Ulkoilu/liikuntaketju 2008!

inkkukinkku
tänään ulkoiltu tooosi paljon kolmen otteseen!!!:)
aamulla lasten kanssa kärrylenkki n.4kilsaa rivakasti, sit päivemmällä lunta kolasin 45minsaa!?! meillon aika iso piha ja sellanen myräkkä oli et paita oli ihan märkä lumenluonnin jälk.!
ja nyt vielä illast kolasin pihan uudelleen+ kolauksen yhteydessä muutenkin ulkoiltiin lasten kanssa. piristävä ilma ollu..ihana! :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pellervo:
:ashamed:
kyllä minunkin pitäisi...
Nyt kyllä ollut tämä mokoma aamupahoinvointi sen luokkaa etten ole tehnyt kuin välttämättömimmän- enkä tee.

Mutta oikeasti... vinkkejä? Miten on hyvä alottaa liikkumaan? Muuta kuin ihan kävelylenkillä, että jotain vaihtelua.
Mitään jumppia ja kuntasalia ei oikein löydy...
:(


...ja huoh... ennen esikoista juoksi 10km ihan helposti...
Ota sauvat mukaan, niillä saa hyvin rentoutettua hartiaseudun! Hiihtämään pääsee nyt myös, tarttis lähteä itsekin, ja luistelemaan kanssa pojan kanssa. Ensi viikolla menenkin työn merkeissä luistelemaan.
 
Oltiin koko perheen voimin ulkoilemassa/luistelemassa/mäenlaskussa 4,5 tuntia. Kivasti viihtyivät nuo lapsetkin (kohta 4v tyttö ja 8kk poika). Eväät oli mukana ja makkaratkin paistettiin kodassa enkä malttanut olla syömättä, mutta siinä oli sitten mun päivällinen. Ja olipas hyvää pisteenlaskijalle :p

Elikkäs 4,5 tuntia on tämän päivän saldo ulkona josta luistelin ehkä puolisen tuntia. Illalla lähden vielä sauvakävelylenkille.
 
Ja tänään olin taasen punttisalilla kun myöhästyin TAAS jumpalta :eek: :D kuten eilenkin!!!! Nyt jo naurattaa mutta eilen hiljaa päässäni kirosin kun astelin kiltisti sitten salin puolelle...sattui tuttava vastaan ja väänsin hymyn tapaisen naamalle, oli pikkasen kiree virnistys :D Hitto kun ottaa päähän että pitää olla tämmöinen saamarin mattimyöhäinen ettei voi ajoissa lähteä. Tänään myöhästyimme yhdessä kaverin kanssa :eek: siis hääki oli myöhässä, joten ei harmittanut NIIN paljon B)
 
Eilen illalla tunnin sauvakävelylenkki. Mä olin ihan rättiväsy ku olin päivän leiponut ja lapset kiukutelleet jaloissa. Silti lähdin ja uskokaa tai älkää, mä taisin käydä unessa siinä lenkin aikana. Olin kahden kaverin kanssa ja he juttelivat asiasta mistä en tiennyt mitään. Pimeä metsätie ja siellä päin on joskus nähty karhujakin. Yhtäkkiä kaveri huudahtaa et mikä ääni tuo oli, mä säpsähdin ja valahdin ihan veltoksi, ihan kuin oisin herännyt. En kuullut mitään ääntä edes itse. Toinen kaveri sitten että se on lentokone ja niinhän se olikin. :) Mutta että säikäytti, siis se että kaveri yhtäkkiä silleen huudahtaa ja ite on ihan toisessa maailmassa. Ihan varma en ole olinko unessa, mutta ainakin sille tuntui.
 
Jaas, eikös muut oo urheilleet?

Mä kävin tunnin lenkin kävelemässä äsken, ilman sauvoja tosin kun oli tuo koiranpentu hihnassa mukana kyntämässä ojanpohjia.

Vähän lyhempi lenkki kun toinen ei jaksa pitkää vielä ja toiseksi meni niin myöhään lenkille lähtö kun piti odottaa mies töistä kotiin.

Vaikka vannoin jo kyllä pitäväni välipäivän tänään, mutta ei. Tuosta lenkistä on tullut niin pakkomielle, onneksi! =) Sieltä saa aina hyvän ja reippaan mielen.
 

Yhteistyössä