*ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009*

  • Viestiketjun aloittaja unikuu108
  • Ensimmäinen viesti
Annitanni vauvalla ei ollut mitään muita oireita kuin se kuume. Jos olisi ollut, oltaisiin jääty osastolle hänen kanssaan. Lääkäri meinasi kuitenkin että normaalisti tulee muitakin oireita, mutta meillä vaan taisi olla lievempi versio siitä possunuhasta.

Jos minullekin voisi lähettää sen salasanan =) kiitos!
 
Hei! Mahtuisiko kerhoon vielä mukaan? =) Olen seuraillu elokuisia leijonanpentuja jo raskausaikana, mutta nyt vasta rohkenisin mukaan kirjottelemaan. Meille syntyi tyttö 8.8 (39+4, 3740g ja 51cm). Ja salasanaa kaipailisin minäkin =)
 
Laitoin nyt salasanan kaikille pyytäneille ( kai ) toivottavasti ei kukaan ehtinyt laittaa ensin kun olin hetken pois koneelta kun mies kävi kotona ja lähti taas...
Mutta saitte sitten pariin kertaan jos joku ehti jo laittaa eipä kai siitä mitään haittaakaan ole.
 
Moi,
minäkin mielelläni ottaisin salasanan nyt kun tälläinen kerhokin on perustettu =) reilun kuukauden oon seuraillut kirjoittelua ja nyt sitten voisi liittyä itsekkin mukaan keskusteluun elokuussa syntyneen tytön jutuista..
 
Moi,
Täällä myös yksi sivusta seurannut, tämä palsta on ollut hyvä vertaistuki, vaikka en ole itse osallistunutkaan keskusteluun.
Meidän tyttö syntyi 2.9 (rv 40+6) ja taisi olla isoimmasta päästä, mitä tällä palstalla on, 4870g ja 53cm. Ens viikolla 3kk neuvola, katsotaan onko pysynyt edelleen yläkäyrällä...

Eli mielelläni ottaisin myös sen salasanan.

 
Kääk, mitä täällä tapahtuu kun sivuja on tullut lisää niin tolkuttomasti eilisestä? Jaa-a, jaellaan salasanoja? :) Mulle kans sellainen, suuri kiitos! :eek:

Ja Luminella, kiitos joululahjavinkeistä! Äiti saa teatteriliput! :xmas:
 
Katsoin nyt vielä aurora niin et ollut tuolla lähetetyissä, eli varmaan on käynyt niin että olen luullut että lönö lähettää sen salasanan sulle, jos siis oot sitä pyytänyt, mutta nyt laitan tulemaan jokatapauksessa.

Ja muutkin jos ei ole tullut perille niin laitan kyllä sitä sitten taas huomenna eteenpäin kun nyt täytyy taas alkaa odottaa miestä kotiin...
 
Salasana tuli yksityisviestinä mutta kun menin Kerhot -sivuille ja klikkasin kohtaa Keskustelu (ajattelin mennä avaa keskustelua varsinaisista pennuista taas;) niin sain tekstin:

Käyttö estetty
Kerhojen keskustelualueet ovat tarkoitettu ainoastaan kerhon jäsenien käytettäväksi

Tarkoittaako tää sitä että mun pitää vielä hakea jäsenyyttä tuolta kerhon kautta vai..?

Mä oon ihan pöljä näitten kanssa ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Syystonttu:
Salasana tuli yksityisviestinä mutta kun menin Kerhot -sivuille ja klikkasin kohtaa Keskustelu (ajattelin mennä avaa keskustelua varsinaisista pennuista taas;) niin sain tekstin:

Käyttö estetty
Kerhojen keskustelualueet ovat tarkoitettu ainoastaan kerhon jäsenien käytettäväksi

Tarkoittaako tää sitä että mun pitää vielä hakea jäsenyyttä tuolta kerhon kautta vai..?

Mä oon ihan pöljä näitten kanssa ;)
joo haet vielä jäsenyttä. :)

 
Alkuperäinen kirjoittaja kikka89:
Katsoin nyt vielä aurora niin et ollut tuolla lähetetyissä, eli varmaan on käynyt niin että olen luullut että lönö lähettää sen salasanan sulle, jos siis oot sitä pyytänyt, mutta nyt laitan tulemaan jokatapauksessa.

quote]

Kiitos, nyt tuli salasana perille ja samaan aikaan myös lönön klo 14 lähetetty eli jotain häikkää on ollut.. :)
 
Minäkin olen aktiivisesti seuraillut palstaa raskausajasta lähtien saamatta aikaiseksi osallistua keskusteluun. Lupaan ryhdistäytyä jatkossa siinä asiassa :ashamed:
Tyttö syntyi 19.8. ja mitat olivat 3660g ja 51 cm.
Toivottavasti vielä pääsee mukaan. Saisinkohan minäkin sen kerhon salasanan?
 

Yhteistyössä