ajatteko alakarvat, entas puolisko?

  • Viestiketjun aloittaja karvaton
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Toki saa, en vaan ymmärrä edelleenkään, että miksi? Kun eihän siitä mitään varsinaista hyötyä ole.
Esteettinen hyöty on. Sellainen karvalakki jalkovälissä on niiin menneen talven lumia.
Ja edelleen, kuka sen näkee? Muu kuin mies.[/quote]

Meillä ainakin mies ja minä, saunassa, uimahallissa tietty voi moni muukin nähdä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mimomamo:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Siis mä en tajua miksi niitä karvoja pitää siistiä ja ajella? Esittelettekö sitten niitä siistittyjä paikkojanne paljonkin muille?
T: meillä rehottaa molemmilla
ei niitä pidäkkään jos ei halua. mut ne ken haluaa, ni kai saa tehdä sitä?
Toki saa, en vaan ymmärrä edelleenkään, että miksi? Kun eihän siitä mitään varsinaista hyötyä ole.
:LOL: no ei oo hyötyy kampaajallakaan käynnistä, mutta niin popula vaan siel ravaa :)
tai ei meikkaamisteta sun muusta "höpästäkään" varsinaista hyötyä ole. Toiset tykkää, toiset ei :D
 
...
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Toki saa, en vaan ymmärrä edelleenkään, että miksi? Kun eihän siitä mitään varsinaista hyötyä ole.
No teetkö sä asioita vaan jos niistä on jotain hyötyä? Multa jäis puolet tekemisistä tekemättä jos tuolle linjalle lähtisin :eek:
 
vieras
Esikoista kun menin synnyttämään vuonna 1991 ni ne ajelivat karvat. Ja kun kuopusta 2005 menin ihmettelin ettei sitä tehty eikä peräruiskettakaan laitettu. Niin ne ajat vaan vissiin muuttuu!
 
Ajelen ja ja miehellä siistitty. Olen niin tottunut karvattomuuteen, että jo pieni sänki ällöttää, tulee likainen olo. Hei muuten te ajelijat, onko hyviä vinkkejä miten saa pysymään pitempään karvattomana? Kun höyläilee niin saa lähes jokapäivä ajella :D
 
karvaton
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Alkuperäinen kirjoittaja bella:
mistähän syystä ne karvat on sinne alakertaan luotu.
Varmaan suojaamaan ettei kaikki pöpöt pääse pesimään.Mulla rämemajava ja koskaan ei ole minkäänlaisia tulehduksia ollu.
Just karvoihinhan ne kaikki bakteerit tarraa. Alakarvat kun on kuulemma huokoisia rakenteeltaan ja tama siksi etta niiden alkuperainen tarkoitus on ollut sama kuin kainalokarvoilla, eli sailyttaa hajua :(
 
siistii
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Siis mä en tajua miksi niitä karvoja pitää siistiä ja ajella? Esittelettekö sitten niitä siistittyjä paikkojanne paljonkin muille?
T: meillä rehottaa molemmilla
Haluan esitellä siistittyjä paikkoja OMALLE miehelle.
Tulee itsellekin seksikkäämpi ja siistimpi olo.

Jokainen kuitenkin tyylillään.
 
siistii
Alkuperäinen kirjoittaja siistii:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Siis mä en tajua miksi niitä karvoja pitää siistiä ja ajella? Esittelettekö sitten niitä siistittyjä paikkojanne paljonkin muille?
T: meillä rehottaa molemmilla
Haluan esitellä siistittyjä paikkoja OMALLE miehelle.
Tulee itsellekin seksikkäämpi ja siistimpi olo.

Jokainen kuitenkin tyylillään.
Ja lisään viellä, että suuseksi ON NIIN PALJON kivampaa kun ei tarvitse karvoja sylkeä kesken kaiken...
 
Alkuperäinen kirjoittaja siistii:
Alkuperäinen kirjoittaja siistii:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Siis mä en tajua miksi niitä karvoja pitää siistiä ja ajella? Esittelettekö sitten niitä siistittyjä paikkojanne paljonkin muille?
T: meillä rehottaa molemmilla
Haluan esitellä siistittyjä paikkoja OMALLE miehelle.
Tulee itsellekin seksikkäämpi ja siistimpi olo.

Jokainen kuitenkin tyylillään.
Ja lisään viellä, että suuseksi ON NIIN PALJON kivampaa kun ei tarvitse karvoja sylkeä kesken kaiken...
Näin on. Mä ihmettelen, jos joku ihan rehellisesti on sitä mieltä, että ne karvat suussa on mukavia :whistle:
 
3 mukelon äippä
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä ainakin mies ja minä, saunassa, uimahallissa tietty voi moni muukin nähdä.
En mä ainakaan uimahallissa käydessä kattele toisten alapäitä.
Eihän niitä toisten alapäitä sentään kukaan tuijottele (?) luulisin. Sen vaan ohimennen huomaa, kuka on huolehtinut karvojen siisteilystä.
Tänään vauvauikissa oli itseni lisäksi useita kokonaan karvoistaan luopuneita. Ehkä suurin osa siistittyjä, ja muutama (ne todella erottuu) luomu-puska.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja siistii:
Alkuperäinen kirjoittaja siistii:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Siis mä en tajua miksi niitä karvoja pitää siistiä ja ajella? Esittelettekö sitten niitä siistittyjä paikkojanne paljonkin muille?
T: meillä rehottaa molemmilla
Haluan esitellä siistittyjä paikkoja OMALLE miehelle.
Tulee itsellekin seksikkäämpi ja siistimpi olo.

Jokainen kuitenkin tyylillään.
Ja lisään viellä, että suuseksi ON NIIN PALJON kivampaa kun ei tarvitse karvoja sylkeä kesken kaiken...
Olisikohan tekniikassa vikaa?
 
juu
Molemmilla siistitty.
Mua huvittais ajellakin, mutta en uskalla. Kerran kun kokeilin, tuli ihan kauheat näppylät ja kutinat ja sitä kesti monta viikkoa, kunnes karvat olivat taas kasvaneet takaisin. Ei ollut kyllä yhtään seksikästä...
 
juu
Ja tohon voisin lisätä, että nyt kun mieskin on alkanut siistimään omiaan, en kyllä antais enää palata takaisin puska-aikaan. On se vaan niin paljon kivempi.... Ja haluttavampi!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Ja tohon voisin lisätä, että nyt kun mieskin on alkanut siistimään omiaan, en kyllä antais enää palata takaisin puska-aikaan. On se vaan niin paljon kivempi.... Ja haluttavampi!
Voi kauheeta. yök sanon minä!!!

Musta se on ihan falskia puhua posliinista, piikkisika se lähinnä on jollei joka päivä ajele, kuten joku sanoi. Sit taas jos joka päivä pitäisi alkaa alapäätään kynimään niin - on kyllä parempaakin tekemistä.

No ehkä se elämän sisältö eräillä on alapään kyniminen ja nuoleminen. Meillä on niin paljon kaikkea muuta elämässä...
 
vieraana
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Ja tohon voisin lisätä, että nyt kun mieskin on alkanut siistimään omiaan, en kyllä antais enää palata takaisin puska-aikaan. On se vaan niin paljon kivempi.... Ja haluttavampi!
Voi kauheeta. yök sanon minä!!!

Musta se on ihan falskia puhua posliinista, piikkisika se lähinnä on jollei joka päivä ajele, kuten joku sanoi. Sit taas jos joka päivä pitäisi alkaa alapäätään kynimään niin - on kyllä parempaakin tekemistä.

No ehkä se elämän sisältö eräillä on alapään kyniminen ja nuoleminen. Meillä on niin paljon kaikkea muuta elämässä...
Pinseteillä ja vahauksella poistaen ei tule ollenkaan sitä "piikkisänkeä". Tästä monen vuoden kokemus, ja edelleenkin haluan olla siisti posliini.
Miehenikin pitää pallit karvattomana, mutta Veetin tuotteilla.
 

Yhteistyössä