Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat?

murunen1 lisätäänkö sut listoille? vai oletko jo aikaisemmin "ilmottautunut" ja multa mennyt ihan ohi???

Äiskä80 lisäsin sut listalle :flower:

Eilen illalla tuli pieni aavistus menkoista, ja tänään tullyt vähän vaaleanpunaista. Hyvä että alkoivat eikä kierto pidentynyt ihan mahdottoman pitkäksi (kp33). Iltapäivällä pitäis kai lähteä piknikille kun tyttö herää. Toivottavasti pilvet vaan pysyy pois ja aurinko paistaa.

Vielä kerran hyvää äitienpäivää kaikille! Tässä vielä eilinen "Ridge Forrester" (<-- morsian nimesi sen niin :LOL: )
 
Maanantai 11.5.2009



Kuka?-------------kp-------------Koska?--------------------YK

Esikoisesta haaveilevat

bellaa....................kp??/26-28.........kevään aikana..............
dana88.................kp21/26..............yritys käynnissä............
Fenkku..................kp??/??...............toukokuussa..................
Guess80...............kp14/30-37.........yritys käynnissä............1
janelle...................kp14/27.............yritys käynnissä............2
Kaapo80................kp??/??..............kevään-kesän aikana....
Lily88.....................kp57/25-28........kesä-heinäkuussa?.......
marjutti86..............kp57/??..............tjottailua.......................
mely.......................kp17/30-39.......yritys käynnissä.............
Milli ja vauvahaave..kp??/??............mahd.kesällä.................
napiiri....................kp18/??..............yritys käynnissä............2
Sayang..................kp22/25-29........yritys käynnissä............1
Tuulia85.................kp29/27-39........yritys käynnissä...........1

Pikkukakkosta toivovat

Afu-82...................kp 2/28-33.......kesällä/tjottailua..........
(tyttö 2/08)
Annien...................kp27/29-32.........toukokuussa................
Elppa.....................kp33/??..............yritys käynnissä..........1
(poika 6/08)
Emmy83.................kp??/??..............toukokuussa................
garden...................kp??/??.............kesällä/häiden jälkeen...
Kiki85.....................kp??/??..............loppukesästä...............
(poika -08)
love87....................kp52/28-29........huhti-kesäkuussa........
minttumaaria76......kp12/27..............yritys käynnissä...........
mmiilia....................kp48/29-37........kesäkuussa.................
Nanna1980............kp??/??..............kesäkuussa.................
(tyttö 8/07)
NeitiKat..................kp??/??..............kesällä.........................
(tyttö 12/08)
Oravannahka.........kp??/28-42........kesän tienoilla..............
panicroom..............kp??/??..............kesällä.........................
(tyttö 10/05)
sanzibar.................kp29/25-30.......yritys käynnissä............2
(poika 6/07)
Snoopy..................kp46/30..............yritys käynnissä............
Sybilla....................kp31/??...............tjottailua......................
(tyttö 4/08)
Tansuli...................kp??/??..............touko-kesäkuussa........
Veeruska-81..........kp 1/28..............yritys käynnissä..........
(tyttö 12/07)
Veikka....................kp??/??..............tjottailua......................
Zara81...................kp 7/??..............yritys käynnissä...........2
Äiskä80..................kp??/??..............yritys käynnissä...........

Kolmatta kuumeilevat

Alina78...................kp21/29-30........yritys käynnissä...........2
(tyttö 2/05, poika 3/07)
BornToLose............kp17/21..............yritys käynnissä..........."0"
CrazyInLove...........kp22/28.............kevään/kesän aikana...
HAPPY-82...............kp11/35..............toukokuussa.................
(poika 4/00 ja tyttö 9/02)
Jonlii.......................kp 8/30.............yritys käynnissä............
(poika 9/02, poika 9/04)
kylkiluu...................kp??/??..............tjottailua.......................
mervi-elina.............kp18/23..............kesäkuussa..................
(kaksoset -00)
metsätähti.............kp11/28-30.........yritys käynnissä............
(pojat 06 ja 07)
Peikonpähkinä.......kp??/??..............tjottailua/toukokuussa..
(kaksostytöt 9/06)
äityli30...................kp14/27-31.......yrityskäynnissä.............3
(poika 02? ja tyttö 07?)

Neljättä yrittävät

maximilian.............kp??/28..............tjottailua......................
Röllimuori..............kp24/??...............yritys käynnissä..........1

Suurperheelliset (?)

Petite...................kp14/27-28..........yritys käynnissä.....5.lapsi...yk 3




PLUSSANNEET :heart:
JULIAN 03/2009----LA ?
Pampuska (kp 25/28-29) LA 1.1.2010
Tuitutti (kp34/) LA ??
tillukas (kp 32/31-35) LA 14.1.2010


HAAMUILIJAT
murunen1

 
Hei vaan!
Ei oo oikein jaksanu käydä kirjoittelee kun tulin taas kipeeksi. :( nyt on sitte flunssa päällä.

Nyt vaan odotellaan että alkaako menkat. Pillerikierron mukaan olis toi 28 pvää perjantaina. Kuinkahan aikasin se näkyis testissä jos on raskaana? Ku mietin vaan tätä ku joudun ottaa koko ajan jotain lääkettä et uskaltais turvallisesti syödä noita? Henkeä ahdistaa ja yskittää..

tervetuloa uusille! kivaa kun tulee lisää jännitettävää tähän pinoon! Se onki muuten jännä että miten sitä voikin jännittää toisten puolesta samanlai ku omasta :)

 
Alkuperäinen kirjoittaja Röllimuori:
Nyt vaan odotellaan että alkaako menkat. Pillerikierron mukaan olis toi 28 pvää perjantaina. Kuinkahan aikasin se näkyis testissä jos on raskaana? Ku mietin vaan tätä ku joudun ottaa koko ajan jotain lääkettä et uskaltais turvallisesti syödä noita? Henkeä ahdistaa ja yskittää..

Alkio saa oman verenkierron vasta n. viikolla 5 joten kyllä sä pystyt lääkkeet syömään ihan hyvällä omallatunnolla. Sitä ennen et voi kyllä vaikuttaa mitenkään mihinkään...


).( Täällä ei taas mitään uutta. Töissä jälleen ja kuten huomaatte, ei kiinnosta yhtään kun on aikaa lorvailla netissä. Perjantaina taidan testin tehdä ja varmistaa onko mitään. Muuten elellään normiarkea..
 
murunen1: Paaljon onnea! =)

Afu: Todella hieno kakku taas! Taito hyppysissä. :)

Äiskä80: Tervetuloa! :)

Röllimuorille pikaista paranemista!

metsätähti: Kiitos paljon! =) Mullahan näkyy myös tosi haaleana plussa raskaustestissä vaikka menkat jääneet jo pois ja tosiaan molemmat muksut saaneet alkunsa ensiyrittämällä. Oiskohan se sitten niin että mullakin ovis ollut aina vähän myöhemmin... Taisi muuten viime kierrosta osua pieni tauko touhuamisessa just tähän loppukiertoon kun taisin olla kipeänä vai epäilinkö alkavaa hiivatulehdusta. No nyt täytyy pitää huoli että touhutaan loppuun asti! =)

No NYT ollaan ainakin hyvin lähellä ovista täällä sillä testiin tuli ihan aavistuksen kontrollia haaleampi viiva. Tai testiviiva on toisesta reunasta yhtä tumma ja toisesta hiukan haaleampi kuin kontrolli. Hämmästynyt olen tästä "tutkimustuloksesta" sillä ovis on n. 4-5 päivää myöhemmin kuin mitä olen kuvitellut! Ero on yllättävän suuri. Onneksi testailuhimoni ajoi minut tikutteluun ja jatkossa tulee tosiaan varmistettua että peitot heiluu kierron loppuun asti. =)

Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille! :D
 
vieläkään ei mitään menkkoja täällä. soitin tk:hon huimista kp:istä, kehottivat vielä odottelemaan ja sit uutta soittoa jos ei kuulu..

uutena 'oireena' on pari päivää sitte tullu tissikipu, nänninpäät on tosi kosketusarat :x viime kierrossa oli samaa ja menkathan ne sieltä sillon, eli pieni odotus on päällänsä jospa ne jo tännekkin löytäs =) pääsis alotteleen uuden kierron :)

mahavihlasuja on ollu myöskin säännöllisen epäsäännöllisesti.
 
Alina mähän en oo koskaan testaillut mun ovista ja tätäkään en ois tiennyt jos lääkäri ei ois sitä mulle väläyttänyt.

röllimuorille paranemisia :hug: Sehän saattaa näkyä jo heti seuraavana päivänä tai sitten vasta viikon päästä... riippuu paljon et miten nopeasti se sun oma hormoonitoiminta alkaa pelaamaan ja et koska sul on ovis.

mely mullakin on ihan samat fiilikset vaikka kovin rauhallisesti oon nyt ollut tän yrityksen suhteen.

Meillä on esikoinen kuumeessa ja oon nyt kykkiny täällä kotona jo kaks päivää olematta ulkona. Sanoin jo miehelle kun se kävi ruokatunnilla syömässä et lähden kävelylle kun se tulee töistä, mut se sano tulevansa vasta puol kuuden aikaan.En tiedä viel et jaksanko sit enään lähteäkkään mihinkään kun aamu alkoi jo 5.30 kun esikoinen heräs:/

Mä oon ihan hirveän allergisoiva nyt kun jätin ne lääkkeet eilen pois.Eilinen meni viel joten kuten mut nyt oon kyllä niin tukossa, kutiseva ja aivastava et ei tosikaan :snotty:
Arvasin tän mut piti olla niin masokistinen etten malttanut muutamaa kuukautta odottaa et pahin siitepölykausi ois menny ohi *sniiks*

Menis nyt tuo aika eteenpäin......;)
 
Afu: nuo sun tekemät kakut on aivan taivaallisen näkösiä ja varmasti ihan taivaallisen makusia. Onko sulla jonkun sortin kondiittorin koulutuskin?

ON: mun kuumeiluni taitaa olla vähän laskusuunnassa. Nyt on ollut niin paljon kivaa puuhaa (kasvimaan perustamista yms.) että en oo vauva-asioita juurikaan kerennyt miettiä. Toisaalta ihan kiva että pää saa vähän levätä, mutta edelleenkin mua vaivaa tuo pahoinvointi. Luulin että kehittelin sen vauvakuumeisessä päässäni, mutta on nyt sitten vaan jotain muuta. Tuo pahoinvointi on ainut asia joka välillä saa ennen menkkoja ajattelemaan mitä jos..muuten oon jo ihan zen tän asian kanssa. Mutta siis edelleen nelonen on enemmän kuin tervetullut sitten kun hänen aikansa on tulla.
 
Heips!
Murunen1!! Hei sähän oot raskaana!! Eikös se haamu oo plussa kuitenkin ;) Onnea hirmuisesti!!

Mä täällä bongailen ovisoireitani... huimaus jatkuu, tänään nippaillut vatsaa ja nivuset kipeet.. myös rinnat ollut nyt kipeet.. Ovis siis kolkuttelee tuloaan... limoja ei oo vielä, joten luulenpa että ovis loppuviikosta. Täytyy yrittää järjestää miestä vaakamamboasentoon :LOL:

Mökkireissullakin tuli mies kellistettyä.. useampaankin otteeseen :D Meillä lapsen saanti ei ainakaan jää yrityksestä kiinni... :ashamed: Mut tosiaan menemme ihan fiilis pohjalla ja harrastamme seksiä vaan silloin kun haluttaa.. ei mitään pakkonaintia kiitos :D

Nyt pitäis virittää ajatukset huomiseen työpäivään ja mennä pumppaa pyörän kumeihin ilmaa...

Tänään muuten ajattelin että mitenköhän sitä sopeutuu vähäisempään määrään liikuntaa sitten kun joskus on raskaana... Mä kun oon tällainen liikuntahullu ja poljen fillarillakin melkein 100 km viikossa... Noh.. ehkä sitä sit vaan relaa ja nauttii :heart:

Muksaa alkanutta viikkoa kaikille ja malttia kaikille jotka odottavat testausta... :wave:
 
Guess80
Sä voit polkea pyörällä niin kauan ennen ku masu on tiellä!!! Joten älä huoli siitä, se on hyvää liikuntaa! Etkä rasita jalkojasi smallalailla kuin esim kävellessä... (kuhan vaan ahteri kestää) =)

Mulle ei sen kummempaa kuulu, ollaan ja oleillaan... Lasken jo päivä kun meillä alkaa "kakkosprojekti" ei millään malttais oottaa, kamala vaavikuume... :D

Ihana seurata kun plussia alkaa immeisille täällä ilmestymään, oikein jännityksellä tulen lukee jokojokojokojoko :hug:
Onnea PLUSSISTA! ja tulkoon niitä pikaisesti lisää :heart:

Kat :wave:
 
Iltoja kaikille :wave:

Mulla olis listaan vähän päivityksiä :D
Eli kp:t olis nyt 17/21, kierto ollu VÄHÄN sekaisin niin ei tod. oo tasaista menoa varmaan vähään aikaan vielä :headwall:
Mites toi yk, tänään otan vikan pillerin niin laitetaanko nyt jo että yk1 vai vasta ekojen luomumenkkojen jälkeen? Kuinka tarkat ne säännöt on :LOL:
Vielä fiilistelen lisää kun tänään oon aika varmasti bongannut oviksen (limaa+mahakipuja), mutta tänään kun otan sen pillerin niin tuskin vielä raskaudutaan B)
Peitot on kuitenki heilunu kun pe mentiin naimisiin niin kuherruskuukausi on meneillään :heart:

Nyt alkaa mun jännäilyt, vihdoin!!! :attn:

Onnea kaikille plussille ja haamuplussille, vähän oon ulkona jutuista mutta nyt otan kiinni :xmas:

Vielä infot lopuks; 24v, miehen kanssa oltu kohta 10v yhdessä ja nyt siis naimisissa vihdoin :heart: Kaksi lasta ennestään 1v ja 3v ja nyt kolmatta siis toivotaan, ei olla vielä päätetty kumpaa toivotaan :D Ihanaa!!

 
:wave: moikka täältäkin päin :wave:

Täällä kurvasi tänään vuodot kylään eli kp 1 olisi menossa :/ . tämä kyllä oli hieman odotettavissa, kun oviksen aikaan oltiin isovanhempien luona kylässä ja yllätys, siellä ei pahemmin tullut harrastettua mitään :whistle: Mutta uutta yirtystä käyntiin :D

PALJON ONNEA KAIKKI PLUSSANNEET :hug:


PALJON ONNEA BornToLose :flower: :flower: :flower:

Ja tervetuloa uudet :hug:

Neitimme oli tänään aivan mahdoton kiukuttelia ja koetteli kaikin keinoin äidin hermoja |O Ja vielä kun itselläni alkoi menkat niin tuntui, että minä räjähdän hetkellä millä hyvänsä.. mutta nyt neiti nukkuu kiltisti ja äitikin on saanut vihdoin omaa aikaa :) Kyllä tuli tänään pari kertaa mietittyä miten minä sitten jaksan, jos/kun meillä on vielä vauvakin :whistle: Mutta onneksi talläisiä päiviä on aika harvoin.. ja tais pientä neitiämme kiusata kulmahampaat, jotka kovasti yrittävät tulla esiin.. Elämäähän tämä on :heart:

Mutta nyt on pakko lähteä itsekin unten ulapoille, jotta jaksan huomenna taas touhuta koko päivän!
 
täällä taitaa ovislähestyä :D kivasti tuntemuksia on...

huomenna tikutan taas.

mä olen pienehkössä nettipimenossa jonnin aikaa, kun meidän kotikone sanoi sopimuksensa irti ja miehen työkone on käytössä vain kun hän on kotosalla. Joten, jos minusta ei hetkeen kuulu, niin en ole poistunut joukostanne =)
 
Huomenia!

Koulutukseen pitäis lähtee. Kylläpä huvittaa taas.

ON. Ei mitään uutta. Edes tyhjennysvuotoa ei ole ollut ja pillereiden poisjätöstä nyt kuukausi. Perjantaita odotellessa. Silloin on pakko testata. Ja jos ei näytä plussaa niin gynelle pakko varata aika. Vähän on sekavat ajatukset tuosta raskautumisesta... :/ En oikein tiedä että miten siihen suhtautua, kun ei varsinaista kuumetta ole ollenkaan aan sellainen tjot-asenne vaan. Iloinen tietenkin olen jos vauva meille suodaan, mutta olen kuitenkin onnellinen noista kahdestakin pirpanasta. Pistetään hormonien (tai niiden puuttumisen) piikkiin. :D

Tänään oli kamala aamu. Isukki lähti työreissulle ja kotiutuu vasta perjantaina, niin siitähän toisella tytöllä "riemu" repes. Saattaa olla melkoista itkuntuherrusta ja raivoamista meillä tiedossa tämä viikko. Pitää nyt keksiä jotain kehittävää tekemistä lapsille iltaisin, ettei ihan mene pakka sekaisin.

Mutta nyt hyvää päivänjatkoa kaikille ja onnea plussanneille ja rouviintuneille! :flower:
 
Borntolose: Onnea Paljon! :flower: =)

Äiskä80: Jännätään mukana! =) Kai se aamusta olis parhain aika testi tehdä ja varsinkin silloin jos testaa ennen menkkojen poisjääntiä. Luulis nyt että tuossa vaiheessa se ei ihan niin tarkkaa ole.

ON: Anteeksi kun jaksan nyt jauhaa tästä mun ovismetsästyksestä/tutkimuksesta, mutta eilen siis sain iiihan melkein tasavahvat viivat ja kipuja oli eilen oikein kunnolla. No, tein sitten iltasella toisen testin joka oli mun mielestä hiukan aamuista haaleampi ja äsken tein testin ja nyt siis testiviiva jo ihan haalea! ??? Siis auttakee tyhmää! Alkaako viiva sitten huipun jälkeen haaleta heti ja oliko mulla jo ovis vai onko se nyt? Kipuja on edelleen ja eilen siis kävelykin oli toispuoleisen kivun takia välillä hankalaa. Peittoja on heiluteltu ahkerasti joten mahd. ovis kyllä hyödynnetty, olis vaan mielenkiintoista tietää miten tää homma nyt sit menikään. Vai oonks mä sössiny testien kanssa. :ashamed:
 
Tiistai 12.5.2009



Kuka?-------------kp-------------Koska?--------------------YK

Esikoisesta haaveilevat

bellaa....................kp??/26-28.........kevään aikana..............
dana88.................kp22/26..............yritys käynnissä............
Fenkku..................kp??/??...............toukokuussa..................
Guess80...............kp15/30-37.........yritys käynnissä............1
janelle...................kp15/27.............yritys käynnissä............2
Kaapo80................kp??/??..............kevään-kesän aikana....
Lily88.....................kp58/25-28........kesä-heinäkuussa?.......
marjutti86..............kp58/??..............tjottailua.......................
mely.......................kp18/30-39.......yritys käynnissä.............
Milli ja vauvahaave..kp??/??............mahd.kesällä.................
napiiri....................kp19/??..............yritys käynnissä............2
Sayang..................kp23/25-29........yritys käynnissä............1
Tuulia85.................kp30/27-39........yritys käynnissä...........1

Pikkukakkosta toivovat

Afu-82...................kp 3/28-33.......kesällä/tjottailua..........
(tyttö 2/08)
Annien...................kp28/29-32.........toukokuussa................
Elppa.....................kp34/??..............yritys käynnissä..........1
(poika 6/08)
Emmy83.................kp??/??..............toukokuussa................
garden...................kp??/??.............kesällä/häiden jälkeen...
Kiki85.....................kp??/??..............loppukesästä...............
(poika -08)
love87....................kp53/28-29........huhti-kesäkuussa........
minttumaaria76......kp13/27..............yritys käynnissä...........
mmiilia....................kp49/29-37........kesäkuussa.................
Nanna1980............kp??/??..............kesäkuussa.................
(tyttö 8/07)
NeitiKat..................kp??/??..............kesällä.........................
(tyttö 12/08)
Oravannahka.........kp??/28-42........kesän tienoilla..............
panicroom..............kp??/??..............kesällä.........................
(tyttö 10/05)
sanzibar.................kp30/25-30.......yritys käynnissä............2
(poika 6/07)
Snoopy..................kp47/30..............yritys käynnissä............
Sybilla....................kp 2/31...............tjottailua......................
(tyttö 4/08)
Tansuli...................kp??/??..............touko-kesäkuussa........
Veeruska-81..........kp 2/28..............yritys käynnissä..........
(tyttö 12/07)
Veikka....................kp??/??..............tjottailua......................
Zara81...................kp 8/??..............yritys käynnissä...........2
Äiskä80..................kp??/??..............yritys käynnissä...........

Kolmatta kuumeilevat

Alina78...................kp22/29-30........yritys käynnissä...........2
(tyttö 2/05, poika 3/07)
BornToLose............kp18/21..............yritys käynnissä..........."0"
(tyttö 11/05 ja poika 03/08)
CrazyInLove...........kp23/28.............kevään/kesän aikana...
HAPPY-82...............kp12/35..............toukokuussa.................
(poika 4/00 ja tyttö 9/02)
Jonlii.......................kp 9/30.............yritys käynnissä............
(poika 9/02, poika 9/04)
kylkiluu...................kp??/??..............tjottailua.......................
mervi-elina.............kp19/23..............kesäkuussa..................
(kaksoset -00)
metsätähti.............kp12/28-30.........yritys käynnissä............
(pojat 06 ja 07)
Peikonpähkinä.......kp??/??..............tjottailua/toukokuussa..
(kaksostytöt 9/06)
äityli30...................kp15/27-31.......yrityskäynnissä.............3
(poika 02? ja tyttö 07?)

Neljättä yrittävät

maximilian.............kp??/28..............tjottailua......................
Röllimuori..............kp25/??...............yritys käynnissä..........1

Suurperheelliset (?)

Petite...................kp15/27-28..........yritys käynnissä.....5.lapsi...yk 3




PLUSSANNEET :heart:
JULIAN 03/2009----LA ?
Pampuska (kp 25/28-29) LA 1.1.2010
Tuitutti (kp34/) LA ??
tillukas (kp 32/31-35) LA 14.1.2010


HAAMUILIJAT
murunen1

 
Afun mieskroppakakku oli kyllä komea :D

minä oon miettiny kans tuota raskausajan kuntoilua.. mikään hyppiminen ei varmaan sillon tunnu oikeen mukavalta niin jumpat taitaa jäädä. bodypump vois olla sellanen missä pystyy käymään vaikka olis jo vähän masuakin. onkohan sellanen ponnistelu hyväksi mitä pumpissa tehään? kyykkyjä ym.. lenkit tietenki onnistuu sillonkin =)
 
Hellurei!

Täältä yskimisen ja niiskutuksen keskeltä.. Miten nää kierron vipa päivät voi mennä näin hitaasti??? |O siis tuntuu nyt että edellisistä menkoista on jo ikuisuus aikaa! Ja sit ku lukee teidän juttuja niin tuntuu että vastahan teillä oli menkat ja nyt ootte jo taas loppusuoralla.. :headwall: :headwall: että miten niin vauvakuumetta pukkaa?? :xmas: :xmas: :D

Äiskällä onki jännät paikat!! :)

mulle ei mitään uutta siis.. sen yhen laskurin mukaan pitäs olla testin tulos luotettava 16.5. Mut jotenki nyt on tässä sellanen kutina päällänsä että mun kierto venähtää pitemmäksi kuin normaalisti.. VAikkakin silloin sunnuntaina oli niitä hirveitä PMS oireita.. tyyliin että olisin jo kansanmurhaa suunnittelemassa :D niin kiukkunen ettei tosikaan..
 

Yhteistyössä