Ulkoilu/liikuntaketju 2008!

tänän olen ollut laiska. Veinpojan kävellen päiväkotiin jonne matkaa 1,5 km, kvedin poikaa stigalla perässä. sieltä päiväkodilta lähdin sauvalkävelylenmkille joka oli noin 3kilsaa. ja yhden aikaan hain pojan päiväkodista joten kävelin yhtensä taas noin 3 kilsaa, vetäen poikaa perässä ja keli oli hankala
 
Alkuperäinen kirjoittaja emmeliina:
Alkuperäinen kirjoittaja emmeliina:
Mun tuli taas oltua töissä vähän ulkona, sitten kävin pienellä kävelyllä. Matkaa tuli sellainen 3,5 km, ei paljoa mutta parempi sekin kuin ei mitään.
Ja tänään samanmoiset liikkumiset, eikös muut enään muista meidän ulkoilu/liikuntaketjua?
Kyl maar mää ketjun muistan, illalla aina päivittelen jos tulee suorituksia

:whistle:

Tänään taas kävelin lasten kanssa 2km pukaten vaunuja ja vetäen pulkkaa.

Sitten illalla kävin tunnin lenkin sauvakävelyllä ja rehkin vielä pulkkamäessä lasten kanssa.

Jospa siinä oli tämän päivän suoritukset.

Muistakaahan muutkin olla aktiivisia, hopi hop!!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:
tänän olen ollut laiska. Veinpojan kävellen päiväkotiin jonne matkaa 1,5 km, kvedin poikaa stigalla perässä. sieltä päiväkodilta lähdin sauvalkävelylenmkille joka oli noin 3kilsaa. ja yhden aikaan hain pojan päiväkodista joten kävelin yhtensä taas noin 3 kilsaa, vetäen poikaa perässä ja keli oli hankala
Hieno suoritus, tuossa mitään laiskaa ole :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Luppana:
kävin eilen aerobicissa,tänään salilla ja 5 km lenkillä..sama toistuu joka viikko..siis 3 krt vkossa salia ja aerobic x2 vkossa..lenkilläkin käyn melkeinpä päivittäin..pitäs varmaan pitää yks huili päiväkin välillä :D :whistle: Olen siis ollut ahkera :xmas:
No täytyy myöntää että hiukan olet juu reipas tyyppi B) mutta siis hienoa!!! :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja martsukka--:
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Alkuperäinen kirjoittaja martsukka--:
Mäki voisin tulla tänne kun olen laihdutuskuurilla :) lenkkeilin viikon niin että menin näin

Päivä
1.n 50min lenkki
2.1.5h lenkki
3.1.5h lenkki
4.30min lenkki
5.45min lenkki
6.1.5h lenkki
7.2.5h lenkki(ruissalossa koko päivä :)

Olin huippu tyytyväinen et lähti 3 kiloo mutta 15 tarttis kokonaisuudessaan lähtee eli nylkekää mut jos en aio enää lenkkeillä yhtä paljoo koska mulla menee innostus äkkiä ohi ja se alkaa hiipua jo vaikka tuloksiakin näkyy.
Hienoa!

Muistathan pitää kuitenkin yhden välipäivän viikossa, roppa tarvii sen :) .
Khyl toi 30 min on kauppaan kävellen ja takas :) eli siinä mun välipäivä oikeestaan...kaupassa kumminkin käytävä :D
en mä varmaan kyllä enää jokaikinen päivä lenkkeile, sen 6krt viikossa...tää on kyllä ihme että olen ottan itteäni niskasta kiinni mut lupasin uutenavuotena että laihdutan 15kg ja sen aion pitää...toivottavati :)
Jos tuo "lenkki" on kävelylenkki niin eipä välipäivää tarvitse. Kävely on kuitenkin sen verran kevyttä liikuntaa. Mutta siis jos juokset joka päivä niin venyttele ainakin koivet hyvin välillä ei tule kramppia!

Tsemppiä kovasti "kevennysurakkaan"!!! =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiitteräinen:
Aina tää ehtii tippua jonnekkin.

Tänään kävelin 2,2km reipasta tahtia mäenlaskuun vaunujen kanssa, siellä tunti mäenlaskua ja sama matka kävellen/juosten takaisin kotiin.

Muutapa en sitten kerinnytkään.
Löydät tämän kun haet haulla ;) joko oman nikkisi kautta tai sitten kirjoitat hakukenttään: ulkoilu/liikunta tai vaikka vain toisenkin noista sanoista =)
 
Toissapäivänä olin hierojalla niin en voinut liikkua :saint: ja eilen olin kuoron harkoissa joten en oikeesti kerinnyt kun olisi mennyt niin myöhään.

Tänään kävin n. 30 minuutin kävelylenkillä ja kun otetaan huomioon että olin mieheni kanssa jolla on älyttömät pitkät kintut ja näin ollen erittäin pitkät askeleet, kävelin tuplasti kovempaa kuin kävellessäni yksin :eek: Pohkeet huusivat hoosiannaa kun tulimme kotiin...ehkä kantsii tänään venytellä näitä pohkeita :D *auts*
 
Tänään, tai siis eilen nukuin taas ansaitut( :LOL: ?) iltatorkut, joten en sitten ollut liikunta kannalla... Pläääh. Ja saa nähdä mihin toi menee toi keli taas kun vettä sataa... Siel on kohta taas niin liukasta että luistiment tarvii jotta voi liikkua...
 
Alkuperäinen kirjoittaja emmeliina:
Tänään, tai siis eilen nukuin taas ansaitut( :LOL: ?) iltatorkut, joten en sitten ollut liikunta kannalla... Pläääh. Ja saa nähdä mihin toi menee toi keli taas kun vettä sataa... Siel on kohta taas niin liukasta että luistiment tarvii jotta voi liikkua...
*potkis*...hyvin siellä pärjäsi :D yhden kerran vaan meinasin otta lipat, mutta hyvin meni! :wave:
 
Huh, Mulle tulee masennus kun luen teidän juttujanne. Harrastin kickboxingia ennen tuon kuopuksen raskautta ja olin hyvä siinä, mutta tyttö oli niin huono nukkumaan ensimmäiset kaksi vuotta, etten jaksanut ajatellakaan harrastuksia, joten kaikki jäänyt. Eli harrastukset nykyään ruoanlaitto ja työssäkäynti. Blääh.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiitteräinen:
Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:
tänän olen ollut laiska. Veinpojan kävellen päiväkotiin jonne matkaa 1,5 km, kvedin poikaa stigalla perässä. sieltä päiväkodilta lähdin sauvalkävelylenmkille joka oli noin 3kilsaa. ja yhden aikaan hain pojan päiväkodista joten kävelin yhtensä taas noin 3 kilsaa, vetäen poikaa perässä ja keli oli hankala
Hieno suoritus, tuossa mitään laiskaa ole :flower:
onpas, kun mulle normaali kävely on 7 kisaa pvässä, enkä laskeunt tuota edes kävelyksi
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nepeteus:
Huh, Mulle tulee masennus kun luen teidän juttujanne. Harrastin kickboxingia ennen tuon kuopuksen raskautta ja olin hyvä siinä, mutta tyttö oli niin huono nukkumaan ensimmäiset kaksi vuotta, etten jaksanut ajatellakaan harrastuksia, joten kaikki jäänyt. Eli harrastukset nykyään ruoanlaitto ja työssäkäynti. Blääh.
*potkis sullekin* ;) käyt töitten jälkeen vaikka ihan pienellä kävelylenkillä, siitä se lähtee, tsemppiä vaan! =)
 
eilen miehen kanssa käveltiin 4 kilsaa.seoli sellaista metelua kun se on hidas sauvakävelijä. tänään illala, ku pikkupojat menevät muksujudoon mulla on aikaa tunnin verran kävellä. meinaan ävellä pitkän lenkin ja LUJAA
 
hiihtäjä
Hiihtokelejä odotellessa tein eilen 60 minuutin sauvalenkin pelloilla ja metsässä, joissa on puoleen sääreen märkää lunta. Tänä aamuna kävin 90 minuutin samanmoisella lenkillä. Tulisin varmaan sairaaksi, jos en pääsisi vähintään 5 tuntia, mielellään 10, tuntia lenkkeilemään viikossa yksin. Sitten lasten kans lenkit päälle.
 

Yhteistyössä