Parhaani yritän etten telo, mut ku miettii viime viikol salil löin jalkani siihen painoon, tänään olin kaatuu portais oonko mä oikeesti näin järkyn kömpelö??Alkuperäinen kirjoittaja Tiitteräinen:Mä kävin sit repaseen illanpuhteeksi vielä sen tunnin lenkin sauvojen kanssa. Nyt on hyvä ja reipas mieli!
Emmeliina eläs sä nyt telo ittees ettei hyvä vauhti katkea lyhyeen.
No tuskin se siitä johtuu, jos sä urheilet liikaa? Mulla ainakin alkaa pitkän lenkin jälkeen askel joskus tökkiä ja meinaan kompastua omiin jalkoihin ja sauvat putoilee käsistä.Alkuperäinen kirjoittaja emmeliina:Parhaani yritän etten telo, mut ku miettii viime viikol salil löin jalkani siihen painoon, tänään olin kaatuu portais oonko mä oikeesti näin järkyn kömpelö??Alkuperäinen kirjoittaja Tiitteräinen:Mä kävin sit repaseen illanpuhteeksi vielä sen tunnin lenkin sauvojen kanssa. Nyt on hyvä ja reipas mieli!
Viime viikol jalka meni salilla, eikä tietty kenkii jalas oisko sillo ollu vähän liikaa vauhtia, ja eka kieros oli vasta...Alkuperäinen kirjoittaja Tiitteräinen:No tuskin se siitä johtuu, jos sä urheilet liikaa? Mulla ainakin alkaa pitkän lenkin jälkeen askel joskus tökkiä ja meinaan kompastua omiin jalkoihin ja sauvat putoilee käsistä.Alkuperäinen kirjoittaja emmeliina:Parhaani yritän etten telo, mut ku miettii viime viikol salil löin jalkani siihen painoon, tänään olin kaatuu portais oonko mä oikeesti näin järkyn kömpelö??Alkuperäinen kirjoittaja Tiitteräinen:Mä kävin sit repaseen illanpuhteeksi vielä sen tunnin lenkin sauvojen kanssa. Nyt on hyvä ja reipas mieli!
Mun tarttis kyllä lähteä nyt kun steppi jäi väliin koska äitini kävi :headwall: ottaa pattiin siis kun jäi väliin kunnon tehojumppa! |O En tiedä miten jaksaisin lähteä vielä kun tympii jokin ja väsyttää kummasti :/ sellainen huono olokin, narinari...mutta kun tuo käsi temppuilee niin mietin että ehkä olis fiksuinta antaa kädellekin liikuntaa esim. sauvakävelyä?! Vasemmassa kädessä tosiaan hermo jotenkin pinteessä joten sitä nykii välillä. Olen huolissani koska samasta kädestä lähti jokin aika sitten tunto, siis se halvaantui hetkeksi enkä saanut sitä liikkumaan Nyt vähän huolestuttaa että jos se uusii...verenkiertohäikkää muutenkin on. Ja eilen kävin kuitenkin hieronnassa, vieläpä hermoratahierontaa sain käsiin....että tämmöistä tänne.Alkuperäinen kirjoittaja Tiitteräinen:Tänään 15 minuuttia luistelua ja sen päälle 45 minuttia jääkiekon peluuta. Ja voitte arvata että hiki tuli kun ala-aste ikäisten poikien kanssa pelasin. Ja ekaa kertaa luistimilla kahden vuoden tauon jälkeen. Tuo pitää ottaa tavaksi aina kun vaan jää siinä kunnossa.
Pyrin käymään vielä tunnin sauvakävelylenkin tälle iltaa. Ilmoittelen jos onnistuu
Lähteekö kukaan mukaan? =)
Hyvä hyvä, mukaan vaan =)Alkuperäinen kirjoittaja hassu:mä oon mukana! :wave:
niin kuin monissa muissakin pinoissa jo :ashamed:
Kantsii käyttää kenkiä aina salilla ja ylipäätään liikunnassa.Alkuperäinen kirjoittaja emmeliina:Viime viikol jalka meni salilla, eikä iietty kenkii jalas oisko sillo ollu vöhön liikaa vauhtia, ja eka kieros oli vasta...Alkuperäinen kirjoittaja Tiitteräinen:No tuskin se siitä johtuu, jos sä urheilet liikaa? Mulla ainakin alkaa pitkän lenkin jälkeen askel joskus tökkiä ja meinaan kompastua omiin jalkoihin ja sauvat putoilee käsistä.Alkuperäinen kirjoittaja emmeliina:Parhaani yritän etten telo, mut ku miettii viime viikol salil löin jalkani siihen painoon, tänään olin kaatuu portais oonko mä oikeesti näin järkyn kömpelö??Alkuperäinen kirjoittaja Tiitteräinen:Mä kävin sit repaseen illanpuhteeksi vielä sen tunnin lenkin sauvojen kanssa. Nyt on hyvä ja reipas mieli!
Ja tänään töissä kompuroin niissä rapuis, et ei sekään mee urheilun piikkiin...
Hyvä hyvä! Minä mietin yhä mennäkö vaiko eiAlkuperäinen kirjoittaja yolanda:minäkippä osallistun tähän ketjuun... kaikki urheiluun liittyvä kiinnostaa... =)
maanantaina kävin reilun tunnin lenkin,josta 35min. juoksua + lihaskuntoharjotus kotona 35min.
tiistaina kävelin 45min.
tänään aamulenkki 45min,lihaskuntoharjotusta 35min + tunnin kävelylenkki.huomenna vuorossa 30min juoksulenkki.
olen "toipilas" joten juoksen vain puolen h lenkkejä.
potkut pertsuuksille kaikille ja motivaatio "ylle"
aamulenkit mulla tulee siitä,ku vien eskarilaisen kävellen kouluun
No, niin kannattaa, mut ku toi muisti toi muisti tekee tepposet joskusAlkuperäinen kirjoittaja Meduusa:Kantsii käyttää kenkiä aina salilla ja ylipäätään liikunnassa.Alkuperäinen kirjoittaja emmeliina:Viime viikol jalka meni salilla, eikä iietty kenkii jalas oisko sillo ollu vöhön liikaa vauhtia, ja eka kieros oli vasta...Alkuperäinen kirjoittaja Tiitteräinen:No tuskin se siitä johtuu, jos sä urheilet liikaa? Mulla ainakin alkaa pitkän lenkin jälkeen askel joskus tökkiä ja meinaan kompastua omiin jalkoihin ja sauvat putoilee käsistä.Alkuperäinen kirjoittaja emmeliina:Parhaani yritän etten telo, mut ku miettii viime viikol salil löin jalkani siihen painoon, tänään olin kaatuu portais oonko mä oikeesti näin järkyn kömpelö??Alkuperäinen kirjoittaja Tiitteräinen:Mä kävin sit repaseen illanpuhteeksi vielä sen tunnin lenkin sauvojen kanssa. Nyt on hyvä ja reipas mieli!
Ja tänään töissä kompuroin niissä rapuis, et ei sekään mee urheilun piikkiin...