*ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009*

  • Viestiketjun aloittaja unikuu108
  • Ensimmäinen viesti
Moikka,
mäkin oon teidän juttuja seurannut ihan alusta asti, mutta en oo vaan saanut kirjoiteltua.
Mäkin tulisin mukaan suljetulle puolelle jos vaan pääsee. Mut tunnistaa jo paristakin jutusta todella helposti, ni siksi se puoli olis kivempi.

Meille siis syntyi poitsu 20.8 2980g ja 49cm vkoilla 38+3.
 
Minullekin salasana, kun täällä seurailen keskustelua. Meillä Andreas o n kasvanut paljon. Olemme aloittaneet jo soseiden syönnin. Maku per viikko ja aloiutettiin päärynällä. Kyllä kelpaa oikein mukavasta. Seuraavaksi aloitamme peruna-porkkanan. Eikä ole mahavaivoja tullut, mutta kakasta on tullut paljon kiinteämpää

Jeremiasäiti, Andreas 3kk 2vko 4 pvä ja isoveli 3v 8kk
 
Tervehdys kaikille,

olen seuraillut teidän kirjoittelua jo odotuspuolelta ja nyt kun on tämä kerho perustettu niin mielelläni liittyisin mukaan keskusteluun. Palstoille kirjoittamista en ole vielä koskaan harrastanut (tämä on ihan ihka ensimmäinen kirjoitus, toivottavasti onnistunee...). Lukenut olen sitäkin ahkerammin ja moneen mieltä askarruttaneeseen kysymykseen löytänyt täältä teiltä vastauksia.

T:sigrid ja esikoistytär synt. 19.8.

 
Toivottavasti tännekin jää vielä kirjoittelijoita, juuri kun löysin tänne niin kaikki menevät salasanan taakse. Itselle on ollut paljon apuja tästä palstasta joten toivon että nekin jotka eivät aktiivisesti kirjoita voivat katella vinkkejä meiltä muilta kirjoittelijoilta. Älkää siis jättäkö minua tänne yksin... Meillä 31.8 2 vkoa yliaikaisena syntynyt tyttö (51 cm, 4120 g) eli kohta kolme kuukautta täynnä. masuvaivoja on ollut alusta asti, nyt on menty viikko ilman niitä ja vauva hymyilee koko ajan. Samoin äiti, kun ei tarvii kiemurtelua vierestä katella =)
Ensi viikolla neuvola jossa saadaan pneumokokkirokote, nostiko muilla kuumeen? Vähän jännittää.. Kuinka moni on aloittanut jo kiinteiden syötön, aloititteko vellillä vai soseella?

 
Saisinko minäkin sen salsanan...? Odotusaikana kirjoittelin jonkin verran mutta nyt on sit lueskelun asteelle jäänyt...mutta niin ahkerasti luen kuitenkin että haluan kerhoon mukaan ja nyt ehkä tulee sit enemmän kirjoiteltuakin kun kaikki ei näe ...
Yritin hakea sitä jäsenyyttä mutta mitään ei tapahtunut...ei antanut mitään ilmoitusta että pitäisi jotain vahvistusta odotella tms. Montakohan hakemuspyyntös lie nyt lähtenyt... =)
 
Hei ihanat mammat! Minäkin haluaisin mielellään salasanan kerhoonne. Olen 16.8 syntyneen ihanan tytön äiti. Olen seurannut keskusteluanne jonkin aikaa ja saanut paljon vastauksia mieltä askarruttaneisiin kysymyksiin. Josko nyt itsekin uskaltautuisin osallistumaan keskusteluun mukaan.
 
Hei kaikille! Täälläkin eräs äiti, joka haluaisi mielellään päästä kerhoon kirjoittelemaan. Kirjoittelin joitain kertoja elokuisiin odotuspuolella ja nyt olen lukenut juttuja tällä puolella ja saanut tosi paljon tukea ja apua moniin asioihin, kiitos niistä! Meidän tyttö syntyi 31.7., laskettu aika oli elokuun puolella. Uskomatonta, että tyttö on jo kohta 4kk!! Aika on mennyt uskomattoman nopeasti ja onneksi alkuvaiheen itkuisuus on alkanut helpottaa. On se vaan ihan kauhean rankkaa, jos vauva itkee paljon :( Voimia teille kaikille, joilla vauva itkee vielä paljon tai on muuten rankkaa :hug:

Eli, jos huolitte mukaan salasanaa kaipailen B)

T:Soila
 

Yhteistyössä