Hakutulokset

  1. swerfiel

    Kotisynnytysfoorumi

    Bongasin tänä vuonna perustetun, suomalaisen kotisynnytysfoorumin. Vertaistukea, tarinoita, apua kätilön etsintään, tutkimustietoa, altaiden ym. välitystä... Aiheesta kiinnostuneet löytävät sen täältä: kotisynnytys.foorumi.org • Etusivu
  2. swerfiel

    Arjaana!

    Huhuu, mitä kuuluu? Sinusta ei ole kuulunut, onko kaikki kunnossa? Joko olet jakautunut? -swerfiel, edelleen yhtenä kappaleena-
  3. swerfiel

    Kertokaa kokemuksia Keski-Suomen keskussairaalasta!

    Synnytyssalista, kätilöistä, käytänteistä, vuodeosastosta, kaikesta haluaisin kuulla kokemuksia! ERityisesti jos on joku juttu, mihin kannattaa etukäteen jotenkin varautua.
  4. swerfiel

    Autottomat, miten olette toimineet turvakaukalon kanssa?

    Meillä ei ole autoa, ja autossa istutaan ehkä kerran kuussa. Turvakaukalolle olisi siis käyttöä tosi harvoin. Toiseen mummolaan ja mökeille ei kuitenkaan pääse julkisilla millään ilveellä perille asti, eli välillä autossa tulee matkustettua. Mikä olisi järkevin ratkaisu pikkuvauvan kanssa? Esim...
  5. swerfiel

    Te, joilla synnytys käynnistyi vesien menolla, kertokaa!

    Sitä olen miettinyt, että miten toimin, jos vedet menevät jossain muualla kuin kotona? Kai sitä sitten vaan kävellään tyynesti ulos esim. kaupasta housut märkinä ja pyöräillään kotiin vaihtamaan kuiviin... entäs jos tulee autossa, miten sen auton saa ikinä puhtaaksi? :o Uskaltaako tässä...
  6. swerfiel

    Vihlonta kohdunsuulla kävellessä, kokemuksia?

    Onko muilla tällaisesta kokemuksia? Viikkoja 34+ ja sellainen aika terävä ja kova kipu tuntuu aina joka askeleella, kun vauva humpsahtaa alaspäin kohdunsuuta vasten. Ainakin oletan, että tuon vihlonnan sijainti on kohdunsuulla... Tätä ei tunnu aina kävellessä, tänäänkin aamulla kävin lenkillä...
  7. swerfiel

    g: montako harsoa/imua tarvitsee?

    Kysyn täällä, kun vastauksen saa nopeimmin näin! :D Eli montako harsoa ja imua pelkkien kestovaippojen käyttäjä tarvitsee? Kerro montako teillä on ja lisäksi kuinka usein peset vaippapyykkiä ja miten ne kuivaat! (rumpu/naru/kuivaushuone...)
  8. swerfiel

    annatteko vaikkette itse haluaisi?

    Olen vaan ihmetellyt, kun lehtien kyselypalstoilla on seksiongelmana usein "mies haluaa useammin kuin nainen, mitä tehdä" ja vastaus sisältää lähes aina saman asian: vain sen verran kuuluu harrastaa seksiä, kuin vähemmän halukas tahtoo. Meillä tilanne on tällainen (=mies halukkaampi), mutta...
  9. swerfiel

    palautetta kätilölle

    Hei kaikille! Kamalan vauvakuumeen keskelläkin aion opiskella itseni kätilöksi. Nyt toivonkin teiltä "palautetta" siitä, millaisia ominaisuuksia hyvällä kätilöllä pitäisi tai ei saisi olla. Miten hyvä kätilö toimii? Entä huono kätilö? Esimerkkejä, kiitos! Minulla on vakaa aikomus tulla...

Yhteistyössä