Ulkoilu/liikuntaketju 2008!

Joudun tunnustaa etten oo taas tänäänkään liikkunut yhtään... Jos ei sitä lasketa ku sormrt hyppii täs näppiksellä...
Huomenna salipäivä. Mä oon miettinyt et johonkin jumppaan viel lähtis...
Siin on vaan se et voinko mä tota miestäni kysyy kattoo kahtena iltana tyttöö? (ei siis oo tytön isä)
 
Tänään 15 minuuttia luistelua ja sen päälle 45 minuttia jääkiekon peluuta. Ja voitte arvata että hiki tuli kun ala-aste ikäisten poikien kanssa pelasin. Ja ekaa kertaa luistimilla kahden vuoden tauon jälkeen. Tuo pitää ottaa tavaksi aina kun vaan jää siinä kunnossa.

Pyrin käymään vielä tunnin sauvakävelylenkin tälle iltaa. Ilmoittelen jos onnistuu :D

Lähteekö kukaan mukaan? =)
 
Tänän taas jaksoin sauvakävellä noin 45 minuuttia, eilenkin kävelin noin tunnin yhtensä. Uimaan piti tänään mennä, mutta kun on menkat en sitten viitsinyt( toki tamppoonin kanssa vois, mutta en ole tottunut tamppooneita käyttää huomenna aamulla kävelen työharjoitteluun 1,5 kilsaa ja siivoustyön jälkeen kävelen kotiin, pidempää reittiä niin siinä on sitten iltalenkki samalla.

mita jotka urheilleet tänään?
 
Taas oli tuo kiertuharjoittelu salilla tänään. Ja sen muutn tehokasta sitten. Neljä kierrosta vedettiin, eka 1min/ laite, toka 40s, kolmas 40s ja neljäs 30s. Ekalla kierroksella oli 15 pistettä, muilla 13. Ja kävelin pienen matkan, niin lyhyt et sitä ei edes viitsi mainita.

Tosin kaikkeni oon tänään yrittänyt ettei tarttis jatkaa tätä liikuntaharrastusta... Olin kaatua aamul portaissa, sen verran että nilkka oli aaamupäiväl vähän arka. Sit löin jalkani penkin reunaan, ei tainnut edes mustelmaa tulla...

Oikeesti ei edes uskalla ajatella et miten pahasti olis käynnyt jos olisin kaatunut niissä portaissa
:eek:
Tän hekiset tunnelmat: mukavasti alkaa vattalihaksissa tuntumaan treeni (jees, upeeta mahtavaa) Ja samaten reisissä, yllättävän tehkasta joku askelkyykky, tai 10kg painon kans mennä muutamia kertoja kyykkyyn!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiitteräinen:
Mä kävin sit repaseen illanpuhteeksi vielä sen tunnin lenkin sauvojen kanssa. Nyt on hyvä ja reipas mieli!

Emmeliina
eläs sä nyt telo ittees ettei hyvä vauhti katkea lyhyeen.
Parhaani yritän etten telo, mut ku miettii viime viikol salil löin jalkani siihen painoon, tänään olin kaatuu portais oonko mä oikeesti näin järkyn kömpelö??
 
Alkuperäinen kirjoittaja emmeliina:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiitteräinen:
Mä kävin sit repaseen illanpuhteeksi vielä sen tunnin lenkin sauvojen kanssa. Nyt on hyvä ja reipas mieli!

Emmeliina
eläs sä nyt telo ittees ettei hyvä vauhti katkea lyhyeen.
Parhaani yritän etten telo, mut ku miettii viime viikol salil löin jalkani siihen painoon, tänään olin kaatuu portais oonko mä oikeesti näin järkyn kömpelö??
No tuskin se siitä johtuu, jos sä urheilet liikaa? Mulla ainakin alkaa pitkän lenkin jälkeen askel joskus tökkiä ja meinaan kompastua omiin jalkoihin ja sauvat putoilee käsistä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiitteräinen:
Alkuperäinen kirjoittaja emmeliina:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiitteräinen:
Mä kävin sit repaseen illanpuhteeksi vielä sen tunnin lenkin sauvojen kanssa. Nyt on hyvä ja reipas mieli!

Emmeliina
eläs sä nyt telo ittees ettei hyvä vauhti katkea lyhyeen.
Parhaani yritän etten telo, mut ku miettii viime viikol salil löin jalkani siihen painoon, tänään olin kaatuu portais oonko mä oikeesti näin järkyn kömpelö??
No tuskin se siitä johtuu, jos sä urheilet liikaa? Mulla ainakin alkaa pitkän lenkin jälkeen askel joskus tökkiä ja meinaan kompastua omiin jalkoihin ja sauvat putoilee käsistä.
Viime viikol jalka meni salilla, eikä tietty kenkii jalas oisko sillo ollu vähän liikaa vauhtia, ja eka kieros oli vasta...
Ja tänään töissä kompuroin niissä rapuis, et ei sekään mee urheilun piikkiin

*korjas painovirhepaholaisia* :eek:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiitteräinen:
Tänään 15 minuuttia luistelua ja sen päälle 45 minuttia jääkiekon peluuta. Ja voitte arvata että hiki tuli kun ala-aste ikäisten poikien kanssa pelasin. Ja ekaa kertaa luistimilla kahden vuoden tauon jälkeen. Tuo pitää ottaa tavaksi aina kun vaan jää siinä kunnossa.

Pyrin käymään vielä tunnin sauvakävelylenkin tälle iltaa. Ilmoittelen jos onnistuu :D

Lähteekö kukaan mukaan? =)
Mun tarttis kyllä lähteä nyt kun steppi jäi väliin koska äitini kävi :headwall: ottaa pattiin siis kun jäi väliin kunnon tehojumppa! |O En tiedä miten jaksaisin lähteä vielä kun tympii jokin ja väsyttää kummasti :/ sellainen huono olokin, narinari...mutta kun tuo käsi temppuilee niin mietin että ehkä olis fiksuinta antaa kädellekin liikuntaa esim. sauvakävelyä?! Vasemmassa kädessä tosiaan hermo jotenkin pinteessä joten sitä nykii välillä. Olen huolissani koska samasta kädestä lähti jokin aika sitten tunto, siis se halvaantui hetkeksi enkä saanut sitä liikkumaan :( Nyt vähän huolestuttaa että jos se uusii...verenkiertohäikkää muutenkin on. Ja eilen kävin kuitenkin hieronnassa, vieläpä hermoratahierontaa sain käsiin....että tämmöistä tänne.
 
Alkuperäinen kirjoittaja emmeliina:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiitteräinen:
Alkuperäinen kirjoittaja emmeliina:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiitteräinen:
Mä kävin sit repaseen illanpuhteeksi vielä sen tunnin lenkin sauvojen kanssa. Nyt on hyvä ja reipas mieli!

Emmeliina
eläs sä nyt telo ittees ettei hyvä vauhti katkea lyhyeen.
Parhaani yritän etten telo, mut ku miettii viime viikol salil löin jalkani siihen painoon, tänään olin kaatuu portais oonko mä oikeesti näin järkyn kömpelö??
No tuskin se siitä johtuu, jos sä urheilet liikaa? Mulla ainakin alkaa pitkän lenkin jälkeen askel joskus tökkiä ja meinaan kompastua omiin jalkoihin ja sauvat putoilee käsistä.
Viime viikol jalka meni salilla, eikä iietty kenkii jalas oisko sillo ollu vöhön liikaa vauhtia, ja eka kieros oli vasta...
Ja tänään töissä kompuroin niissä rapuis, et ei sekään mee urheilun piikkiin...
Kantsii käyttää kenkiä aina salilla ja ylipäätään liikunnassa.
 
minäkippä osallistun tähän ketjuun... kaikki urheiluun liittyvä kiinnostaa... =)
maanantaina kävin reilun tunnin lenkin,josta 35min. juoksua + lihaskuntoharjotus kotona 35min.
tiistaina kävelin 45min.
tänään aamulenkki 45min,lihaskuntoharjotusta 35min + tunnin kävelylenkki.huomenna vuorossa 30min juoksulenkki.
olen "toipilas" joten juoksen vain puolen h lenkkejä.
potkut pertsuuksille kaikille ja motivaatio "ylle"
:D
aamulenkit mulla tulee siitä,ku vien eskarilaisen kävellen kouluun
 
Alkuperäinen kirjoittaja yolanda:
minäkippä osallistun tähän ketjuun... kaikki urheiluun liittyvä kiinnostaa... =)
maanantaina kävin reilun tunnin lenkin,josta 35min. juoksua + lihaskuntoharjotus kotona 35min.
tiistaina kävelin 45min.
tänään aamulenkki 45min,lihaskuntoharjotusta 35min + tunnin kävelylenkki.huomenna vuorossa 30min juoksulenkki.
olen "toipilas" joten juoksen vain puolen h lenkkejä.
potkut pertsuuksille kaikille ja motivaatio "ylle"
:D
aamulenkit mulla tulee siitä,ku vien eskarilaisen kävellen kouluun
Hyvä hyvä! Minä mietin yhä mennäkö vaiko ei :eek:
 
:ashamed:
kyllä minunkin pitäisi...
Nyt kyllä ollut tämä mokoma aamupahoinvointi sen luokkaa etten ole tehnyt kuin välttämättömimmän- enkä tee.

Mutta oikeasti... vinkkejä? Miten on hyvä alottaa liikkumaan? Muuta kuin ihan kävelylenkillä, että jotain vaihtelua.
Mitään jumppia ja kuntasalia ei oikein löydy...
:(


...ja huoh... ennen esikoista juoksi 10km ihan helposti...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Meduusa:
Alkuperäinen kirjoittaja emmeliina:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiitteräinen:
Alkuperäinen kirjoittaja emmeliina:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiitteräinen:
Mä kävin sit repaseen illanpuhteeksi vielä sen tunnin lenkin sauvojen kanssa. Nyt on hyvä ja reipas mieli!

Emmeliina
eläs sä nyt telo ittees ettei hyvä vauhti katkea lyhyeen.
Parhaani yritän etten telo, mut ku miettii viime viikol salil löin jalkani siihen painoon, tänään olin kaatuu portais oonko mä oikeesti näin järkyn kömpelö??
No tuskin se siitä johtuu, jos sä urheilet liikaa? Mulla ainakin alkaa pitkän lenkin jälkeen askel joskus tökkiä ja meinaan kompastua omiin jalkoihin ja sauvat putoilee käsistä.
Viime viikol jalka meni salilla, eikä iietty kenkii jalas oisko sillo ollu vöhön liikaa vauhtia, ja eka kieros oli vasta...
Ja tänään töissä kompuroin niissä rapuis, et ei sekään mee urheilun piikkiin...
Kantsii käyttää kenkiä aina salilla ja ylipäätään liikunnassa.
No, niin kannattaa, mut ku toi muisti toi muisti tekee tepposet :whistle: joskus :whistle:
 
Tänään tytön kanssa tehtiin sellainen pieni lenkki, puolisen tuntia viivyttiin, vaihtelevaa maastoa, löydettiin mukava pieni polku :) . Tutustutaan samalla näihin kotinurkkiin ( aika uusiin sellaisiin)
Niin, mä vedin tyttöä stigassa. Et ihan kiva reissu oli.
Ai, niin päivän paras oli ehkä kuitenkin harkkapaikassa ku esitettiin lumiukkoja ja sit vielä luimihiutaleita. Ja liikkeesä oltiin ja vitsi että tuossa lumiukkopuvussa tuli kuuma!!!! Taisi olla melkeinpä enemmän hiki sen jälkeen ku eilen salin jälkeen! =)
 
Kävinpä iltalenkillä...yksin...ja olipas ihanaa kun vaan minä, koira ja kuu-ukko ja ihana pakkasilma. 45 minuutin lenkin tein josta juoksin ehkä 25 minuuttia. Mä en oo juoksua talvella harrastanutkaan, mutta lupaa korjata asian. Yllätyin, että talvella ja pakkasella on noin hyvä juosta, parempi kuin kesällä.

Taidan tästä lähin alkaa aina osan matkaa juoksemaan, jos lenkkikaverit vaan siihen suostuu.

Ja kaiken kruunasi hyvät löylyt. Huomenna lupaan ulkoiluttaa sauvoja taas!
 
Tänään kävelin tuolta harkkapaikasta kotiin, tuli ehkä sellainen parisen kilometriä matkaa. Tuuria kerrankin, se kamala lumipyry alkoi meillä vasta sen jälkeen kun olin tullut kotiin, tuuli oli kyllä tuolloin aivan kammottava. Mutta kävelin, mietin tosin et soitanko miehen hakee... :ashamed:
 

Yhteistyössä