Hakutulokset

  1. S

    Onko korvakontrolli "pakollinen"?

    Ei kait mikään ole pakollista.. mutta kontrollilla pois suljet mahdollisen liimakorvan ja saat muutenkin tietää onko lapsesi korvat parantuneet. Niin, että kannattaa käydä.
  2. S

    Kokemuksia puheterapiasta?

    Puheterapiassa käydään niin usein kuin ammattilainen on arvioinut tarpeelliseksi. Meillä pojalla on puheen viivästymä ja kävi eka kerran 2,5 vuotiaana. Siinä käynnissä arvioitiin ja päädyttiin seurailuun, eli käydään vain n. puolen vuoden välein. On meilläkin analyysiä tehty siitä, että onko...
  3. S

    ajatteko alakarvat, entas puolisko?

    Ajelen ja ja miehellä siistitty. Olen niin tottunut karvattomuuteen, että jo pieni sänki ällöttää, tulee likainen olo. Hei muuten te ajelijat, onko hyviä vinkkejä miten saa pysymään pitempään karvattomana? Kun höyläilee niin saa lähes jokapäivä ajella :D
  4. S

    opiskelu ja pienet tenavat

    Meillä on lapset 3 ja 5vee. Opiskelen ammattikorkeassa ja käyn töissä samalla. Aika säätämistä on arki kun mieskin vuorotöissä. Tosin luentoja ei ole aina kokopäiväksi, mutta itseopiskelua olisi niillekin päiville, jolloin ei ole koulua. Lapsilla on ihana vuorohoitotarha ja ilman sitä tämä ei...
  5. S

    Millä saa oksennuksen hajun pois

    :laugh: aika hyvä
  6. S

    Maksaako joku oikeesti tämmössii hintoja vaatteista...?

    Taitaa olla huijausta! Samat huutajat huutaneet myyjältä aiemminkin isoilla summilla.. muka.. ei kukaan voi maksaa käytetyistä vaatteista tuommosia summia tai sitten ei oo kaikki ihan kohdallaan korvien välissä.
  7. S

    vinkkejä päiväkodin aloittamiseen?

    Jos vaipoissa ovat niin vaippapaketti pitää viedä tarhaan. Kannattaa lukea lasten kanssa kirjoja, joissa kerrotaan päiväkotiin menemisestä, esim. Sanna menee päiväkotiin ym.. Kinttaita kannattaa varata useammat. sisävaatekerta mukaan reppuun ja tossut, unikaverit.. mitähän sitä vielä :)
  8. S

    Perhoskoira....

    Mulla on ollut useampi papillon ja phalene myös. Omistajalleen tosi uskollinen ja ihana seura koira. Meillä koirat olleet aina perheenjäseniä ja siihen rooliin sopeutuu varsin hyvin. Nukkuu mielellään lämpimän peiton alla ja käyttäytyy muutenkin aika ihmismäisesti :) ei muista aina olla...
  9. S

    Monikuisena teijän vaavit on oppinu ryömimään?

    Tyttö lähti ryömimään 6kk ja istui 8kk, poika alkoi ryömimään 4,5kk ja istui itsekseen 7kk.
  10. S

    Lahjaideoita 3-vuotiaalle pojalle?

    Meillä 3-vuotias poika tykkää tosi paljon palapeleistä. Niissä on niin kivoja kuviakin esim. puuha pete? eikä oo varmaan liian kallis kaverisynttäreille..
  11. S

    Minkä kokoisia 5 vee tyttöjä ja poikia

    Meillä tyttö 5 vuotta just täyttänyt ja tänään mitat 108cm ja 17,6kg
  12. S

    Mistä voi johtua...? *Ihmisen "anatomiaa"*

    No hämminkiä siellä elimistössä on jos se neste ei tuu ulos.. mut pitäis paino nousta jos kudoksiin jääpi. käy lääkärissä.
  13. S

    Mistä voi johtua...? *Ihmisen "anatomiaa"*

    Jaa me sairaanhoitajat oltiin tekemässä samaa diagnoosia.. :D
  14. S

    Mistä voi johtua...? *Ihmisen "anatomiaa"*

    onko sulla turvotusta?
  15. S

    Pino joilla alle 100 viestiä

    Heippa hassu! Sulla on hassun hauska nimmari =)
  16. S

    Missä tapaatte/tutustutte/ystävystytte uusiin ihmisiin?

    Töissä, koulussa, pyörätielläkin olen tavannut/tutustunut, puistossa.. joka paikassa =)
  17. S

    mitä lasissa?

    Joo näin kärppäoluita kaupassa =) Onko se parempaa kuin tavisolut?
  18. S

    Pino joilla alle 100 viestiä

    Mulla taitaa olla alle 100. Käyn täällä palstalla tosi harvoin ja kirjoitan vaan silloin tällöin. Ennen olin useammin kun olin kotona lasten kanssa ja oli eri nimimerkkikin, mutta nyt ei ole aikaa useasti käydä. Nytkin pitäis lukea tenttiin, mutta jumitin tänne ;) mun nimmari ei taida olla...
  19. S

    Ulkoilu/liikuntaketju 2008!

    Hiihtäminen on ihanaa!! voi kun pääsisi/ehtisi joka päivä!

Yhteistyössä