vierailija
Ei tämä eronnut sillä tavalla suomalaisista. Enemmän siinä oli se että hän ei ollut niin sulkeutunut ja häneen oli helppo tutustua.Virolaisnaiset on A -luokkaa, tosi kauniita ja hoikkia
Ei tämä eronnut sillä tavalla suomalaisista. Enemmän siinä oli se että hän ei ollut niin sulkeutunut ja häneen oli helppo tutustua.Virolaisnaiset on A -luokkaa, tosi kauniita ja hoikkia
Virolaisnaiset on A -luokkaa, tosi kauniita ja hoikkia
Vaimo pelkkänä panosuhteena? Ei ehkä olisi kannattanut mennä naimisiin pelkän panon takiaPs.
Yritin pitää homman pelkkänä panosuhteena, sillä silloinen vaimoni oli kaunis ja hemmetin hyvä sängyssä,
Tämä palsta on aina oksettava. Palstan tasosta pitävät huolta 24h Super-Setis, Siementäjä, Kruuttis ja iso leegio sovinisteja harmaina.Oksettava ajatusmaailma joillakin ihmisillä tässä ketjussa.
Tämän palstan vakiokirjoittelua.Oksettava ajatusmaailma joillakin ihmisillä tässä ketjussa.
No mamu mikä mamu! Usko muuta jos haluat!Häntä ei ole luokitellut mamuksi kukaan, hän oli ulkomaalainen. Ollut jo suomalainen vuosikymmeniä.
Ja valkoiset miehet vaihtuu lennosta ..Mulla on lapsi pohjoisafrikkalaisen miehen kanssa ja kyllähän sitä aikanaan toiset karsasti, vieläkin jotkut, meitä on niin monenlaisia.
Ei ole koskaan vaikuttanut kuitenkaan siihen kelpaanko suomalaiselle miehelle,hyvin olen kelvannut.
Nykyisin on ulkomaalaisia niin paljon suomessakin ettei se enää ole niin iso asia kuin vielä yli 25 vuotta sitten.
Suurin vihan kohde nykyisin on turkkilaiset pizzapojat, sen olen huomannut.Siitä kuulee kuittailuja jos ja kun niiden kanssa liikkuu.