Hakutulokset

  1. M

    Moniko on selvinnyt suhdekriisistä?

    Ikävä sanoa, mutta onpas mukava huomata että muita samanlaisen kohtalon omaavia löytyy.. Luin tuossa tänään paljon juttuja kolmenkympin kriisistä ja jotenkin kaikki natsaisi niin hyvin kohdalleen minun mieheni käyttäytymiseen että taidan seuraavaksi käydä hankkimassa hänelle luettavakseen...
  2. M

    Missä mennään ????

    Voih eih... Omista tämän hetkisistä kokemuksista päätellen voisin sanoa, että naisen vaisto on valitettavan usein oikeassa, vaikka kuinka haluaisi sitä miestä uskoa, sillä pohjautuuhan se suhde luottamukselle (tai niin minäkin ainakin joskus luulin). Se mihin tulokseen olen itse oman...
  3. M

    Moniko on selvinnyt suhdekriisistä?

    Voi mitkä pitkät stoorit kirjoittelin tilanteestani äsken ja nyt kaikki katosi kuin tuhka tuuleen... No mutta pikaisesti tarinani, joka on hyvin samanlainen: Minulla ja miehelläni 2v tyttö ja toinen tulossa, rv 31, laskettuaika siis lokakuussa. Parisen viikkoa sitten mieheni jäi kiinni...
  4. M

    ~ Lokakuun lapsoset kesäkuussa ~

    Aurinkoiset terkut kaikille! Ensimmäisenä pakko päästä kertoilemaan, että keskiviikon rakenneultran tuloksena saimme tietää että seuraavakin tulokas on tyttö <3. Mies vaikutti vähän pettyneeltä kun poikaa ei tullutkaan, mutta eiköhän hänkin sopeudu akkavaltaan ;). Ultrassa tosin myös...
  5. M

    ~ Lokakuun lapsoset huhtikuussa ~

    Heippa kaikille pitkästä pitkästä aikaa! Paljon on kerinnyt uusia tulemaan sen jälkeen kun olen viimeksi täällä lueskelemassa kerinnyt käymään, hienoa. Nyt aion taas aktivoitua lukijana, kun maha rupeaa olemaan jo sellainen että raskaudesta on tullut jotenkin konkreettisempaa :). Mutta...
  6. M

    ~ Lokakuun lapsoset helmikuussa ~

    Ilouutisia, yökötys on alkanut täälläkin :). Huono olo ei vaivaa pahemmin jos vatsa on täynnä, mutta aamulla aivan kamalaa kun ei kerennyt aamupalaa syödä ennen töihin lähtöä. Junassa jo mietin että minne voin oikein oksentaa jos oikein tukala tilanne iskee.. onneksi ei sitten tarvinnut. Heti...
  7. M

    ~ Lokakuun lapsoset helmikuussa ~

    Voihan oireet, missä te olette?!? Alan olla jo ihan epätoivoinen kun ei ole väsymystä eikä pahoinvointiakaan, ellei sitä oikein rupea miettimään. Edellisessä raskaudessa ei paljon kyselty onko oireita, kun oksetti ja yökötti kokoajan.. ja se väsymys oli ihan mahdotonta. Eilen jo lueskelin...
  8. M

    ~ Lokakuun lapsoset helmikuussa ~

    Heippa kaikille Täälläkin yksi äityli ilmoittautuu odottajien listoille. Laskettuaika laskurien mukaan olisi 10.10.2011. Ikää minulla on nyt 25v. ja toinen lapsi siis nyt masussa köllöttelee (periaatteessa kolmas sillä yksi km takana). Esikoinen saatettiin maailmaan 08/11. Synnäriä en osaa...
  9. M

    *ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009*

    Heeelou Minäkin täällä lukemassa olen käynyt, mutta ei ole saanut aikaiseksi kirjoitella. Voisin kuitenkin kanssa salasanan myös ottaa kerhon puolelle, jos joku lähettelisi.. KIITOOOS Marizzza ja Unna 3kk
  10. M

    *ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009*

    Heipat taas pitkästä aikaa Myös meillä oli eilen ristiäiset ja tyttö siis kastettiin Unnaksi. Mites teidän muiden vauvelit käyttäytyi ristiäisissä? Meillä huudettiin niin kovin että pappi toimitti tilaisuuden lyhyimmän kaavan mukaan :laugh: Ei auttanut vaikka syliä vaihdettiin moneen...
  11. M

    *ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009*

    Heipä hei taas pitkästä aikaa :) Kiva käydä pitkän tauon jälkeen lueskelemassa juttuja.. samoja "ongelmia" tuntuu olevan kaikilla muilla kuin itselläkin. Meillä kans painon takia käytiin parit ylimääräiset kontrollit alussa... ja mulle tuli kans tosi huono mieli kun tuntui siltä että minua...
  12. M

    *ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009*

    Oi mikä "ihana" (outo) yö takana.. meidän tytteli nukkui 8h putkeen!!! Ei kertaakaan herännyt syömään. Itse sitten heräilinkin koko ajan kun nenä vuosi eikä henki kulkenut.. kurkkukin kipeä ja limaa täynnä. Ja siks toiseks oli pakko päivystää koko ajan, eikö tyttö tosiaankaan ole vielä hereillä...
  13. M

    *ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009*

    Hei vaan kaikille pitkästäm aikaa :) Kuukausi on melkeen vierähtänyt enkä oo "kerennyt" (tai vaan jaksanut) kirjottaa. Lukemassa oon kyllä käynyt. Pakko kommentoida Sadepäivän ilo, meidän tytöllä ei myöskään "kunnon" tukkaa vielä.. sellasia tummia haituvia vain.. jopa korvanlehdissä :D...
  14. M

    *ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009*

    Liityn vihdoin joukkoon :) eli 30.8 syntyi pieni tyttö maailmaan viikoilla 42+1 käynnistettynä. Pituutta 51cm ja painoa 3420g, päänympärys 34cm. Kamalaa oli mutta selviydyin :p tänään kotiuduttiinkin jo. Kirjoittelen myöhemmin lisää ja käyn lukemassa muiden juttuja. Marizzza ja pieni tyttönen
  15. M

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - Elokuussa

    Voih, nyt pitää tulla vielä viimeisen kerran ilmoittautumaan tänne, sillä huomen aamuna sit lähdetään käynnistykseen. Kylläpä jo jännittää.. saas nähdä saako koko yönä ollenkaan nukuttua. Kuulun nyt siis virallisesti niihin noin 2% synnyttäjistä joilla ei lähde vauva itsestään syntymään vkn...
  16. M

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - Elokuussa

    ONNITTELUT ezmeralda ja tyttönen! :flower: :heart: ja ihanaa kuulla että synnytys voi lähteä noinkin yllättäen etenemään kuten ezmeraldalla. Tänään käytiin sit yliaikaiskontrollissa, jossa todettiin kaiken olevan ok, mutta vaikka vauva onkin syvällä lantiossa se ei ole kiinnittynyt ja...
  17. M

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - Elokuussa

    Onnea hirveästi unikuu, päksäkkä ja rimprenssa :flower: Minen kestä enää kun KAIKKI muut jotka täällä on kärsimättöminä k**** ottassa minun kanssani odottaneet on tainneet kaikki jo nyyttinsä saada tai ainakin haku matkalla.. kuten ilmeisesti myös tyttönen90... ja minä täällä vaan...
  18. M

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - Elokuussa

    Ihan kamala olotila ollut tänään.. tuntuu että alkaa oleen henkisesti NIIIIN puhki tämän odotuksen kanssa.. ja tuntuu että olen ainoa jolla yli menee ja reippaasti (vaikka tiedän että suurimmalla osalla esikoistaan odottavilla menee ja olen muka varautunut tähän jo alusta asti). Heti aamusta...
  19. M

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - Elokuussa

    Onnea Marias :flower: Pääsit sinäkin sitten omasi jo hakemaan.. ja ihanaltahan tuo vaaveli näyttääkin :heart: :heart: :heart: Täällä ei mitään muuta kun iän ikuista valkovuotoa. Pikkuinen peppu heiluu puolelta toiselle, välillä pikkuinen selkeästi yrittää kaikinvoimin ponnistella...
  20. M

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - Elokuussa

    Kikka onneksi olkoon prinsessan johdosta :flower: Minä ainakin olen jo ootellutkin että koskahan sieltä uutisia tulisi =) Täällä ei edistystä suuntaan eikä toiseen.. oon jo niin varma että tämä tapaus ei itsekseen pihalle tule! Sanoin jo miehellekin, että vauva saa varmaan tuta äidin...

Yhteistyössä