Ulkoilu/liikuntaketju 2008!

Mä oon nyt tälle vuodelle alotellu kuntoilun ja täytyy sanoa että jumppapäiviä oikeen odottaa! Mulla on pari pientä mukulaa joten lenkkeilen aina kun on sopiva hetki kaksostenrattaiden kanssa ja tiistaisin ja torstaisin on jumppa. :D
 
Kipeä olen joten en ole liikkunut sitten viikkoon. Ihan kamala yskä ja nuhaakin jonkin verran...jonotin nyt illalla tuolla terv.keskuksessa lähes tunnin mutten jaksanut enempää :( Saa nähdä miten yö menee tässä köhässä. Mutta liikkukaa te nyt minunkin puolestani! Tsemppiä!
 
Mä en ole tänne muistanut kaikkia kirjata (kai) mut joka ilta olen käynyt vähintään tunnin sauvakävelylenkin.

Tänään luistelua/jääkiekon pelaamista noin 2 tuntia ja tässä kohta pitäs lähteä vielä ainakin 3,5 kilsan sauvakävelylenkille. Siks ei tänään sen pidempää ku saunoakkin vielä pitää.
 
Rukoilijasirkka
Mä jaan postia joka päivä noin tunnin ajan. Mä juoksen aina talolta toiselle ja ja rymistän aina portaat alas äänekkäästi =) Enää ei oo tullut jalat kipeeksi.
 
Eilen illalla 80 minuutin sauvakävelylenkki.

Ja nyt kuumetauti kaatoi sängyn pohjalle, päätä särkee, kurkkuun koskee, ja joka paikka hellänä. Ääh, toivottavasti tää ei viikkoa kestä. Eli pieni paussi on tulossa kuntoiluun.
 
Askel kohti littanampaa vatsaa on otettu, tein ekan sarjan viidentoista viikon ohjelmasta. http://www.kuntoplus.fi/polopoly.jsp?d=1360&a=8122# Aika ihmeissäni tosin olen, jos tuo mun röllykkään tehoaa, mutta pitäähän se kokeilla :D
 

Yhteistyössä