Ulkoilu/liikuntaketju 2008!

Tänään tuolla ulkona sellaisen tunnin verran olin, käytiin rattailla viemäs yks paketti postiin ja kuvitelkaa en tullut lyhintä reittiä kotiin vaan kiersin hiemam mutkan kautta. Niin lenkkiseurana oli neiti 4v ja rattaat. Hitsi ku olikin kylmä tuuli ja räntää satoi...

Tänään ollu sisällä... Liikuntaa tosin sen verran on tullut harrastettua että sain jalkani telottua :headwall: uolla kuntosalilla...
Siis tunnin verran siel tuli rehkittyä, aamul voi olla vaikeuksia päästä sängystä ylös :ashamed:

Jalka vaihtelevasti kipeä, välillä sattuu enemmän välilllä vähemmän... Kaks päivää sisälllä olleena päätin kuitenkin käydä kävellen postissa. Eikä toi kävely lenkkarin kans kovin pahalta tuntunutkaan.
Eli sellasen vajaan tunnin lenkin tein.

Alkuperäinen kirjoittaja emmeliina:
Jalka vaihtelevasti kipeä, välillä sattuu enemmän välilllä vähemmän... Kaks päivää sisälllä olleena päätin kuitenkin käydä kävellen postissa. Eikä toi kävely lenkkarin kans kovin pahalta tuntunutkaan.
Eli sellasen vajaan tunnin lenkin tein.
No niin, siitä se sitten lähtee taas kulkemaan =)

Olettepa olleet reippaina, hyvä te! :flower:

Eilen kävin salilla kun en kerinnyt coreen, mutta tulipa jotain tehtyä edes. Nyt on kyllä niska ihan jumissa :| hieroja vasta tiistaina ja päänsärky jäänyt päälle. Noh, ei auta kuin odottaa...taidan hautoa lämpöisellä tuota niskaa ennen nukkumaan menoa, se on auttanut ennenkin.

Tahtoo kanssa mukaan! :wave: Jos saisi näin pidetty itseä paremmin kurissa. ;)

Tällä viikolla aloin kulkea työmatkat (5km) sauvakävellen. Eli torstai-iltana kävelin töihin ja perjantaiaamuna kotiin. Perjantai-iltana taas töihin, mutta lauantaiaamuna oli sellaista myrskyä ilmassa että otin vastaan kaverin tarjoaman autokyydin... :ashamed:

Mutta siis tarkoitus sauvakävellä nuo työmatkat siihen asti kunnes siirtyy juoksemiseen. =)

Syyskuusta lähtien olen käynyt joka toinen ilta juoksulenkillä, paitsi kun olin kipeenä. Tänään olen taas menossa juoksemaan, yleensä juoksen noin 4,5km lenkin, välillä 8km tai 10km lenkin. Toivottavasti illalla ei sada, perjantaina satoi ja tuuli aika paljon kun kävin 23.00 aikaan juoksemassa. Lenkin jälkeen teen vatsa- ja selkälihakset ja "naisten"punnerruksia.

Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:
Tahtoo kanssa mukaan! :wave: Jos saisi näin pidetty itseä paremmin kurissa. ;)

Tällä viikolla aloin kulkea työmatkat (5km) sauvakävellen. Eli torstai-iltana kävelin töihin ja perjantaiaamuna kotiin. Perjantai-iltana taas töihin, mutta lauantaiaamuna oli sellaista myrskyä ilmassa että otin vastaan kaverin tarjoaman autokyydin... :ashamed:

Mutta siis tarkoitus sauvakävellä nuo työmatkat siihen asti kunnes siirtyy juoksemiseen. =)
Hienoa! :flower: Minusta on tosi hienoa jos jaksaa kulkea työmatkan jalan tai pyörällä!

Juu, tänne kun kirjailee omia liikkumisiaan niin pysyy muistissa että kuinka ahkera on ollut. Potkujakin voipi jopa tulla :eek: :D Tervetuloa mukaan joukkoon liikuvaiseen! =)

Alkuperäinen kirjoittaja Iso Paha Susi:
Syyskuusta lähtien olen käynyt joka toinen ilta juoksulenkillä, paitsi kun olin kipeenä. Tänään olen taas menossa juoksemaan, yleensä juoksen noin 4,5km lenkin, välillä 8km tai 10km lenkin. Toivottavasti illalla ei sada, perjantaina satoi ja tuuli aika paljon kun kävin 23.00 aikaan juoksemassa. Lenkin jälkeen teen vatsa- ja selkälihakset ja "naisten"punnerruksia.
Hyvältä tehotreeniltä kuulostaa!

Alkuperäinen kirjoittaja Tiitteräinen:
Eilen illalla sauvakävelyä tunnin lenkki, ja tänään aamulla vaunujen ja koiran kanssa 70 minuutin kävelylenkki. Jospa illalla taas sauvakävelylle.

Mullako ykstoikkoista liikuntaa :whistle: Kävely tuolla pimeässä on vaan niin mukavaa.
No mutta sehän on pääasia että liikkuu =)

Yhteistyössä