Kertokaa kokemuksia Keski-Suomen keskussairaalasta!

Marusha
Suosittelen pyytämään osastolle 6 jos mahdollista. Osasto 5 ilmapiiri on aika karsea, mutta osastolla 6 todella lämmin henki. Ovat kaikessa ihan kuin yö ja päivä.

Synnyttämään mentäessä kannattaa tuoda mukanaan toivelista, mitä toivoo synnytykseltä kivunlievityksen, lapsen hoidon, kotiinpääsyn jne. puolesta. Itselläni oli toiveita hyvin paljon, monet niistä jopa rankastikin normaalirutiineista poikkeavia, mutta kätilöt ottivat toiveeni huomioon ja synnytys oli monin tavoin miellyttävä kokemus. :)
 
Itse olin n. viikko sitten osastolla 5, eikä siellä minusta ollut mitenkään karsea ilmapiiri. Minulle tehtiin sektio ja henkilökunta oli todella ihanaa. Vauva oli ensimmäisen yön hoitajilla, kun en päässyt vielä kovin hyvin ylös. Toivat yöllä välillä imetettäväksi. Tarjoutuivat seuraavinakin öinä ottamaan vauvan hoitoon, mutta pystyin itse jo sen verran hoitamaan, että halusin pitää vauvan siinä lähellä.

Perhehuoneita siellä ei ole tällä hetkellä kuin yksi remontin takia, joten sitä ei kaikki halukkaan valitettavasti saa... :(

 

Yhteistyössä