Ulkoilu/liikuntaketju 2008!

Mä kävin lasten kanssa pikku lenkillä tuolla tuiskussa ja tuulessa päivällä, mutta ehä vaan kilometrin. Mutta arvatkaa onko suoritusta jos kohta 4kk koiranpentu hihnassa, työnnät 8kk poikaa vaunuissa ja vedät kohta 4vee tyttöä rattikelkassa. Että suoritus sinänsä, eikös? :D
 
Kirin eilistä autokatokselle hiippailua.

Käveltiin esikoisen kanssa kilsan verran lähimpään pulkkamäkeen. Kävelin sitä nyppylää ylös ja alas 1,5 tuntia ja sitten käveltiin pari kilsaa kotiin kaupan kautta.
Hyötyliikuntana päätin sen päälle vielä imuroida, ja nyt ristiselkä huutaa hoosiannaa.
Mutta mitäs pienistä, tuli raitista ilmaa :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiitteräinen:
Mä kävin lasten kanssa pikku lenkillä tuolla tuiskussa ja tuulessa päivällä, mutta ehä vaan kilometrin. Mutta arvatkaa onko suoritusta jos kohta 4kk koiranpentu hihnassa, työnnät 8kk poikaa vaunuissa ja vedät kohta 4vee tyttöä rattikelkassa. Että suoritus sinänsä, eikös? :D
Ootas kun arvaan *ööööö*, no on siinä suoritusta :D ...oikeesti tuo on jo urakka sinänsä lykkiä ja vetää samalla aikaa, hyvä sinä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Kirin eilistä autokatokselle hiippailua.

Käveltiin esikoisen kanssa kilsan verran lähimpään pulkkamäkeen. Kävelin sitä nyppylää ylös ja alas 1,5 tuntia ja sitten käveltiin pari kilsaa kotiin kaupan kautta.
Hyötyliikuntana päätin sen päälle vielä imuroida, ja nyt ristiselkä huutaa hoosiannaa.
Mutta mitäs pienistä, tuli raitista ilmaa :D
Mahtavaa! Hyötyliikuntaa nimenomaan tuo! =) ja ulkoilu vielä kaupan päälle!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiitteräinen:
Päiväkävelyllä kävin lasten kanssa 4km. Taas pukkasin toista vaunuissa ja tuota 4-vuotiasta vedin rattikelkalla. Kyllä se ihan työstä ottaa, jospa illalla kävis vielä sauvoja ulkoiluttamassa.
Hyvä hyvä! Minä tässä mietin myös että jos noita sauvoja jaksais lähtä heiluttelemaan...kamala väsy taas muttei ihan niin kuitti kuin eilen...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins:
Tänään on välipäivä, ja mahdollisesti huomisestakin tulee välipäivä. Torstaina jos kävisi uimassa :)
Mulla on huomenna hieroja joten silloin ei tule lähettyä...siis mun on nyt pakko lähteä :eek: muuten tulee liian pitkä tauko ja kynnys senkun kasvaa...noh, potkin itseni nyt liikkeelle ja muutkin samalla :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Meduusa:
Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins:
Tänään on välipäivä, ja mahdollisesti huomisestakin tulee välipäivä. Torstaina jos kävisi uimassa :)
Mulla on huomenna hieroja joten silloin ei tule lähettyä...siis mun on nyt pakko lähteä :eek: muuten tulee liian pitkä tauko ja kynnys senkun kasvaa...noh, potkin itseni nyt liikkeelle ja muutkin samalla :wave:
Reipasta sauvailua :D "Miksi blondi surisee? Se on sauvakävelyllä." :D Oli ihan pakko, eikä tarkoita sua :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins:
Alkuperäinen kirjoittaja Meduusa:
Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins:
Tänään on välipäivä, ja mahdollisesti huomisestakin tulee välipäivä. Torstaina jos kävisi uimassa :)
Mulla on huomenna hieroja joten silloin ei tule lähettyä...siis mun on nyt pakko lähteä :eek: muuten tulee liian pitkä tauko ja kynnys senkun kasvaa...noh, potkin itseni nyt liikkeelle ja muutkin samalla :wave:
Reipasta sauvailua :D "Miksi blondi surisee? Se on sauvakävelyllä." :D Oli ihan pakko, eikä tarkoita sua :D
Tänks :p :D
 
Eilen ei tullut tehtyä yhtään mitään kun pääsin kotiin, tai siis nukuin mä 4 tunnin päikkärit :saint: . Onneks (tai miten sen nyt ottaa) kulta oli tässä tuon tytön kans, sain nukkuu rauhas.
Tänään oon sitten käynnyt kuntosalilla, oon sellasessa kiertoharjoittelu porukassa, 1 min/laite ja vaihto, tänään vaan vähän kolmatta kierrosta ehdittiin.
Ulkona on tullut oltua ihan pikkuisen.
 
kävin eilen aerobicissa,tänään salilla ja 5 km lenkillä..sama toistuu joka viikko..siis 3 krt vkossa salia ja aerobic x2 vkossa..lenkilläkin käyn melkeinpä päivittäin..pitäs varmaan pitää yks huili päiväkin välillä :D :whistle: Olen siis ollut ahkera :xmas:
 
inkkukinkku
eilen lenkkiä(kävely) reilu tunti, tänään ollu lepopäivä, huomenna kuntosalia 1,15min.. jokapäivä tulee joko ulkoiltua tai liikuttua..mikäli vaan olosuhteet sen sallii..se on elämäntapa. tänään muksujen kans oltiin puolitoista tuntia ulkona..lumitöitä, mäentekoa..ym.puuhailua!:)
ihan reippailusta sekin kävi.
 
Mäki voisin tulla tänne kun olen laihdutuskuurilla :) lenkkeilin viikon niin että menin näin

Päivä
1.n 50min lenkki
2.1.5h lenkki
3.1.5h lenkki
4.30min lenkki
5.45min lenkki
6.1.5h lenkki
7.2.5h lenkki(ruissalossa koko päivä :)

Olin huippu tyytyväinen et lähti 3 kiloo mutta 15 tarttis kokonaisuudessaan lähtee eli nylkekää mut jos en aio enää lenkkeillä yhtä paljoo koska mulla menee innostus äkkiä ohi ja se alkaa hiipua jo vaikka tuloksiakin näkyy.
 
Alkuperäinen kirjoittaja martsukka--:
Mäki voisin tulla tänne kun olen laihdutuskuurilla :) lenkkeilin viikon niin että menin näin

Päivä
1.n 50min lenkki
2.1.5h lenkki
3.1.5h lenkki
4.30min lenkki
5.45min lenkki
6.1.5h lenkki
7.2.5h lenkki(ruissalossa koko päivä :)

Olin huippu tyytyväinen et lähti 3 kiloo mutta 15 tarttis kokonaisuudessaan lähtee eli nylkekää mut jos en aio enää lenkkeillä yhtä paljoo koska mulla menee innostus äkkiä ohi ja se alkaa hiipua jo vaikka tuloksiakin näkyy.
Hienoa!

Muistathan pitää kuitenkin yhden välipäivän viikossa, roppa tarvii sen :) .

 
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Alkuperäinen kirjoittaja martsukka--:
Mäki voisin tulla tänne kun olen laihdutuskuurilla :) lenkkeilin viikon niin että menin näin

Päivä
1.n 50min lenkki
2.1.5h lenkki
3.1.5h lenkki
4.30min lenkki
5.45min lenkki
6.1.5h lenkki
7.2.5h lenkki(ruissalossa koko päivä :)

Olin huippu tyytyväinen et lähti 3 kiloo mutta 15 tarttis kokonaisuudessaan lähtee eli nylkekää mut jos en aio enää lenkkeillä yhtä paljoo koska mulla menee innostus äkkiä ohi ja se alkaa hiipua jo vaikka tuloksiakin näkyy.
Hienoa!

Muistathan pitää kuitenkin yhden välipäivän viikossa, roppa tarvii sen :) .
Khyl toi 30 min on kauppaan kävellen ja takas :) eli siinä mun välipäivä oikeestaan...kaupassa kumminkin käytävä :D
en mä varmaan kyllä enää jokaikinen päivä lenkkeile, sen 6krt viikossa...tää on kyllä ihme että olen ottan itteäni niskasta kiinni mut lupasin uutenavuotena että laihdutan 15kg ja sen aion pitää...toivottavati :)
 
-k-
No mäkin tuun mukaan:)
2.1. kävely (pienet mukana ) n. 1,5h, illalla lenkki n. 1h
3.1. lenkki n. 1h
4.1. lenkki n. 1,5h
5.1. pihalla oloa n. 2h (ei mitään kovin liikunnallista)
6.1. lenkki n. 1,5h + kävellen luistelemaan n. 2h
7.1. lenkki n. 1h
8.1. pihalla oloa n. 4.5h (luistelua ja lumen kolausta)
9.1. mennään luistelmaan (+retkelle ) , illalla n. tunnin lenkki

 
Mä en tänään varmaan lenkille ehdi (eilen kävelin kokonaisuudessaan melkeen 10km..seli seli ), mutta mua saa kanssa aina potkia persiille, uuden vuoden lupauksena -10kg. Kilo kyllä jo lähtenyt.

Tänään aloitin laskemaan painonvartijoiden pisteitä. Sain kaverilta sen ohjelman lainaan, mikä siis ladataan tietokoneelle. Jospa tää tästä.
 

Yhteistyössä