Ulkoilu/liikuntaketju 2008!

Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
:wave: JUHUU!!! :D

MÄÄÄÄÄÄÄÄKI liityn....

Ke, to ja pe semmoi kuuden kilsan juoksulenkki ja joka ilta 20 minuuttia soutua :D
Tämän vuorokauden puolella en ehtiny soutaa, mut olen just menossa :D
No jopas :eek: ...ihan suu loksahti auki :D Sinustahan tulis kyllä todella hyvä personal trainer jollekin B) noin paljon on energiaa, kertakaikkiaan :D Mut tuota en kyllä ikinä usko että olet menossa nyt soutamaan :eek: Kyl mie sentään huijarin tunnistan :eek: :D
 
Laahustin autokatokseen (10m) ja ajoin 3km kauppaan. Kävelin autolta kaupan ovelle (5m) ja taas kaupan ovelta autolle.
Autolta mutsin ovelle (10m) ja mutsin ovelta autolle.

Ja sitten vielä autokatoksesta takaisin kotiin.

Siinähän sitä olikin raitista ilmaa ja reippailua tälle päivää, mitähän huomenna keksis?
 
Mä kävin salilla tänään, kun toissapäivänä kävi niin että kun olin illalla menossa vielä pikasalille, niin puhkes autosta se rengas ja jäin matkalle. otin oikein itseäni niskasta kiinni ja jopa lämmittelin ennen reeniä, mitä en ikinä tee. :xmas:

Huomenna uusi reissu, ja su myös jos pääsen suinkin. Koiralenkkejä ei lasketa, ne kuuluu tähän "pyöritykseen". =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Laahustin autokatokseen (10m) ja ajoin 3km kauppaan. Kävelin autolta kaupan ovelle (5m) ja taas kaupan ovelta autolle.
Autolta mutsin ovelle (10m) ja mutsin ovelta autolle.

Ja sitten vielä autokatoksesta takaisin kotiin.

Siinähän sitä olikin raitista ilmaa ja reippailua tälle päivää, mitähän huomenna keksis?
*potkis pyllylles*, mie keksin että huomenna sie otat sauvat ja lykit itsesi lenkille, ja jos ei löydy sauvoja niin sit reippailet ilman niitä, piste. :eek: :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Meduusa:
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Laahustin autokatokseen (10m) ja ajoin 3km kauppaan. Kävelin autolta kaupan ovelle (5m) ja taas kaupan ovelta autolle.
Autolta mutsin ovelle (10m) ja mutsin ovelta autolle.

Ja sitten vielä autokatoksesta takaisin kotiin.

Siinähän sitä olikin raitista ilmaa ja reippailua tälle päivää, mitähän huomenna keksis?
*potkis pyllylles*, mie keksin että huomenna sie otat sauvat ja lykit itsesi lenkille, ja jos ei löydy sauvoja niin sit reippailet ilman niitä, piste. :eek: :D
Mulla on vaan 2 kättä. Kun lähden lenkille, se tarkoittaa sitä, että työnnän molemmilla käsillä vaunuja joissa matkustaa 1v. muksu, ja 4v. siinä seisomalaudalla (Ennen kuin kukaan aukoo: Se osaa kävelläkin, mutta jos mä lenkkeilen, niin ei se siinä tahdissa pysy).
Ja sitten johonkin väliin pitelen vielä koiran narusta kiinni.
Ei oo tullu pariin päivään käytyä kun on ollu niin kylmä, tänään jo meinasin, mutta toteutus jäi aamuun :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Alkuperäinen kirjoittaja Meduusa:
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Laahustin autokatokseen (10m) ja ajoin 3km kauppaan. Kävelin autolta kaupan ovelle (5m) ja taas kaupan ovelta autolle.
Autolta mutsin ovelle (10m) ja mutsin ovelta autolle.

Ja sitten vielä autokatoksesta takaisin kotiin.

Siinähän sitä olikin raitista ilmaa ja reippailua tälle päivää, mitähän huomenna keksis?
*potkis pyllylles*, mie keksin että huomenna sie otat sauvat ja lykit itsesi lenkille, ja jos ei löydy sauvoja niin sit reippailet ilman niitä, piste. :eek: :D
Mulla on vaan 2 kättä. Kun lähden lenkille, se tarkoittaa sitä, että työnnän molemmilla käsillä vaunuja joissa matkustaa 1v. muksu, ja 4v. siinä seisomalaudalla (Ennen kuin kukaan aukoo: Se osaa kävelläkin, mutta jos mä lenkkeilen, niin ei se siinä tahdissa pysy).
Ja sitten johonkin väliin pitelen vielä koiran narusta kiinni.
Ei oo tullu pariin päivään käytyä kun on ollu niin kylmä, tänään jo meinasin, mutta toteutus jäi aamuun :D
No mutta tuohan käy kuntoilusta kun noin raskasta lastia lykit eteenpäin, että kovat työn teen jo niillä käsilläsi ja jaloillasi sitten pääset eteenpäin! Aamulla taas ;)
 
Toi kävely on hiukkasen pakollinen taas tuon autottomuuden takia.. Kullan auto kun lähtee aamusta käymään kaupungis...
On mulla rattaat noita ostoksia varten matkas...
Punttiksella aletaan taas varmaan käymään se kaks kertaa viikko, mut jotenkin jumppaa kaipaisin lisäksi...
Ja toi kävely on kyl kans ihan ehdoton juttu...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Meduusa:
No mutta tuohan käy kuntoilusta kun noin raskasta lastia lykit eteenpäin, että kovat työn teen jo niillä käsilläsi ja jaloillasi sitten pääset eteenpäin! Aamulla taas ;)
En oo koskaan edes ajatellu sitä noin. Mutta joo, pikaisella laskutoimituksella työnnän siinä n. 40kg (vaunut+lapset) ja vedän perässä 30kg (koira) :LOL:

Kohta täytyy ruveta hidastamaan tahtia ja pistää esikoinenkin kävelemään, ei mahan taas kasvaessa oikein selkä tykkää hyvää...
 
Heh, mä lähdin reippaana, että nyt käyn kunnon lenkin. Oli pakko palata alkumatkasta takaisin, kun viiman ansiosta naama tuntui jäätyvän. No, oli se reippailu ainakin =) Huomenna sitten siivotaan koko päivä, joten menköön liikuntasuorituksesta se :)
Ja maanantaina tunti pilatesta *ennakoi, jos ei muista tänne täytellä :D *
 
Alkuperäinen kirjoittaja Meduusa:
No jopas :eek: ...ihan suu loksahti auki :D Sinustahan tulis kyllä todella hyvä personal trainer jollekin B) noin paljon on energiaa, kertakaikkiaan :D Mut tuota en kyllä ikinä usko että olet menossa nyt soutamaan :eek: Kyl mie sentään huijarin tunnistan :eek: :D
Just tulin läheiseltä joelta

¤pyyhkii hikeä alushousuista¤

Ei ollunna vielä pirulainen jäätynyt umpeen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Alkuperäinen kirjoittaja Meduusa:
No jopas :eek: ...ihan suu loksahti auki :D Sinustahan tulis kyllä todella hyvä personal trainer jollekin B) noin paljon on energiaa, kertakaikkiaan :D Mut tuota en kyllä ikinä usko että olet menossa nyt soutamaan :eek: Kyl mie sentään huijarin tunnistan :eek: :D
Just tulin läheiseltä joelta

¤pyyhkii hikeä alushousuista¤

Ei ollunna vielä pirulainen jäätynyt umpeen.
Oukkidoukki, kait se on uskottava :D
 
Täällä nyt tämä joka tähän hommaan muitakin usutti, ja lupasinkos peräti täällä että tänään liikun sauvakävellen, mutta toisin kävi :ashamed: :ashamed: :ashamed: En ole liikkunut kuin autolla, ei jotenkin vaan jaksanut, taas sellainen väsypäivä että olen ollut vaan :ashamed: Saapi potkia nyt!!!

Lisäys: Ja tsemppiä vaan kaikille edelleenkin! Mahtavia liikkujia täällä paljon, hattua nostan teille! Ehkä näistä saa jopa jotain vinkkejäkin itselleen =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Meduusa:
Täällä nyt tämä joka tähän hommaan muitakin usutti, ja lupasinkos peräti täällä että tänään liikun sauvakävellen, mutta toisin kävi :ashamed: :ashamed: :ashamed: En ole liikkunut kuin autolla, ei jotenkin vaan jaksanut, taas sellainen väsypäivä että olen ollut vaan :ashamed: Saapi potkia nyt!!! Ja tsemppiä vaan kaikille edelleenkin! Mahtavia liikkujia täällä paljon, hattua nostan teille! Ehkä näistä saa jopa jotain vinkkejäkin itselleen =)
:eek: :eek: :eek:

Perskeles!

Huomenna sitten liha liikkeelle!

Mä sousin jo kakskyt minsaa ja juoksin päivällä 9 km :) .
 
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Alkuperäinen kirjoittaja Meduusa:
Täällä nyt tämä joka tähän hommaan muitakin usutti, ja lupasinkos peräti täällä että tänään liikun sauvakävellen, mutta toisin kävi :ashamed: :ashamed: :ashamed: En ole liikkunut kuin autolla, ei jotenkin vaan jaksanut, taas sellainen väsypäivä että olen ollut vaan :ashamed: Saapi potkia nyt!!! Ja tsemppiä vaan kaikille edelleenkin! Mahtavia liikkujia täällä paljon, hattua nostan teille! Ehkä näistä saa jopa jotain vinkkejäkin itselleen =)
:eek: :eek: :eek:

Perskeles!

Huomenna sitten liha liikkeelle!

Mä sousin jo kakskyt minsaa ja juoksin päivällä 9 km :) .
*auts* :D ...enköhän mie huomenna, kyllä mielessä on Elixia, tosin on muutakin menoa....enköhän saa soviteltua niin että menen. Tuntuu että tarvetta kun äitini kiikutti meille läjän alesuklaata tänään :headwall:

Hyvä sinä, sie se jaksat! =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja emmeliina:
*potks potks*
Asiasta heinäseipääseen muistatkos kun tuossa muutma vuos sitten neulottiin porukalla? Äläkä kysy et miks moisen muistan... Mut se vaan tulee aina mieleen ku näen sun nikin B)
Herttinen :eek: nooooo en muista??? Muistan kyllä että löysin netistä erittäin hyvän sukanneulomisohjesivun, mutta miten se sinuun liittyy??? :ashamed: Siis mulla on selitys tähän huonoon muistiini :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Meduusa:
*auts* :D ...enköhän mie huomenna, kyllä mielessä on Elixia, tosin on muutakin menoa....enköhän saa soviteltua niin että menen. Tuntuu että tarvetta kun äitini kiikutti meille läjän alesuklaata tänään :headwall:

Hyvä sinä, sie se jaksat! =)
HYVÄHYVÄ!!!

Tääl onny vähä hiljasta, mutt kyl se siitä lähtee. :wave:

Teki muuten mieli kolme kertaa kääntyä takaisin, tuuli kuin helvetissä ja aivonloput meinas jäätyä piposta ja kaulahuivista huolimatta.

¤miettii Ruusan kommandopipon pöllimistä¤
 

Yhteistyössä