Maksaako joku oikeesti tämmössii hintoja vaatteista...?

  • Viestiketjun aloittaja .....
  • Ensimmäinen viesti
Sain n. 70 vaatekappaletta eli 7,30?/vaate. Aika paljon käytetystä, muttei älyttömästi. Ihania olivat. Mutta oikeasti jonkun mielestä tuossa liikaa vaatetta? Meillä on monenkertaiset määrät/lapsi :ashamed:
 
ostaisin
Jos noita on n 100 kpl ja ostaisi saman määrän kaupasta ja aikaa menisi vaikka 15 min/vaate, aikaa kuluisi 25 tuntia. 15 euron tuntipalkalla se tekisi 375 euroa. Vaatetta kohti voisi mennä puolikin tuntia eli 750 euroa. Tuon säästää kun ostaa tuon paketin. Aika on rahaa.
 
vieras
Jos mulla ois enemmälti rahaa, niin kävin itse ostamassa tai tilaisin jostain nettiputiikista. En viittis vanhoista vaatteista tuollaisia summia maksaa. Typerää.
Markoissa voisin tuon summan ehkä maksaa, mutta euroissa, en ikinä. Käytetty on kuitenki käytetty.
 
Taitaa olla huijausta! Samat huutajat huutaneet myyjältä aiemminkin isoilla summilla.. muka.. ei kukaan voi maksaa käytetyistä vaatteista tuommosia summia tai sitten ei oo kaikki ihan kohdallaan korvien välissä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaParkula:
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaParkula:
Eikä taas samat huutajat :eek: Mie törmään noissa hintakorotteluissa ja muissa samoihin nimiin jatkuvasti, varsinkin Marruun ja Pronssiin. :eek:
mm. knaamen paketeissa :whistle:
Just sen knaamen paketeissa varsinkin :D Mikäköhän tässä on oikein takana :whistle:
ootellaan... kohta noista vaatteista on varmaan osa knaamen paketissa myynnissä ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja .....:
Huh huh! Toteutuuko näitä kauppoja oikeesti tämmösillä hinnoilla???

http://salattu.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=70978506
jaa... ja taas nuo marru69 ja pronssi kilpailemassa samasta paketista... mikäs se olikaan se yks myyjä joka sai kans yli 800 euroa jostain vaatepaketista ja nuo kaks oli taas jotka sen hinnan ylös hinasivat? :whistle: :whistle: :whistle: hieman epäilyttävää toimintaa ettenkö sanos...

juups. mie en lukenu koko ketjua.... :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaParkula:
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaParkula:
Eikä taas samat huutajat :eek: Mie törmään noissa hintakorotteluissa ja muissa samoihin nimiin jatkuvasti, varsinkin Marruun ja Pronssiin. :eek:
mm. knaamen paketeissa :whistle:
Just sen knaamen paketeissa varsinkin :D Mikäköhän tässä on oikein takana :whistle:
ootellaan... kohta noista vaatteista on varmaan osa knaamen paketissa myynnissä ;)
:D
 
vieras
Itse maksan lasten käytetyistä vaatteista euron korkeintaan. Ihan sama mikä merkki. Kalliit merkit eivät ole sen ystävällisempiä mitä tulee lapsityöhön tai orjatyöhön tai ympäristöön.
Muutenkaan en osta kuin 1-2 vaatetta kerralla. Yhden vaatekerran tai kaksi vuodessa sisävaatetta uutena, pari vaatetta kirpparilta. Se riittää.
 
Huomannut
Pronssi on huutanut Knaamelta kerran jonkun 500e vaatepaketin ja sitten myi heti perään tästä paketista vaatteita eteenpäin.

Jos ne on tuttuja keskenään , helppo " lunastaa " paketti ja antaa iso kiitos palautteseen mutta kuka tietää paljon siitä paketista on oikeasti maksettu vaikka lopullinen hinta oliskin 500e
 
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaParkula:
Eikä taas samat huutajat :eek: Mie törmään noissa hintakorotteluissa ja muissa samoihin nimiin jatkuvasti, varsinkin Marruun ja Pronssiin. :eek:
Nimimerkit on tuttuja myös minulle vaikka noita vaatteita katselen vain silloin kun täällä sattuu olemaan linkki.
 
Iski uteliaisuus, ja piti sitten kurkkia noita huutajiakin.. Miksi ihmeessä tämä Marru ostaa 86-92cm vaatetta, ja myy samaan aikaan 86cm pois?? Hmm..
Enkä mä ikinä ikinä ikinä maksaisi noin paljoa käytetyistä lapsen vaatteista, joilla on lisäksi todella lyhyt käyttöikä! Eikä noita ehtis käyttäälään yhden kesän aikana! Jos mulla ois käytettävissä tuo miltei 780? niin kauppaan menisin uutta ostamaan!! Enkä mä kyllä kuvitelmissanikaan saa tuota summaa kerralla tungettua lstenvaatteisiin, vaikka kaikille kolmelle ostaisin!!
 

Yhteistyössä