Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat?

Born to lose: Onnea rouviintumisesta!! =)

Täällä ovisoireita edelleen.. tänään alkoi sitten valkovuotokin... jännittäviä hetkiä elellään ;)

Niin tuosta liikunnasta.. pyöräily tosiaan taitaa olla raskaanakin hyvä liikuntamuoto, samoin kävelylenkit. Jumpista varmaankin pilates ja lihaskuntotunnit vielä menee, mut ei varmaan tarttee mennä sit mahan kanssa powerstep-tunnille pomppii
:LOL:

Äh.. rankka ja pitkä työpäivä takana... täytyy hakeutua unten maille...

Hyvät yöt kaikille!! :hug:
 
täällä aamulla saatiin vahva ovisplussa tikkuun, jee !!!
ja hienot limatkin löytyi, ihan kuin oppikirjasta...
kivat ovisoireet alkoi tuossa ip:llä ja ovis on tänään hyödynnetty =)

miten muuten, onko ovis silloin kun on noi kunnon venyvät limat vai sen jälkeen ???

 
minä voisin ilmottautua :) lopetin just pillereiden syömisen ja ei ole ennestään lapsia eli ensimmäinen olisi toiveissa :) ei nyt aluksi aleta niin tarkasti laskemaan mitään hedelmällisimpiä päiviä tms. kun pillereiden takia saattaa vielä olla kierrot vähän sekaisin, mutta ahkerasti kuitenkin sitten hommaillaan, että tulee jos tulee :) jos ei ala näkymään tuloksia niin sitten aletaan tarkkailemaan ovista sun muuta.
 
mulla tossa sillon kun vielä söin pillereitä niin unohtu muutama. no nyt 2 menkat on tullut monta päivää myöhässä ja kestänyt vaan about 2-3 päivää vaikka yleensä on kestänyt koko taukoviikon ajan. ja väsymys on niin kova että pari kertaa olen nukahtanut sohvalle sekä töissä, jossa on kova meteli, meinasi silmät painua kiinni. ja palelee koko ajan ja mahaa nipistelee välillä. no joo ehkä on joku flunssa tulossa, saa nähdä...

silloin kun nuo ekat menkat oli myöhässä , tein testin joka näytti negaa. mutta joo. ootellaan nyt jos seuraavat jää pois ;)
 
Keskiviikko 13.5.2009



Kuka?-------------kp-------------Koska?--------------------YK

Esikoisesta haaveilevat

bellaa....................kp??/26-28.........kevään aikana..............
dana88.................kp23/26..............yritys käynnissä............
Fenkku..................kp??/??...............toukokuussa..................
Guess80...............kp16/30-37.........yritys käynnissä............1
janelle...................kp16/27.............yritys käynnissä............2
Kaapo80................kp??/??..............kevään-kesän aikana....
Lily88.....................kp59/25-28........kesä-heinäkuussa?.......
marjutti86..............kp59/??..............tjottailua.......................
mely.......................kp19/30-39.......yritys käynnissä.............
Milli ja vauvahaave..kp??/??............mahd.kesällä.................
napiiri....................kp20/??..............yritys käynnissä............2
pullero-pallero.....kp??/??................yritys käynnissä..........."0"
Sayang..................kp24/25-29........yritys käynnissä............1
tuulia85.................kp31/27-39........yritys käynnissä...........1

Pikkukakkosta toivovat

Afu-82...................kp 4/28-33.......kesällä/tjottailua..........
(tyttö 2/08)
Annien...................kp29/29-32.........toukokuussa................
Elppa.....................kp35/??..............yritys käynnissä..........1
(poika 6/08)
Emmy83.................kp??/??..............toukokuussa................
garden...................kp??/??.............kesällä/häiden jälkeen...
Kiki85.....................kp??/??..............loppukesästä...............
(poika -08)
love87....................kp54/28-29........huhti-kesäkuussa........
minttumaaria76......kp14/27..............yritys käynnissä...........
mmiilia....................kp50/29-37........kesäkuussa.................
Nanna1980............kp??/??..............kesäkuussa.................
(tyttö 8/07)
NeitiKat..................kp??/??..............kesällä.........................
(tyttö 12/08)
Oravannahka.........kp??/28-42........kesän tienoilla..............
panicroom..............kp??/??..............kesällä.........................
(tyttö 10/05)
sanzibar.................kp31/25-30.......yritys käynnissä............2
(poika 6/07)
Snoopy..................kp48/30..............yritys käynnissä............
Sybilla....................kp 3/31...............tjottailua......................
(tyttö 4/08)
Tansuli...................kp??/??..............touko-kesäkuussa........
Veeruska-81..........kp 3/28..............yritys käynnissä..........
(tyttö 12/07)
Veikka....................kp??/??..............tjottailua......................
Zara81...................kp 9/??..............yritys käynnissä...........2
Äiskä80..................kp??/??..............yritys käynnissä...........

Kolmatta kuumeilevat

Alina78...................kp23/29-30........yritys käynnissä...........2
(tyttö 2/05, poika 3/07)
BornToLose............kp19/21..............yritys käynnissä..........."0"
(tyttö 11/05 ja poika 03/08)
CrazyInLove...........kp24/28.............kevään/kesän aikana...
HAPPY-82...............kp13/35..............toukokuussa.................
(poika 4/00 ja tyttö 9/02)
Jonlii.......................kp10/30.............yritys käynnissä............
(poika 9/02, poika 9/04)
kylkiluu...................kp??/??..............tjottailua.......................
mervi-elina.............kp20/23..............kesäkuussa..................
(kaksoset -00)
metsätähti.............kp13/28-30.........yritys käynnissä............
(pojat 06 ja 07)
Peikonpähkinä.......kp??/??..............tjottailua/toukokuussa..
(kaksostytöt 9/06)
äityli30...................kp16/27-31.......yrityskäynnissä.............3
(poika 02? ja tyttö 07?)

Neljättä yrittävät

maximilian.............kp??/28..............tjottailua......................
Röllimuori..............kp26/??...............yritys käynnissä..........1

Suurperheelliset (?)

Petite...................kp16/27-28..........yritys käynnissä.....5.lapsi...yk 3




PLUSSANNEET :heart:
JULIAN 03/2009----LA ?
Pampuska (kp 25/28-29) LA 1.1.2010
Tuitutti (kp34/) LA ??
tillukas (kp 32/31-35) LA 14.1.2010
murunen1 05/2009 -- LA?


HAAMUILIJAT
tuulia85 (kp31/27-39, yk1)
 
pullero-pallero tervetuloa :flower: lisäsin sut listalle. laitoin yk:ksi "0" eli tarkoittaen että menkkojen jälkeen alkaa yritys (helpompi muistaa kun sitten päivittelee) Ja muutkin joilla jo yritys käynnissä, niin ilmoitelkaa vain jossain välissä noita yrityskertoja niin lisään listalle :wave:

Born to lose onnittelut rouvviintumisesta :flower: oli varmasti ihana päivä =)

Liikunnasta raskausaikana periaatteessa melkein kaikkea voi harrastaa niin pitkälle kuin vain itseltä tuntuu hyvältä. Mahdollisia iskuja/kovia tärähdyksiä sisältäviä lajeja on tietenkin hyvä välttää. Periaatteessa stepissäkin voi käydä, mutta jättää vain ne hypyt pois. Viime syksynä (noin 6kk synnytyksen jälkeen kylläkin) kun aloin käymään stepeissä niin oli ihan pakko jättää kaikki hypyt pois kun tuntui siltä, että jotain "valahtaa". Ja hyvin pysyy silti sarjassa mukana. Vatsalihasten teossakin tais olla jotain suosituksia, mutta ne ei nyt muistu mieleen (oisko ollut ettei suoria vatsalihaksia suositeltu enää tietyn rv:n jälkeen).. Mutta jos vain pystyy niin ehdottomasti kannattaa jatkaa liikuntaa. Itsellä valitettavasti alkoi supistelemaan/tulemaan kovettumisia jo rv 22-24+ joten kunnon hikiliikunta piti jättää :| . Tällä tulevalla uudella kierroksella toivon voivani liikkua pidempään, mutta sen näkee sitten miten menee.

maximilian ei oo kondiittorin koulutusta. Netti on hyvä paikka oppia kaikkea uutta ja kivaa :D (tietenkin pitää uskaltaa koittaa ja ottaa mahdollinen epäonnituminen vastaan..)

Meillä taitaa tulla tästä päivästä kotipäivä. Tytöllä nousi eilen kuume. Todennäköisesti on mpr-rokotteen reaktio vain, joten toivoa on ettei ihan pitkä "tauti" ole tulossa.

Afu
 
heippahei :) eilen tuli jo ihan selvä plussa testiin!! onhan niitä sit tehtykki jonkun 100 edestä, minkä sille voi jos ei ole kärsivällisyyttä? :D minnes sit kuuluis siirtyä?
onnea kaikkille yrittäjille, jos en enää täällä vieraile <3
 
Alkuperäinen kirjoittaja murunen1:
heippahei :) eilen tuli jo ihan selvä plussa testiin!! onhan niitä sit tehtykki jonkun 100 edestä, minkä sille voi jos ei ole kärsivällisyyttä? :D minnes sit kuuluis siirtyä?
onnea kaikkille yrittäjille, jos en enää täällä vieraile <3
Tuonne odotuspuolelle =) . Jos haluat kirjoitella enempi niin kannattaa ilmottautua oman lasketun ajan kuukauden pinoon. Sulla taitaa la olla tammikuussa, joten sinne sitten vain :wave: Sulla oli kyllä tosi pikainen visittii tässä meidän pinossa ;) Onnea ja toivotaan että pikkuinen pysyy matkassa mukana :hug:
 
Tänään testattu nega mutta toivon nyt vaa et alkais ne menkat tai sitte lauantaina tulis se plussa.
Oiretarkkailua taasen:
?Edelleen useammin nälkä
?Nippailee ei-menkkamaisesti mahaa

Esikoisestakin tosin plussasin haamujen haamun kp32 mut en vaa uskalla pitää toiveit mitenkään korkeel. Ja tosiaan mä oon tyytyväinen menkoistakin koska sitte pääsee nopeammin tositoimiin yrittämisen kanssa :D
Menkkojen tulemista kyllä enteilis et valkovuotoilu on on loppunu..
 
mely mulla sama tilanne :D jotain synttärilahjaa pitäs keksiä =) nuista seksihommista, käsiraudat vois olla aika vinkee. ja miehen mieleen on varmasti semmonen et ostat itelle jotain hepenettä/sukkanauhat ja yllätät ;) meiltä nuita seksileluja löytyy jonkunverran (jouluna löyty paketeista :LOL: ) niin tälläkertaa pysyttelen varmaan ihan jossain tavallisessa (tylsässä) lahjassa.. en kyl tiiä mitä hankin.. :|

mulla oli eilen illalla koviakin menkkakipuja :eek: ja tänään aamullakin vähän.. mietin jo et pitääkö side laittaa ku lähin kaupassa käymään, se laantu sit sen verran kuitenki et uskalsin lähteä ilman ja eihän sieltä (tietenkään!! :kieh: ) mitään oo tullu.

meinasin et ootan kp 70+ ja sit soittelen uudestaan tk:hon..
 
mä testasin tänään kaksi haamua.. ensin tein rfsu:n testin, mut oon kuullu siitä niin paljon pahaa, et koitin vielä kotitestistä tilaamaani testiä päivemmällä.. molemmissa siis haamu.. jännittää kovasti, olisiko tää nyt sitä.. mieskin kyllä sen näki tikussa..
 
tuulia ihanaa, mä kyllä uskon että olet raskaana =) :flower: Meidän haamujen haamu nukkuu juuri päikkäreitään, ja siis samaisella rfsun:n testillä (+apteekin omalla) tein ekat haamujen haamut. Huomenna vaan uudestaan heti aamusta testaamaan, varmasti on jo tummentunut :D
 
murunen1, onnea :)

vitsi mun tekis mieli kyllä kokeilla testata jo nyt kun noi parit edelliset menkat oli niin kummalliset ja muutenkin oireita on se että on nälkä koko ajan, väsyttää, palelee jne.. mutta kai mä nyt voisin odotella seuraavia menkkoja :) ääh.
 
tuulia: Tuhannesti onnea! :flower: :heart:

Onpahan äkkiä mennyt tämä kierto kun taas tässä olen viimeisellä viikolla ennen menkkoja. Piti oikein Afun päivityksistä tarkistaa että onks kp jo tosiaan 23. Varmaan tuon ovistestailun myötä mennyt nopeasti tämä kierto kun niin monta päivää sitä ovista odottelin ja kun se tuli ja meni niin ollaankin sitten jo piinaviikolla.
 
moikkelis!

piinapäiviä todellakin vietetään :D vaikka ei kyllä todellakaan oo mikään tärppiolo. :/

mullahan oli oletetun oviksen jälkeen niitä mahakipuja ihan näihin päiviin asti mut nyt ne on hellittäny. ei kyllä oo mitään menkkaolojakaan havaittavissa.. paitsi ne PMS oireet ja pinna tiukalla muutenki. :( ei oo tissit kipeet.. vaikka ei kyllä ollu viime raskaudessakaan.. Mullahan kävi juurikin viime raskaudessa niin että menkat jäi pois ja testit negaa koko ajan. Ilmeisesti kierto vaan yhtä äkkiä silloin piteni ja ovis olikin myöhemmin. koska sit tk:n veritesti olikin parin viikon päästä siitä positiivinen.. no meneepä kyllä taas niin sekavaksi sepostukseksi.. :D
no anyway.. piinaavan tuskallista odottaa!! :D

Onna muuten niistä plussista!!! :heart:

Alina: voisinpa sanoa samaa omasta kierrosta! :D musta tuntuu että tää on ollu pitkä ku nälkävuosi! :D
 
kokeilinpa sitten huvikseni tehdä testin mutta nega se oli. no joo jotenkin ajattelinkin kyllä :) oottelenpa tässä sitten vaan seuraavia menkkoja jos sattuisivat alkamaan. toivottavasti ei ;) huvittaisi kyllä ostella noita ovistikkujakin mutta vähän turhaa varmaan kun en yhtään tiedä milloin ovis saattaisi olla kun pillerit on justiin lopetettu... kai sitä pitää vaan olla nyt kärsivällinen. :) vielä on yksi raskaustesti sitten jäljellä, testailenpa sitten jos seuraavia kuukautisia ei näy... :)
 
Onnea kovasti plussanneille! :flower: :flower: :flower:
Nuo on aina niin ihania uutisia. Itselläkin tuo toinen poika oli ensin haamu, joka vahvistui sitte myöhemmin.

Minä olen edelleen naapurimaassa. Jos olisin ollut raskaana täällä, ei olis ollut ehkä niin hauskaa, mutta olisi selvinnyt vähemmillä päänsäryillä. Puolensa ja puolensa, mutta kun kotiin menen niin sitten meillä alkaa oikein talkoot (ei kutsuta koko kylää, vaan ihan henkilökohtaiset talkoot). :heart: :heart: :heart:

Raskausajan liikunnasta: Ite olen jopa ratsastanut alkuraskaudesta, tosin en enää kymppiviikon jälkeen ja ajanut porokolarin viikolla 12, että joo... Uskon itse, että voi tehdä sitä mikä hyvältä tuntuu, ja jossa ei ole putoamisriskiä. Sen takia esim. ratsastusta ei suositella. Itse kävelen koirien kanssa, kuten normaalistikin, ja minusta se on ollut hyväksi. Raskaana on varmaan hyvä olla ihan hyvässä fyysisessä kunnossa kuitenkin, koska se itse synnytys on niin rankka, selviytyypä siitä sitten paremmin. Toki kaikki ei pysty liikkumaan, jos on riskiraskaus tai muuten vaikeaa. Mutta mun jalat ainakin turpoaa elefantin jaloiksi, jos en pääse liikkumaan.
 

Yhteistyössä