annatteko vaikkette itse haluaisi?



Olen vaan ihmetellyt, kun lehtien kyselypalstoilla on seksiongelmana usein "mies haluaa useammin kuin nainen, mitä tehdä" ja vastaus sisältää lähes aina saman asian: vain sen verran kuuluu harrastaa seksiä, kuin vähemmän halukas tahtoo.

Meillä tilanne on tällainen (=mies halukkaampi), mutta olemme ratkaisseet ongelman. Seksiä voi harrastaa, vaikkei hakisikaan omaa tyydytystä, ja minusta on mukava tehdä miehelleni hyvä mieli. Joskus teen sen jäätelöannoksen tarjoamalla, joskus siivoamalla ja joskus tarjoamalla pikapanon takaapäin. :D

Kertoilkaa mielipiteitä ja kokemuksianne! Siis: Annatko mihen tyydyttää itsensä sinuun, vaikket itse jaksaisi pätkääkään kiinnostua seksistä juuri silloin/ antaako naisesi tehdä niin?
 
jasse
olen antanut vaikka mua ei tippaakaan kiinnostais seksi sillä hetkellä,epäreilua sinänsä koska ei puhettakaan et sama menis meillä toisinpäin.eli siis jos mua panettaa ja miestä niin ei se mua kyllä tyydytäkkään.
 
meillä onneksi mieskin tekee parhaansa tyydyttääkseen minut, jos ei kalulla (joka ei kuitenkaan käskien seiso) niin sitten sormilla tai suulla. Tällaisia tilanteita on tosin aika harvassa.

Onko systeemi tuntunut teillä toimivan?
 
mull on tissit
Meillä taidan minä olla se hieman halukkaampi osapuoli kuin mieheni.
Onneksi on niin ihana mies että mielellään tyydyttää mut,vaikka ei itse sillä hetkellä haluaisikaan,miehen sormet&suu riittää jo antaa mulle ihania orkkuja! :p
Tosin sellasta tapahtuu harvoin,yleensä mieskin on innostunut! :D

Ja kyllä,jos joskus on niin että mies haluaa ja minä en,niin kyllä annan miehelleni.
Menkkojen aikaan en seksiä halua,mutta silloinkin otan mieheltä suihin,jos vaan niin haluaa!
=)
 
En kyllä anna. Eikä mies varmasti ottaiskaan. Olisipa kyllä outoa olla lahnana siinä kun toinen tyydyttää itseään - elävänä pumpattavana barbarana.

Tosin meillä tätä ongelmaa ei ole, kun minä teen useammin aloitteita ja jos en ole ehtinyt tekemään, innostun kyllä kun mies ehdottaa.
 
Onko sitä aina pakko
En suostuisi. Joskus tein sitä että annoin miehelle vaikka olin itse sairaana ja kuumeessa, kun kerran toinen halus. En suostu enää. Kipeenä tarvii saada rauhassa levätä. prkl.

Näin se nyt menee että sitten kun se joka meillä harvemmin haluaa, innostuu, sitten vasta.
 
en tarkoittanutkaan säälistä antamista, vaan halua tehdä toiselle hyvää. Itse ainakin niillä kerroilla liikun ja käyttäydyn miestä kiihottavasti, en suinkaan makaa lahnana.

Meillä homma toimii myös siksi, että miehen lempiasento on rakastella takaapäin, minä taas en saa orgasmia sillä tavalla milloinkaan. Siksi on ihan kiva, että mieskin saa nautiskella lempiasennostaan ihan loppuun saakka.

Toinen plussa, mistä mies on kiittänyt on se, että silloin kun minäkin olen lähdössä lennolle, hän keskittyy aina jossain määrin minun nautintooni. Kun sanon suoraan, että lennä vaan rakas, hän saa keskittyä pelkästään omaan nautintoonsa, jolloin saa kuulema kaikkein kokonaisvaltaisimmat orgasmit.
 

Yhteistyössä