllimuori..............kp22/??...............yritys käynnissä..........1

Suurperheelliset (?)

Petite...................kp12/27-28..........yritys käynnissä.....5.lapsi...yk 3




PLUSSANNEET :heart:
JULIAN 03/2009----LA ?
Pampuska (kp 25/28-29) LA 1.1.2010
Tuitutti (kp34/) LA ??
tillukas (kp 32/31-35) LA 14.1.2010


HAAMUILIJAT
 
äityli30: Tervetuloa! =)

Enpähän saanut vieläkään ovistestiin plussaa, edelleen samanlainen hailakka viiva ja nyt kp 19. Rintoja kyllä koskee ja eilen illalla oli alavatsa kipeä ja hellä mutta ei niin ei. :| No ehkä se sieltä vielä pamahtaa mutta ei siis mene kyllä tuntemusten ja arvioiden kanssa yhteen tämä oviksen pongaaminen.
 
Kiitos =) Mulla on ovis päällä.. alavatsa ainakin niin kipeä :| Ovistikussa kaksi viivaa. Täytyy heilutella peittoja jokatoinen päivä, jos vain mies jaksaa ;) greippimehua olen lipittänyt tässä kierossa. Niin ikää tulee meikäläiselle 33 heinäkuussa :/
 
Olenko mä nyt ymmärtänyt oikein että ovistestissä testiviivan pitää olla yhtä vahva tai vahvempi kuin kontrolliviivan? Miten toi on mun mielestä niin vaikeaselkoinen toi ohje testissä, tai sit mä vaan en ymmärrä. :ashamed: Mulla tulee kyllä testiin kaksi yhtä paksua viivaa mutta testiviiva haaleampi selkeästi.

*huoh* tässä sitä odotellaan että sade hiukan taukoais että pääsis lenkille hetkeks omiin oloihin ja ajatuksiin, sitten taas jaksaa kiukkuisia muksuja paremmin. =)
 
Alina78 oikein olet ymmärtänyt. Mullakin tuli monta päivää niitä hailakoita testiviivoja mutta nyt pärähti jo toista päivää vahvempi testiviiva ku kontrolliviiva. Selvät jomotukset ja limat vahvistaa tikutuksen, kyllä se ovis on.

Meil ei sitä nyt enää kuitenkaan hyödynnetä, kun sitä tyttöä toivotaan :ashamed: eli toivottavasti simppoja ois hengissä toissailtaisesta :whistle:
 
Tervetuloa uusille. Onnea myös Mely:lle oviksen ponnauksesta!

Minä en ole siinä onnistunut. Nyt odotan kuukausia ja toivon että saisin vihdoin säännöllisen kierron. Kuukautisten jälkeen voin aloittaa sitten uuden yrityksen. Tähän saakka vuotoja 2 viikon välein, vaikka toiset runsaammat. Ihan kuitenkin hyvillä mielin olen tästä raskaudettomuudestakin saanut nauttia. Meillä tuon ensimmäisen lapsen kanssa oli niin rankkaa(ei nukkunut öisin, vaikka ihanakin on) että nyt olen kyllä hymyssä suin nauttinut liikunnasta ja jopa kaupassa käynnistä. On mullakin ilot! Toisaalta pian allekirjoitan vakityön sopimuksen ja onhan tässä toisaalta kova kuumekin päällä.

Petite meilläkin tyttöä kyllä toiveissa, vaikka joskus tuntuu vähän hölmöltä että toivoo tiettyä sukupuolta, vauvaahan sitä haluaa. Lähinnä minusta olisi kiva tytär kun jotenkin oletan että sitten myöhemmin olis läheisempi, en tiedä.... Miehellä ei ole niinkään väliä. Mutta onnea sullekin yritykseen.

Hyvää äitienpäivää kaikille nykyisille ja tuleville äideille! :flower:
 
sanzibar Kiitos ja tärppionnea teille myös :wave: Meillä myös mies toivoo tyttöä, tosin syynä se että on jo 3 poikaa... kivoja pojatkin on, ja kumpi vain käy, mutta saahan sitä yrittää :D Meidän neiti on jo 7v ja hänen myötään on päässy uudelleen tyttöjen maailmaan. :heart:
 
Uusille tervetulo toivotukset:)

Sukupuoliasoita on ollut esillä; mies on meillä toivonut tyttöä jo ensimmäisestä yrityksestä lähtien ja mä poikaa (ja toivon edelleen) ja poikia meillä onkin ja jospa vielä tuliskin :heart:

Me oltiin shoppailemassa ja sainkin itseeni (kerrankin) tuhlattua oikein kunnolla:) Nyt oon ihan ähkyssä kun käytiin syömässä ja oon herkutellut irtokarkeilla :p :x

Tänään on ollut alavatsa vähän arka:O? Oviskipuja =) ?
Pakko oli käydä jo ostamassa niitä raskausvitamiineja ja huomisesta alkaen meinasin niitä ruveta syömään jo ihan varmuuden vuoksi:)
Kovasti tekis mieli jo ruveta hiplailemaan vauvanvaatteita ja kaikkea mitä tulevaisuudesta ajattelen niin otan vauvan huomioon ja ajattelen meitä viis henkisenä perheenä vaikka ei ees testi näytä plussaa, en suotta oo täpinässä :D
 
noista raskausvitamiineista..
mun ovisoireet vahvistui kun aloin syömään b-vitamiinia... aloitin ne, jotta saisin rautaarvoni paremmiksi ja olipas jännä huomata seuraavassa kierrossa miten tunsinkin elimistöni aivan erilailla :eek:

Mut eipä se huono ole... hyvä tietää missä vaiheessa kiertoa mennään =) mut tosiaan mun inhottavin ovisoire on tuo huimaus.. lisäksi otsassa finnejä ja alavatsaa nippailee... nää oireet alkavat tuossa KP 10-12 ja jatkuvat kunnes ovis ohi...

Hyvä täällä mökillä kirjoitella.. saunan jälkeinen kylmä, ihana olut seurana :LOL:

Toivotaan et sit joskus kun raskaudun niin pystyn vieroittumaan tuosta ihanaisesta saunaoluesta :D

Mely.. onnittelut ovisbongauksesta


Mukavaa viikonlopun jatkoa kaikille.. :heart: :heart: :heart: :heart:
 
Olen jo muutamassa aikaisemmassa kierrossa ihmetellyt tätä aikaista menkkakipujen alkamista joka siis ilmenee jo reilu viikko ennen menkkoja, mutta onkos tässä nyt sitten niin että ovis onkin luultua myöhemmin ja kivut ovatkin ovulaatiokipuja. Ja minä kun luulin tuntevani oman kroppani ja kiertoni.. :| Hirmu kauan paikat sitten ovista kehittelee kun tuntemukset ja jomotukset alkaa jo monta monta päivää aikaisemmin.
Jo sitten piti mennä lukemaan myöhäisestä ovulaatiosta, vaikka eihän tässä vissiin ihan myöhässä vielä olla, ja siellä tietysti juttua siitä että myöhäinen ovis vaikeuttaa raskautumista. :( Toivottavasti nyt se ovis kuitenkin tullee piakkoin, kovasti on tänään tosiaan alavatsaa vihlonut ja kaikin puolin vähän ankea olo, mutta halut kohdallaan. :D
 
Elossa ollaan! :wave: Rooma nähty ja koettu! Ihana reissu oli! Vilttejä heiluteltu ja ens viikon loppupuolella testaan, että oliko ovis vai ei. Jos näyttää negaa niin tilaan ajan gynelle... Eli menkkoja ei pillereiden lopettamisen jälkeen ole vieläkään tullut. Kassotaas miten käy.

Lapsilla hirvee uhma päällä mikä polttaa päreitä.

Nyt juon pari olutta ja painun nukkumaan.

Plussaonnea kaikille!
 
mä ostin apteekista sellasen digitaalisen! siin oli se digitaalinen putkilo minne sit laitettiin pissaamisen jälkeen se testipuikko sisään.. siinä ainakin oli helppo luettavuus ja tarkat ohjeet.. 7 testitikkua ja se mittari. makso joku 40 euroa :D viimisellä tikulla sain täydet tummat, eli osu!! :p
 
täälä odotellaan ekoja omia menkkoja pillereiden lopettamisen jälkeen, nyt menty tjottailu meiningillä, mutta ens kuussa alkaa varsinainen yritys. Vielä varmaan pari viikkoa menee että menkat tulee. Ootteko muut huomanneet pillereiden lopettamisen jälkeen että halut on ihan katossa?kummallista, niin kai tää luonnollinen kierto toimii, selvä ero siihen kun söi pillereitä.

huomenna on sit äitienpäivä, MUKAVAA ÄITIENPÄIVÄÄ KAIKKI ÄIDIT! toiv.saadaan aamukahvit vuoteeseen, tytön hoidossa olivat tehneet pikku kuivakakut ja kortit, johon lapsi oli itse piirtänyt, suloista :heart:
 
Sunnuntai 10.5.2009



Kuka?-------------kp-------------Koska?--------------------YK

Esikoisesta haaveilevat

bellaa....................kp??/26-28.........kevään aikana..............
dana88.................kp20/26..............yritys käynnissä............
Fenkku..................kp??/??...............toukokuussa..................
Guess80...............kp13/30-37.........yritys käynnissä............1
janelle...................kp13/27.............yritys käynnissä............2
Kaapo80................kp??/??..............kevään-kesän aikana....
Lily88.....................kp56/25-28........kesä-heinäkuussa?.......
marjutti86..............kp56/??..............tjottailua.......................
mely.......................kp16/30-39.......yritys käynnissä.............
Milli ja vauvahaave..kp??/??............mahd.kesällä.................
napiiri....................kp17/??..............yritys käynnissä............2
Sayang..................kp21/25-29........yritys käynnissä............1
Tuulia85.................kp28/27-39........yritys käynnissä...........1

Pikkukakkosta toivovat

Afu-82...................kp 1/28-33.......kesällä/tjottailua..........
(tyttö 2/08)
Annien...................kp26/29-32.........toukokuussa................
Elppa.....................kp32/??..............yritys käynnissä..........1
(poika 6/08)
Emmy83.................kp??/??..............toukokuussa................
garden...................kp??/??.............kesällä/häiden jälkeen...
Kiki85.....................kp??/??..............loppukesästä...............
(poika -08)
love87....................kp51/28-29........huhti-kesäkuussa........
minttumaaria76......kp11/27..............yritys käynnissä...........
mmiilia....................kp47/29-37........kesäkuussa.................
Nanna1980............kp??/??..............kesäkuussa.................
(tyttö 8/07)
NeitiKat..................kp??/??..............kesällä.........................
(tyttö 12/08)
Oravannahka.........kp??/28-42........kesän tienoilla..............
panicroom..............kp??/??..............kesällä.........................
(tyttö 10/05)
sanzibar.................kp28/25-30.......yritys käynnissä............2
(poika 6/07)
Snoopy..................kp45/30..............yritys käynnissä............
Sybilla....................kp30/??...............tjottailua......................
(tyttö 4/08)
Tansuli...................kp??/??..............touko-kesäkuussa........
Veeruska-81..........kp26/28..............yritys käynnissä..........
(tyttö 12/07)
Veikka....................kp??/??..............tjottailua......................
Zara81...................kp 6/??..............yritys käynnissä...........2
Äiskä80..................kp??/??..............yritys käynnissä...........

Kolmatta kuumeilevat

Alina78...................kp20/29-30........yritys käynnissä...........2
(tyttö 2/05, poika 3/07)
BornToLose............kp??/??..............toukokuussa................
CrazyInLove...........kp21/28.............kevään/kesän aikana...
HAPPY-82...............kp10/35..............toukokuussa.................
(poika 4/00 ja tyttö 9/02)
Jonlii.......................kp 7/30.............yritys käynnissä............
(poika 9/02, poika 9/04)
kylkiluu...................kp??/??..............tjottailua.......................
mervi-elina.............kp17/23..............kesäkuussa..................
(kaksoset -00)
metsätähti.............kp10/28-30.........yritys käynnissä............
(pojat 06 ja 07)
Peikonpähkinä.......kp??/??..............tjottailua/toukokuussa..
(kaksostytöt 9/06)
äityli30...................kp13/27-31.......yrityskäynnissä.............3
(poika 02? ja tyttö 07?)

Neljättä yrittävät

maximilian.............kp??/28..............tjottailua......................
Röllimuori..............kp23/??...............yritys käynnissä..........1

Suurperheelliset (?)

Petite...................kp13/27-28..........yritys käynnissä.....5.lapsi...yk 3




PLUSSANNEET :heart:
JULIAN 03/2009----LA ?
Pampuska (kp 25/28-29) LA 1.1.2010
Tuitutti (kp34/) LA ??
tillukas (kp 32/31-35) LA 14.1.2010


HAAMUILIJAT
murunen1
 
Hyvää äitienpäivää

Guess sun täytyy siirtyä alkoholittomaan ;)
Mua on kans huimannu siis ainakin eilen, tänään en oo viel tuntenut huimausta.En kyllä ees hoksannu et sekin vois liittyä ovikseen ;)

Alina mulle lääkäri sanoi esikoisen ensimmäisessä ultrassa et mul on myöhäinen ovulaatio kun alkio oli iältään pari päivää nuorempi kuin mitä ois ollu menkkojen mukaan ja raskaustesti ei ihan heti näytä plussaa vaan vasta muutaman päivän jälkeen kun menkkojen ois pitänyt alkaa näkyy vasta haaleaakin haaleampi haamu.Mut kummatkin lapset oon saanut ekasta kierrosta heti pillereiden lopettamisen jälkeen eli en usko että se vaikeittaa raskautumista kunhan jaksaa touhuta säännöllisesti mahdollisten menkkojen alkuun asti ;)
Sama oli toisenkin lapsen kohdalla ja nyt osaankin ottaa sen hyvin huoioon etten heti tiputa kirvestä kaivoon jos heti ekana päivänä kun menkat on myöhässä testi ei näytä selkeetä plussaa.

murunen voi ihanaa:) Pidän peukkuja:)

Nanna JOO,oon huomannut =) :LOL:

Mä lopetin nyt tänään niiden allergia lääkkeiden syömisen ja oon kyllä aivastellut hyvin kiitettävästi :snotty:
Ei tänne sen ihmeempiä.Plussatuulia kaikille:) :wave:
 
mut voiko raskaustestit oikeesti näyttää väärin?! mä en usko yhtään noihin mitä tein eilen.. (tein kyl KOLME, kaks saman merkkistä ja yhden eri) :DDDD ja kaikkiin tuli se haalee..?
kivaa äitienpäivää kaikille <3
 
Hyvää äitienpäivää kaikille äideille :heart: :flower:!

Mulla on kyllä niiiiin pitkä aika siitä kun viimes oon käynyt, että mooonta sivua tullut tekstiä. En vielä lukenut kaikkea, mutta plussia oli tullut ja uusia on liittynyt mukaan ainakin.

Onnea kaikille plussanneille :heart: :flower: !! Ja murunen1, eiköhän se ihan oikea plussa ole :), hieno äitienpäiväyllätys, onnea!

Ja tervetuloa kaikille uusille :wave: :hug: !!

Hyvin on itellä ainakin tähän asti onnistunut tämä tjottailu, kun ei oo nyt ehtinyt paljon asiaa miettimään. Tai ainakaan täällä palstoilla en oo ehtinyt lietsomaan kuumetta. Pitää nyt katsoa tätä palstailua, että jatkanko enää ollenkaan täällä listoilla jos ei tule paljoa käytyä, mutta toistaiseksi ainakin.

Afu-82, mulla on muuten tänään sunnuntaina 10.5. kp 21, vaikka eipä kai tuolla niin suurta väliä, päivä sinne tai tänne.

Olin muuten pongailevinani oviskivut tässä kierrossa. Tai nyt vasta yhdistin, kun aiemmissakin kierroissa muutamia päiviä menkkojen jälkeen/kierron puolivälissä (en oo niin tarkkaan päiviä seurannut) on alavatsakipuilua ollut, yleensä vähän toispuoleista. Mutta sellaista juilimista, ehkä vähän kuin menkkakipua mutta lievempää, ja ainakin omasta mielestäni munasarjan kohdalla. Pitää nyt jos ei tästä kierrosta vielä tärppää, niin vähän alkaa seuraamaan tuota kipuilua, että minä päivinä tulee jne.
 
odottelenki just tässä et toi mies heräis ja menis ostaa testejä, et sais uudelleen kokeilla.. :) mä en enää kehtaa mennä ostaa ku kaikissa apteekeissa on käyty jo niiiin monta kertaa ja tavaratalotki on käyty läpi monesti. :D (hävettää)

paljon onnea kaikille yrittäjille <3
 
Onnea plussanneille ja tervetuloa uusille.

ON:
täällä kärsitään kovasta pääkivusta, syytä en oikein ymmärrä. Ehkä niskat jumissa tjn...

mulla on ollut ihmeellistä runsasta vetistä valkovuotoa pari päivää. Ovista tikutin, ja viiva vaan haalenee koko ajan. Mä en tajua !!! No, viimekierrossa ovis oli kait kp 17 joten vielä 6 pv siihen tässä kierrossa. Saas nähdä.
 

Yhteistyössä